מגדל מעריב יהיה אחד מכמה מגדלים בת"א שיתחבר לתחנת רכבת תחתית

מצב
הנושא נעול.
ראיתי גם תוכניות לחבר את עזריאלי בחיבור ישיר לחתנת שאול המלך

מגדל מעריב יהיה אחד מכמה מגדלים בת"א שיתחבר לתחנת רכבת תחתית
באופן ישיר.
כך זה יראה:
http://telavivinf.com/blog/להציץ-בתכניות-החיבור-הישיר-בין-מגדל-מע/
ראיתי גם תוכניות לחבר את עזריאלי בחיבור ישיר לחתנת שאול המלך
 
ניתן לראות בתוכניות קירות "רכות".

מגדל מעריב יהיה אחד מכמה מגדלים בת"א שיתחבר לתחנת רכבת תחתית
באופן ישיר.
כך זה יראה:
http://telavivinf.com/blog/להציץ-בתכניות-החיבור-הישיר-בין-מגדל-מע/
ניתן לראות בתוכניות קירות "רכות".
יש במערכת GIS של עיריית תל אביבתוכניות של התחנות.
שם ניתן לראות בכמה נקודות שהקירות החיצוניות של התחנות עשויות מבטון עם הרבה פחות ברזל זיון.
המתכננים עושים את זה כדי שבעתיד יהיה אפשר לפתוח את הקיר ולחבר את התחנות שישירות לבניינים / מתחמים בסביבה.
 
דוגמה- תחנת שאול המלך

ניתן לראות בתוכניות קירות "רכות".
יש במערכת GIS של עיריית תל אביבתוכניות של התחנות.
שם ניתן לראות בכמה נקודות שהקירות החיצוניות של התחנות עשויות מבטון עם הרבה פחות ברזל זיון.
המתכננים עושים את זה כדי שבעתיד יהיה אפשר לפתוח את הקיר ולחבר את התחנות שישירות לבניינים / מתחמים בסביבה.
דוגמה- תחנת שאול המלך

 

danezeq

Member
איך אתה מגיע בGIS לתכניות של תחנות? תודה :)

ניתן לראות בתוכניות קירות "רכות".
יש במערכת GIS של עיריית תל אביבתוכניות של התחנות.
שם ניתן לראות בכמה נקודות שהקירות החיצוניות של התחנות עשויות מבטון עם הרבה פחות ברזל זיון.
המתכננים עושים את זה כדי שבעתיד יהיה אפשר לפתוח את הקיר ולחבר את התחנות שישירות לבניינים / מתחמים בסביבה.
איך אתה מגיע בGIS לתכניות של תחנות? תודה :)
 

Ccyclist

Well-known member
כך נהוג וכך נכון. ריבוי מעברים לאתרי מפתח תורם לכיסוי התחנה.

מגדל מעריב יהיה אחד מכמה מגדלים בת"א שיתחבר לתחנת רכבת תחתית
באופן ישיר.
כך זה יראה:
http://telavivinf.com/blog/להציץ-בתכניות-החיבור-הישיר-בין-מגדל-מע/
כך נהוג וכך נכון. ריבוי מעברים לאתרי מפתח תורם לכיסוי התחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה