נדמה לי שאלה זאת נשאלה ובכל זאת

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
נדמה לי שאלה זאת נשאלה ובכל זאת

נדמה לי שאלה זאת נשאלה ובכל זאת
אשאל שוב.
מתי הפתיחה של מסוף החדש בסבידור?
נראה שמבנה מוכן לשימוש.
הייתכן כי הארכת הרציפים מעכבת את הפתיחה?
 
התאריך היחיד שמצאתי: נובמבר 2017

נדמה לי שאלה זאת נשאלה ובכל זאת
אשאל שוב.
מתי הפתיחה של מסוף החדש בסבידור?
נראה שמבנה מוכן לשימוש.
הייתכן כי הארכת הרציפים מעכבת את הפתיחה?
התאריך היחיד שמצאתי: נובמבר 2017
וזכור לי משהו עם מרץ 2018, אבל לא הצלחתי למצוא את זה.
נראה לי שעדיין המעליות לא לגמרי מוכנות.
השעונים עדיין לא פועלים
לוחות הזמנים החדשים עדיין לא פועלים.
הריצוף, בעיקר באזורים של התחנה הישנה שמשיקים לאזור החדש, קצת טעוני שיפור.
וכנראה השלמות נוספות במפלס העליון.

נראה לי שבהחלט אפשר לפתוח לפני שמסיימים את הארכת הרציפים. לא נראה לי שזקוקים לאזור הטרמינל החדש לצרכים לוגיסטיים של הארכת הרציפים.
 

matrix200200

Active member
זה בדיוק העניין

התאריך היחיד שמצאתי: נובמבר 2017
וזכור לי משהו עם מרץ 2018, אבל לא הצלחתי למצוא את זה.
נראה לי שעדיין המעליות לא לגמרי מוכנות.
השעונים עדיין לא פועלים
לוחות הזמנים החדשים עדיין לא פועלים.
הריצוף, בעיקר באזורים של התחנה הישנה שמשיקים לאזור החדש, קצת טעוני שיפור.
וכנראה השלמות נוספות במפלס העליון.

נראה לי שבהחלט אפשר לפתוח לפני שמסיימים את הארכת הרציפים. לא נראה לי שזקוקים לאזור הטרמינל החדש לצרכים לוגיסטיים של הארכת הרציפים.
זה בדיוק העניין
גם אני זכרתי את נובמבר 2017 (נדמה לי שבועז נקב בתאריך זה באחד הפוסטים שלו).
ממה שאני זוכר התאריך ה"רשמי" שהיה רשום בשלטים היה "2018".
לא זוכר מרץ 2018 ספציפית, אבל בהינתן הברדק הצפוי בעניין הפתיחה של A1 (אם יקרה) נראה לי עדיף לפתוח את ההמסוף לפני.
לגבי הדברים שעוד נותר לעשות שציינת, אני מסכים, אבל אני חושב שמדובר בימים ספורים של עבודה.
 
פתיחת התחנה - בעוד כשבועיים וחצי

זה בדיוק העניין
גם אני זכרתי את נובמבר 2017 (נדמה לי שבועז נקב בתאריך זה באחד הפוסטים שלו).
ממה שאני זוכר התאריך ה"רשמי" שהיה רשום בשלטים היה "2018".
לא זוכר מרץ 2018 ספציפית, אבל בהינתן הברדק הצפוי בעניין הפתיחה של A1 (אם יקרה) נראה לי עדיף לפתוח את ההמסוף לפני.
לגבי הדברים שעוד נותר לעשות שציינת, אני מסכים, אבל אני חושב שמדובר בימים ספורים של עבודה.
פתיחת התחנה - בעוד כשבועיים וחצי
(ויש שם עוד די הרבה צנרת חשמלית שעדיין לא מחוברת וסתם משתלשלת מהקירות).
חוץ מזה, בעוד כחודש וחצי יופעל לוח זמנים חדש לגמרי, כדי לאפשר את הקליטה של הרכבת מירושלים.
בתחנת ההגנה, הרכבת מירושלים תגיע לרציף 2, וכל הרכבות דרומה יעברו מרציף 2 לרציף 3. יש בכך מן ההגיון כי בכך נמנע מעבר הרכבת מירושלים לת"א ההגנה לרציף 3 דרך רציף 2 וחסימתו.
 
בסוף מרץ 2018 הרכבת המהירה לירושלים לא תגיע לסבידור אלא רק

זה בדיוק העניין
גם אני זכרתי את נובמבר 2017 (נדמה לי שבועז נקב בתאריך זה באחד הפוסטים שלו).
ממה שאני זוכר התאריך ה"רשמי" שהיה רשום בשלטים היה "2018".
לא זוכר מרץ 2018 ספציפית, אבל בהינתן הברדק הצפוי בעניין הפתיחה של A1 (אם יקרה) נראה לי עדיף לפתוח את ההמסוף לפני.
לגבי הדברים שעוד נותר לעשות שציינת, אני מסכים, אבל אני חושב שמדובר בימים ספורים של עבודה.
בסוף מרץ 2018 הרכבת המהירה לירושלים לא תגיע לסבידור אלא רק
עד להגנה. לפי ההודעה של השר כץ בקשר לקו, נראה שהוא כלל לא יגיע לסבידור ב-2018., כי רק מספר חודשים לאחר הפתיחה החלקית ביותר במרץ, הקו יופעל במסילה כפולה וגם כן רק בין ירושלים לתחנת ההגנה.
הקטע בין ההגנה להרצליה בקו כנראה יופעל רק ב-2019.
 

matrix200200

Active member
ידוע.

בסוף מרץ 2018 הרכבת המהירה לירושלים לא תגיע לסבידור אלא רק
עד להגנה. לפי ההודעה של השר כץ בקשר לקו, נראה שהוא כלל לא יגיע לסבידור ב-2018., כי רק מספר חודשים לאחר הפתיחה החלקית ביותר במרץ, הקו יופעל במסילה כפולה וגם כן רק בין ירושלים לתחנת ההגנה.
הקטע בין ההגנה להרצליה בקו כנראה יופעל רק ב-2019.
ידוע.
מה שהתכוונתי להגיד שכל הנושא של פתיחה של הקו יצריך המון משאבים מרכבת ישראל, אז היה רצוי אם הפתיחה של המסוף החדש הזה לא תתרחש באותו זמן.
 

Bus Nerd

Active member
ובאופן כללי, הקו יגביר את העומס בתחנות ת"א

ידוע.
מה שהתכוונתי להגיד שכל הנושא של פתיחה של הקו יצריך המון משאבים מרכבת ישראל, אז היה רצוי אם הפתיחה של המסוף החדש הזה לא תתרחש באותו זמן.
ובאופן כללי, הקו יגביר את העומס בתחנות ת"א
גם אם הוא יגיע עד להגנה - כמות הנוסעים הנוספים הפונטציאלית בהחלט יגדיל את העומס בכל תחנות ת"א, וכניסה נוספת היא די הכרחית להתמודדות עם עומס הנוסעים הצפוי.
 

matrix200200

Active member
אגב, יש גם התקדמות מסוימת בכניסה לכיוון תל אביב.

ובאופן כללי, הקו יגביר את העומס בתחנות ת"א
גם אם הוא יגיע עד להגנה - כמות הנוסעים הנוספים הפונטציאלית בהחלט יגדיל את העומס בכל תחנות ת"א, וכניסה נוספת היא די הכרחית להתמודדות עם עומס הנוסעים הצפוי.
אגב, יש גם התקדמות מסוימת בכניסה לכיוון תל אביב.
עברתי שם לא מזמן וראיתי איזה טרקטור עובד שם.
למי יש מושג מתי זה ייפתח?
יש שם שלט, אבל לא זכור לי שציינו תאריך הסיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה