הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית

מצב
הנושא נעול.
הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית

הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
 
מפגשי הרכבות הללו זה בדיוק מה שגרם לביטול הרכבות "המהירות"

הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
מפגשי הרכבות הללו זה בדיוק מה שגרם לביטול הרכבות "המהירות"
לאחר שהוסיפו את הרכבת הרביעית בשעה לקו. עכשיו בגלל לחצים ופופוליזם הפכו חזרה שתי רכבות ל"מהירות" וחזרה הבעיה.
אבל יש לכך גם צד חיובי - זה ישכנע את מי שעדיין סבור שהיעדר המסילה הרביעית באיילון אינו בעייה שלו, שזו ועוד איך בעייה שלו.
 

benshap2

New member
מפגשי הרכבות הללו הם כבר כמעט שנתיים, בלי קשר לרכבת המהירה

מפגשי הרכבות הללו זה בדיוק מה שגרם לביטול הרכבות "המהירות"
לאחר שהוסיפו את הרכבת הרביעית בשעה לקו. עכשיו בגלל לחצים ופופוליזם הפכו חזרה שתי רכבות ל"מהירות" וחזרה הבעיה.
אבל יש לכך גם צד חיובי - זה ישכנע את מי שעדיין סבור שהיעדר המסילה הרביעית באיילון אינו בעייה שלו, שזו ועוד איך בעייה שלו.
מפגשי הרכבות הללו הם כבר כמעט שנתיים, בלי קשר לרכבת המהירה
100% מהרכבות ממתינות המון זמן בשעות שבהן יש 4 רכבות בשעה. אל תפיל את זה על הרכבת המהירה.
 

25306yosef

New member
ימשיכו לדקלם את הססמאות הנדושות למי שרוצה לשמוע אותן.

הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
ימשיכו לדקלם את הססמאות הנדושות למי שרוצה לשמוע אותן.
מסתבר שרבים רוצים וגם אוהבים לשמוע את הססמאות הנדושות במקום להשקיע את זמנם בתחקירי אמת. מי שיודע שהכל זה בלוף וישראבלוף, לא מיחס שום חשיבות לשום סיסמא ומתעלם לחלוטין מכל הישראבלוף שמתפרסם ב"עיתונות".

אני העיתונאי של עצמי. אם יש משהו שמעניין אותי אני בודק היטב לפרטי פרטים מכל הכיוונים ומכל הצדדים ואני גם מגיש בקשות לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע ושולף מסמכים ממשרדי הממשלה השונים וכמובן שגם משלם כסף עבור כל המסמכים הללו.

עיתונות אמיתית ואובייקטיבית זו עיתונות חוקרת שמטבע הדברים גם משקיעה כספים רבים ביותר בביצוע תחקירי אמת. ואילו עיתונות המבוססת על הודעות דוברות ויחסי ציבור ועל הססמאות הנדושות על פוליטיקאי זה או אחר, איננה עיתונות כלל אלא בלוף ורמאות.

אני כאמור העיתונאי של עצמי ואני גם עובד עם מר וייס שהוא עיתונאי של אמת. אם גם אתה היית העיתונאי של עצמך ולא היית מתייחס לכל דבר ב"עיתונות" כראה וקדש, הודעתך היתה נכתבת בלשון אחרת וללא כל התייחסות לססמאות הנדושות של שר התחבורה או כל פוליטקאי אחר.
 

YuMi2017

Member
המסילה הרביעית היא קריטית

הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
המסילה הרביעית היא קריטית
אבל אחדש לך, גם ברכבות ה"רגילות" שעוצרות בחולון ובת ים אני נתקע לא אחת במפגש רכבות בתל אביב ההגנה.
כי הרכבות למעשה מגיעות מאוד מהר להגנה ואז מתעכבות באופן כמעט קבוע 5-6 דקות ברציף בגלל המפגש.
 
הרכבות שמגיעות לת"א הגנה מחולון בת ים

המסילה הרביעית היא קריטית
אבל אחדש לך, גם ברכבות ה"רגילות" שעוצרות בחולון ובת ים אני נתקע לא אחת במפגש רכבות בתל אביב ההגנה.
כי הרכבות למעשה מגיעות מאוד מהר להגנה ואז מתעכבות באופן כמעט קבוע 5-6 דקות ברציף בגלל המפגש.
הרכבות שמגיעות לת"א הגנה מחולון בת ים
תמיד מחכים 5-6 דק' בתחנת הגנה (זה מתכונן לעצירה שם- גם בכדי להחליף נהגים וגם בגלל שעדיף שהרכבת תגיע כמה דק לתחנה ותחכה שם מאשר היא תגיע באיחור, תכנס באיחור למפגש הרכבות ותגרום לפקק רציני במסילה השלישית.
השאלה היא כמה זמן תושבי הדרום "חסכו" וכמה זמן הם חיכו בתחנת ההגנה...
 

YuMi2017

Member
נכון

הרכבות שמגיעות לת"א הגנה מחולון בת ים
תמיד מחכים 5-6 דק' בתחנת הגנה (זה מתכונן לעצירה שם- גם בכדי להחליף נהגים וגם בגלל שעדיף שהרכבת תגיע כמה דק לתחנה ותחכה שם מאשר היא תגיע באיחור, תכנס באיחור למפגש הרכבות ותגרום לפקק רציני במסילה השלישית.
השאלה היא כמה זמן תושבי הדרום "חסכו" וכמה זמן הם חיכו בתחנת ההגנה...
נכון
אבל אני מדבר על עיכובים שהם מעבר ל - 5-6 דקות ה"רגילות".
תמיד זה מתעכב כי הרכבת מצפון איכשהו מאחרת.
דווקא בכיוון ההפוך לדרום, כמעט ואין עיכובים וזה רץ די חלק
 
הרכבות מצפון מאחרות להגנה והרכבות מדרום מאחרות לאוניברסיטה

נכון
אבל אני מדבר על עיכובים שהם מעבר ל - 5-6 דקות ה"רגילות".
תמיד זה מתעכב כי הרכבת מצפון איכשהו מאחרת.
דווקא בכיוון ההפוך לדרום, כמעט ואין עיכובים וזה רץ די חלק
הרכבות מצפון מאחרות להגנה והרכבות מדרום מאחרות לאוניברסיטה
בדיוק בגלל צוואר הבקבוק.
 

benshap2

New member
מה שמתוכנן הוא 2 דקות בלו"ז, בפועל הממוצע הוא 6-7 דקות

הרכבות שמגיעות לת"א הגנה מחולון בת ים
תמיד מחכים 5-6 דק' בתחנת הגנה (זה מתכונן לעצירה שם- גם בכדי להחליף נהגים וגם בגלל שעדיף שהרכבת תגיע כמה דק לתחנה ותחכה שם מאשר היא תגיע באיחור, תכנס באיחור למפגש הרכבות ותגרום לפקק רציני במסילה השלישית.
השאלה היא כמה זמן תושבי הדרום "חסכו" וכמה זמן הם חיכו בתחנת ההגנה...
מה שמתוכנן הוא 2 דקות בלו"ז, בפועל הממוצע הוא 6-7 דקות
ופה אני חייב להדגיש משהו חשוב - תושבי הדרום חסכו לחלוטין את הזמן הזה כי הרכבת יוצאת מהדרום 8 דקות מאוחר יותר, ומגיעה בדיוק באותה שעה להגנה כמו שהיה עד עכשיו.
 

amit1270

New member
אפשר להתפנק עוד כמה דקות מתחת לפוך...

מה שמתוכנן הוא 2 דקות בלו"ז, בפועל הממוצע הוא 6-7 דקות
ופה אני חייב להדגיש משהו חשוב - תושבי הדרום חסכו לחלוטין את הזמן הזה כי הרכבת יוצאת מהדרום 8 דקות מאוחר יותר, ומגיעה בדיוק באותה שעה להגנה כמו שהיה עד עכשיו.
אפשר להתפנק עוד כמה דקות מתחת לפוך...
 

luckydude

Active member
התוכנית הועברה להשגת הערות של הוועדות המחוזיות

הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
התוכנית הועברה להשגת הערות של הוועדות המחוזיות
לפני מספר שבועות נתקבלה תגובת הועדה המחוזית תל אביב. מצ״ב הערות הוועדה (מתחיל בעמוד 5 בקובץ המצורף).

בכל מקרה, עדיין מחכים לתוכנית הניקוז.
 

alantan

New member
פעם ראשונה שאני נתקל בסירוב להרחבת כביש. ימות המשיח?

התוכנית הועברה להשגת הערות של הוועדות המחוזיות
לפני מספר שבועות נתקבלה תגובת הועדה המחוזית תל אביב. מצ״ב הערות הוועדה (מתחיל בעמוד 5 בקובץ המצורף).

בכל מקרה, עדיין מחכים לתוכנית הניקוז.
פעם ראשונה שאני נתקל בסירוב להרחבת כביש. ימות המשיח?
"ב. הרחבת מיסעות כביש מס' 1:
&nbsp
מטרת תת"ל 33 היא הוספת מסילות לשיפור וייעול תנועת הרכבות וכן קביעת סל
פתרונות ניקוז לניהול הנגר באגן האיילון. לפיכך, הוועדה אינה תומכת בהרחבה של כביש
מס' 1 והוספת נתיב לכיוון מזרח. הוועדה סבורה כי הסטת הכביש הנדרשת צ"ל על בסיס
מספר המיסעות הקיים ולא על חשבון השטחים של פארק אריאל שרון ומקווה ישראל.
&nbsp
הרחבת הכביש כמוצע בתכנית, תפגע בניצול מיטבי של שטחים אלו לפארק המטרופוליני
ומפעל הניקוז. ככל שיידרשו פיסוק המסילות והרחקת המיסעות צפונה, כתוצאה
מהשינויים ההנדסיים והתוויית המסילות הנוספות, והגמישות ההנדסית למיקום עתידי
לתחנת אזור-מקווה ישראל, וככל שתתפנה רצועה דרומית עקב הסטת המיסעות
הקיימות, רצועה זו תנוצל לטובת נטיעות אינטנסיביות בגבול בתי אזור לשיפור והפחתת
בעיות זיהום האוויר החמורות הקיימות היום וכן שיפור ההפרעה האקוסטית (עפ"י
המלצת המשרד להגנ"ס)."
 

amit1270

New member
אם אני מבין נכון, הנתיב הנוסף אמור לשמש כנתיב מהיר/נת"צ

פעם ראשונה שאני נתקל בסירוב להרחבת כביש. ימות המשיח?
"ב. הרחבת מיסעות כביש מס' 1:
&nbsp
מטרת תת"ל 33 היא הוספת מסילות לשיפור וייעול תנועת הרכבות וכן קביעת סל
פתרונות ניקוז לניהול הנגר באגן האיילון. לפיכך, הוועדה אינה תומכת בהרחבה של כביש
מס' 1 והוספת נתיב לכיוון מזרח. הוועדה סבורה כי הסטת הכביש הנדרשת צ"ל על בסיס
מספר המיסעות הקיים ולא על חשבון השטחים של פארק אריאל שרון ומקווה ישראל.
&nbsp
הרחבת הכביש כמוצע בתכנית, תפגע בניצול מיטבי של שטחים אלו לפארק המטרופוליני
ומפעל הניקוז. ככל שיידרשו פיסוק המסילות והרחקת המיסעות צפונה, כתוצאה
מהשינויים ההנדסיים והתוויית המסילות הנוספות, והגמישות ההנדסית למיקום עתידי
לתחנת אזור-מקווה ישראל, וככל שתתפנה רצועה דרומית עקב הסטת המיסעות
הקיימות, רצועה זו תנוצל לטובת נטיעות אינטנסיביות בגבול בתי אזור לשיפור והפחתת
בעיות זיהום האוויר החמורות הקיימות היום וכן שיפור ההפרעה האקוסטית (עפ"י
המלצת המשרד להגנ"ס)."
אם אני מבין נכון, הנתיב הנוסף אמור לשמש כנתיב מהיר/נת"צ
 

alantan

New member
אלמנט ה־"תח"צ" כבר מסביר מדוע סירבו להקימו.


אם אני מבין נכון, הנתיב הנוסף אמור לשמש כנתיב מהיר/נת"צ
אלמנט ה־"תח"צ" כבר מסביר מדוע סירבו להקימו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה