אורחים בפורום
New member
הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".
הרכבת ה"מהירה" מהדרום לת"א ומחדל המסילה הרביעית
הבוקר נסעתי ברכבת הזאת.
בהחלט היה נוח שהרכבת דילגה על ארבע תחנות אלא מה, בתחנת ת"א ההגנה היה מפגש רכבות מעצבן שעיכב את הנסיעה.
הזמן שנחסך בדילוג על התחנות התבזבז במפגש הרכבות.
מפגשי הרכבות האלה עתידים להיות מנת חלקנו עוד הרבה שנים, והכל בגלל הביזיון והמחדל הבלתי נסלח של העיכוב המתמשך בהקמת המסילה הרביעית.
לא ברור מתי יתחילו העבודות. לא ברור מתי יסתיים הויכוח עם מקווה ישראל. בתקציב 2019 מדובר על כך שיקודמו הליכי תיקון חקיקה לחוק מקווה ישראל. בטח גם זה יקח לפחות שנה, במקרה הטוב.
העבודות צפויות להימשך לפחות עשר שנים. וסביר שיימשכו כמה שנים יותר כי הרי לא יתירו עבודות בסופי שבוע כדי לא להרגיז את הגביר דרעי והגביר ליצמן.
העיקר שימשיכו לדקלם לנו את הססמאות הנדושות על שר התחבורה ה"בולדוזר" ועל "מהפכת התשתיות".