אורחים בפורום
New member
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
בתיאור קו 4.1 בחיפה כתבו בטעות "דרך הים" במקום "חיל הים"נכון שתמיד רציתם להשפיע על התח"צ בעיר שלכם
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
את חיל הים אני מכיר היטב כבר משנות ה-80.בתיאור קו 4.1 בחיפה כתבו בטעות "דרך הים" במקום "חיל הים"
"חיפה בת גלים, דרך הים, רח' אלנבי, הציונות, מוריה, חורב, חנקין, הטכניון"
https://www.gov.il/blobFolder/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel/he/area 4 haifa.pdf
 
שברתי ת'ראש איך דרך הים קשורה לשם (בפרט שהיא לא נכללה בציור המסלול במפה) עד שבדקתי במפה (אחרת) וגיליתי שלרחוב הראשי שיוצא מבת גלים קוראים "חיל הים" (לא ידעתי שרוטשילד משנה את שמו אחרי הצומת, מעולם לא נזקקתי לכך ולא טרחתי לבדוק...).
את הכביש אני מכירה היטב, אבל מעולם לא נזקקתי לשמו...את חיל הים אני מכיר היטב כבר משנות ה-80.
בימים הטובים ההם שתחנת רכבת בת גלים היתה התחנה הראשית בחיפה וצמודה לתחנת האוטובוסים המרכזית של חיפה, חיל הים היה הכביש שנפגש עם מסילת הרכבת ומנהרה לכלי רכב לא היתה אז בימים הטובים ההם.
ואגב, כביש חיל הים (השם המקורי זה דרך זווארה*) בקטע שמצומת דולפין ועד אחרי מסילות הרכבת לא הוסדר עדיין באופן רשמי והוא עדיין חלק מגוש שומה 10821 שנוצר בשנת 1928 באופן זמני בתהליך הסדר המקרקעין שהחל כבר אז.
החלק שמצפון למסילות הרכבת (גוש 10822) עבר הסדר מקרקעין בשנות ה-80 לפני כ-30 שנה.
החלק המזרחי של חיל הים שצמוד לבית בוטאג'י היכן שעובר כיום הכביש המזרחי העילי והמדרכה להולכי הרגל הופקע בשנות ה-80 מחלקת שומה 6 שהיתה בעבר בבעלות משפחת בוטאג'י. ההפקעה בוצעה לצורך הקמת ההפרדה המפלסית.
_____________________________
* - זווארה - המתחם ההיסטורי של מנזר הכרמליתיות הנמצא כיום בתחום בית החולים רמב"ם. המבנה ההיסטורי של מנזר הכרמליתיות הוקם בסוף המאה ה-19 עוד בטרם הוקמה שכונת בת גלים.
זו היתה הפעם הראשונה שלך שאת חוצה ברגל פסי רכבת פעילים?את הכביש אני מכירה היטב, אבל מעולם לא נזקקתי לשמו...
לפני חוף הכרמל הגעתי ברכבת לבת-גלים ויצאתי ממנה באוטובוס, ואחרי חוף הכרמל כמעט שלא הגעתי אליה, אבל אם זה קרה, זה היה באוטובוס או ברכב פרטי.
 
רק לאחרונה צעדתי בו לראשונה (ברגל) בשעת ערב (כלומר בחושך) ולא הייתי מודעת בכלל למפגש הקיים עם פסי הרכבת. אבל כשהתקרבתי אליו קשה היה לפספס: הפעמונים החלו לצלצל, הפנסים החלו להבהב והשער ירד. רק אז קלטתי שאפשר ממש ללכת שם על פסי רכבת פעילים...זה אף פעם לא קרה לי!לא יודעת למה, אבל התלהבתי.
 
חיכיתי בסבלנות שהרכבת תחלוף, השער עלה, חציתי אותם, ותוך כדי שאני עליהם הפעמונים החלו שוב לצלצל, מה שדי הלחיץ אותי... אבל עברתי בבטחה ועברו כמה שניות עד שהשער ירד ועוד דקה לפחות (אפילו שתיים, אני חושבת) עד שהרכבת (השנייה) עברה.
 
יש כיום כ"כ הרבה מחלפים וגשרים שהמפגש הראשוני, הבלתי אמצעי והלא-מתוכנן עם פסי הרכבת הצליח להפתיע (וגם קצת להלחיץ) אותי פתאום...
כן. אני לא מרבה להסתובב באזורים הנ"ל, אם בכלל, וכשנסעתי בהםזו היתה הפעם הראשונה שלך שאת חוצה ברגל פסי רכבת פעילים?
בסמוך לכביש חיל הים יש בשכונת אל-עתיקה את רחוב אל זיסו, גם שם בסמוך לחומוס אבו יוסף ניתן לחצות את פסי הרכבת הפעילים.
גם בכניסה לבית הספר הטכני של חיל האויר ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים. וגם בסמוך לתחנת חוצות המפרץ ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים וגם בכביש חלוצי התעשייה. וגם בסמוך לתחנת קרית מוצקין. כל שאר המפגשים הרבים שהיו בעבר בתחום חיפה בוטלו.
בעבר הרחוק שלי אני הייתי גם צועד על מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לקישון ואפילו הלכתי כמה פעמים על המסילה עד לגשר פז, כך שבשבילי לחצות ברגל מסילת רכבת פעילה זה היה דבר שבשגרה.
אבל היום אין כל אפשרות ללכת על מסילת הרכבת בגלל סוג הרבד (החצץ) הגס שלא מאפשר ללכת על המסילה בנוח כמו בימים הטובים ההם. וגם בגלל תנועת הרכבות הרבה שיש כיום (בעבר היתה רכבת רק פעם בשעה) וגם בגלל המצלמות הרבות שיש כיום במקומות רבים לאורך המסילה (לא נעים להיתקל באנשי סיירת* ששואלים אותי שאלות). וגם בגלל שכל תחנות הנוסעים כיום בנויות בצורה שונה מאשר פעם (לא ניתן ולמעשה אסור להיכנס לתחנה דרך המסילה). אבל פעם כאמור הכל היה אחרת.
**************
גם אני מעולם לא נזקקתי לשמו של הכביש, אבל למרות זאת ידעתי תמיד את שמו.
___________________________
* - סיירת - אנשי ביטחון בשירות רכבת ישראל שחלקם סמויים ותפקידם לסרוק את שטחי הרכבת. במקרה של התנהגות חשודה על מסילת הרכבת הם נשלחים למקום.
אפרופו, מפגשי כביש מסילה בשנות ה-70 וה-80זו היתה הפעם הראשונה שלך שאת חוצה ברגל פסי רכבת פעילים?
בסמוך לכביש חיל הים יש בשכונת אל-עתיקה את רחוב אל זיסו, גם שם בסמוך לחומוס אבו יוסף ניתן לחצות את פסי הרכבת הפעילים.
גם בכניסה לבית הספר הטכני של חיל האויר ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים. וגם בסמוך לתחנת חוצות המפרץ ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים וגם בכביש חלוצי התעשייה. וגם בסמוך לתחנת קרית מוצקין. כל שאר המפגשים הרבים שהיו בעבר בתחום חיפה בוטלו.
בעבר הרחוק שלי אני הייתי גם צועד על מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לקישון ואפילו הלכתי כמה פעמים על המסילה עד לגשר פז, כך שבשבילי לחצות ברגל מסילת רכבת פעילה זה היה דבר שבשגרה.
אבל היום אין כל אפשרות ללכת על מסילת הרכבת בגלל סוג הרבד (החצץ) הגס שלא מאפשר ללכת על המסילה בנוח כמו בימים הטובים ההם. וגם בגלל תנועת הרכבות הרבה שיש כיום (בעבר היתה רכבת רק פעם בשעה) וגם בגלל המצלמות הרבות שיש כיום במקומות רבים לאורך המסילה (לא נעים להיתקל באנשי סיירת* ששואלים אותי שאלות). וגם בגלל שכל תחנות הנוסעים כיום בנויות בצורה שונה מאשר פעם (לא ניתן ולמעשה אסור להיכנס לתחנה דרך המסילה). אבל פעם כאמור הכל היה אחרת.
**************
גם אני מעולם לא נזקקתי לשמו של הכביש, אבל למרות זאת ידעתי תמיד את שמו.
___________________________
* - סיירת - אנשי ביטחון בשירות רכבת ישראל שחלקם סמויים ותפקידם לסרוק את שטחי הרכבת. במקרה של התנהגות חשודה על מסילת הרכבת הם נשלחים למקום.
יש לכם תשובה לשאלה?זו היתה הפעם הראשונה שלך שאת חוצה ברגל פסי רכבת פעילים?
בסמוך לכביש חיל הים יש בשכונת אל-עתיקה את רחוב אל זיסו, גם שם בסמוך לחומוס אבו יוסף ניתן לחצות את פסי הרכבת הפעילים.
גם בכניסה לבית הספר הטכני של חיל האויר ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים. וגם בסמוך לתחנת חוצות המפרץ ניתן לחצות ברגל את פסי הרכבת הפעילים וגם בכביש חלוצי התעשייה. וגם בסמוך לתחנת קרית מוצקין. כל שאר המפגשים הרבים שהיו בעבר בתחום חיפה בוטלו.
בעבר הרחוק שלי אני הייתי גם צועד על מסילת הרכבת בין קרית מוצקין לקישון ואפילו הלכתי כמה פעמים על המסילה עד לגשר פז, כך שבשבילי לחצות ברגל מסילת רכבת פעילה זה היה דבר שבשגרה.
אבל היום אין כל אפשרות ללכת על מסילת הרכבת בגלל סוג הרבד (החצץ) הגס שלא מאפשר ללכת על המסילה בנוח כמו בימים הטובים ההם. וגם בגלל תנועת הרכבות הרבה שיש כיום (בעבר היתה רכבת רק פעם בשעה) וגם בגלל המצלמות הרבות שיש כיום במקומות רבים לאורך המסילה (לא נעים להיתקל באנשי סיירת* ששואלים אותי שאלות). וגם בגלל שכל תחנות הנוסעים כיום בנויות בצורה שונה מאשר פעם (לא ניתן ולמעשה אסור להיכנס לתחנה דרך המסילה). אבל פעם כאמור הכל היה אחרת.
**************
גם אני מעולם לא נזקקתי לשמו של הכביש, אבל למרות זאת ידעתי תמיד את שמו.
___________________________
* - סיירת - אנשי ביטחון בשירות רכבת ישראל שחלקם סמויים ותפקידם לסרוק את שטחי הרכבת. במקרה של התנהגות חשודה על מסילת הרכבת הם נשלחים למקום.
מקווה ששבוס יצליחו ויוסף קו מוניות שירות בשבת בתוך ירושליםנכון שתמיד רציתם להשפיע על התח"צ בעיר שלכם
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
לא ראוי לתגובה.נכון שתמיד רציתם להשפיע על התח"צ בעיר שלכם
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
ובכל זאת הגבת...לא ראוי לתגובה.
אני לא מתכוון לכלות את זמני בתגובה לגולש שאינו רשום לתפוז.
במדינה מתוקנת שהתחבורה הציבורית פועלת בה בצורה תקינה, אין כל מקום למוניות שירות. הרבה מאוד אנשים היו רוצים להשפיע על התח"צ בעיר שלהם, אבל לא רוצים מוניות שירות
אין כפתור "שלח" "אשר" בטופס המקוון ?נכון שתמיד רציתם להשפיע על התח"צ בעיר שלכם
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
אפשר לשלוח, אולי בעייה בדפדפן שלך?אין כפתור "שלח" "אשר" בטופס המקוון ?
מוזר...זה רק אצלי או אצל כולם.
מה זה ? לא ניתן לשלוח טופס, רק למלא
בדקתי בכרום פיירפוקס IEאפשר לשלוח, אולי בעייה בדפדפן שלך?
אוקי, הבנתי.בדקתי בכרום פיירפוקס IE
איפה אתה רואה את זה בסוף הדף ?
ייתכן שאנטיווירוס שלך עושה את זה בצורה גלובלית עם כל דפדפן.אוקי, הבנתי.
קטע מוזר: אין לי אייקון של כפתור, אבל כשאני מעביר את עכבר בחלקו התחתון של המסך, העכבר משנה את צורתו לצורה של לחצן קישור.
לא הבנתי באיזו מתכונת יהיו קווי השירות. לא מכיר את המושגנכון שתמיד רציתם להשפיע על התח"צ בעיר שלכם
משרד התחבורה מציע לציבור לתת את דעתו בכל רחבי
הארץ על קווי מוניות חדשים קווי שירות
https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.