Ccyclist
Well-known member
הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
אני מקווה שההדמייה הזו ממחישה את הרעיון ואת הטענה שתחנה אחת יכולה "לרקוד על שתי החתונות" ולשרת הן את העיר העתיקה בירושלים והן את מרכז העיר תוך ייתור שתי התחנות הרשמיות.
יצרתי את ההדמייה לקראת סוף הדיון הקודם על טרמינל ממילא, אך היא נבלעה בסוף הדיון. מהתגובות שבדיון הקודם אני חושב שרעיון לא הובן במלואו למרות התיאור המילולי וסמלי היציאות, אך משום שאין בארץ תחנות תת קרקעיות עמוקות כלשהן וודאי שאין תחנות עמוקות בנות שתי יציאות ברור לי מדוע קשה לתאר דבר כזה.
ההדמייה אינה הדמיית 3D מתוחכמת אלא העלאה של דיאגרמת תחנת סבן סיסטרס שבאזור 3 בלונדון על קו הויקטוריה https://www.ianvisits.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/07/seven-sisters.jpg על דגם נוף מגוגל ארת' (עם הגזמה פי 2 של הטופוגרפיה כדי לחדד אותה). היא איננה מייצגת ייצוג מדוייק ולכן אני מבקש שתיתנו לה הנחות מסויימות. ההדמייה מראה גם את תוואי ההמשך האפשרי לכיוון החאן שאינה העניין המרכזי כאן.
הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
אני מקווה שההדמייה הזו ממחישה את הרעיון ואת הטענה שתחנה אחת יכולה "לרקוד על שתי החתונות" ולשרת הן את העיר העתיקה בירושלים והן את מרכז העיר תוך ייתור שתי התחנות הרשמיות.
יצרתי את ההדמייה לקראת סוף הדיון הקודם על טרמינל ממילא, אך היא נבלעה בסוף הדיון. מהתגובות שבדיון הקודם אני חושב שרעיון לא הובן במלואו למרות התיאור המילולי וסמלי היציאות, אך משום שאין בארץ תחנות תת קרקעיות עמוקות כלשהן וודאי שאין תחנות עמוקות בנות שתי יציאות ברור לי מדוע קשה לתאר דבר כזה.
ההדמייה אינה הדמיית 3D מתוחכמת אלא העלאה של דיאגרמת תחנת סבן סיסטרס שבאזור 3 בלונדון על קו הויקטוריה https://www.ianvisits.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/07/seven-sisters.jpg על דגם נוף מגוגל ארת' (עם הגזמה פי 2 של הטופוגרפיה כדי לחדד אותה). היא איננה מייצגת ייצוג מדוייק ולכן אני מבקש שתיתנו לה הנחות מסויימות. ההדמייה מראה גם את תוואי ההמשך האפשרי לכיוון החאן שאינה העניין המרכזי כאן.