הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'

הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
אני מקווה שההדמייה הזו ממחישה את הרעיון ואת הטענה שתחנה אחת יכולה "לרקוד על שתי החתונות" ולשרת הן את העיר העתיקה בירושלים והן את מרכז העיר תוך ייתור שתי התחנות הרשמיות.

יצרתי את ההדמייה לקראת סוף הדיון הקודם על טרמינל ממילא, אך היא נבלעה בסוף הדיון. מהתגובות שבדיון הקודם אני חושב שרעיון לא הובן במלואו למרות התיאור המילולי וסמלי היציאות, אך משום שאין בארץ תחנות תת קרקעיות עמוקות כלשהן וודאי שאין תחנות עמוקות בנות שתי יציאות ברור לי מדוע קשה לתאר דבר כזה.

ההדמייה אינה הדמיית 3D מתוחכמת אלא העלאה של דיאגרמת תחנת סבן סיסטרס שבאזור 3 בלונדון על קו הויקטוריה https://www.ianvisits.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/07/seven-sisters.jpg על דגם נוף מגוגל ארת' (עם הגזמה פי 2 של הטופוגרפיה כדי לחדד אותה). היא איננה מייצגת ייצוג מדוייק ולכן אני מבקש שתיתנו לה הנחות מסויימות. ההדמייה מראה גם את תוואי ההמשך האפשרי לכיוון החאן שאינה העניין המרכזי כאן.

 
נראה טוב אם כי עדיין רחוק מידי ממרכז העיר.

הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
אני מקווה שההדמייה הזו ממחישה את הרעיון ואת הטענה שתחנה אחת יכולה "לרקוד על שתי החתונות" ולשרת הן את העיר העתיקה בירושלים והן את מרכז העיר תוך ייתור שתי התחנות הרשמיות.

יצרתי את ההדמייה לקראת סוף הדיון הקודם על טרמינל ממילא, אך היא נבלעה בסוף הדיון. מהתגובות שבדיון הקודם אני חושב שרעיון לא הובן במלואו למרות התיאור המילולי וסמלי היציאות, אך משום שאין בארץ תחנות תת קרקעיות עמוקות כלשהן וודאי שאין תחנות עמוקות בנות שתי יציאות ברור לי מדוע קשה לתאר דבר כזה.

ההדמייה אינה הדמיית 3D מתוחכמת אלא העלאה של דיאגרמת תחנת סבן סיסטרס שבאזור 3 בלונדון על קו הויקטוריה https://www.ianvisits.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/07/seven-sisters.jpg על דגם נוף מגוגל ארת' (עם הגזמה פי 2 של הטופוגרפיה כדי לחדד אותה). היא איננה מייצגת ייצוג מדוייק ולכן אני מבקש שתיתנו לה הנחות מסויימות. ההדמייה מראה גם את תוואי ההמשך האפשרי לכיוון החאן שאינה העניין המרכזי כאן.
נראה טוב אם כי עדיין רחוק מידי ממרכז העיר.
יציאות שיגיעו ישר לעירייה\כיכר החתולות יהיו יותר מוצלחות.
 

Ccyclist

Well-known member
בניין ג'נראלי "מרוחק ממרכז העיר" ? זה 170מ' מכיכר ציון

נראה טוב אם כי עדיין רחוק מידי ממרכז העיר.
יציאות שיגיעו ישר לעירייה\כיכר החתולות יהיו יותר מוצלחות.
בניין ג'נראלי "מרוחק ממרכז העיר" ? זה 170מ' מכיכר ציון
הבהרתי שההדמייה אינה שירטוט מדוייק אלא המחשה. בכל עיר גדולה פיר דרגנועים שמגיע למרתף בניין ג'נראלי או בית הדואר (או שטחים ציבוריים מתחת למדרגות שביניהם ורחוב הנסיכה מרי) היה מתחבר גם לכיכר חביליו, כיכר ספרא (אתגר מסויים בגלל חניון העירייה אך תמיד אפשר לעבוד עם מרתף מאיזו חנות) ואף לרחוב הלני המלכה (מרתפי בנק איגוד לשעבר).
&nbsp
יתכן שבגלל העומק התחנה תהיה יותר בכיוון רחוב יפו ויהיה אפשר לדבר על פיר גישה לכיכר דוד גננו (וילג' גרין, מדרחוב ריבלין) או כיכר ציון במקום בניין ג'נרלי (מה שיצריך תחנת רק"ל בין שתי הכיכרות, דבר שלדעתי חסר בקו האדום בגלל המרכזיות של נחלת שבעה)
&nbsp
מדובר בתחנת המרקייה של שבוס. איך אפשר להיות יותר מרכזי מזה ?
 
שלומציון המלכה ליד כורש זה מספיק מרכזי

בניין ג'נראלי "מרוחק ממרכז העיר" ? זה 170מ' מכיכר ציון
הבהרתי שההדמייה אינה שירטוט מדוייק אלא המחשה. בכל עיר גדולה פיר דרגנועים שמגיע למרתף בניין ג'נראלי או בית הדואר (או שטחים ציבוריים מתחת למדרגות שביניהם ורחוב הנסיכה מרי) היה מתחבר גם לכיכר חביליו, כיכר ספרא (אתגר מסויים בגלל חניון העירייה אך תמיד אפשר לעבוד עם מרתף מאיזו חנות) ואף לרחוב הלני המלכה (מרתפי בנק איגוד לשעבר).
&nbsp
יתכן שבגלל העומק התחנה תהיה יותר בכיוון רחוב יפו ויהיה אפשר לדבר על פיר גישה לכיכר דוד גננו (וילג' גרין, מדרחוב ריבלין) או כיכר ציון במקום בניין ג'נרלי (מה שיצריך תחנת רק"ל בין שתי הכיכרות, דבר שלדעתי חסר בקו האדום בגלל המרכזיות של נחלת שבעה)
&nbsp
מדובר בתחנת המרקייה של שבוס. איך אפשר להיות יותר מרכזי מזה ?
שלומציון המלכה ליד כורש זה מספיק מרכזי
לא הבנתי טוב את האיור,
 

Ccyclist

Well-known member
סוף טוב הכל טוב. אולי איצור דיאגרמת תחנה כאילו מלמעלה על מפה

שלומציון המלכה ליד כורש זה מספיק מרכזי
לא הבנתי טוב את האיור,
סוף טוב הכל טוב. אולי איצור דיאגרמת תחנה כאילו מלמעלה על מפה
יש חולשה מסויימת בכך שכל מה שאעשה זו בסך הכל המחשה ולא תיכנון, אבל אני מעביר ניסיון כנוסע שיש לי, וגם לך כנציגנו לשעבר במזרח הרחוק, למציאות הישראלית.
 
אני חושב שבניית תחנת רכבת כבדה נוספת בירושלים מיותרת

הדמיית שני פירי היציאה מטרמינל ממילא על גוגל ארת'
אני מקווה שההדמייה הזו ממחישה את הרעיון ואת הטענה שתחנה אחת יכולה "לרקוד על שתי החתונות" ולשרת הן את העיר העתיקה בירושלים והן את מרכז העיר תוך ייתור שתי התחנות הרשמיות.

יצרתי את ההדמייה לקראת סוף הדיון הקודם על טרמינל ממילא, אך היא נבלעה בסוף הדיון. מהתגובות שבדיון הקודם אני חושב שרעיון לא הובן במלואו למרות התיאור המילולי וסמלי היציאות, אך משום שאין בארץ תחנות תת קרקעיות עמוקות כלשהן וודאי שאין תחנות עמוקות בנות שתי יציאות ברור לי מדוע קשה לתאר דבר כזה.

ההדמייה אינה הדמיית 3D מתוחכמת אלא העלאה של דיאגרמת תחנת סבן סיסטרס שבאזור 3 בלונדון על קו הויקטוריה https://www.ianvisits.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/07/seven-sisters.jpg על דגם נוף מגוגל ארת' (עם הגזמה פי 2 של הטופוגרפיה כדי לחדד אותה). היא איננה מייצגת ייצוג מדוייק ולכן אני מבקש שתיתנו לה הנחות מסויימות. ההדמייה מראה גם את תוואי ההמשך האפשרי לכיוון החאן שאינה העניין המרכזי כאן.
אני חושב שבניית תחנת רכבת כבדה נוספת בירושלים מיותרת
לעניות דעתי עדיף להקים קו רק"ל שיעבור מתחנת רק"ל העירייה - כיכר צה"ל ויגיע עד לשער האשפות, שם תקום תחנת רק"ל חדשה. מי שרוצה להגיע מחוץ לירושלים אל האזור הזה שירד בתחנת הרכבת האומה ויקח רק"לת
 

Ccyclist

Well-known member
משרד התחבורה רוצה 2, הצעתי מפחיתה זאת ל 1.

אני חושב שבניית תחנת רכבת כבדה נוספת בירושלים מיותרת
לעניות דעתי עדיף להקים קו רק"ל שיעבור מתחנת רק"ל העירייה - כיכר צה"ל ויגיע עד לשער האשפות, שם תקום תחנת רק"ל חדשה. מי שרוצה להגיע מחוץ לירושלים אל האזור הזה שירד בתחנת הרכבת האומה ויקח רק"לת
משרד התחבורה רוצה 2, הצעתי מפחיתה זאת ל 1.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה