באתר הרשות הארצית לתח"צ מופיעה רשימת אשכולות מוניות השירות

מצב
הנושא נעול.
לא קובעים תחנות קבועות, אבל קובעים מסלול קבוע, משלבים GPS

הסתכלתי על הקווים הרלוונטיים אלי ויש דבר מעניין
הם רוצים לעשות קו שיסיים את נסיעתו לא בתחנה מרכזית (כפי שמוניות שרות עושות היום), אלה באוניברסיטה.
הלוואי וזה יקרה, למרות שאני בכלל לא בטוח שנהגי מוניות כל כך יקפצו על המסלול הזה.
אם כן, הדבר יהיה פחות או יותר מושלם בשבילי.
מעניין שהדבר גם יפגע בקווי מוניות שרות בתל אביב עצמה (קו 51 לכל הפחות).
שימו לב גם שבעצם תיאור של הקו לא מזכיר תחנות קבועות, אלה מדבר על "מוקדי עניין לאורך המסלול".
נראה שגם משרד התחבורה מפנים שלא ניתן להפוך את מונית שרות ל"אוטובוס קטן" ולא קובע תחנות כמו שיש לקו אוטובוס.
במתכונת הזאת, זה נשמע כמו ראיון לא רע בכלל.
הבעיה היחידה כפי שאני רואה, זה מסלול מאוד ארוך, מה שפוגע ברווחיות הנסעיה מבחינת נהגי המוניות.
יהיה מעניין לראות מה תהיה היענות למכרזים האלה.
לא קובעים תחנות קבועות, אבל קובעים מסלול קבוע, משלבים GPS
זמני אמת ומערכות מידע.
מהודעת משרד התחבורה שקישרתי אליה בהודעה קודמת אפשר להבין שהוא מעוניין לשמור על הגמישות לאורך מסלול (שהמשרד קובע) אבל לא על גמישות במסלול עצמו.
וברור שהמשרד יפקח על נסיעות מוניות השירות, כי אם משלבים את מוניות השירות בחוזים ברב-קו, המשמעות היא שהכסף מגיע למשרד התחבורה והמשרד יעביר למוניות השירות את חלקן, בהתאם לנסיעות שהן תבצענה.
בקיצור...רגולציה.
 
לגבי קו 51, מתוכנן קו חדש שלמעשה יחליף אותו , ויגיע עד

הסתכלתי על הקווים הרלוונטיים אלי ויש דבר מעניין
הם רוצים לעשות קו שיסיים את נסיעתו לא בתחנה מרכזית (כפי שמוניות שרות עושות היום), אלה באוניברסיטה.
הלוואי וזה יקרה, למרות שאני בכלל לא בטוח שנהגי מוניות כל כך יקפצו על המסלול הזה.
אם כן, הדבר יהיה פחות או יותר מושלם בשבילי.
מעניין שהדבר גם יפגע בקווי מוניות שרות בתל אביב עצמה (קו 51 לכל הפחות).
שימו לב גם שבעצם תיאור של הקו לא מזכיר תחנות קבועות, אלה מדבר על "מוקדי עניין לאורך המסלול".
נראה שגם משרד התחבורה מפנים שלא ניתן להפוך את מונית שרות ל"אוטובוס קטן" ולא קובע תחנות כמו שיש לקו אוטובוס.
במתכונת הזאת, זה נשמע כמו ראיון לא רע בכלל.
הבעיה היחידה כפי שאני רואה, זה מסלול מאוד ארוך, מה שפוגע ברווחיות הנסעיה מבחינת נהגי המוניות.
יהיה מעניין לראות מה תהיה היענות למכרזים האלה.
לגבי קו 51, מתוכנן קו חדש שלמעשה יחליף אותו , ויגיע עד
לבלומפילד במקום עד לתחנה המרכזית ויסע במסלול מעט שונה בפתח תקוה (דרך גיסין והרב מלכה) ובבני ברק ורמת גן (דרך אבוחצירא, ששת הימים ואבא הלל).
https://www.gov.il/blobFolder/news/..._taxis_in_israel/he/petahtikvaroshhaain11.pdf
(קו 11.3)

באזור רחובות, קו 17.6 מתוכנן במסלול של קו 301 האוטובוסי. מעניין אם זה מבשר משהו לגבי כוונת משרד התחבורה בקשר לקו האוטובוס במסלול הזה. והקו שהתייחסת אליו, 17.7, למעשה מתוכנן במסלול של קו האוטובוס 222. גם במקרה זה מעניין מה כוונת משרד התחבורה בקשר לקו האוטובוס במסלול הזה.
https://www.gov.il/blobFolder/news/...ervice_taxis_in_israel/he/area 17 rehovot.pdf
 
לא מבין למה משנים את מספרי קווי המוניות- שישאירו את המספר

לגבי קו 51, מתוכנן קו חדש שלמעשה יחליף אותו , ויגיע עד
לבלומפילד במקום עד לתחנה המרכזית ויסע במסלול מעט שונה בפתח תקוה (דרך גיסין והרב מלכה) ובבני ברק ורמת גן (דרך אבוחצירא, ששת הימים ואבא הלל).
https://www.gov.il/blobFolder/news/..._taxis_in_israel/he/petahtikvaroshhaain11.pdf
(קו 11.3)

באזור רחובות, קו 17.6 מתוכנן במסלול של קו 301 האוטובוסי. מעניין אם זה מבשר משהו לגבי כוונת משרד התחבורה בקשר לקו האוטובוס במסלול הזה. והקו שהתייחסת אליו, 17.7, למעשה מתוכנן במסלול של קו האוטובוס 222. גם במקרה זה מעניין מה כוונת משרד התחבורה בקשר לקו האוטובוס במסלול הזה.
https://www.gov.il/blobFolder/news/...ervice_taxis_in_israel/he/area 17 rehovot.pdf
לא מבין למה משנים את מספרי קווי המוניות- שישאירו את המספר
הקיים לפחות למוניות שכבר קיימות ומוכרות שנים ואנשים במשך שנים התרגלו
כמו 51 ,66
 
ושבוס פרסמו בקשה לקווי מוניות שירות גם בתוך ירושלים

באתר הרשות הארצית לתח"צ מופיעה רשימת אשכולות מוניות השירות
המוצעים והקווים בכל אשכול.
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/influence_the_map_of_service_taxis_in_israel[/URL]
ושבוס פרסמו בקשה לקווי מוניות שירות גם בתוך ירושלים
משום מה משרד התחבורה שכח שירושלים גדולה ויש דרישה לנסוע בתוכה בשבת
https://www.facebook.com/pg/shabus.jer/posts/?ref=page_internal
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה