עמוד השדרה
New member
לא קובעים תחנות קבועות, אבל קובעים מסלול קבוע, משלבים GPS
זמני אמת ומערכות מידע.
מהודעת משרד התחבורה שקישרתי אליה בהודעה קודמת אפשר להבין שהוא מעוניין לשמור על הגמישות לאורך מסלול (שהמשרד קובע) אבל לא על גמישות במסלול עצמו.
וברור שהמשרד יפקח על נסיעות מוניות השירות, כי אם משלבים את מוניות השירות בחוזים ברב-קו, המשמעות היא שהכסף מגיע למשרד התחבורה והמשרד יעביר למוניות השירות את חלקן, בהתאם לנסיעות שהן תבצענה.
בקיצור...רגולציה.
לא קובעים תחנות קבועות, אבל קובעים מסלול קבוע, משלבים GPSהסתכלתי על הקווים הרלוונטיים אלי ויש דבר מעניין
הם רוצים לעשות קו שיסיים את נסיעתו לא בתחנה מרכזית (כפי שמוניות שרות עושות היום), אלה באוניברסיטה.
הלוואי וזה יקרה, למרות שאני בכלל לא בטוח שנהגי מוניות כל כך יקפצו על המסלול הזה.
אם כן, הדבר יהיה פחות או יותר מושלם בשבילי.
מעניין שהדבר גם יפגע בקווי מוניות שרות בתל אביב עצמה (קו 51 לכל הפחות).
שימו לב גם שבעצם תיאור של הקו לא מזכיר תחנות קבועות, אלה מדבר על "מוקדי עניין לאורך המסלול".
נראה שגם משרד התחבורה מפנים שלא ניתן להפוך את מונית שרות ל"אוטובוס קטן" ולא קובע תחנות כמו שיש לקו אוטובוס.
במתכונת הזאת, זה נשמע כמו ראיון לא רע בכלל.
הבעיה היחידה כפי שאני רואה, זה מסלול מאוד ארוך, מה שפוגע ברווחיות הנסעיה מבחינת נהגי המוניות.
יהיה מעניין לראות מה תהיה היענות למכרזים האלה.
זמני אמת ומערכות מידע.
מהודעת משרד התחבורה שקישרתי אליה בהודעה קודמת אפשר להבין שהוא מעוניין לשמור על הגמישות לאורך מסלול (שהמשרד קובע) אבל לא על גמישות במסלול עצמו.
וברור שהמשרד יפקח על נסיעות מוניות השירות, כי אם משלבים את מוניות השירות בחוזים ברב-קו, המשמעות היא שהכסף מגיע למשרד התחבורה והמשרד יעביר למוניות השירות את חלקן, בהתאם לנסיעות שהן תבצענה.
בקיצור...רגולציה.