קו
! קו 148 מכפר סבא לתל אביב, החל מ-14.1.18

מצב
הנושא נעול.
מה היה כואב להם לפרט את המסלול בצורה מלאה?

קו
! קו 148 מכפר סבא לתל אביב, החל מ-14.1.18
http://mynetkfarsaba.co.il/mobile/article/252743

ייתכן שזה קו 569 שתוכנן להיות, רק במספור אחר?
מה היה כואב להם לפרט את המסלול בצורה מלאה?
הוזכר אבן גבירול כרמז, אבל לא ברור מה ההמשך: המלך ג׳ורג׳ ואלנבי, או יהודה הלוי, או החשמונאים?
 

olli3

New member
מנהל
זה המסלול>>>

מה היה כואב להם לפרט את המסלול בצורה מלאה?
הוזכר אבן גבירול כרמז, אבל לא ברור מה ההמשך: המלך ג׳ורג׳ ואלנבי, או יהודה הלוי, או החשמונאים?
זה המסלול>>>
תמח"ת > לוינסקי > העליה > אלנבי > המלך ג'ורג' > מסריק > כיכר רבין > אבן גבירול > שאול המלך > נמיר > כביש 5 > כביש 4 > טשרינחובסקי > משה סנה > משה וילנסקי > נעמי שמר > ספיר > רפופורט (קניון השכונה הירוקה) > אנגל > לאה ודוד לונברג > אנגל > ספיר > מסוף השכונה הירוקה.
 

oshlick1

New member
באמת חסרים אוטובוסים ברחוב המלך ג'ורג' הצפוף בת''א

זה המסלול>>>
תמח"ת > לוינסקי > העליה > אלנבי > המלך ג'ורג' > מסריק > כיכר רבין > אבן גבירול > שאול המלך > נמיר > כביש 5 > כביש 4 > טשרינחובסקי > משה סנה > משה וילנסקי > נעמי שמר > ספיר > רפופורט (קניון השכונה הירוקה) > אנגל > לאה ודוד לונברג > אנגל > ספיר > מסוף השכונה הירוקה.
באמת חסרים אוטובוסים ברחוב המלך ג'ורג' הצפוף בת''א
 

olli3

New member
מנהל
זה בעצם שילוב של קו מהירוקה לצומת רעננה + 149.

קו
! קו 148 מכפר סבא לתל אביב, החל מ-14.1.18
http://mynetkfarsaba.co.il/mobile/article/252743

ייתכן שזה קו 569 שתוכנן להיות, רק במספור אחר?
זה בעצם שילוב של קו מהירוקה לצומת רעננה + 149.
כשמדברים על תחבורת מעברים ובפועל מוסיפים קווים שמבטלים תחבורת מעברים...
&nbsp
מסלול ההמשך שמתבסס על מסלול 82, 149 ודומיו היה מסתיים בכרמלית אם היה שם מקום כמובן, אבל אין.
&nbsp
מעניין אם זה יבוא איכשהו על חשבון תדירות של 149.
 

טנק2

New member
חבל שלא מעבירים אותו דרך 531 החדש ואיילון לאבן גבירול

זה בעצם שילוב של קו מהירוקה לצומת רעננה + 149.
כשמדברים על תחבורת מעברים ובפועל מוסיפים קווים שמבטלים תחבורת מעברים...
&nbsp
מסלול ההמשך שמתבסס על מסלול 82, 149 ודומיו היה מסתיים בכרמלית אם היה שם מקום כמובן, אבל אין.
&nbsp
מעניין אם זה יבוא איכשהו על חשבון תדירות של 149.
חבל שלא מעבירים אותו דרך 531 החדש ואיילון לאבן גבירול
מסלולים קצת יותר שונים ממה שיש כרגע
אם הוא יקביל ל 149 הוא פשוט יקח ביקוש של 149 וחבל
ואולי סוף סוף יהיו אוטובוסים על איילון פרט ל 93 המיותם
 
איילון לכיוון דרום עדיין לא קיים מ-531, אלא רק משבעת הכוכבים

חבל שלא מעבירים אותו דרך 531 החדש ואיילון לאבן גבירול
מסלולים קצת יותר שונים ממה שיש כרגע
אם הוא יקביל ל 149 הוא פשוט יקח ביקוש של 149 וחבל
ואולי סוף סוף יהיו אוטובוסים על איילון פרט ל 93 המיותם
איילון לכיוון דרום עדיין לא קיים מ-531, אלא רק משבעת הכוכבים
 
הקו למעשה תוכנן ל-531

חבל שלא מעבירים אותו דרך 531 החדש ואיילון לאבן גבירול
מסלולים קצת יותר שונים ממה שיש כרגע
אם הוא יקביל ל 149 הוא פשוט יקח ביקוש של 149 וחבל
ואולי סוף סוף יהיו אוטובוסים על איילון פרט ל 93 המיותם
הקו למעשה תוכנן ל-531
והיו דיונים אם כרגע, בשלב שבו 531 פתוח לכיוון אחד בלבד הוא צריך לנסוע דרך 531 או דרך כביש 5.
מאחר וגם בכיוון הפתוח, הירידה דרך כפר שמריהו או שבעת הכוכבים שמאלה סגורה עדיין, (צריך להסתובב איכשהו ואז לרדת ימינה וזה בעייתי) הוחלט שכרגע הוא בשני הכיוונים הוא ייסע דרך כביש 5, אבל ברגע ש-531 ייפתח באופןמלא, גם לכיון תל אביב וגם באותן פניות שמאלה, הקו הזה יהיה הראשון שיסע ב-531.
 

טנק2

New member
בשורה משמחת

הקו למעשה תוכנן ל-531
והיו דיונים אם כרגע, בשלב שבו 531 פתוח לכיוון אחד בלבד הוא צריך לנסוע דרך 531 או דרך כביש 5.
מאחר וגם בכיוון הפתוח, הירידה דרך כפר שמריהו או שבעת הכוכבים שמאלה סגורה עדיין, (צריך להסתובב איכשהו ואז לרדת ימינה וזה בעייתי) הוחלט שכרגע הוא בשני הכיוונים הוא ייסע דרך כביש 5, אבל ברגע ש-531 ייפתח באופןמלא, גם לכיון תל אביב וגם באותן פניות שמאלה, הקו הזה יהיה הראשון שיסע ב-531.
בשורה משמחת
אגב יש סיבה מיוחדת לכך שכרגע אין קווי תחצ רציפים על ציר איילון, ויש העדפה מאוד חזקה לכביש 2 ודרך נמיר?
 

olli3

New member
מנהל
כי בכביש 2 ודרך נמיר יש נת"צ ויש נוסעים שצריכים לשם.

בשורה משמחת
אגב יש סיבה מיוחדת לכך שכרגע אין קווי תחצ רציפים על ציר איילון, ויש העדפה מאוד חזקה לכביש 2 ודרך נמיר?
כי בכביש 2 ודרך נמיר יש נת"צ ויש נוסעים שצריכים לשם.
 

אורי404

New member
זה לא ממש קו יוממים. אלא מעט מעבר

קו
! קו 148 מכפר סבא לתל אביב, החל מ-14.1.18
http://mynetkfarsaba.co.il/mobile/article/252743

ייתכן שזה קו 569 שתוכנן להיות, רק במספור אחר?
זה לא ממש קו יוממים. אלא מעט מעבר
אני לא יודע איך מגדירים את זה. קו יוממים, שבו נסיעות בוקר הן לתל אביב בלבד ונסיעות אחרי הצהרים לכיוון כפר סבא, זה לא.
גם הקו חזרה מתל אביב פועל עד 21:15 וזה לא רע בכלל.
זה אולי לא נחשב קו סדיר עם נסיעות בתדירות גבוהה, אבל בוודאי שלא קו יוממים. נראה, שיש תפיסה לפיה בקווים יוממים תהיה כמות נוסעים מועטה יחסית, לקווים שיפעלו מעבר לזה.
 
במקום הרבה קווים, עדיף היה תחבורה פנימית טובה, ו 149 אחד טוב

קו
! קו 148 מכפר סבא לתל אביב, החל מ-14.1.18
http://mynetkfarsaba.co.il/mobile/article/252743

ייתכן שזה קו 569 שתוכנן להיות, רק במספור אחר?
במקום הרבה קווים, עדיף היה תחבורה פנימית טובה, ו 149 אחד טוב
אפשר קו מהירוקה לטשרניחובסקי - עד מסוף רעננה, אולי יש קו כזה כבר.
ו 149 אחד טוב. או כמה סוגים של 149.
אבל למה להוציא קו מהירוקה לתל אביב וגם מהעיר לתל אביב?
לא טפשי?
&nbsp
 
אז תתייחס ל-148 כ"סוג" של 149, אז מה אם יש לו מספר שונה?

במקום הרבה קווים, עדיף היה תחבורה פנימית טובה, ו 149 אחד טוב
אפשר קו מהירוקה לטשרניחובסקי - עד מסוף רעננה, אולי יש קו כזה כבר.
ו 149 אחד טוב. או כמה סוגים של 149.
אבל למה להוציא קו מהירוקה לתל אביב וגם מהעיר לתל אביב?
לא טפשי?
&nbsp
אז תתייחס ל-148 כ"סוג" של 149, אז מה אם יש לו מספר שונה?
 
אי אפשר, כי 148 לא עובר במרכז כפר סבא

אז תתייחס ל-148 כ"סוג" של 149, אז מה אם יש לו מספר שונה?
אי אפשר, כי 148 לא עובר במרכז כפר סבא
אם תושבי הירוקה היו מגיעים לצומת רעננה (או תחנה אחרת בדרך) ומחליפים ל 149, מה היה נגרע מכבודם?
היה אפשר לתגבר תדירות של 149 וככה כולם היו מרוויחים
 

alantan

New member
הירוקה היא לא ממש כפר סבא, גם אם הרשות המקומית היא כן

במקום הרבה קווים, עדיף היה תחבורה פנימית טובה, ו 149 אחד טוב
אפשר קו מהירוקה לטשרניחובסקי - עד מסוף רעננה, אולי יש קו כזה כבר.
ו 149 אחד טוב. או כמה סוגים של 149.
אבל למה להוציא קו מהירוקה לתל אביב וגם מהעיר לתל אביב?
לא טפשי?
&nbsp
הירוקה היא לא ממש כפר סבא, גם אם הרשות המקומית היא כן
במקרה הזה, דווקא הגיוני לתת שירות איכותי ישיר ממערב העיר לתל אביב, כפי שלתושבי הרצליה פיתוח יש קו 90 לתל אביב ואינם חייבים להחליף לקו 501/502 למשל.
&nbsp
בו בעת, הגברת התדירות של 149 בשעות השיא מוצדקת - אני מאמין שמעטים תושבי מערב העיר שעולים על הקו שכבר עמוס נוסעים כשהוא מגיע למרכז העיר.
 

olli3

New member
מנהל
רק שזה לא באמת שירות ישיר ומהיר....

הירוקה היא לא ממש כפר סבא, גם אם הרשות המקומית היא כן
במקרה הזה, דווקא הגיוני לתת שירות איכותי ישיר ממערב העיר לתל אביב, כפי שלתושבי הרצליה פיתוח יש קו 90 לתל אביב ואינם חייבים להחליף לקו 501/502 למשל.
&nbsp
בו בעת, הגברת התדירות של 149 בשעות השיא מוצדקת - אני מאמין שמעטים תושבי מערב העיר שעולים על הקו שכבר עמוס נוסעים כשהוא מגיע למרכז העיר.
רק שזה לא באמת שירות ישיר ומהיר....
כי שירות ישיר ומהיר היה יוצא מהשכונה הירוקה ישירות לכביש 4 ולא נוסע דרך טשרניחובסקי.
&nbsp
אבל יש רצון לתת שירות גם על טשרניחובסקי וגם בצומת רעננה מרכז כי ידוע שבצומת רעננה מרכז עולים הרבה נוסעים.
&nbsp
פייט לרכב הפרטי זה לא בדיוק, אלא אם כן תהיה העדפה לתח"צ בצירי תנועה כאלו ואחרים, לרבות כביש 5 ואיילון.
 
בדיוק! גם כשהם רוצים לתת קו מהיר הם לא הולכים עד הסוף

רק שזה לא באמת שירות ישיר ומהיר....
כי שירות ישיר ומהיר היה יוצא מהשכונה הירוקה ישירות לכביש 4 ולא נוסע דרך טשרניחובסקי.
&nbsp
אבל יש רצון לתת שירות גם על טשרניחובסקי וגם בצומת רעננה מרכז כי ידוע שבצומת רעננה מרכז עולים הרבה נוסעים.
&nbsp
פייט לרכב הפרטי זה לא בדיוק, אלא אם כן תהיה העדפה לתח"צ בצירי תנועה כאלו ואחרים, לרבות כביש 5 ואיילון.
בדיוק! גם כשהם רוצים לתת קו מהיר הם לא הולכים עד הסוף
 

אורי404

New member
יש שכונה דרומית לדרך בגין

רק שזה לא באמת שירות ישיר ומהיר....
כי שירות ישיר ומהיר היה יוצא מהשכונה הירוקה ישירות לכביש 4 ולא נוסע דרך טשרניחובסקי.
&nbsp
אבל יש רצון לתת שירות גם על טשרניחובסקי וגם בצומת רעננה מרכז כי ידוע שבצומת רעננה מרכז עולים הרבה נוסעים.
&nbsp
פייט לרכב הפרטי זה לא בדיוק, אלא אם כן תהיה העדפה לתח"צ בצירי תנועה כאלו ואחרים, לרבות כביש 5 ואיילון.
יש שכונה דרומית לדרך בגין
אם זה היה אך ורק שירות לשכונה הירוקה הצפונית, היה ניתן לנסוע דרך צומת רעננה-כפר סבא צפון לכביש 4. אבל השירות הוא גם לשכונה הירוקה הדרומית לדרך בגין.
זה גם ישפר במידת מה את השירות לבית חולים מאיר. אמנם קווים 149 ו-567 גם מגיעים קרוב לבית החולים. אבל 148 יהיה עוד יותר קרוב.
אם אני לא טועה יש כוונה לנת"צ, כחלק מ"מהיר לעיר" בציר טשרניחובסקי.
מה שכן לדעתי אולי היה נכון לקבוע את תחנת הקצה למסוף 2000. בדומה לקווים 123, 124 ואחרים.
 

אורי404

New member
לדעתי מוטב, שיהיה קו פנימי יעיל ושינוי קווים בכפר סבא

במקום הרבה קווים, עדיף היה תחבורה פנימית טובה, ו 149 אחד טוב
אפשר קו מהירוקה לטשרניחובסקי - עד מסוף רעננה, אולי יש קו כזה כבר.
ו 149 אחד טוב. או כמה סוגים של 149.
אבל למה להוציא קו מהירוקה לתל אביב וגם מהעיר לתל אביב?
לא טפשי?
&nbsp
לדעתי מוטב, שיהיה קו פנימי יעיל ושינוי קווים בכפר סבא
שיהיה קו מתחנת הרכבת רעננה דרום, דרך מסוף האוטובוסים והמשך לכיוון השכונה הירוקה. שהקו יפעל במקום קו 68.
בכלל כאשר תחנת רעננה דרום תפעל אחרי, שגם יהיה שירות רכבות דרך הרצליה, יש מקום לשינוי בקווים הפנימיים בכפר סבא ובפתיחת קווים אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה