ממחר תגבור משמעותי בקו 108 בין מודיעין לרמת החייל

מצב
הנושא נעול.
ממחר תגבור משמעותי בקו 108 בין מודיעין לרמת החייל

ממחר תגבור משמעותי בקו 108 בין מודיעין לרמת החייל
עד היום היו לקו שלוש נסיעות בכל כיוון:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20
מעתידים - 15:10, 17:35, 18:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=27/12/2017[/URL]

החל ממחר:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00
מעתידים - 9:00, 9:35, 15:10, 16:35, 17:35, 18:35, 19:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=28/12/2017[/URL]
 

orenhz

Member
ומי באמת ייסע ממודיעין לרמת החייל בשעות הצהריים?

ממחר תגבור משמעותי בקו 108 בין מודיעין לרמת החייל
עד היום היו לקו שלוש נסיעות בכל כיוון:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20
מעתידים - 15:10, 17:35, 18:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=27/12/2017[/URL]

החל ממחר:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00
מעתידים - 9:00, 9:35, 15:10, 16:35, 17:35, 18:35, 19:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=28/12/2017[/URL]
ומי באמת ייסע ממודיעין לרמת החייל בשעות הצהריים?
לדעתי הנסיעות ה"חדשות" התקיימו גם עד היום, רק בתור נסיעה ריקה ללא שילוט קו, מבחינה תפעולית.
כעת, קווים גם תקבל כסף על הנסיעות הריקות האלה, למרות שספק אם מישהו ייסע בהן בכלל.
 

אורי404

New member
טוב שיש שימוש בקו ושמתגברים. חבל שזה לא כך באזורים אחרים

ממחר תגבור משמעותי בקו 108 בין מודיעין לרמת החייל
עד היום היו לקו שלוש נסיעות בכל כיוון:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20
מעתידים - 15:10, 17:35, 18:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=27/12/2017[/URL]

החל ממחר:
ממודיעין - 6:30, 7:40, 8:20, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00
מעתידים - 9:00, 9:35, 15:10, 16:35, 17:35, 18:35, 19:35
[URL]http://www.kavim-t.co.il/schedule/lineTimes.aspx?lineinfo=108_m_4_0&monthDay=28/12/2017[/URL]
טוב שיש שימוש בקו ושמתגברים. חבל שזה לא כך באזורים אחרים
הסברת לי (עמוד השדרה), שבעקבות בקשת העובדים ברמת החיל, שמתגוררים במודיעין נעשה ניסוי בקו. הניסוי הצליח והקו החל לפעול. כעת התווספו נסיעות לקו אזורי. בסך הכל בשורה טובה. לעומת זאת באזורי תעסוקה אחרים אפילו השירות העירוני רחוק מהיות סביר.
 
גם באזורים אחרים יש תגבורים

טוב שיש שימוש בקו ושמתגברים. חבל שזה לא כך באזורים אחרים
הסברת לי (עמוד השדרה), שבעקבות בקשת העובדים ברמת החיל, שמתגוררים במודיעין נעשה ניסוי בקו. הניסוי הצליח והקו החל לפעול. כעת התווספו נסיעות לקו אזורי. בסך הכל בשורה טובה. לעומת זאת באזורי תעסוקה אחרים אפילו השירות העירוני רחוק מהיות סביר.
גם באזורים אחרים יש תגבורים
תראה כמה תגבורים קיבל קו 347 בשנה האחרונה, כולל תגבור נוסף בחודש האחרון.
ונוספו גם קווים חדשים לאזורי תעסוקה, למשל 42 של מטרופולין, 29 של אפיקים, 128 של דן והרבה מאוד קווים במגזר הערבי.
באתר אגד מופיעות היום מספר הודעות חדשות על שינויים באזור הר חוצבים.
 

אורי404

New member
כל מה שהסברת נכון. החיסרון הוא לאזורים אחרים

גם באזורים אחרים יש תגבורים
תראה כמה תגבורים קיבל קו 347 בשנה האחרונה, כולל תגבור נוסף בחודש האחרון.
ונוספו גם קווים חדשים לאזורי תעסוקה, למשל 42 של מטרופולין, 29 של אפיקים, 128 של דן והרבה מאוד קווים במגזר הערבי.
באתר אגד מופיעות היום מספר הודעות חדשות על שינויים באזור הר חוצבים.
כל מה שהסברת נכון. החיסרון הוא לאזורים אחרים
כל מה שכתבת נכון. אפשר לדעתי גם להוסיף קווים בהפעלת "אפיקים" של תל אביב-אזור התעשייה ראש העין.
באזורי התעסוקה בראשון לציון, למרבה הצער המצב רחוק מלהיות כך. המרחק מתל אביב מתל אביב לראשון לציון הוא בסדר גודל דומה לרעננה (קו 347, שכתבת), ראש העין או אזור התעשייה שוהם. זה קצר יותר מאשר המרחק ממודיעין לתל אביב. אגב לתושבי מודיעין אין ממש מענה של שירות אוטובוסים ממודיעין לאזורי התעשייה בראשון לציון. לפחות לא עד שתהיה מסילת מודיעין-ראשון לציון.
שירות אזורי גרוע וכך גם השירות העירוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה