האם שליחת תלונות מועילה?
האם שליחת תלונות מועילה?
אני נוסע באופן יומיומי הלוך ושוב בקו אוטובוס מסויים של חברת קווים, וחווה מקרים רבים של איחורים ושל אי-ביצוע. במשך תקופה הייתי משתדל להקפיד להתלונן כל פעם בפניות הציבור של קווים. אחרי כמה חודשים שלא חוויתי שיפור עברתי להתלונן כל פעם בפניות הציבור של משרד התחבורה, אבל שם בינתיים עברו חודשיים ועוד לא קיבלתי אפילו מענה שהתלונות טופלו.
האם יש משמעות לפניות האלו? האם יש בהן תועלת כלשהי לגרום למנהל הסניף להקפיד יותר על אמינות השירות? איפה עדיף להתלונן, בחברה או במשרד התחבורה? או שכל זה סתם בזבוז של הזמן והכח שלי?
האם שליחת תלונות מועילה?
אני נוסע באופן יומיומי הלוך ושוב בקו אוטובוס מסויים של חברת קווים, וחווה מקרים רבים של איחורים ושל אי-ביצוע. במשך תקופה הייתי משתדל להקפיד להתלונן כל פעם בפניות הציבור של קווים. אחרי כמה חודשים שלא חוויתי שיפור עברתי להתלונן כל פעם בפניות הציבור של משרד התחבורה, אבל שם בינתיים עברו חודשיים ועוד לא קיבלתי אפילו מענה שהתלונות טופלו.
האם יש משמעות לפניות האלו? האם יש בהן תועלת כלשהי לגרום למנהל הסניף להקפיד יותר על אמינות השירות? איפה עדיף להתלונן, בחברה או במשרד התחבורה? או שכל זה סתם בזבוז של הזמן והכח שלי?