רכבת מהירה מהדרום לתל אביב

מצב
הנושא נעול.

jen711

New member
רכבת מהירה מהדרום לתל אביב

רכבת מהירה מהדרום לתל אביב
אני מאשדוד.
הבנתי שיש עכשיו קו מהיר פעם ביום מהדרום למרכז ובחזרה.
ושמעתי שהולכים להוסיף עוד 2 פעמים ביום מהחודש הבא.
מישהו יודע באיזו שעה הקווים האלה יוצאים? או אולי זה כתוב אפשהו?
גם הקו שיש עכשיו וגם אלה שמוסיפים.
 
הרכבת הקיימת יוצאת מאשדוד ב-6:30 ומגיעה לת"א ההגנה ב-7:02

רכבת מהירה מהדרום לתל אביב
אני מאשדוד.
הבנתי שיש עכשיו קו מהיר פעם ביום מהדרום למרכז ובחזרה.
ושמעתי שהולכים להוסיף עוד 2 פעמים ביום מהחודש הבא.
מישהו יודע באיזו שעה הקווים האלה יוצאים? או אולי זה כתוב אפשהו?
גם הקו שיש עכשיו וגם אלה שמוסיפים.
הרכבת הקיימת יוצאת מאשדוד ב-6:30 ומגיעה לת"א ההגנה ב-7:02
בינתיים אין פרסום על רכבות מהירות נוספות.
 

YuMi2017

Member
אכן אין פרסום

הרכבת הקיימת יוצאת מאשדוד ב-6:30 ומגיעה לת"א ההגנה ב-7:02
בינתיים אין פרסום על רכבות מהירות נוספות.
אכן אין פרסום
זו הייתה הכרזה של ראש העיר יחד עם אחד הבכירים ברכבת ישראל (לא זוכר איזה תפקיד בדיוק), שהתקיים השבוע.
על פי ההכרזה, החל מה 1.1.18 יגדילו את כמות הרכבות המהירות מאחת בבוקר ואחת בערב לשתים בבוקר ושתים בערב.
על פי אותו בכיר, בעתיד הם מצפים שיהיו רכבות מהירות על בסיס קבוע.
כנראה שגם ברכבת הבינו שרכבת מהירה מאשדוד למרכז היא הכרחית.
 

YuMi2017

Member
3 רכבות מהירות בבוקר + 3 בערב מהדרום לתל אביב

רכבת מהירה מהדרום לתל אביב
אני מאשדוד.
הבנתי שיש עכשיו קו מהיר פעם ביום מהדרום למרכז ובחזרה.
ושמעתי שהולכים להוסיף עוד 2 פעמים ביום מהחודש הבא.
מישהו יודע באיזו שעה הקווים האלה יוצאים? או אולי זה כתוב אפשהו?
גם הקו שיש עכשיו וגם אלה שמוסיפים.
3 רכבות מהירות בבוקר + 3 בערב מהדרום לתל אביב
עכשיו פרסמו את הלו"ז החל מה 1.1.18.
תושבי הדרום יזכו ל - 3 רכבות מהירות בבוקר ו - 3 רכבות מהירות בערב שידלגו על תחנות בת ים וחולון בדרך לתל אביב.
מבורך.
&nbsp
ההודעה כפי שפורסמה על ידי דוברות משרד התחבורה:
&nbsp
דוברות משרד התחבורה:*
&nbsp
בעקבות הנחיית השר כץ
&nbsp
מהחודש הבא: שש רכבות מהירות ביום, בין באר שבע לתל אביב, שלוש רכבות לכל כיוון
&nbsp
בעקבות הצלחת הפיילוט. החל מ-14 בינואר 2018 תפעיל רכבת ישראל שש רכבות מהירות ביום, שלוש בכל כיוון, בין באר שבע לתל אביב והוד השרון. זאת בעקבות הנחייתו של שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
&nbsp
בשעות השיא בבוקר יופעלו שלוש רכבות מהירות בקו הנגב המערבי למרכז הארץ. הרכבות המהירות יצאו מתחנת באר שבע מרכז בשעות 05:27, 06:27 ו-07:27. הרכבות יעצרו בתחנות תל אביב ויגיעו עד להוד השרון.
&nbsp
בשעות השיא בערב יופעלו שלוש רכבות מהירות מהמרכז לנגב המערבי. הרכבות יצאו מתחנת הוד השרון בשעות 15:38, 16:38 ו-17:38.
&nbsp
השר כץ ציין כי הרחבת הפיילוט של הרכבות המהירות לדרום תיתן מענה הולם לתושבי הנגב ותאפשר להם להגיע במהירות ובנוחות למרכז הארץ ובחזרה.
 

jen711

New member
תודה רבה

3 רכבות מהירות בבוקר + 3 בערב מהדרום לתל אביב
עכשיו פרסמו את הלו"ז החל מה 1.1.18.
תושבי הדרום יזכו ל - 3 רכבות מהירות בבוקר ו - 3 רכבות מהירות בערב שידלגו על תחנות בת ים וחולון בדרך לתל אביב.
מבורך.
&nbsp
ההודעה כפי שפורסמה על ידי דוברות משרד התחבורה:
&nbsp
דוברות משרד התחבורה:*
&nbsp
בעקבות הנחיית השר כץ
&nbsp
מהחודש הבא: שש רכבות מהירות ביום, בין באר שבע לתל אביב, שלוש רכבות לכל כיוון
&nbsp
בעקבות הצלחת הפיילוט. החל מ-14 בינואר 2018 תפעיל רכבת ישראל שש רכבות מהירות ביום, שלוש בכל כיוון, בין באר שבע לתל אביב והוד השרון. זאת בעקבות הנחייתו של שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
&nbsp
בשעות השיא בבוקר יופעלו שלוש רכבות מהירות בקו הנגב המערבי למרכז הארץ. הרכבות המהירות יצאו מתחנת באר שבע מרכז בשעות 05:27, 06:27 ו-07:27. הרכבות יעצרו בתחנות תל אביב ויגיעו עד להוד השרון.
&nbsp
בשעות השיא בערב יופעלו שלוש רכבות מהירות מהמרכז לנגב המערבי. הרכבות יצאו מתחנת הוד השרון בשעות 15:38, 16:38 ו-17:38.
&nbsp
השר כץ ציין כי הרחבת הפיילוט של הרכבות המהירות לדרום תיתן מענה הולם לתושבי הנגב ותאפשר להם להגיע במהירות ובנוחות למרכז הארץ ובחזרה.
תודה רבה
אני לא רואה את הרכבות החדשות באתר עדיין.
נראה שהרכבת האחרונה צהמרכז תתאים ללוז שלי.
מקווה שיהיו בה פחות אנשים מהרכבת הרגיחב.
 

raya

Well-known member
דווקא הרכבות החדשות כן מופיעות באתר הרכבת.

תודה רבה
אני לא רואה את הרכבות החדשות באתר עדיין.
נראה שהרכבת האחרונה צהמרכז תתאים ללוז שלי.
מקווה שיהיו בה פחות אנשים מהרכבת הרגיחב.
דווקא הרכבות החדשות כן מופיעות באתר הרכבת.
עשיתי חיפוש רלבנטי עבורי בחודש ינואר.

 

jen711

New member
אני הצלחתי למצוא רק את הרכבת הראשונה

דווקא הרכבות החדשות כן מופיעות באתר הרכבת.
עשיתי חיפוש רלבנטי עבורי בחודש ינואר.
אני הצלחתי למצוא רק את הרכבת הראשונה
מה3 לכל כיוון.
נראה לי שזו הרכבת שכבר קיימת עכשיו.
 

YuMi2017

Member
זו הרכבת הנוכחית שכבר קיימת

דווקא הרכבות החדשות כן מופיעות באתר הרכבת.
עשיתי חיפוש רלבנטי עבורי בחודש ינואר.
זו הרכבת הנוכחית שכבר קיימת
כיום יש כבר רכבת מהירה אחת (הרכבת שאתה מראה כאן)
התוספת היא לגבי 2 רכבות חדשות, כאמור בשעות שציינתי למעלה.
הרכבות החדשות טרם עודכנו באתר הרכבת. מניח שיעודכן בהמשך
 

aryeri

Member
זה כמובן על חשבון רכבות מאספות קיימות בבת ים וחולון

3 רכבות מהירות בבוקר + 3 בערב מהדרום לתל אביב
עכשיו פרסמו את הלו"ז החל מה 1.1.18.
תושבי הדרום יזכו ל - 3 רכבות מהירות בבוקר ו - 3 רכבות מהירות בערב שידלגו על תחנות בת ים וחולון בדרך לתל אביב.
מבורך.
&nbsp
ההודעה כפי שפורסמה על ידי דוברות משרד התחבורה:
&nbsp
דוברות משרד התחבורה:*
&nbsp
בעקבות הנחיית השר כץ
&nbsp
מהחודש הבא: שש רכבות מהירות ביום, בין באר שבע לתל אביב, שלוש רכבות לכל כיוון
&nbsp
בעקבות הצלחת הפיילוט. החל מ-14 בינואר 2018 תפעיל רכבת ישראל שש רכבות מהירות ביום, שלוש בכל כיוון, בין באר שבע לתל אביב והוד השרון. זאת בעקבות הנחייתו של שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ.
&nbsp
בשעות השיא בבוקר יופעלו שלוש רכבות מהירות בקו הנגב המערבי למרכז הארץ. הרכבות המהירות יצאו מתחנת באר שבע מרכז בשעות 05:27, 06:27 ו-07:27. הרכבות יעצרו בתחנות תל אביב ויגיעו עד להוד השרון.
&nbsp
בשעות השיא בערב יופעלו שלוש רכבות מהירות מהמרכז לנגב המערבי. הרכבות יצאו מתחנת הוד השרון בשעות 15:38, 16:38 ו-17:38.
&nbsp
השר כץ ציין כי הרחבת הפיילוט של הרכבות המהירות לדרום תיתן מענה הולם לתושבי הנגב ותאפשר להם להגיע במהירות ובנוחות למרכז הארץ ובחזרה.
זה כמובן על חשבון רכבות מאספות קיימות בבת ים וחולון
אין הרי עוד מקום באיילון. לכן מעכשיו תהיינה מארבע התחנות של בת ים וחולון 2 רכבות בשעה במקום 4.
 

YuMi2017

Member
התכוונת 3 במקום 4

זה כמובן על חשבון רכבות מאספות קיימות בבת ים וחולון
אין הרי עוד מקום באיילון. לכן מעכשיו תהיינה מארבע התחנות של בת ים וחולון 2 רכבות בשעה במקום 4.
התכוונת 3 במקום 4
כי רכבת אחת מאשדוד תהיה מהירה ואחת לא.
כלומר מורידים רכבת אחת בשעה מהתחנות הנ"ל, מ -4 בשעה ל - 3.
לדעתי זה מידתי בהחלט
 

Ccyclist

Well-known member
השאלה אם זה יוצר חור תדירויות בלתי סביר במסילת חולון

התכוונת 3 במקום 4
כי רכבת אחת מאשדוד תהיה מהירה ואחת לא.
כלומר מורידים רכבת אחת בשעה מהתחנות הנ"ל, מ -4 בשעה ל - 3.
לדעתי זה מידתי בהחלט
השאלה אם זה יוצר חור תדירויות בלתי סביר במסילת חולון
אם הלו"ז החדש הוא רכבת איטית כל 20 דקות ותיזמון הרכבת המהירה כך שתצא מרשל"צ דיין לפני האחת האיטיות והאיטית תמשיך בסלוט שאחרי המהירה זה סביר, אבל אם יש פיזור לא הגיוני של הרכבות האיטיות על פני השעה וחור גדול בלו"ז - 30 דקות ומעלה למשל - אז זה מחבל באפקטיביות של מסילת חולון כתח"צ עירונית בגוש דן.
&nbsp
בעידן המסילה הרביעית והחישמול תחנות מסילת חולון צריכה לקבל רכבת כל 10 דקות לפחות אם לא יותר מכך.
 
שכחו שבאוטובוס מבת ים וחולון לתל אביב בבוקר-יותר משעה

השאלה אם זה יוצר חור תדירויות בלתי סביר במסילת חולון
אם הלו"ז החדש הוא רכבת איטית כל 20 דקות ותיזמון הרכבת המהירה כך שתצא מרשל"צ דיין לפני האחת האיטיות והאיטית תמשיך בסלוט שאחרי המהירה זה סביר, אבל אם יש פיזור לא הגיוני של הרכבות האיטיות על פני השעה וחור גדול בלו"ז - 30 דקות ומעלה למשל - אז זה מחבל באפקטיביות של מסילת חולון כתח"צ עירונית בגוש דן.
&nbsp
בעידן המסילה הרביעית והחישמול תחנות מסילת חולון צריכה לקבל רכבת כל 10 דקות לפחות אם לא יותר מכך.
שכחו שבאוטובוס מבת ים וחולון לתל אביב בבוקר-יותר משעה
מה שעושה את הרכבות ה"מהירות" שחוסכות מספר דקות מחלק מישובי הדרום
אך לא מהגדול שבהם - באר שבע (משם יש קו מזרחי), לגורם שיחזיר את המוני החוב"תים לרכב הפרטי ולפקקים.
אם ממש מוכרחים לקצץ תחנות, עדיף להוריד את ראשל"צ משה דיין, כי יש חלופה של תחנת הראשונים, או את יבנה מערב (יש מזרח) ולהשאיר או את תחנת קוממיות או את יוספטל, תחנות המשרתות גם חולונים וגם בת ימים.
גילוי נאות-אני מבת ים (בד"כ נוסעת באוטובוס).
 
הראשונים אינה חלופה למשה דיין, למרות שמוניציפלית שתיהן

שכחו שבאוטובוס מבת ים וחולון לתל אביב בבוקר-יותר משעה
מה שעושה את הרכבות ה"מהירות" שחוסכות מספר דקות מחלק מישובי הדרום
אך לא מהגדול שבהם - באר שבע (משם יש קו מזרחי), לגורם שיחזיר את המוני החוב"תים לרכב הפרטי ולפקקים.
אם ממש מוכרחים לקצץ תחנות, עדיף להוריד את ראשל"צ משה דיין, כי יש חלופה של תחנת הראשונים, או את יבנה מערב (יש מזרח) ולהשאיר או את תחנת קוממיות או את יוספטל, תחנות המשרתות גם חולונים וגם בת ימים.
גילוי נאות-אני מבת ים (בד"כ נוסעת באוטובוס).
הראשונים אינה חלופה למשה דיין, למרות שמוניציפלית שתיהן
באותה עיר. המרחק בין תחנות משה דיין והראשונים הרבה יותר גדול מהמרחק בין תחנות משה דיין וקוממיות ואף יותר גדול מהמרחק בין תחנות משה דיין ויוספטל.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אכן לוקח יותר משעה להגיע מחולון בת ים לתל אביב.

שכחו שבאוטובוס מבת ים וחולון לתל אביב בבוקר-יותר משעה
מה שעושה את הרכבות ה"מהירות" שחוסכות מספר דקות מחלק מישובי הדרום
אך לא מהגדול שבהם - באר שבע (משם יש קו מזרחי), לגורם שיחזיר את המוני החוב"תים לרכב הפרטי ולפקקים.
אם ממש מוכרחים לקצץ תחנות, עדיף להוריד את ראשל"צ משה דיין, כי יש חלופה של תחנת הראשונים, או את יבנה מערב (יש מזרח) ולהשאיר או את תחנת קוממיות או את יוספטל, תחנות המשרתות גם חולונים וגם בת ימים.
גילוי נאות-אני מבת ים (בד"כ נוסעת באוטובוס).
אכן לוקח יותר משעה להגיע מחולון בת ים לתל אביב.
הרכבת חוסכת זמן רב וחוץ מזה שמאשדוד יש שני דרכי מוצא.
באיזור של התחנות בחולון בת ים יש אוכלוסייה חלשה יחסית.
אני גם תושב חולון. הכינוי חובת"ים הינו פוגעני וממליץ לך לא להשתמש בו.
 
אין שום נתצים בדרך? וכידוע לי תל אופן נמצא גם בחלק מבת ים

אכן לוקח יותר משעה להגיע מחולון בת ים לתל אביב.
הרכבת חוסכת זמן רב וחוץ מזה שמאשדוד יש שני דרכי מוצא.
באיזור של התחנות בחולון בת ים יש אוכלוסייה חלשה יחסית.
אני גם תושב חולון. הכינוי חובת"ים הינו פוגעני וממליץ לך לא להשתמש בו.
אין שום נתצים בדרך? וכידוע לי תל אופן נמצא גם בחלק מבת ים
 
בבוקר לוקח שעה להגיע באוטובוס מבת ים לת"א,

אין שום נתצים בדרך? וכידוע לי תל אופן נמצא גם בחלק מבת ים
בבוקר לוקח שעה להגיע באוטובוס מבת ים לת"א,
זה עדיין יותר מהיר מאשר להגיע באופניים.
אתה/את ההיית רוכב שעה על אופניים ומגיע למשרד עייף, מזיע ושחוק??
(בהנחה שאתה/את מגיע/ה שלם למשרד ולא הורידו אותך ע"י משאית, אוטובוס רכב פרטי או אופנוע)?
 
להפך אופניים גורמים להיות יותר ערניים.

בבוקר לוקח שעה להגיע באוטובוס מבת ים לת"א,
זה עדיין יותר מהיר מאשר להגיע באופניים.
אתה/את ההיית רוכב שעה על אופניים ומגיע למשרד עייף, מזיע ושחוק??
(בהנחה שאתה/את מגיע/ה שלם למשרד ולא הורידו אותך ע"י משאית, אוטובוס רכב פרטי או אופנוע)?
להפך אופניים גורמים להיות יותר ערניים.
מה שהייתי עושה זה לתמוך במסילה ה4 באיילון כך שכולם יוכלו להגיע מהר ליעד.
 

Ccyclist

Well-known member
מתחנת יופסטל לכיכר רבין אמור לקחת כ 30 דק רכיבה.

בבוקר לוקח שעה להגיע באוטובוס מבת ים לת"א,
זה עדיין יותר מהיר מאשר להגיע באופניים.
אתה/את ההיית רוכב שעה על אופניים ומגיע למשרד עייף, מזיע ושחוק??
(בהנחה שאתה/את מגיע/ה שלם למשרד ולא הורידו אותך ע"י משאית, אוטובוס רכב פרטי או אופנוע)?
מתחנת יופסטל לכיכר רבין אמור לקחת כ 30 דק רכיבה.
 
אני בת ימית גאה. לא נעלבת מכינויים

אכן לוקח יותר משעה להגיע מחולון בת ים לתל אביב.
הרכבת חוסכת זמן רב וחוץ מזה שמאשדוד יש שני דרכי מוצא.
באיזור של התחנות בחולון בת ים יש אוכלוסייה חלשה יחסית.
אני גם תושב חולון. הכינוי חובת"ים הינו פוגעני וממליץ לך לא להשתמש בו.
אני בת ימית גאה. לא נעלבת מכינויים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה