דו"ח על נגישות של תחבורה ציבורית של ארגון

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
דו"ח על נגישות של תחבורה ציבורית של ארגון

דו"ח על נגישות של תחבורה ציבורית של ארגון
"15 דקות"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5061436,00.html
בהמשך לדיונים הקודמים על הנושא.
בין הערים שנמצאים בתחתית :
הוד השרון, גבעתיים, רעננה.
עמוד השדרה זה בשבילך
 
לא יודע מה בדיוק בשבילי, אבל אם כבר ניסית לדחוף לי משהו

דו"ח על נגישות של תחבורה ציבורית של ארגון
"15 דקות"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5061436,00.html
בהמשך לדיונים הקודמים על הנושא.
בין הערים שנמצאים בתחתית :
הוד השרון, גבעתיים, רעננה.
עמוד השדרה זה בשבילך
לא יודע מה בדיוק בשבילי, אבל אם כבר ניסית לדחוף לי משהו
אני רואה שארבע מתוך חמש הערים המובילות בזמינות הן ערים ללא תחנת רכבת.
אני רואה שברשימת הערים המפגרות יש עיר שבסמוך לה שלוש תחנות רכבת - הוד השרון, עוד עיר שבסמוך לה שלוש תחנות רכבת - נס ציונה (תחנות הראשונים, רחובות ובאר יעקב), עיר שתחנות הרכבת של תל אביב סמוכות אליה - גבעתיים, עיר עם שתי תחנות רכבת - מודיעין, עיר עם שלוש תחנות רכבת - נתניה, שתי ערים עם תחנות רכבת קרוב למרכזן - רמלה ונהריה וגם העיר שלך רחובות, למרות תחנת הרכבת הפופולרית שלה.

מה זה אומר על התיאוריה שלך?
(אולי לחוק השלישי של ניוטון יש הסבר
)
 

matrix200200

Active member
זה בשבילך כי שמעתי ממך על אנשים שנוח להם להגיע באוטובוס

לא יודע מה בדיוק בשבילי, אבל אם כבר ניסית לדחוף לי משהו
אני רואה שארבע מתוך חמש הערים המובילות בזמינות הן ערים ללא תחנת רכבת.
אני רואה שברשימת הערים המפגרות יש עיר שבסמוך לה שלוש תחנות רכבת - הוד השרון, עוד עיר שבסמוך לה שלוש תחנות רכבת - נס ציונה (תחנות הראשונים, רחובות ובאר יעקב), עיר שתחנות הרכבת של תל אביב סמוכות אליה - גבעתיים, עיר עם שתי תחנות רכבת - מודיעין, עיר עם שלוש תחנות רכבת - נתניה, שתי ערים עם תחנות רכבת קרוב למרכזן - רמלה ונהריה וגם העיר שלך רחובות, למרות תחנת הרכבת הפופולרית שלה.

מה זה אומר על התיאוריה שלך?
(אולי לחוק השלישי של ניוטון יש הסבר
)
זה בשבילך כי שמעתי ממך על אנשים שנוח להם להגיע באוטובוס
לתל אביב לחלק מאותם ערים המוזכרות בכתבה.
ערים כמו רעננה והוד השרון למשל.
במציאות כך מסתבר מצב התחבורה הציבורית בערים הללו הרבה פחות מזהיר וכנראה לא כך הרבה אנשים משתמשים בו (אם הם רק יכולים להרשות לעצמם להימנע מכך) מכפי שאתה טוען.
לגבי מה שרשמת על ערים עם תחנות רכבת פופולריות, אני איתך לגמרי בעניין הזה.
עם רק היו טורחים ומספקים שרות נורמלי מזין לתחנות הרכבת אז המצב היה הרבה יותר טוב, אבל לא עושים את זה!
נס ציונה כבר מזמן היתה צריכה לקבל קו אוטובוס מזין לאחת התחנות רכבת הסמוכות (לא יודע עם עדיף רחובות, אולי בכל זאת ראשונים עדיף כי היא פחות עמוסה).
הזמינות בערים המובילות היא מקרה חריג ואתה יודע את זה.
מדובר בערים חרדיות שלא באמת צריכים קו לא לשרונה ולא לבורסת יהלומים.
לכל היותר הם צריכים קישור טוב לבני ברק ולירושלים

קל מאוד לספק את הצרכים שלהם לעומת הצרכים של שאר הציבור בישראל.
 
בוא ניקח את ראש העין כדוגמה

זה בשבילך כי שמעתי ממך על אנשים שנוח להם להגיע באוטובוס
לתל אביב לחלק מאותם ערים המוזכרות בכתבה.
ערים כמו רעננה והוד השרון למשל.
במציאות כך מסתבר מצב התחבורה הציבורית בערים הללו הרבה פחות מזהיר וכנראה לא כך הרבה אנשים משתמשים בו (אם הם רק יכולים להרשות לעצמם להימנע מכך) מכפי שאתה טוען.
לגבי מה שרשמת על ערים עם תחנות רכבת פופולריות, אני איתך לגמרי בעניין הזה.
עם רק היו טורחים ומספקים שרות נורמלי מזין לתחנות הרכבת אז המצב היה הרבה יותר טוב, אבל לא עושים את זה!
נס ציונה כבר מזמן היתה צריכה לקבל קו אוטובוס מזין לאחת התחנות רכבת הסמוכות (לא יודע עם עדיף רחובות, אולי בכל זאת ראשונים עדיף כי היא פחות עמוסה).
הזמינות בערים המובילות היא מקרה חריג ואתה יודע את זה.
מדובר בערים חרדיות שלא באמת צריכים קו לא לשרונה ולא לבורסת יהלומים.
לכל היותר הם צריכים קישור טוב לבני ברק ולירושלים

קל מאוד לספק את הצרכים שלהם לעומת הצרכים של שאר הציבור בישראל.
בוא ניקח את ראש העין כדוגמה
היא נמצאת בדוח הזה במקום השביעי בערים המובילות (בין חיפה לתל אביב - שתי הערים שלכל הדעות הנגישות הרכבתית שלהן מהמובילות בישראל, אולי שתי המובילות). לדעתך האם מה שמקנה לראש העין את המקום הזה בדוח זו תחנת הרכבת "הנגישה" שלה או השיפור העצום שחל בשירות האוטובוסי שלה בשנתיים האחרונות?

במטרופולין חיפה העיר שנמצאת ברשימת הערים המובילות (מלבד חיפה) זו דווקא העיר הכי רחוקה מתחנות רכבת מבין הקריות במפרץ - קרית אתא. שים לב, לעומת זאת, היכן נמצאת קרית מוצקין.

אתה באמת רוצה להשתמש בדוח הזה כחיזוק לטענותיך?
לצערי הרב, הדוח הזה לא מיטיב עם הרכבת.
 

matrix200200

Active member
אין שום קשר בין נגישות תחבורה ציבורית בעיר לבין קיום תחנת

בוא ניקח את ראש העין כדוגמה
היא נמצאת בדוח הזה במקום השביעי בערים המובילות (בין חיפה לתל אביב - שתי הערים שלכל הדעות הנגישות הרכבתית שלהן מהמובילות בישראל, אולי שתי המובילות). לדעתך האם מה שמקנה לראש העין את המקום הזה בדוח זו תחנת הרכבת "הנגישה" שלה או השיפור העצום שחל בשירות האוטובוסי שלה בשנתיים האחרונות?

במטרופולין חיפה העיר שנמצאת ברשימת הערים המובילות (מלבד חיפה) זו דווקא העיר הכי רחוקה מתחנות רכבת מבין הקריות במפרץ - קרית אתא. שים לב, לעומת זאת, היכן נמצאת קרית מוצקין.

אתה באמת רוצה להשתמש בדוח הזה כחיזוק לטענותיך?
לצערי הרב, הדוח הזה לא מיטיב עם הרכבת.
אין שום קשר בין נגישות תחבורה ציבורית בעיר לבין קיום תחנת
רכבת באותה עיר.
לפחות אני לא רואה קשר ישיר כזה.
הדו"ח הזה לא בא לחזק את טענתי שרכבת היא חזות הכל כי אני לא טוען את זה.
אני כן טוען שכנראה אם תהיה נגישות יותר טובה של רכבת בעיר כל שהיא, אז אנשים בוודאי יעדיפו אותה על פני אוטובוס בין עירוני.
לא צריך להיות מדען גרעין בשביל להגיע למסקנה כזאת.
אני גם טוען שבערים הללו כי אתה הזכרת אותם לפני (והנחתי שכנראה טענת שיש בהם תחבורה ציבורית טובה ושאנשים מעדיפים להשתמש באוטובסים בערים האלה על מנת להגיע לתל אביב).
לדעתי הדוח הזה בעצם אומר את ההיפך.
אין תחבורה ציבורית טובה בערים האלה ואנשים לא באמת מעדיפים להשתמש בה בשביל להגיע לתל אביב (או לכל מקום אחר).
אלה שמתשמשים בה בכל זאת, כנראה עושים זאת בלית ברירה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה