כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
 
מעניין אם בעקבות הפיצול לשני מכרזים, המגבלה שלא מאפשרת

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
מעניין אם בעקבות הפיצול לשני מכרזים, המגבלה שלא מאפשרת
לקווים להתמודד, תישאר תקפה.
אם יאפשרו לה להתמודד ולנסות לזכות באחד מהמכרזים, קווים תוכל להוסיף את בית שמש למודיעין עילית, ביתר עילית ואלעד.
 

אורי404

New member
בשבוע שעבר כתבת בפורום, שלא יצא מכרז בשנת 2017

מעניין אם בעקבות הפיצול לשני מכרזים, המגבלה שלא מאפשרת
לקווים להתמודד, תישאר תקפה.
אם יאפשרו לה להתמודד ולנסות לזכות באחד מהמכרזים, קווים תוכל להוסיף את בית שמש למודיעין עילית, ביתר עילית ואלעד.
בשבוע שעבר כתבת בפורום, שלא יצא מכרז בשנת 2017
כעת בשלהי 2017 יוצאים שני המכרזים הנ"ל.
מעניין לגבי אשכולות אחרים - האם ייצא מכרז בסוף 2017 או בהמלך 2018 או שיש הארכות. למשל אשכול רהט, בהפעלת "גלים". אשכול השומרון בהפעלת "אפיקים" והשרון בהפעלת "מטרופולין".
כמו כן נכתב, בפורום שקווים חרדיים (במירכאות או לא במירכאות), בהפעלת "אגד" יעברו למפעילים, בין אם לחברת הבת "אגד תעבורה" או למפעילים אחרים.
עוד לגבי המכרזים; בהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה זכו "אגד" והשותפים הסיניים. אותה זכייה מותנה בהסכם בין הממשלה ל"אגד", שמתעכב זמן רב, אלא אם לאחרונה הושג פתרון. האי-הסכם בין השניים הוא עניין בפני עצמו. במצב הזה לא ניתן לשפר את השירות, כמו הוספת נסיעות והוספת קווים באזורים שונים, שהדבר הזה מתבקש מאוד. אם אני לא טועה גם יש התנגדות לזכייה מהממונה על ההגבלים העסקיים, אלא אם ייצאו קווים נוספים למכרז.
 
בשבועיים שנותרו ל-2017 לא ייצא עוד מכרז

בשבוע שעבר כתבת בפורום, שלא יצא מכרז בשנת 2017
כעת בשלהי 2017 יוצאים שני המכרזים הנ"ל.
מעניין לגבי אשכולות אחרים - האם ייצא מכרז בסוף 2017 או בהמלך 2018 או שיש הארכות. למשל אשכול רהט, בהפעלת "גלים". אשכול השומרון בהפעלת "אפיקים" והשרון בהפעלת "מטרופולין".
כמו כן נכתב, בפורום שקווים חרדיים (במירכאות או לא במירכאות), בהפעלת "אגד" יעברו למפעילים, בין אם לחברת הבת "אגד תעבורה" או למפעילים אחרים.
עוד לגבי המכרזים; בהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה זכו "אגד" והשותפים הסיניים. אותה זכייה מותנה בהסכם בין הממשלה ל"אגד", שמתעכב זמן רב, אלא אם לאחרונה הושג פתרון. האי-הסכם בין השניים הוא עניין בפני עצמו. במצב הזה לא ניתן לשפר את השירות, כמו הוספת נסיעות והוספת קווים באזורים שונים, שהדבר הזה מתבקש מאוד. אם אני לא טועה גם יש התנגדות לזכייה מהממונה על ההגבלים העסקיים, אלא אם ייצאו קווים נוספים למכרז.
בשבועיים שנותרו ל-2017 לא ייצא עוד מכרז
מכרז בית שמש - פרוזדור ירושלים (שפוצל לשניים) היה היחיד שתוכנן להתפרסם השנה.
לגבי קווי חרדים של אגד, רוב הקווים שתוכננו לעבור לאגד תעבורה או לצאת למכרז אלה קווים בדרום (קווי ערד/קרית גת וקווי חרדים בנגב המערבי). סביר להניח ש"הטיפול" בהם ישולב עם "הטיפול" באשכול רהט.
השאלה האם מכרז פרוזדור ירושלים, שכולל את קווי בית שמש - ירושלים, כולל גם את שלושת קווי אגד (417, 418, 419). שלושת הקווים הללו אלה קווי חרדים עתירי נוסעים.
צריך להמתין לפרסום קבצי המכרזים עצמם, כדי לראות את הפרטים ומה בדיוק כולל כל מכרז.
 

אורי404

New member
OK. אז השאלה מופנית לשנת 2018


בשבועיים שנותרו ל-2017 לא ייצא עוד מכרז
מכרז בית שמש - פרוזדור ירושלים (שפוצל לשניים) היה היחיד שתוכנן להתפרסם השנה.
לגבי קווי חרדים של אגד, רוב הקווים שתוכננו לעבור לאגד תעבורה או לצאת למכרז אלה קווים בדרום (קווי ערד/קרית גת וקווי חרדים בנגב המערבי). סביר להניח ש"הטיפול" בהם ישולב עם "הטיפול" באשכול רהט.
השאלה האם מכרז פרוזדור ירושלים, שכולל את קווי בית שמש - ירושלים, כולל גם את שלושת קווי אגד (417, 418, 419). שלושת הקווים הללו אלה קווי חרדים עתירי נוסעים.
צריך להמתין לפרסום קבצי המכרזים עצמם, כדי לראות את הפרטים ומה בדיוק כולל כל מכרז.
OK. אז השאלה מופנית לשנת 2018

האם באשכולות רהט, שומרון ודרום השרון יתבצע מכרז, במהלך 2018 או שיש הארכה?
 
אני לא יודע מה בדיוק מתוכנן ל-2018 ומה ל-2019

OK. אז השאלה מופנית לשנת 2018

האם באשכולות רהט, שומרון ודרום השרון יתבצע מכרז, במהלך 2018 או שיש הארכה?
אני לא יודע מה בדיוק מתוכנן ל-2018 ומה ל-2019
מלבד אשכולות שומרון, רהט והשרון יש גם את אשכול הקווים העירוניים בנתניה ואשכול קווי בני ברק - ירושלים שעדיין לא נכללו בשלב המכרזים הנוכחי, שהחל ב-2011.
בשנת 2020 אמור להתחיל השלב הבא שבמסגרתו כוונת משרד התחבורה להוציא למכרזים את שאר האשכולות שעדיין לא יצאו לתחרות.
 
לפי ותק ההפעלה באשכולות, האשכול הבא שאמור לצאת למכרז

OK. אז השאלה מופנית לשנת 2018

האם באשכולות רהט, שומרון ודרום השרון יתבצע מכרז, במהלך 2018 או שיש הארכה?
לפי ותק ההפעלה באשכולות, האשכול הבא שאמור לצאת למכרז
זה אשכול הקווים העירוניים בנתניה, אבל בשנת 2018 מתוכננת להתבצע רפורמה משמעותית בקווים העירוניים בנתניה ללא מכרז. לא ברור מה זה אומר על מועד פרסום המכרז באשכול הזה (אם בכלל).
 

חעחעחע11

Active member
מעניין אם המכרז כולל את כול הקווים של אגד גם

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
מעניין אם המכרז כולל את כול הקווים של אגד גם
את הקווים של שאר החברות האחרות שפועלות בבית שמש (אפיקים, מטרופולין, אג"ת וכו'...) מאמין שהמכרז לא מכניס, כי הם שייכים לאשכולות אחרים
 
המכרזים לא כוללים את קווי אפיקים, מטרופולין ואגד תעבורה

מעניין אם המכרז כולל את כול הקווים של אגד גם
את הקווים של שאר החברות האחרות שפועלות בבית שמש (אפיקים, מטרופולין, אג"ת וכו'...) מאמין שהמכרז לא מכניס, כי הם שייכים לאשכולות אחרים
המכרזים לא כוללים את קווי אפיקים, מטרופולין ואגד תעבורה
ששייכים לאשכולות אחרים.
אגד תעבורה החלה רק לפני מספר חודשים להפעיל את 409 ואפיקים החלה רק לפני כשנתיים להפעיל את קווי בית שמש - אשדוד.
לגבי קווים 417, 418, 419 של אגד זו שאלה טובה.
 

חעחעחע11

Active member
ויש גם את קווי אגד לצפון (חיפה/רכסים/ק.אתא)

המכרזים לא כוללים את קווי אפיקים, מטרופולין ואגד תעבורה
ששייכים לאשכולות אחרים.
אגד תעבורה החלה רק לפני מספר חודשים להפעיל את 409 ואפיקים החלה רק לפני כשנתיים להפעיל את קווי בית שמש - אשדוד.
לגבי קווים 417, 418, 419 של אגד זו שאלה טובה.
ויש גם את קווי אגד לצפון (חיפה/רכסים/ק.אתא)
ששכחתי את מספרי הקווים. מעניין אם הם כלולים במכרז.
אבל מוקדם מידי לנחש, צריך פשוט לחכות לפרסום המכרז.
 
כמעט בטוח שלא. 978 ו 989 שייכים לאשכול חיפה-שרון-ירושלים

ויש גם את קווי אגד לצפון (חיפה/רכסים/ק.אתא)
ששכחתי את מספרי הקווים. מעניין אם הם כלולים במכרז.
אבל מוקדם מידי לנחש, צריך פשוט לחכות לפרסום המכרז.
כמעט בטוח שלא. 978 ו 989 שייכים לאשכול חיפה-שרון-ירושלים
של אגד.
שני המכרזים הללו כוללים את אשכול בית שמש - פרוזדור ירושלים של סופרבוס (לא כולל קווי עמק האלה שנכללו במכרז ביתר עילית ועמק האלה שקווים זכתה בו) ואולי את שלושת קווי אשכול ירושלים-בית שמש של אגד.
קווים שנכללים באשכולות אחרים אינם חלק מהמכרזים הללו.
 
מצויין בכתבה בין היעדים החדשים: נתניה

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
מצויין בכתבה בין היעדים החדשים: נתניה
אבל מכרז שרון-חולון מרחבי כולל קו חדש 624 בין נתניה לבית שמש.
 

חעחעחע11

Active member
סביר להניח שיבוצעו במסלולים שונים

מצויין בכתבה בין היעדים החדשים: נתניה
אבל מכרז שרון-חולון מרחבי כולל קו חדש 624 בין נתניה לבית שמש.
סביר להניח שיבוצעו במסלולים שונים
כמו לדוג' קווי נתניה - ת"א, שנתיב אקספרס מבצעת את הקווים הישירים, וקווים מבצעת את המאספים (למרות ש-641 כבר לא מגיע לתל אביב).
או קווי אריאל - ירושלים, שאגד תעבורה מבצעת דרך כביש 60 במסגרת קווי בנימין, ואפיקים מבצעת מספר נסיעות דרך חוצ"ש במסגרת אשכול שומרון (להוציא את קו 251 של אפיקים לי-ם/מעלה אדומים שנוסע בכביש 60).
&nbsp
לא עולה לי בראש אילו הבדלי מסלולים יכולים להיות, אבל אני מאמין שזה מה שיהיה.
יכול להיות גם שבכתבה לא דייקו, וקיבלו מידע שיהיה קישור בין נתניה לבית שמש אך ציינו שזה יהיה במסגרת מכרז קווי בית שמש למרות שזה שרון-חולון. סיכוי קלוש שזה קרה, אבל יכול להיות.
 
641 זה לא קו נתניה - תל אביב גם כאשר הגיע לתל אביב

סביר להניח שיבוצעו במסלולים שונים
כמו לדוג' קווי נתניה - ת"א, שנתיב אקספרס מבצעת את הקווים הישירים, וקווים מבצעת את המאספים (למרות ש-641 כבר לא מגיע לתל אביב).
או קווי אריאל - ירושלים, שאגד תעבורה מבצעת דרך כביש 60 במסגרת קווי בנימין, ואפיקים מבצעת מספר נסיעות דרך חוצ"ש במסגרת אשכול שומרון (להוציא את קו 251 של אפיקים לי-ם/מעלה אדומים שנוסע בכביש 60).
&nbsp
לא עולה לי בראש אילו הבדלי מסלולים יכולים להיות, אבל אני מאמין שזה מה שיהיה.
יכול להיות גם שבכתבה לא דייקו, וקיבלו מידע שיהיה קישור בין נתניה לבית שמש אך ציינו שזה יהיה במסגרת מכרז קווי בית שמש למרות שזה שרון-חולון. סיכוי קלוש שזה קרה, אבל יכול להיות.
641 זה לא קו נתניה - תל אביב גם כאשר הגיע לתל אביב
641 זה קו שמיועד לשרת את היישובים הסמוכים לכביש 4 בשרון ולקשר בין נתניה לערים בדרום מזרח השרון.
זו לא חלוקה בין קווים ישירים ומאספים. גם 601 זה קו מאסף, אלא חלוקה בין אזורי פעילות. השרות של יישובי השרון הסמוכים לכביש 4 נכלל באשכול חדרה - נתניה של קווים ולא באשכול נתניה - תל אביב של נתיב אקספרס.

ואני לא רואה סיבה לקיים שני קווים נפרדים בין בית שמש לנתניה. בין נתניה לירושלים יש רק קו אחד שמיועד לציבור החרדי (407). אז בין נתניה לבית שמש לא צריך יותר מאחד. 624 תוכנן לנסוע דרך כביש 6. לקו שמיועד לקשר את נתניה ובית שמש אין מסלול יעיל אחר ואין צורך בקו נוסף שיקשר יעדי ביניים, כי בין נתניה לבני ברק ובין בית שמש לבני ברק כבר יש קווים אחרים. גם בין אלעד לנתניה ולבית שמש כבר יש קווים אחרים.

יכול להיות שבכתבה התייחסו לנתניה בהקשר רחב יותר ולאו דווקא בהקשר של המכרזים שפורסמו אתמול. ויכול להיות גם שהקו הועבר ממכרז שרון - חולון מרחבי למכרז בית שמש החדש. למען האמת, הקו הזה די חריג מבחינת אופי הקווים הכלולים במכרז שרון - חולון מרחבי, שהם קווים מטרופוליניים ברובם ומקצתם עירוניים, ולא קווים בינעירוניים ארוכים. כך שיש הגיון שקו כזה ייכלל במכרז בית שמש ולא במכרז שרון - חולון מרחבי.
 
מכרז בית שמש לא כולל את הקו לנתניה, כלומר הכתבה התייחסה לקו

סביר להניח שיבוצעו במסלולים שונים
כמו לדוג' קווי נתניה - ת"א, שנתיב אקספרס מבצעת את הקווים הישירים, וקווים מבצעת את המאספים (למרות ש-641 כבר לא מגיע לתל אביב).
או קווי אריאל - ירושלים, שאגד תעבורה מבצעת דרך כביש 60 במסגרת קווי בנימין, ואפיקים מבצעת מספר נסיעות דרך חוצ"ש במסגרת אשכול שומרון (להוציא את קו 251 של אפיקים לי-ם/מעלה אדומים שנוסע בכביש 60).
&nbsp
לא עולה לי בראש אילו הבדלי מסלולים יכולים להיות, אבל אני מאמין שזה מה שיהיה.
יכול להיות גם שבכתבה לא דייקו, וקיבלו מידע שיהיה קישור בין נתניה לבית שמש אך ציינו שזה יהיה במסגרת מכרז קווי בית שמש למרות שזה שרון-חולון. סיכוי קלוש שזה קרה, אבל יכול להיות.
מכרז בית שמש לא כולל את הקו לנתניה, כלומר הכתבה התייחסה לקו
שמתוכנן לפעול במסגרת מכרז שרון - חולון מרחבי.
 
הנה המכרזים:

כתבה בנוגע למכרז קווי בית שמש והסביבה
עיקרי המכרז:
- הפעלת האשכול ע"י 2 מפעילים:
מפעיל 1 - קווים עירוניים ובינעירוניים חוץ מטרופוליניים.
מפעיל 2 - קווי ירושלים ופרוזדור ירושלים.

- הכנסת מפרקיות.

לכתבה:
://www.93fm.co.il/radio/438815/
הנה המכרזים:
מכרז בית שמש:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/beit_shemesh_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/beit_shemesh_tender/he/מכרז בית שמש 26-2017.pdf

מכרז פרוזדור ירושלים:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/jerusalem_corridor_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/jerusalem_corridor_tender/he/מכרז פרוזדור ירושלים 27-2017 (2).pdf

מבחינת קווים קיימים, מכרז בית שמש כולל רק קווים של סופרבוס. מכרז פרוזדור ירושלים כולל קווים של סופרבוס ואת שלושת קווי אשכול בית שמש - ירושלים של אגד (417, 418, 419).
 
אגד, אגד תעבורה וקווים מנועות מלהשתתף בשני המכרזים

הנה המכרזים:
מכרז בית שמש:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/beit_shemesh_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/beit_shemesh_tender/he/מכרז בית שמש 26-2017.pdf

מכרז פרוזדור ירושלים:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/jerusalem_corridor_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/jerusalem_corridor_tender/he/מכרז פרוזדור ירושלים 27-2017 (2).pdf

מבחינת קווים קיימים, מכרז בית שמש כולל רק קווים של סופרבוס. מכרז פרוזדור ירושלים כולל קווים של סופרבוס ואת שלושת קווי אשכול בית שמש - ירושלים של אגד (417, 418, 419).
אגד, אגד תעבורה וקווים מנועות מלהשתתף בשני המכרזים
במכרז פרוזדור ירושלים יש אופציה להעברת קווי שפירים - ירושלים לזוכה במכרז, לאחר סיום תקופת הפעלת אשכול שפירים על ידי אגד תעבורה בשנת 2021.

מכרז פרוזדור ירושלים כולל קווים חדשים ושינויים בקווים בין בית שמש לירושלים (עמודים 64-65 במכרז).
 
לגבי קווי אגד...

הנה המכרזים:
מכרז בית שמש:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/beit_shemesh_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/beit_shemesh_tender/he/מכרז בית שמש 26-2017.pdf

מכרז פרוזדור ירושלים:
https://www.gov.il/he/Departments/publications/Call_for_bids/jerusalem_corridor_tender

https://www.gov.il/BlobFolder/rfp/jerusalem_corridor_tender/he/מכרז פרוזדור ירושלים 27-2017 (2).pdf

מבחינת קווים קיימים, מכרז בית שמש כולל רק קווים של סופרבוס. מכרז פרוזדור ירושלים כולל קווים של סופרבוס ואת שלושת קווי אשכול בית שמש - ירושלים של אגד (417, 418, 419).
לגבי קווי אגד...
כתוב במפורש במסמכי המכרז של פרוזדור שפורסמו כאן שהמכרז הנ"ל כולל את קווי אגד של אשכול בית שמש-ים (417,418,419).
 

חעחעחע11

Active member
בעמוד 7 כתוב שזה תלוי בהסכמת אגד

וזה בדיוק מה שכתבתי
בעמוד 7 כתוב שזה תלוי בהסכמת אגד
"לתשומת לב המציעים, המשרד הודיע לאגד, כי בכוונתו להעביר לזוכה במכרז זה את הפעלת קווי בית שמש – ירושלים. קווים אלו לא נכללו במסגרת הסכם התחרות, שנחתם בין אגד לבין המדינה בשנת 2010 ,כקווים המתוכננים לעבור מאגד למפעילים אחרים ולנוכח כך נדרשת הסכמת אגד להעברתם, כל עוד הסכם התחרות בתוקף. עד מועד פרסום מכרז זה, טרם התקבלה הסכמת אגד. במסגרת המענה לשאלות ההבהרה יעדכן המשרד בקשר לכך.
ככל שלא יתקבל כל עדכון כאמור על המציעים להביא בחשבון במסגרת הצעתם הפעלת קווים אלו בהתאם לקבוע במכרז זה.:
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה