נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
 

down und

New member
וקבלו מתנה ממני

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
וקבלו מתנה ממני
https://www.youtube.com/watch?v=PcJrExewkYA
 
אורך המנהרה ברכבת לכרמיאל היא כ5 ק"מ.

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
אורך המנהרה ברכבת לכרמיאל היא כ5 ק"מ.
 

down und

New member
מההתרשמות שלי משתי הנסיעות (הלוך וחזור)

אתה בטוח?
אנ חושב שזה אורך המנהרות, כלומר אורך כל מנהרה (בכל כיוון נסיעה יש מנהרה אחרת) הוא כ-2.5 ק"מ.
מההתרשמות שלי משתי הנסיעות (הלוך וחזור)
נראה לי שאכן 2.5 ק"מ.
הרכבת נסעה די לאט וזה לקח כ-3 דקות +- הנסיעה במנהרה.
 
זה מה שסיפרו לי עובדי רכבת בתחנה בכרמיאל.

אתה בטוח?
אנ חושב שזה אורך המנהרות, כלומר אורך כל מנהרה (בכל כיוון נסיעה יש מנהרה אחרת) הוא כ-2.5 ק"מ.
זה מה שסיפרו לי עובדי רכבת בתחנה בכרמיאל.
אם זה נכון ומדויק? כנראה שרק הם יודעים.
אם מדובר באורך של שתי המנהרות יחד או של כל מנהרה בנפרד? לפי הזכור לי הם הסבירו לי שמדובר באורך של כל מנהרה בנפרד, אבל בכל זאת אשתדל לבדוק שוב בהזדמנות.
 

Bus Nerd

Active member
מדדתי על OSM וגם על צילום אוויר של govmap: זה 5 ק"מ

אתה בטוח?
אנ חושב שזה אורך המנהרות, כלומר אורך כל מנהרה (בכל כיוון נסיעה יש מנהרה אחרת) הוא כ-2.5 ק"מ.
מדדתי על OSM וגם על צילום אוויר של govmap: זה 5 ק"מ
אורך כל מנהרה בערך 5 ק"מ. ביחד בערך 10 ק"מ.
 

down und

New member
"merci beaucoup" על ההתייחסות המרובה...

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
"merci beaucoup" על ההתייחסות המרובה...
 

אורי404

New member
קובי ליום ההולדת. לא בטוח על תשובה לשאלתך

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
קובי ליום ההולדת. לא בטוח על תשובה לשאלתך
בקרית מוצקין ההחלפה היא באותו רציף. אבל אולי גם אם הייתה ההחלפה באחת מתחנות תל אביב, ההחלפה הייתה באותו רציף.
מה שאני יכול לחשוב עליו, הוא שיוצאים מנקודת הנחה שבתחנות חיפה יותר עמוס. עומס בין החלפות אחרות ומעדיפים, אולי שבקרית מוצקין (בה כנראה פחות עמוס) תתבצע ההחלפה.
נחמד לדעת, שגם בשעות השפל משתמשים הרבה יחסית ברכבת בתחנות השונות בחיפה ובצפון.
 
ההחלפה בבת גלים באותו רציף ובחיפה מרכז באותו רציף או אי

קובי ליום ההולדת. לא בטוח על תשובה לשאלתך
בקרית מוצקין ההחלפה היא באותו רציף. אבל אולי גם אם הייתה ההחלפה באחת מתחנות תל אביב, ההחלפה הייתה באותו רציף.
מה שאני יכול לחשוב עליו, הוא שיוצאים מנקודת הנחה שבתחנות חיפה יותר עמוס. עומס בין החלפות אחרות ומעדיפים, אולי שבקרית מוצקין (בה כנראה פחות עמוס) תתבצע ההחלפה.
נחמד לדעת, שגם בשעות השפל משתמשים הרבה יחסית ברכבת בתחנות השונות בחיפה ובצפון.
ההחלפה בבת גלים באותו רציף ובחיפה מרכז באותו רציף או אי
רציפים, אבל בחוף הכרמל ההחלפה לרכבות הפרבריות פחות נוחה.
בחוף הכרמל יש מצב של שלושה רציפים לכיוון צפון שכל אחד מהם נפרד - רציף 1 לרכבות הבינעירוניות לצפון, רציף 3 לרכבות הפרבריות לכרמיאל, רציף 4 לרכבות הפרבריות לעכו.
ורציף 3 נמצא באי רציפים אחד דווקא עם רציף 2 של הרכבות לכיוון דרום (שזה יכול להיות נוח למי שמגיע מכיוון כרמיאל או הקריות בפרברית ורוצה להמשיך דרומה מחיפה, אבל נוסע כזה יכול להחליף באותו רציף בתחנות חיפה האחרות).
 

down und

New member
בבת גלים ובמרכז ההחלפה היא על אותו רציף ממש

ההחלפה בבת גלים באותו רציף ובחיפה מרכז באותו רציף או אי
רציפים, אבל בחוף הכרמל ההחלפה לרכבות הפרבריות פחות נוחה.
בחוף הכרמל יש מצב של שלושה רציפים לכיוון צפון שכל אחד מהם נפרד - רציף 1 לרכבות הבינעירוניות לצפון, רציף 3 לרכבות הפרבריות לכרמיאל, רציף 4 לרכבות הפרבריות לעכו.
ורציף 3 נמצא באי רציפים אחד דווקא עם רציף 2 של הרכבות לכיוון דרום (שזה יכול להיות נוח למי שמגיע מכיוון כרמיאל או הקריות בפרברית ורוצה להמשיך דרומה מחיפה, אבל נוסע כזה יכול להחליף באותו רציף בתחנות חיפה האחרות).
בבת גלים ובמרכז ההחלפה היא על אותו רציף ממש
ובחיפה מרכז זה לא רק על אותו אי אלא אשכרה אותו רציף.
לפיכך ההגיון שלי אומר לי שרצוי שיבקשו בכריזה (וגם באתר האינטרנטי)
שיחליפו בבת גלים/מרכז.
גם שתי תחנות עם הרבה פחות נוסעים מחוף הכרמל וגם אותו רציף.
 

alantan

New member
תודה על הדיווח - נחמד לדעת שמשתמשים ברכבת לא מעט גם בשעות

נ"ב (לא ר"ת של נזכרתי בדבר אלא גימטריא של משך חיי) על כרמיאל
אתמול חגגתי עם חבר את זה שנולדתי יום לפני רצח ג'ון לנון
(וכן את העובדה שנולדתי יחד עם עוד 3 ענקים, שחקן אחד, אלי וולך
[המכוער מהטוב הרע והמכוער] ושני מוסיקאים, יוסי פיין וטום וייטס).
נסענו מבנימינה ברכבת לכרמיאל, ע"י החלפת רכבת בחיפה מרכז.

עלינו על רכבת בסביבות 11:30 בבוקר, רכבת שאחרה בקצת פחות משתי דקות,
ולקחנו בחיפה מרכז את הרכבת של שעה 12:07, ששוב, היה איחור של בערך
שתיים עד שלוש דקות, לכרמיאל.

עד כאן שתי הערות.
הפתיע אותי שהרכבות ביום חמישי היו די מדוייקות בזמנים
וכן כמות הנוסעים מת"א לחיפה/נהריה היתה גבוהה מאוד. בקושי היו מקומות
ישיבה ברכבת סימנס ארוכה בשעות השפל!

ממשיך לנסוע.
אוטובוס עייף, סליחה, רכבת רעננה יחסית של דאבל דק נוסעת מחיפה לכרמיאל.
מזג אויר חורפי תורם לאווירה המיוחדת.
ברכבת לכרמיאל היו נוסעים אבל בכמות פחותה בהרבה ממה שהיה לכוון חיפה נהריה. להערכתי היו כ-100
איש בכל הרכבת החל מהרגע שהיא נטשה את הקריות ופנתה לכוון צפון מזרח.

עדיין מאה איש בנסיעה בשעות שפל לכרמיאל זה מכובד למדי.

התחנה בכרמיאל די יפה וגדולה ויש בה, לשמחתי, פסנתר כמו שיש בעוד כמה תחנות בארץ.
כמו כן יש לה חניון דו קומתי(!!!), שאפו ענק. לדעתי היו צריכים לעשות בכל תחנות
הרכבת בארץ חניונים בני יותר ממפלס אחד.

כמות הנוסעים שנסעה לחיפה ולמרכז/דרום המדינה הדהימה אותי.
מעל ל-100 איש עלו על הרכבת של שעה 13:30 שיצאה בדקה איחור.

כדי לנצל את הנסיעה חינם לחיפה עשינו שנינו רב קו לא אנונימי.
היתה עמדה בלובי התחנה של רב קו ותוך שתי דקות מרגע שמלאתי את הטופס
ועד שהונפק לי רב קו.

בחיפה ירדנו בחיפה מרכז השמונה ו"לקחנו" את קו "11" לעבר מעיין הבירה
המיתולגית.
אחלה אוכל ושתייה (בירה ויינשטפן ויטוס וכן מקאלן 15 שנה).

שאלה לי לגבי המנהרה שליד התחנה בכרמיאל.
תחושת הבטן שלי שאורכה הוא כ-1.5 ק"מ. לא בדקתי בגוגל. האם צדקתי?

עוד שאלה שעלתה לי, היא, מדוע, למען השם/לכל הרוחות, ברכבת הן באתר והן
הפקחים ברכבת, ממליצים על החלפת רכבת לכרמיאל דוקא על תחנת קרית מוצקין
ולא על אחת מתחנות חיפה?
תודה על הדיווח - נחמד לדעת שמשתמשים ברכבת לא מעט גם בשעות
השפל, ובעצם למה לא? אני בטוח שלמי שיש סידורים בעיר התחתית, נוח יותר להתנייד ברכבת, בדיוק כמו שנוח יותר להשתמש ברכבת כשיש סידורים באיילון סיטי.
 

down und

New member
הרוב המוחץ, מאלו שבאו מנתב"ג, ת"א ובנימינה ברכבת שהמשיכה

תודה על הדיווח - נחמד לדעת שמשתמשים ברכבת לא מעט גם בשעות
השפל, ובעצם למה לא? אני בטוח שלמי שיש סידורים בעיר התחתית, נוח יותר להתנייד ברכבת, בדיוק כמו שנוח יותר להשתמש ברכבת כשיש סידורים באיילון סיטי.
הרוב המוחץ, מאלו שבאו מנתב"ג, ת"א ובנימינה ברכבת שהמשיכה
לנהריה, לא באו לעיר התחתית בחיפה.
איך אני יודע? כי הרוב או שירד בחוף הכרמל או שהמשיך ולא ירד לא בבת גלים ולא
במרכז. כלומר הנוסעים שבאו לחיפה ברכבת, מי שנשאר ולא ירד בחוף הכרמל
המשיך לקריות, עכו ונהריה (בעצם חלק גם ללב המפרץ אבל לא ראיתי זאת במו
עיני יען כי ירדתי בחיפה מרכז).
 

alantan

New member
מה יעדם של נוסעים מכרמיאל לחיפה? או שמא רובם ממשיכים דרומה?

הרוב המוחץ, מאלו שבאו מנתב"ג, ת"א ובנימינה ברכבת שהמשיכה
לנהריה, לא באו לעיר התחתית בחיפה.
איך אני יודע? כי הרוב או שירד בחוף הכרמל או שהמשיך ולא ירד לא בבת גלים ולא
במרכז. כלומר הנוסעים שבאו לחיפה ברכבת, מי שנשאר ולא ירד בחוף הכרמל
המשיך לקריות, עכו ונהריה (בעצם חלק גם ללב המפרץ אבל לא ראיתי זאת במו
עיני יען כי ירדתי בחיפה מרכז).
מה יעדם של נוסעים מכרמיאל לחיפה? או שמא רובם ממשיכים דרומה?
 

down und

New member
חבל שלא שמתי לב לכך בנסיעה חזרה לחיפה

מה יעדם של נוסעים מכרמיאל לחיפה? או שמא רובם ממשיכים דרומה?
חבל שלא שמתי לב לכך בנסיעה חזרה לחיפה
ראיתי שירדו די מעט בקריות (מוצקין ומוות, אופס, חיים)
וכן בחוצות ובלב המפרץ.
אני ירדתי בחיפה מרכז וירדו איתי די מעט אנשים, שגם חלק מהם (אלו שירדו
איתי) סביר להניח שעלו בקריות או בלב/חוצות.

אני מעריך שכחצי מהנוסעים מכרמיאל המשיכו למרכז ודרום המדינה. אבל זו רק
הערכה מבלי לבדוק זאת.
 

alantan

New member
תודה! די עצוב שמרכזי הערים כבר אינם מושכים אנשים אליהם

חבל שלא שמתי לב לכך בנסיעה חזרה לחיפה
ראיתי שירדו די מעט בקריות (מוצקין ומוות, אופס, חיים)
וכן בחוצות ובלב המפרץ.
אני ירדתי בחיפה מרכז וירדו איתי די מעט אנשים, שגם חלק מהם (אלו שירדו
איתי) סביר להניח שעלו בקריות או בלב/חוצות.

אני מעריך שכחצי מהנוסעים מכרמיאל המשיכו למרכז ודרום המדינה. אבל זו רק
הערכה מבלי לבדוק זאת.
תודה! די עצוב שמרכזי הערים כבר אינם מושכים אנשים אליהם
 

down und

New member
אל תמהר להספיד את מרכזי הערים

תודה! די עצוב שמרכזי הערים כבר אינם מושכים אנשים אליהם
אל תמהר להספיד את מרכזי הערים
הם חווים מעין כמעט של בערך רנסנס קטנטן.
יש יותר ויותר בתי עסק מפונפנים במרכזי ערים, יש יותר ויותר חידוש עירוני
בדמות או תמ"א 38 או פינוי בינוי, יש יותר ויותר חנויות שנפתחות במרכזי הערים.

דווקא הקניונים במגמת ירידה קלה.

כשהסתובבתי בעיר התחתית בחיפה ביום ה' האחרון היו שם די הרבה אנשים.
 

alantan

New member
אכן, אבל רשויות ממשיכות לתת לטעויות הללו להמשיך

אל תמהר להספיד את מרכזי הערים
הם חווים מעין כמעט של בערך רנסנס קטנטן.
יש יותר ויותר בתי עסק מפונפנים במרכזי ערים, יש יותר ויותר חידוש עירוני
בדמות או תמ"א 38 או פינוי בינוי, יש יותר ויותר חנויות שנפתחות במרכזי הערים.

דווקא הקניונים במגמת ירידה קלה.

כשהסתובבתי בעיר התחתית בחיפה ביום ה' האחרון היו שם די הרבה אנשים.
אכן, אבל רשויות ממשיכות לתת לטעויות הללו להמשיך
רק השבוע קראתי על כך שכפר סבא מתכננת הקמת שני קניונים נוספים, למרות הדעיכה בדרישה לשטחי קניון. עיר שיש בה חמישה קניונים עם סך של 1 מ"ר קניון לכל נפש.
 

down und

New member
ברשויות מקומיות (או ליתר דיוק ברשע-יות מקומיות)

אכן, אבל רשויות ממשיכות לתת לטעויות הללו להמשיך
רק השבוע קראתי על כך שכפר סבא מתכננת הקמת שני קניונים נוספים, למרות הדעיכה בדרישה לשטחי קניון. עיר שיש בה חמישה קניונים עם סך של 1 מ"ר קניון לכל נפש.
ברשויות מקומיות (או ליתר דיוק ברשע-יות מקומיות)
נא לחפש את השוחד והשלמונים. ברוב המקרים, לצערי כי רב מאוד,
הם הסיבה לכך.

החלום שלי הוא סינגפוריזציה בענישה על עבירות צווארון לבן ומנגד ג'וליאניזציה
(ע"ש כבוד גדולת ראש העיר לשעבר מאיזה תפוח לא קטן מעבר לים)
של האכיפה המשטרתית.

לפי דעתי אין ברירה ואין לנו זכות מוסרית שלא לעשות זאת.
נא לקרוא שוב, שלילה של שלילה...

סינגפוריזציה וג'וליאניזציה (טוב, לא של כל קפריזה כמו שכן קורה בסינגפור
אבל הכוון הכללי של דברי ברור).
 

alantan

New member
אני איתך... אבל זה גם אומר תקציב וכ"א למשטרה, וגם

ברשויות מקומיות (או ליתר דיוק ברשע-יות מקומיות)
נא לחפש את השוחד והשלמונים. ברוב המקרים, לצערי כי רב מאוד,
הם הסיבה לכך.

החלום שלי הוא סינגפוריזציה בענישה על עבירות צווארון לבן ומנגד ג'וליאניזציה
(ע"ש כבוד גדולת ראש העיר לשעבר מאיזה תפוח לא קטן מעבר לים)
של האכיפה המשטרתית.

לפי דעתי אין ברירה ואין לנו זכות מוסרית שלא לעשות זאת.
נא לקרוא שוב, שלילה של שלילה...

סינגפוריזציה וג'וליאניזציה (טוב, לא של כל קפריזה כמו שכן קורה בסינגפור
אבל הכוון הכללי של דברי ברור).
אני איתך... אבל זה גם אומר תקציב וכ"א למשטרה, וגם
מנטליות של אפס-סובלנות. זה גם לא נגמר באכיפה אלא גם במערכת המשפטית שמשום מה ליברלית להחריד בארץ כשמדובר בענישה.
&nbsp
מאסר עולם לרצח מדרגה ראשונה במקום עונש מוות? כן, בהחלט. אבל שמאסר עולם באמת יהיה מאסר עולם, ללא זכות חנינה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה