נושא אחר - תחנת הרכבת בבריטניה עם הכי מעט נוסעים בשנה

מצב
הנושא נעול.

דודי גג

New member
נושא אחר - תחנת הרכבת בבריטניה עם הכי מעט נוסעים בשנה

נושא אחר - תחנת הרכבת בבריטניה עם הכי מעט נוסעים בשנה
https://news.sky.com/story/barry-links-station-in-angus-is-britains-least-used-11151240

תחנת רכבת בעיירה קטנה בשם barry בסקוטלנד.
אין בתחנה מכירת כרטיסי רכבת אין בה מכונה למכירת כרטיסים
אין בה שרותים או מצלמת וידיאו. התחנה לא מאוישת ע"י עובדים.

עוצרת בתחנה רכבת אחת ביום בכל כוון סה"כ 2 עצירות ביום ורק בימי השבוע (שני-שבת).

סה"כ נוסעים שעלו או ירדו מהרכבת בתחנה הזו בשנת העבודה 2016-17 הם 24 נוסעים בשנה.

זו התחנה עם הכי מעט נוסעים בבריטניה.

בהשוואה תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בבריטניה באותה שנה היא תחנת "ווטרלו" בלונדון עם 99,400,000 נוסעים בשנה.

תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בשנה בעולם היא תחנת Shinjuku ביפן עם 1,260,000,000 נוסעים.

מידע נוסף : מתוך 50 תחנות הרכבת בעולם בהן מספר הנוסעים הגבוה ביותר בשנה 44 תחנות הן ביפן.

 

Bus Nerd

Active member
שנה הבאה התחנה הכי פחות פופולרית תחזור להיות Shippea Hill

נושא אחר - תחנת הרכבת בבריטניה עם הכי מעט נוסעים בשנה
https://news.sky.com/story/barry-links-station-in-angus-is-britains-least-used-11151240

תחנת רכבת בעיירה קטנה בשם barry בסקוטלנד.
אין בתחנה מכירת כרטיסי רכבת אין בה מכונה למכירת כרטיסים
אין בה שרותים או מצלמת וידיאו. התחנה לא מאוישת ע"י עובדים.

עוצרת בתחנה רכבת אחת ביום בכל כוון סה"כ 2 עצירות ביום ורק בימי השבוע (שני-שבת).

סה"כ נוסעים שעלו או ירדו מהרכבת בתחנה הזו בשנת העבודה 2016-17 הם 24 נוסעים בשנה.

זו התחנה עם הכי מעט נוסעים בבריטניה.

בהשוואה תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בבריטניה באותה שנה היא תחנת "ווטרלו" בלונדון עם 99,400,000 נוסעים בשנה.

תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בשנה בעולם היא תחנת Shinjuku ביפן עם 1,260,000,000 נוסעים.

מידע נוסף : מתוך 50 תחנות הרכבת בעולם בהן מספר הנוסעים הגבוה ביותר בשנה 44 תחנות הן ביפן.
שנה הבאה התחנה הכי פחות פופולרית תחזור להיות Shippea Hill
הסיבה היחידה שהשנה היא לא בראש הרשימה זו סדרת היוטיוב All The Stations, שבה זוג חובבי רכבות בריטי ביקר בכל תחנות הרכבת בבריטניה. הם הזמינו לא מעט אנשים לבוא איתם ל Shippea Hill כדי להקפיץ את אחוזי השימוש בה באופן מלאכותי.
 
בטח גם הם מוחים על העוצר השבועי


נושא אחר - תחנת הרכבת בבריטניה עם הכי מעט נוסעים בשנה
https://news.sky.com/story/barry-links-station-in-angus-is-britains-least-used-11151240

תחנת רכבת בעיירה קטנה בשם barry בסקוטלנד.
אין בתחנה מכירת כרטיסי רכבת אין בה מכונה למכירת כרטיסים
אין בה שרותים או מצלמת וידיאו. התחנה לא מאוישת ע"י עובדים.

עוצרת בתחנה רכבת אחת ביום בכל כוון סה"כ 2 עצירות ביום ורק בימי השבוע (שני-שבת).

סה"כ נוסעים שעלו או ירדו מהרכבת בתחנה הזו בשנת העבודה 2016-17 הם 24 נוסעים בשנה.

זו התחנה עם הכי מעט נוסעים בבריטניה.

בהשוואה תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בבריטניה באותה שנה היא תחנת "ווטרלו" בלונדון עם 99,400,000 נוסעים בשנה.

תחנת הרכבת עם הכי הרבה נוסעים בשנה בעולם היא תחנת Shinjuku ביפן עם 1,260,000,000 נוסעים.

מידע נוסף : מתוך 50 תחנות הרכבת בעולם בהן מספר הנוסעים הגבוה ביותר בשנה 44 תחנות הן ביפן.
בטח גם הם מוחים על העוצר השבועי
 

down und

New member
מה זכות הקיום (לא החוקית אלא הציבורית/תחבורתית/מוסרית)

תחנת הרכבת Shippea Hill
בשנה 2015-16 נסעו מתחנת הרכבת הזאת רק 12 נוסעים (בשנה).
בתחנה עוברת ביום רק רכבת אחת לכוון העיר norwich אבל אין רכבת
חזרה.

רק בשבת יש רכבת בשני הכוונים.
מה זכות הקיום (לא החוקית אלא הציבורית/תחבורתית/מוסרית)
של קו שנוסע רק פעם ביום ורק בכוון אחד?
מדוע לא לבטל לגמרי וזהו?
 

Bus Nerd

Active member

Ccyclist

Well-known member
הנה הערך הוויקיפדי לתופעה:

מה זכות הקיום (לא החוקית אלא הציבורית/תחבורתית/מוסרית)
של קו שנוסע רק פעם ביום ורק בכוון אחד?
מדוע לא לבטל לגמרי וזהו?
הנה הערך הוויקיפדי לתופעה:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train
&nbsp
בחלק מהמקרים המפורטים יש הגיון תפעולי של הפעלה קבועה על מסלול חלופי המשמש בעת עבודות תשתית או הפעלת קישורים מסילתיים בצמתי מסילה שאחרת לא היה בהם שירות פעיל, מה שמשאיר את הקישוריות הזו כאופציה בעת צרכים תפעוליים.
&nbsp
במקרים אחרים זו התחמקות מההוצאות הכרוכות בתהליך ציבורי לסגירת תחנות.
&nbsp
יש להבין שרשת המסילות הבריטית היא בת 188 שנה וישנן תחנות שבעבר היה בהן צורך אך כיום אין בסביבתן דבר, בייחוד תחנות שנבנו לצורך חקלאי או לצורך קבלת זכות מעבר בשטחי בכל אדמות כזה או אחר. כמו כן ישנה קטגוריה בשם Halt שהיא תחנת עצירה לצרכים זמניים או עונתיים כמו משחקי ספורט או איסוף תוצרת חקלאית. באנגלית בריטית ודרום-אפריקאית ישנו הביטוי " Milk Train " לרכבת איטית שעוצרת בכל התחנות לזמן רב בגלל שעד לשנות העשרים והשלושים זו היתה הדרך היעילה ביותר להסיע מטען ממקום למקום.
&nbsp
בקיצוצי המסילות של שנות השישים ( Beeching report / cuts ) היה תהליך עירעור והיו מסילות שהושארו כמסילות פעילות לצרכים אחרים למרות שהשירות בתחנות הביניים שלהם דורדר למצב של סגירה למעשה. מסילות אחרות נסגרו לחלוטין ואף הפכו לתוואי כבישים, שבילי הולכי רגל ואפילו רכבות חובבים המפעילים רכבות קיטור בגודל מלא על מסילות סטנדרטיות. הפיספוס הגדול של גל הקיצוצים היה שלא ניתנה הרשות לגורמים פרטיים ליזום שירותים משלהם (כיום ישנם מספר פרוייקטים לחידוש מסילות לשעבר כולל כאלו המוגדרים Community Rail אך בשעתו היתה רק חברה לאומית אחת, בריטיש רייל, לכל המסילות הסטנדרטיות אם כי מסילות צרות למיניהן לא הולאמו ב48) אך להבנתי יוזמות עירוניות כמו המטרו של ניוקאסל, ה DLR הלונדונית ומערכות מסילתיות עירוניות אחרות עושות שימוש במסילות על תוואים שנסגרו בגל הסגירות הזה. (קרוידון טראמלינק בדרום לונדון עושה שימוש בענפים שהועברו אליה בסוף שנות התשעים)
&nbsp
בערכה הוויקיפדי של תחנת מועדון הגולף (המילה Links מאד שכיחה בשמות רחוב החוצים מועדוני גולף) נכתב שכשהיו באזור משחקי גביע גולף לפני מספר שנים התחנה זכתה לשירות נרחב יותר ומספר נוסעים גדול בהרבה. תחנה זו נמצאת על הקו בין אדינברה לאברדין ועל המסילות חולפות לפחות רכבת אחת לשעה כולל רכבות ללונדון יוסטון וכן רכבות דרך ברמינגהאם לדבון וקורנוול שבחצי האי הדרום מערבי של אנגליה. הסיפור הספציפי שם הוא שמדובר בתחנת עצירה על נתיב בינעירוני שלא שווה לעצור את הרכבות בגללה. ניתן למצוא את התחנה בגוגל מפות ואת תחנות האוטובוס בעיירה הסמוכה.
&nbsp
התחנה שהיתה ותחזור למקום האחרון נמצאת באמצע שדות ואין בסביבתה כלום. המסילה עליה היא נמצאת מחברת בין קיימברידג' לנוריץ' ולכן יתכן שזה עוד מקרה של חיבור בינעירוני שאינו עוצר בכל תחנות הביניים אך תחנת נוסעים יכולה להיות קום עצירה טוב במקרה חירום. בתחנות עקיפה 4 מסילתיות רבות בתחתית של לונדון (הקו המטרופוליטני בקטע המשותף לקו היובל, קו הפיקדילי בקטע העילי המשותף עם קו הדיסטריקט יש רציפים גם לצד מסילות הקו שאין לו תחנה רשמית בתחנה כדי שיהיה אפשר להוריד שם נוסעים במקרי חירום והייתי במקרה אחד כזה בקו הפיקדילי (עומס מסילות) והייתי עד למקרה כזה בקו המטרופוליטני (אינני יודע למה בדיוק אך הרכבת המטרופוליטנית עצרה בווילסדן גרין או ניסדן, הייתי על רכבת של קו היובל).
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ברחבי רוסיה וארצות בריה"מ גם יש די הרבה תחנות כאלה בכפרים

הנה הערך הוויקיפדי לתופעה:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Parliamentary_train
&nbsp
בחלק מהמקרים המפורטים יש הגיון תפעולי של הפעלה קבועה על מסלול חלופי המשמש בעת עבודות תשתית או הפעלת קישורים מסילתיים בצמתי מסילה שאחרת לא היה בהם שירות פעיל, מה שמשאיר את הקישוריות הזו כאופציה בעת צרכים תפעוליים.
&nbsp
במקרים אחרים זו התחמקות מההוצאות הכרוכות בתהליך ציבורי לסגירת תחנות.
&nbsp
יש להבין שרשת המסילות הבריטית היא בת 188 שנה וישנן תחנות שבעבר היה בהן צורך אך כיום אין בסביבתן דבר, בייחוד תחנות שנבנו לצורך חקלאי או לצורך קבלת זכות מעבר בשטחי בכל אדמות כזה או אחר. כמו כן ישנה קטגוריה בשם Halt שהיא תחנת עצירה לצרכים זמניים או עונתיים כמו משחקי ספורט או איסוף תוצרת חקלאית. באנגלית בריטית ודרום-אפריקאית ישנו הביטוי " Milk Train " לרכבת איטית שעוצרת בכל התחנות לזמן רב בגלל שעד לשנות העשרים והשלושים זו היתה הדרך היעילה ביותר להסיע מטען ממקום למקום.
&nbsp
בקיצוצי המסילות של שנות השישים ( Beeching report / cuts ) היה תהליך עירעור והיו מסילות שהושארו כמסילות פעילות לצרכים אחרים למרות שהשירות בתחנות הביניים שלהם דורדר למצב של סגירה למעשה. מסילות אחרות נסגרו לחלוטין ואף הפכו לתוואי כבישים, שבילי הולכי רגל ואפילו רכבות חובבים המפעילים רכבות קיטור בגודל מלא על מסילות סטנדרטיות. הפיספוס הגדול של גל הקיצוצים היה שלא ניתנה הרשות לגורמים פרטיים ליזום שירותים משלהם (כיום ישנם מספר פרוייקטים לחידוש מסילות לשעבר כולל כאלו המוגדרים Community Rail אך בשעתו היתה רק חברה לאומית אחת, בריטיש רייל, לכל המסילות הסטנדרטיות אם כי מסילות צרות למיניהן לא הולאמו ב48) אך להבנתי יוזמות עירוניות כמו המטרו של ניוקאסל, ה DLR הלונדונית ומערכות מסילתיות עירוניות אחרות עושות שימוש במסילות על תוואים שנסגרו בגל הסגירות הזה. (קרוידון טראמלינק בדרום לונדון עושה שימוש בענפים שהועברו אליה בסוף שנות התשעים)
&nbsp
בערכה הוויקיפדי של תחנת מועדון הגולף (המילה Links מאד שכיחה בשמות רחוב החוצים מועדוני גולף) נכתב שכשהיו באזור משחקי גביע גולף לפני מספר שנים התחנה זכתה לשירות נרחב יותר ומספר נוסעים גדול בהרבה. תחנה זו נמצאת על הקו בין אדינברה לאברדין ועל המסילות חולפות לפחות רכבת אחת לשעה כולל רכבות ללונדון יוסטון וכן רכבות דרך ברמינגהאם לדבון וקורנוול שבחצי האי הדרום מערבי של אנגליה. הסיפור הספציפי שם הוא שמדובר בתחנת עצירה על נתיב בינעירוני שלא שווה לעצור את הרכבות בגללה. ניתן למצוא את התחנה בגוגל מפות ואת תחנות האוטובוס בעיירה הסמוכה.
&nbsp
התחנה שהיתה ותחזור למקום האחרון נמצאת באמצע שדות ואין בסביבתה כלום. המסילה עליה היא נמצאת מחברת בין קיימברידג' לנוריץ' ולכן יתכן שזה עוד מקרה של חיבור בינעירוני שאינו עוצר בכל תחנות הביניים אך תחנת נוסעים יכולה להיות קום עצירה טוב במקרה חירום. בתחנות עקיפה 4 מסילתיות רבות בתחתית של לונדון (הקו המטרופוליטני בקטע המשותף לקו היובל, קו הפיקדילי בקטע העילי המשותף עם קו הדיסטריקט יש רציפים גם לצד מסילות הקו שאין לו תחנה רשמית בתחנה כדי שיהיה אפשר להוריד שם נוסעים במקרי חירום והייתי במקרה אחד כזה בקו הפיקדילי (עומס מסילות) והייתי עד למקרה כזה בקו המטרופוליטני (אינני יודע למה בדיוק אך הרכבת המטרופוליטנית עצרה בווילסדן גרין או ניסדן, הייתי על רכבת של קו היובל).
ברחבי רוסיה וארצות בריה"מ גם יש די הרבה תחנות כאלה בכפרים
ועיירות מרוחקות עם שירות רכבתי של פעם או שניים ביום/שבוע, רק שבתרבות של אופן כרטוס רכבתי שתקף רק לרכבת ספציפית עם שמירת מקום שבחרת מבעוד מועד עד ל-45 יום או 3 חודשים לפני צאת הרכבת מתחנת המוצא, לא שמים לב לעובדות כאלה ברוב המקרים, כי אף אחד לא מתעניין בקו זה או אחר עד שהוא לא מחליט לנסוע עליו ורוכש כרטיס במערכת לתכנון הנסיעה (בין אם הנוסע עולה/יורד בתחנה עם שירות דליל כזה או לא ורק חולף בה)
 

Bus Nerd

Active member
בבריטניה יש תחנות רכבת שבהן צריך לסמן לנהג שתרצה שיעצור

ברחבי רוסיה וארצות בריה"מ גם יש די הרבה תחנות כאלה בכפרים
ועיירות מרוחקות עם שירות רכבתי של פעם או שניים ביום/שבוע, רק שבתרבות של אופן כרטוס רכבתי שתקף רק לרכבת ספציפית עם שמירת מקום שבחרת מבעוד מועד עד ל-45 יום או 3 חודשים לפני צאת הרכבת מתחנת המוצא, לא שמים לב לעובדות כאלה ברוב המקרים, כי אף אחד לא מתעניין בקו זה או אחר עד שהוא לא מחליט לנסוע עליו ורוכש כרטיס במערכת לתכנון הנסיעה (בין אם הנוסע עולה/יורד בתחנה עם שירות דליל כזה או לא ורק חולף בה)
בבריטניה יש תחנות רכבת שבהן צריך לסמן לנהג שתרצה שיעצור
אחרת הרכבת לא תעצור.

ובערבות הקפואות של קנדה מטיילים יכולים "לתפוס טרמפ" על רכבות חולפות (בלי תחנה) ע"י תליית דגל אדום או פיסת בגד כמה קילומטרים לפני מקום העצירה כדי לסמן לנהג הקטר שהם מחכים בהמשך הדרך.
 

Ccyclist

Well-known member
הקומיקאי Paul Merton עשה סדרה על Request stops

בבריטניה יש תחנות רכבת שבהן צריך לסמן לנהג שתרצה שיעצור
אחרת הרכבת לא תעצור.

ובערבות הקפואות של קנדה מטיילים יכולים "לתפוס טרמפ" על רכבות חולפות (בלי תחנה) ע"י תליית דגל אדום או פיסת בגד כמה קילומטרים לפני מקום העצירה כדי לסמן לנהג הקטר שהם מחכים בהמשך הדרך.
הקומיקאי Paul Merton עשה סדרה על Request stops
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם תפסת טרמפ בצורה כזו, מי יוריד את הדגל כדי שלא יעצור סתם

בבריטניה יש תחנות רכבת שבהן צריך לסמן לנהג שתרצה שיעצור
אחרת הרכבת לא תעצור.

ובערבות הקפואות של קנדה מטיילים יכולים "לתפוס טרמפ" על רכבות חולפות (בלי תחנה) ע"י תליית דגל אדום או פיסת בגד כמה קילומטרים לפני מקום העצירה כדי לסמן לנהג הקטר שהם מחכים בהמשך הדרך.
אם תפסת טרמפ בצורה כזו, מי יוריד את הדגל כדי שלא יעצור סתם
רכבות הבאות אחרי הרכבת שתפסת (גם אם הנסיעה הבאה של רכבת כלשהי שצפויה על אותה המסילה תהיה רק למחרת)?
 

Bus Nerd

Active member
לא יודע, לא מוצא את המקור לזה באינטרנט עכשיו

אם תפסת טרמפ בצורה כזו, מי יוריד את הדגל כדי שלא יעצור סתם
רכבות הבאות אחרי הרכבת שתפסת (גם אם הנסיעה הבאה של רכבת כלשהי שצפויה על אותה המסילה תהיה רק למחרת)?
לא יודע, לא מוצא את המקור לזה באינטרנט עכשיו
אני זוכר שקראתי את זה לפני כמה שנים, אבל לא מוצא.
אבל כן מצאתי המון כתבות על מסלולי רכבת שבהם ניתן לנופף לרכבות לעצור גם שלא בתחנה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לרכבות מהירות מרחק הבלימה די ארוך ואפשר לפספס ניפוף טרמפ כזה

לא יודע, לא מוצא את המקור לזה באינטרנט עכשיו
אני זוכר שקראתי את זה לפני כמה שנים, אבל לא מוצא.
אבל כן מצאתי המון כתבות על מסלולי רכבת שבהם ניתן לנופף לרכבות לעצור גם שלא בתחנה.
לרכבות מהירות מרחק הבלימה די ארוך ואפשר לפספס ניפוף טרמפ כזה
ולכן הקטע של תליית דגל "סימנור" כמה קילומטרים לפני, אבל אין מי שיוריד את ה-"סימנור" הזה (אם אין איתות ידני בשטח ואתתים שסורקים את המסילה) אם הרכבת אכן אספה את המטיילים (ובכלל כדי לעצור רכבות ככה, צרך לדעת את לוח הזמנים התפעולי למסילה זו, כדי להספיק להגיע למקום שתיכננת שהרכבת תעצור או תיסע לאט כדי להספיק לבלום)
&nbsp
יש לי ידיד אשר בזמנו עצר בניפוף ברוסיה מספר פעמים ולקח טרמפ על קטרי עיתוק, מבטשת רבד, מכונות לניקוי רבד, וקרוניות תחזוקה, אבל מאחר והציוד התפעולי נוסע די לאט, קל לעצור אותו
 

Bus Nerd

Active member
אולי מדובר בקטעי מסילה ישרים ואז אפשר לראות את האנשים מרחוק?

לרכבות מהירות מרחק הבלימה די ארוך ואפשר לפספס ניפוף טרמפ כזה
ולכן הקטע של תליית דגל "סימנור" כמה קילומטרים לפני, אבל אין מי שיוריד את ה-"סימנור" הזה (אם אין איתות ידני בשטח ואתתים שסורקים את המסילה) אם הרכבת אכן אספה את המטיילים (ובכלל כדי לעצור רכבות ככה, צרך לדעת את לוח הזמנים התפעולי למסילה זו, כדי להספיק להגיע למקום שתיכננת שהרכבת תעצור או תיסע לאט כדי להספיק לבלום)
&nbsp
יש לי ידיד אשר בזמנו עצר בניפוף ברוסיה מספר פעמים ולקח טרמפ על קטרי עיתוק, מבטשת רבד, מכונות לניקוי רבד, וקרוניות תחזוקה, אבל מאחר והציוד התפעולי נוסע די לאט, קל לעצור אותו
אולי מדובר בקטעי מסילה ישרים ואז אפשר לראות את האנשים מרחוק?
אין לי הסבר ברור לזה, אפשר למצוא עוד מידע באינטרנט, ובטח ברדיט /r/trains יידעו גם.

אגב טרמפ על ציוד תפעולי, ראיתי פעם דבר כזה קורה בארץ - טרמפיסט ירד מקרונית בדיקת מסילה בתחנת ת"א אוניברסיטה בשעת ערב באמצע השבוע.
 

Ccyclist

Well-known member
בשיטה הבריטית לפחות יש תחנות מוגדרות לעצירה בהינף יד.

אולי מדובר בקטעי מסילה ישרים ואז אפשר לראות את האנשים מרחוק?
אין לי הסבר ברור לזה, אפשר למצוא עוד מידע באינטרנט, ובטח ברדיט /r/trains יידעו גם.

אגב טרמפ על ציוד תפעולי, ראיתי פעם דבר כזה קורה בארץ - טרמפיסט ירד מקרונית בדיקת מסילה בתחנת ת"א אוניברסיטה בשעת ערב באמצע השבוע.
בשיטה הבריטית לפחות יש תחנות מוגדרות לעצירה בהינף יד.
http://www.channel4.com/programmes/paul-mertons-secret-stations/videos/all/trailer/4863801279001
 

Bus Nerd

Active member
מכיר, ראיתי ב All The Stations

בשיטה הבריטית לפחות יש תחנות מוגדרות לעצירה בהינף יד.
http://www.channel4.com/programmes/paul-mertons-secret-stations/videos/all/trailer/4863801279001
מכיר, ראיתי ב All The Stations
אבל כאן אנחנו מדברים על קווים צפון אמריקאים שעוצרים אותם באמצע שומקום כשאפילו רציף או תחנה מוגדרת אין.

ציטוט למשל מאחד האתרים:

Hurricane Turn train operates along a 56-mile stretch of rail from Talkeetna to Hurricane Gulch as a flag-stop train, meaning it will let you off anywhere you ask. When you want to get picked up, just stand next to the rails waving a white flag

יש מעט מאוד מידע על הדברים האלו ולכן האתרים שזה מתפרסם בהם לא הכי אמינים. לי זה נראה מוזר. דגל לבן באלסקה המושלגת? איך ייראו אותו?

בויקיפדיה לא מציינים את צבע הדגל ופשוט אומרים שצריך לנפנף בדגל לבן
https://en.wikipedia.org/wiki/Hurricane_Turn

ואני לא מוצא את הפוסט ברדיט שבו מישהו סיפר על איך הוא תפס רכבת כזו בקנדה...
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בגד דגל באלסקה המושלגת

מכיר, ראיתי ב All The Stations
אבל כאן אנחנו מדברים על קווים צפון אמריקאים שעוצרים אותם באמצע שומקום כשאפילו רציף או תחנה מוגדרת אין.

ציטוט למשל מאחד האתרים:

Hurricane Turn train operates along a 56-mile stretch of rail from Talkeetna to Hurricane Gulch as a flag-stop train, meaning it will let you off anywhere you ask. When you want to get picked up, just stand next to the rails waving a white flag

יש מעט מאוד מידע על הדברים האלו ולכן האתרים שזה מתפרסם בהם לא הכי אמינים. לי זה נראה מוזר. דגל לבן באלסקה המושלגת? איך ייראו אותו?

בויקיפדיה לא מציינים את צבע הדגל ופשוט אומרים שצריך לנפנף בדגל לבן
https://en.wikipedia.org/wiki/Hurricane_Turn

ואני לא מוצא את הפוסט ברדיט שבו מישהו סיפר על איך הוא תפס רכבת כזו בקנדה...
בגד דגל באלסקה המושלגת
The train runs Thursday-Sunday between the months of May and September and the first Thursday of every month the rest of the year

חמישי עד ראשון ארבע ימים בשבוע בין מאי לספטמבר בלי שלג, בחורף ובחודשים אחרים רק בחמישי הראשון פעם בחודש שאשכרה יש בקו בכלל נוסעים בזמן זה?
כנראה בחורף בגד הדגל אינו לבן בכל זאת
 
בעת לימודיי בדרום הסתובבה אגדה אורבנית שרכבת המשא בנחל צין

לא יודע, לא מוצא את המקור לזה באינטרנט עכשיו
אני זוכר שקראתי את זה לפני כמה שנים, אבל לא מוצא.
אבל כן מצאתי המון כתבות על מסלולי רכבת שבהם ניתן לנופף לרכבות לעצור גם שלא בתחנה.
בעת לימודיי בדרום הסתובבה אגדה אורבנית שרכבת המשא בנחל צין
עצרה פעם למטיילים בנחל שסימנו לה לעצור לטרמפ. האם זה הגיוני?
 

easylivin

New member
ברוסיה, במקרים לא מעטים מסילת הברזל היא הדרך *היחידה* להגיע

ברחבי רוסיה וארצות בריה"מ גם יש די הרבה תחנות כאלה בכפרים
ועיירות מרוחקות עם שירות רכבתי של פעם או שניים ביום/שבוע, רק שבתרבות של אופן כרטוס רכבתי שתקף רק לרכבת ספציפית עם שמירת מקום שבחרת מבעוד מועד עד ל-45 יום או 3 חודשים לפני צאת הרכבת מתחנת המוצא, לא שמים לב לעובדות כאלה ברוב המקרים, כי אף אחד לא מתעניין בקו זה או אחר עד שהוא לא מחליט לנסוע עליו ורוכש כרטיס במערכת לתכנון הנסיעה (בין אם הנוסע עולה/יורד בתחנה עם שירות דליל כזה או לא ורק חולף בה)
ברוסיה, במקרים לא מעטים מסילת הברזל היא הדרך *היחידה* להגיע
לאותם כפרים נידחים. או לפחות בחלק מעונות השנה. כבישים או שאין בכלל (יער עבות...) או שמדובר בכבישים עונתיים, למשל נהרות קפואים או שבילי בוץ שקופאים רק בחורף. אנשים ממשיכים עדיין לחיות גם במקומות כאלה בעיקר מחוסר ברירה, לרוב זקנים (ליתר דיוק נשים זקנות, ששתוחלת חייהן גבוהה יותר כידוע) אבל בגדול כפרים כאלה גוססים ונעלמים, וגם העצירות ו/או שלוחות המסילה הולכות ומתבטלות (לפעמים קשה לדעת מה גרם למה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה