הנהג צודק, וערך צבור הוא ארצי. אין יותר כרטיסיות באוטובוסים.האם זה נכון?
שלום,
עליתי על קו של אגד בירושלים וביקשתי מהנהג שיטעין לי כרטיסייה.
הנהג אמר שאין יותר כרטיסיות אלא רק ‘ערך צבור׳. פעם ראשונה ששמעתי על זה.
שאלתי היא - האם זה תקף רק לירושלים או בכל החברות שקיימות בארץ?
תודה רבה למי שמגיב!
זה נכון. כרטיסיות נשארו רק באשכולות בהן יש הנחת מיגון, כמוהאם זה נכון?
שלום,
עליתי על קו של אגד בירושלים וביקשתי מהנהג שיטעין לי כרטיסייה.
הנהג אמר שאין יותר כרטיסיות אלא רק ‘ערך צבור׳. פעם ראשונה ששמעתי על זה.
שאלתי היא - האם זה תקף רק לירושלים או בכל החברות שקיימות בארץ?
תודה רבה למי שמגיב!
תודה רבה על התשובות! מה הסיבה שהפסיקו עם זה?האם זה נכון?
שלום,
עליתי על קו של אגד בירושלים וביקשתי מהנהג שיטעין לי כרטיסייה.
הנהג אמר שאין יותר כרטיסיות אלא רק ‘ערך צבור׳. פעם ראשונה ששמעתי על זה.
שאלתי היא - האם זה תקף רק לירושלים או בכל החברות שקיימות בארץ?
תודה רבה למי שמגיב!
תהליך ארצי למעבר לערך צבורתודה רבה על התשובות! מה הסיבה שהפסיקו עם זה?
ערך צבור פשוט יותר טובתודה רבה על התשובות! מה הסיבה שהפסיקו עם זה?
החיסרון הוא במקרה של עליית מחירים...ערך צבור פשוט יותר טוב
הוא מספק את אותה הנחה של כרטיסיה, (אתה משלם X ומקבל יותר כסף, אבל מתמטית זו אותה הנחה).
אבל יש לו כמה יתרונות:
א. הוא ארצי - בשני מישורים.
א.1 הוא טוב אצל כל המפעילים, כולל רכבת.
א.2. הוא טוב לכל סוגי המחיר.
כלומר, במקום להסתובב עם כמה כרטיסיות טעונות, אתה מסתובב עם ערך צבור אחד וכל צרכי התחבורה הציבורית שלך כבר טעונים. הוא מספק יותר חופש לנוסע.
ב. הנהג לא צריך להתעסק עם כסף קטן - רבים מאיתנו עדיין קונים אצל הנהג וייקח זמן עד שהתופעה הזו תיעלם לחלוטין. לערך צבור אתה משלם לנהג רק בכפולות של 30,50 או 100. אין יותר עשרות אגורות מעצבנות שמעכבות את הזמן לכולם ומסיחות אותו מהנהיגה.
אגב, למי שבכל זאת מתעקש על הטענת סכום לא עגול, זה אפשרי דרך אפליקציית רב קו אונליין.
מתקזז עם נזק קטן יותר במקרה אובדןהחיסרון הוא במקרה של עליית מחירים...
אין כאן בעיה, משנים את ערכי המניה של קודי המחיר לחיובהחיסרון הוא במקרה של עליית מחירים...
לא הבנתיאין כאן בעיה, משנים את ערכי המניה של קודי המחיר לחיוב
ערך צבורלא הבנתי
עדיין לא הבנתי (או שאתה לא הבנת אותי)ערך צבור
פועל כחוזה אחד מסוגו (עם קישור לפרופיל), וכולל מניה (counter) של היתרה עליו, אשר מחויבת ומוזכית בהתאם לסוגי הפעולות בחוזה
 
יתרת חוזה נשמרת כמונה ללא מספרים חלקיים אחרי הנקודה. יתרה של 168.60 ע"צ זה 16860 (או בעצם, 0x41DC קסדצימלים)
 
דוגמא
 
טעינה (פעולה 13)
ערך צבור (שיתוף 200)
מפעיל 3 אגד
ערך צבור 30 (קוד כרטוס מורחב 60)
פרופיל 0 רגיל
מונה 3750+ ליתרה הקיימת אם קיימת
 
חיוב (פעולה 1)
ערך צבור (שיתוף 200)
ללא זיהוי תלות במפעיל שטען את החוזה (לא משנה עם הטעינה בוצעה במפעיל אחר)
מפעיל מחייב: 3 אגד
ערך צבור 30 (כרטוס מורחב 60)
פרופיל 0 רגיל
חיוב קוד מחיר 8
קוד 8 שויך למחיר 16.00
מונה החוזה: חיוב 1600- מהיתרה
 
במקרה של שינוי מחירים לקודים, משנים את שיוכי המחירים במערכת כדי שחיובים של קוד מחיר יותאמו למחירים החדשים
באותו האופן היה שינוי של קוד 2/42 מ-6.90 ל-5.90 (ושאר הקודים)
משנים את ערכי המונה לחיובים, אבל קודי המחיר נשארים...
ואפשר גם להוסיף/להסיר קודי מחיר
אם למתקף יש תכנות טוב, אפשר לזהות תאריך טעינה של חוזהעדיין לא הבנתי (או שאתה לא הבנת אותי)
כוונתי הייתה שבכרטיסייה משלמים על הנסיעה, ולכן גם אם מחירה עולה היא ממשיכה להיות אותה נסיעה. לעומת זאת בערך צבור יורידו לי את מחיר הנסיעה העדכני, כלומר הכסף שטענתי בעבר שווה פחות. חשבתי שאתה מסביר לי שלא, אבל לא הבנתי זאת מההסבר שלך.
או, עכשיו ההסבר מובן... לא היה צורך בכל ההסברים הטכנייםאם למתקף יש תכנות טוב, אפשר לזהות תאריך טעינה של חוזה
ולחייב קודי מחיר במחירים הישנים עד שלא מחליפים את החוזה בטעינת עוד יתרה ובכך מעדכנים את שווי היתרה שיחויב במחירים החדשים
 
אם לא (מה שככל הנראה קורה בפועל) אז יוצא חיסרון כפי שאמרת
מה שאני מנסה לומר, שהחיסרון הזה קל לתיקון אם המפעיל רוצה
לא חושב זה לשיקול המפעילאם למתקף יש תכנות טוב, אפשר לזהות תאריך טעינה של חוזה
ולחייב קודי מחיר במחירים הישנים עד שלא מחליפים את החוזה בטעינת עוד יתרה ובכך מעדכנים את שווי היתרה שיחויב במחירים החדשים
 
אם לא (מה שככל הנראה קורה בפועל) אז יוצא חיסרון כפי שאמרת
מה שאני מנסה לומר, שהחיסרון הזה קל לתיקון אם המפעיל רוצה
תודה רבה על המידע!ערך צבור פשוט יותר טוב
הוא מספק את אותה הנחה של כרטיסיה, (אתה משלם X ומקבל יותר כסף, אבל מתמטית זו אותה הנחה).
אבל יש לו כמה יתרונות:
א. הוא ארצי - בשני מישורים.
א.1 הוא טוב אצל כל המפעילים, כולל רכבת.
א.2. הוא טוב לכל סוגי המחיר.
כלומר, במקום להסתובב עם כמה כרטיסיות טעונות, אתה מסתובב עם ערך צבור אחד וכל צרכי התחבורה הציבורית שלך כבר טעונים. הוא מספק יותר חופש לנוסע.
ב. הנהג לא צריך להתעסק עם כסף קטן - רבים מאיתנו עדיין קונים אצל הנהג וייקח זמן עד שהתופעה הזו תיעלם לחלוטין. לערך צבור אתה משלם לנהג רק בכפולות של 30,50 או 100. אין יותר עשרות אגורות מעצבנות שמעכבות את הזמן לכולם ומסיחות אותו מהנהיגה.
אגב, למי שבכל זאת מתעקש על הטענת סכום לא עגול, זה אפשרי דרך אפליקציית רב קו אונליין.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.