היכן ניתן להוריד בקובץ את לוח הזמנים של הרכבת?

מצב
הנושא נעול.
היכן ניתן להוריד בקובץ את לוח הזמנים של הרכבת?

היכן ניתן להוריד בקובץ את לוח הזמנים של הרכבת?
 

25306yosef

New member
הגשת בקשה לרכבת ישראל לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע

היכן ניתן להוריד בקובץ את לוח הזמנים של הרכבת?
הגשת בקשה לרכבת ישראל לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע
ולפני זה חלה החובה לבצע תשלום אגרת חופש המידע על סך 20 ש"ח.

לאחר שתשולם אגרת חופש המידע על סך 20 ש"ח ולאחר שתוגש הבקשה לקבלת המידע כדין, חלה החובה על רכבת ישראל להשיב ולנמק מדוע היא לא יכולה למסור את קובץ לוח הזמנים שאין בו שום פרט מידע העלול חלילה לפגוע במישהו.

על פי הקבוע בדין, חלה החובה על רכבת ישראל להשיב ולנמק ולא יאוחר מעד 30 יום מיום הגשת הבקשה לקבלת המידע (ותשלום האגרה). רכבת ישראל לא תוכל לטעון שלא קיים קובץ שכזה מאחר ולוח זמנים מלא בגירסה מודפסת קיים אצל כל מנהלי התחנות וחלה החובה על מגיש הבקשה לציין עובדה זו בבקשה שלו לקבלת המידע.

אם קיים לוח זמנים מלא בגירסה מודפסת אצל כל מנהלי התחנות, אז בוודאי ובוודאי שקיים קובץ PDF לגרפיקה שאותו ניתן למסור לכל דורש וללא כל הגבלה. וגם אם ה-PDF אינו קיים ברשות רכבת ישראל, היא יכולה לפנות לסטודיו לגרפיקה (או לבית הדפוס) שיצר את הקובץ ולבקש אותו.
 

Ccyclist

Well-known member
תמורת ₪20 הוא יכול לקנות סים מקומי ולהשתמש באפליקציה.

הגשת בקשה לרכבת ישראל לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע
ולפני זה חלה החובה לבצע תשלום אגרת חופש המידע על סך 20 ש"ח.

לאחר שתשולם אגרת חופש המידע על סך 20 ש"ח ולאחר שתוגש הבקשה לקבלת המידע כדין, חלה החובה על רכבת ישראל להשיב ולנמק מדוע היא לא יכולה למסור את קובץ לוח הזמנים שאין בו שום פרט מידע העלול חלילה לפגוע במישהו.

על פי הקבוע בדין, חלה החובה על רכבת ישראל להשיב ולנמק ולא יאוחר מעד 30 יום מיום הגשת הבקשה לקבלת המידע (ותשלום האגרה). רכבת ישראל לא תוכל לטעון שלא קיים קובץ שכזה מאחר ולוח זמנים מלא בגירסה מודפסת קיים אצל כל מנהלי התחנות וחלה החובה על מגיש הבקשה לציין עובדה זו בבקשה שלו לקבלת המידע.

אם קיים לוח זמנים מלא בגירסה מודפסת אצל כל מנהלי התחנות, אז בוודאי ובוודאי שקיים קובץ PDF לגרפיקה שאותו ניתן למסור לכל דורש וללא כל הגבלה. וגם אם ה-PDF אינו קיים ברשות רכבת ישראל, היא יכולה לפנות לסטודיו לגרפיקה (או לבית הדפוס) שיצר את הקובץ ולבקש אותו.
תמורת ₪20 הוא יכול לקנות סים מקומי ולהשתמש באפליקציה.
 

25306yosef

New member
בלי לשלם אגרה על סך ₪20 הוא לא יקבל את המבוקש מהרכבת.

תמורת ₪20 הוא יכול לקנות סים מקומי ולהשתמש באפליקציה.
בלי לשלם אגרה על סך ₪20 הוא לא יקבל את המבוקש מהרכבת.
על מנת לקבל מענה ענייני מהרכבת ו/או לקבל את קובץ לוח הזמנים המבוקש, חוק חופש המידע קובע במפורש שיש לשלם אגרת בקשה לקבלת המידע המבוקש.

כאשר משולמת האגרה ומוגשת הבקשה לקבלת המידע כדין, חלה החובה על רכבת ישראל למסור את כל המידע המבוקש במלואו ובשלמותו או לחילופין לנמק מדוע ולמה לא תעשה כך.

ללא תשלום האגרה הרכבת יכולה להתעלם מהבקשה או לחילופין להשיב בצורה לקונית ולא עניינית.
 

Ccyclist

Well-known member
הלו"ז נגיש בחינם ברשת, זו אפלייה נגד מי שאין לו אינטרנט נייד

בלי לשלם אגרה על סך ₪20 הוא לא יקבל את המבוקש מהרכבת.
על מנת לקבל מענה ענייני מהרכבת ו/או לקבל את קובץ לוח הזמנים המבוקש, חוק חופש המידע קובע במפורש שיש לשלם אגרת בקשה לקבלת המידע המבוקש.

כאשר משולמת האגרה ומוגשת הבקשה לקבלת המידע כדין, חלה החובה על רכבת ישראל למסור את כל המידע המבוקש במלואו ובשלמותו או לחילופין לנמק מדוע ולמה לא תעשה כך.

ללא תשלום האגרה הרכבת יכולה להתעלם מהבקשה או לחילופין להשיב בצורה לקונית ולא עניינית.
הלו"ז נגיש בחינם ברשת, זו אפלייה נגד מי שאין לו אינטרנט נייד
כתייר באירופה שלפני ביטול חיובי הנדידה הייתי פעמים רבות במצב שהיתה לי גישה לרשת בוויפי של המלון אך כשהסתובבתי בין יעדי התיירות השונים לא היתה לי גישה לרשת וכל המידע שהיה לי הייתי צריך להוריד מראש או לרשום.
&nbsp
במצב שתייר אינו יכול להוריד את הלו"ז בחינם ולבדוק אותו כאשר הוא אינו בתחנת הרכבת של היעד (נאמר בעת ביקור באטרקציה או אכילה במסעדה ביעד, כשצריך להחליט אם ללכת חזרה לתחנה או להתעכב קצת) הוא מופלה לרעה לעומת מקומי שיכול לברר את אותו המידע בחינם בסמארטפון ע"י מתכנן הנסיעות או האפליקציה של הרכבת. למה שישלם 20 שקל על מידע שממילא מונגש בחינם ? כמו כן האם ניתן בכלל לתייר לפנות למשרדי הממשלה באנגלית ולקבל את הקובץ בטווח זמן רלוונטי לשהות תיירותית של כשבוע ?
&nbsp
בתגובה אחרת בשירשור פירטתי כיצד בבריטניה הלו"ז ניתן בחינם כ PDF בכל מפעילה ועל כל מסלול. זה אפילו חוסך לחברה כסף לעומת עלותו של לו"ז מודפס המחולק בחינם.
 

25306yosef

New member
במענה לשאלתך, התשובה היא לא.

הלו"ז נגיש בחינם ברשת, זו אפלייה נגד מי שאין לו אינטרנט נייד
כתייר באירופה שלפני ביטול חיובי הנדידה הייתי פעמים רבות במצב שהיתה לי גישה לרשת בוויפי של המלון אך כשהסתובבתי בין יעדי התיירות השונים לא היתה לי גישה לרשת וכל המידע שהיה לי הייתי צריך להוריד מראש או לרשום.
&nbsp
במצב שתייר אינו יכול להוריד את הלו"ז בחינם ולבדוק אותו כאשר הוא אינו בתחנת הרכבת של היעד (נאמר בעת ביקור באטרקציה או אכילה במסעדה ביעד, כשצריך להחליט אם ללכת חזרה לתחנה או להתעכב קצת) הוא מופלה לרעה לעומת מקומי שיכול לברר את אותו המידע בחינם בסמארטפון ע"י מתכנן הנסיעות או האפליקציה של הרכבת. למה שישלם 20 שקל על מידע שממילא מונגש בחינם ? כמו כן האם ניתן בכלל לתייר לפנות למשרדי הממשלה באנגלית ולקבל את הקובץ בטווח זמן רלוונטי לשהות תיירותית של כשבוע ?
&nbsp
בתגובה אחרת בשירשור פירטתי כיצד בבריטניה הלו"ז ניתן בחינם כ PDF בכל מפעילה ועל כל מסלול. זה אפילו חוסך לחברה כסף לעומת עלותו של לו"ז מודפס המחולק בחינם.
במענה לשאלתך, התשובה היא לא.
שאלת האם ניתן בכלל לתייר לפנות למשרדי הממשלה באנגלית ולקבל את הקובץ בטווח זמן רלוונטי לשהות תיירותית של כשבוע ?

1. חוק חופש המידע קובע במפורש שרק אזרח ישראלי או תושב ישראל יכול לקבל מידע במסגרת החוק.

2. ללא כל קשר למה שכתבתי לעייל בסעיף 1, מניסיוני הרב בהגשת בקשות לקבלת מידע, ימשכו אותו כ-30 ימים ורק אז במקרה הטוב ימסרו לו את המבוקש או את הנימוק לסיבה לאי המסירה. במקרה הרע יאריכו את משך הזמן ב-30 ימים נוספים. ובמקרה הרע יותר יאריכו את משך הזמן בעוד 60 יום (סה"כ 120 יום).

חוק חופש המידע מאפשר להאריך את משך הזמן לקבלת המידע המבוקש או למתן הנימוק לאי המסירה, לעד 186 יום מיום הגשת הבקשה לקבלת המידע.

בעניין לוח הזמנים של הרכבת בפורמט דיגיטלי (קובץ מחשב), חוק חופש המידע מאפשר לבצע הארכה עד 120 יום בלבד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הבנתי היכן ה"אפליה". כדי להוריד את הלו"ז צריך אינטרנט

הלו"ז נגיש בחינם ברשת, זו אפלייה נגד מי שאין לו אינטרנט נייד
כתייר באירופה שלפני ביטול חיובי הנדידה הייתי פעמים רבות במצב שהיתה לי גישה לרשת בוויפי של המלון אך כשהסתובבתי בין יעדי התיירות השונים לא היתה לי גישה לרשת וכל המידע שהיה לי הייתי צריך להוריד מראש או לרשום.
&nbsp
במצב שתייר אינו יכול להוריד את הלו"ז בחינם ולבדוק אותו כאשר הוא אינו בתחנת הרכבת של היעד (נאמר בעת ביקור באטרקציה או אכילה במסעדה ביעד, כשצריך להחליט אם ללכת חזרה לתחנה או להתעכב קצת) הוא מופלה לרעה לעומת מקומי שיכול לברר את אותו המידע בחינם בסמארטפון ע"י מתכנן הנסיעות או האפליקציה של הרכבת. למה שישלם 20 שקל על מידע שממילא מונגש בחינם ? כמו כן האם ניתן בכלל לתייר לפנות למשרדי הממשלה באנגלית ולקבל את הקובץ בטווח זמן רלוונטי לשהות תיירותית של כשבוע ?
&nbsp
בתגובה אחרת בשירשור פירטתי כיצד בבריטניה הלו"ז ניתן בחינם כ PDF בכל מפעילה ועל כל מסלול. זה אפילו חוסך לחברה כסף לעומת עלותו של לו"ז מודפס המחולק בחינם.
לא הבנתי היכן ה"אפליה". כדי להוריד את הלו"ז צריך אינטרנט
כי הוא לא יגיע מעצמו לטלפון. כלומר אם אין לך אינטרנט זמין בכל זמן אתה צריך להיערך מראש כך או כך ולדאוג שהמידע יהיה זמין לך. מה זה משנה אם זה קובץ או פורמט אחר? אתה עדיין צריך להיערך מראש.

אין פה שום "אפליה לרעה". תושב מקומי לא מברר בחינם, הוא משלם על השירות כמו כולם. שירות סלולרי ניתן בתשלום גם בחו"ל. כשאנחנו בטיול בחו"ל (ולא רק אנחנו) אנחנו קונים סים מקומי כדי שיהיה לנו אינטרנט זמין תמיד.

מי שלא מוכן לשלם על שירות נתונים ניידים לא יהנה מאינטרנט זמין כל הזמן, לא משנה היכן הוא נמצא (גם בישראל, להזכירך, יש אנשים ללא אינטרנט סלולרי ואפילו כאלה ללא סמרטפון) ויצטרך לדאוג להשיג את המידע בדרכים אחרות.

עד לפני ארבע שנים (וקצת) לא היה לי סמרטפון, ולפני כל נסיעה שדרשה תכנון נכנסתי מהמחשב בבית לאתר הרכבת או לאתר אגד ובדקתי ורשמתי לעצמי מה שהייתי צריכה. לא הרגשתי מופלית לרעה רק כי לא טרחתי לשדרג את המכשיר, זו הייתה בחירה שלי.

אגב, בתחנות הרכבת בישראל (וגם ברכבת ובאוטובוסים של אגד) יש WiFi, לפחות חלקית. לא תמיד עובד 100%, אבל יש.
 

Ccyclist

Well-known member
ההשוואה היא בין Wifi במלון להיעדר קישוריות בדרכים.

לא הבנתי היכן ה"אפליה". כדי להוריד את הלו"ז צריך אינטרנט
כי הוא לא יגיע מעצמו לטלפון. כלומר אם אין לך אינטרנט זמין בכל זמן אתה צריך להיערך מראש כך או כך ולדאוג שהמידע יהיה זמין לך. מה זה משנה אם זה קובץ או פורמט אחר? אתה עדיין צריך להיערך מראש.

אין פה שום "אפליה לרעה". תושב מקומי לא מברר בחינם, הוא משלם על השירות כמו כולם. שירות סלולרי ניתן בתשלום גם בחו"ל. כשאנחנו בטיול בחו"ל (ולא רק אנחנו) אנחנו קונים סים מקומי כדי שיהיה לנו אינטרנט זמין תמיד.

מי שלא מוכן לשלם על שירות נתונים ניידים לא יהנה מאינטרנט זמין כל הזמן, לא משנה היכן הוא נמצא (גם בישראל, להזכירך, יש אנשים ללא אינטרנט סלולרי ואפילו כאלה ללא סמרטפון) ויצטרך לדאוג להשיג את המידע בדרכים אחרות.

עד לפני ארבע שנים (וקצת) לא היה לי סמרטפון, ולפני כל נסיעה שדרשה תכנון נכנסתי מהמחשב בבית לאתר הרכבת או לאתר אגד ובדקתי ורשמתי לעצמי מה שהייתי צריכה. לא הרגשתי מופלית לרעה רק כי לא טרחתי לשדרג את המכשיר, זו הייתה בחירה שלי.

אגב, בתחנות הרכבת בישראל (וגם ברכבת ובאוטובוסים של אגד) יש WiFi, לפחות חלקית. לא תמיד עובד 100%, אבל יש.
ההשוואה היא בין Wifi במלון להיעדר קישוריות בדרכים.
כתיירת בבריטניה את יכולה להוריד את ה PFD עם הלו"ז במלון או אפילו בארץ ולפתוח אותו בחינם בכל מקום בדרכים.
&nbsp
השימוש במתכנן הנסיעות באתר או בגוגל מפות לעומת זאת מצריך שהמכשיר שלך יהיה מחובר לרשת ואם את צריכה לשלם תעריפי ניוד על שימוש במידע עדיף לך שלא להשתמש באינטרנט הסלולרי (אני נוהג לכבות אותו במצבים כאלו) והחיבור לרשתות Wifi פתוחות לציבור כולל הכל ממתן כתובת מייל לספאמרים ועד גילוי שהרשת אולי מסומנת כ"פתוחה" אבל דף הרישום דורש תשלומים בלתי סבירים.
&nbsp
בארץ, בגלל שאי אפשר להוריד לו"ז מראש, התייר נמצא בעמדת נחיתות מול המקומיים שגלישה סלולרית לאתר הרכבת או עם אפליקציית הרכבת אינה עולה להם סכומי עתק, ולשים את התייר בעמדת נחיתות זו אפלייה.
&nbsp
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
ואחדד: לו"ז בתחנות הרכבת לא עוזר לתייר באתר או מסעדה.

ההשוואה היא בין Wifi במלון להיעדר קישוריות בדרכים.
כתיירת בבריטניה את יכולה להוריד את ה PFD עם הלו"ז במלון או אפילו בארץ ולפתוח אותו בחינם בכל מקום בדרכים.
&nbsp
השימוש במתכנן הנסיעות באתר או בגוגל מפות לעומת זאת מצריך שהמכשיר שלך יהיה מחובר לרשת ואם את צריכה לשלם תעריפי ניוד על שימוש במידע עדיף לך שלא להשתמש באינטרנט הסלולרי (אני נוהג לכבות אותו במצבים כאלו) והחיבור לרשתות Wifi פתוחות לציבור כולל הכל ממתן כתובת מייל לספאמרים ועד גילוי שהרשת אולי מסומנת כ"פתוחה" אבל דף הרישום דורש תשלומים בלתי סבירים.
&nbsp
בארץ, בגלל שאי אפשר להוריד לו"ז מראש, התייר נמצא בעמדת נחיתות מול המקומיים שגלישה סלולרית לאתר הרכבת או עם אפליקציית הרכבת אינה עולה להם סכומי עתק, ולשים את התייר בעמדת נחיתות זו אפלייה.
&nbsp
&nbsp
ואחדד: לו"ז בתחנות הרכבת לא עוזר לתייר באתר או מסעדה.
כתייר אם אני נמצא באתר כלשהו (בארץ אפשר להגיד בעתיקות הרומיות בבית שאן או בקיסריה) אך הוא נמצא מרחק מסויים מתחנת הרכבת, או אם אני אוכל ארוחה באיזו מסעדה אחרי הביקור באתר העובדה שיש לו"ז בתחנת הרכבת אינה עוזרת לי לדעת כמה זמן יש לי לבלות במקום.
&nbsp
כדי שאדע מתי להתחיל ללכת חזרה לתחנת הרכבת או לארגן אמצעי שיחזיר אותי אליה אני צריך לדעת מתי הרכבת הבאה בלו"ז, במיוחד אם אני נמצא ב"בית שאן" עם רכבת אחת לשעה והגעה לתחנה בזמן הלא נכון תבזבז חלק ניכר מזמני המוקצב ע"י המתנה ארוכה במקום שאין בו שום עניין לתייר הממוצע.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היכן דיברתי על לו"ז בתחנות הרכבת? במסעדה יש Wi-Fi

ואחדד: לו"ז בתחנות הרכבת לא עוזר לתייר באתר או מסעדה.
כתייר אם אני נמצא באתר כלשהו (בארץ אפשר להגיד בעתיקות הרומיות בבית שאן או בקיסריה) אך הוא נמצא מרחק מסויים מתחנת הרכבת, או אם אני אוכל ארוחה באיזו מסעדה אחרי הביקור באתר העובדה שיש לו"ז בתחנת הרכבת אינה עוזרת לי לדעת כמה זמן יש לי לבלות במקום.
&nbsp
כדי שאדע מתי להתחיל ללכת חזרה לתחנת הרכבת או לארגן אמצעי שיחזיר אותי אליה אני צריך לדעת מתי הרכבת הבאה בלו"ז, במיוחד אם אני נמצא ב"בית שאן" עם רכבת אחת לשעה והגעה לתחנה בזמן הלא נכון תבזבז חלק ניכר מזמני המוקצב ע"י המתנה ארוכה במקום שאין בו שום עניין לתייר הממוצע.
היכן דיברתי על לו"ז בתחנות הרכבת? במסעדה יש Wi-Fi
ואתה יכול לגלוש לאתר הרכבת (או להשתמש ביישום) ולבדוק את כל המידע. גם לו"ז מודפס מלא של כל הקווים שם אותך בעמדת נחיתות כי אתה צריך להתחיל לחפש ואין בו עדכונים שוטפים ואתה צריך לחפש גם תחבורה לתחנה וכו' וכו'... ואיך תדע מתי לצאת לתחנת האוטובוס בלי נתוני זמן אמת?
&nbsp
כיום בלי גלישה סלולרית אתה בנחיתות לעומת מי שיש לו גלישה, נקודה. לא משנה אם אתה מקומי או תייר, להשתמש בלו"ז מודפס מראש זו הגבלה לעומת מי שיכול לבדוק הכול בזמן אמת ולבקש משלל היישומים הרלוונטיים תכנון מסלול יעיל. מהסיבה הזאת ועוד תיירים משתמשים בשירותי גלישה סלולרית כשהם בחו"ל. זה לא מוצר יקר מציאות, ואם הרשיתי לעצמך להתפנק בטיול בחו"ל, סביר שתשקיע גם בזה כי אחרת הטיול שלך הרבה יותר מוגבל (לכל דבר שתרצה לבדוק במהלך הדרך, גם המלצות על מסעדות או זמני אמת של אוטובוסים או כל מידע שהוא באינטרנט).
&nbsp
כשהיינו בחו"ל בערים מרכזיות השתמשנו ביישום בשם Citymap (אאל"ט) שבונה מסלולי נסיעה/הליכה יעילים בזמן אמת (לפי פרמטרים שונים), כולל בתוכו נתוני זמן אמת של אוטובוסים וגם נותן התרעה לפני שצריך לרדת בתחנה. בתור תיירים לא רצינו לבזבז זמן על בהייה בקבצים וחיפוש לו"ז ובניית מסלול בעצמנו בעיר זרה שאנחנו לא מכירים כלל, כשיש כיום טכנולוגיה שתעשה זאת עבורנו!
&nbsp
גם כשהיינו עם רכב לא פתחנו מפות אלא סמכנו על תוכנות ניווט (שהן גם הרבה יותר בטוחות כשאתה נוהג בשטח זר ולא מוכר ורצוי מאוד שתתמקד ותתרכז בנהיגה) והן גם משקללות עומסי תנועה כמובן, ואפשר לבקש לתכנן תחנת דלק בדרך (גם לפי מחיר הדלק) או סניף של רשת שאנחנו רוצים לאכול בה... אלה לא דברים שקל לעשות עם מפה. חלאס, אנחנו כבר ב-2017 (אוטוטו 2018), למה לוותר על הטכנולוגיה? אנחנו בעונש?
&nbsp
לסיכום, גם לו היה לנו קובץ PDF היינו בעמדת נחיתות מטורפת, כי צריך להתחיל לחפש ולבדוק ידנית ולהתעסק עצמאית בכל ה"כיף" הזה ולבזבז על זה זמן... למה? החיסכון בזמן והנוחות שווים את ההשקעה בסים מקומי / תשלום על נדידה. ומי שלא שווה לו, שיקול שלו. אבל לטעון לאפליה זו פשוט הגזמה מנותקת מהמציאות. מי שבוחר להתקמצן דווקא על גלישה סלולרית כשהוא בחופשה (שמן הסתם השקיע בה כסף כדי ליהנות ולבלות בה ולא לעבוד עם לוחות זמנים ולבנות מסלולים) מפלה את עצמו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ממש הזוי שבישראל אין גישה נורמלית לנתונים אלה לכולם

תמורת ₪20 הוא יכול לקנות סים מקומי ולהשתמש באפליקציה.
ממש הזוי שבישראל אין גישה נורמלית לנתונים אלה לכולם
כאשר עשיתי את זה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182540058/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
נעזרתי לא רק באתרים של הרכבות לתכנון נסיעות אלא גם בזה:
http://www.europeanrailtimetable.eu/october-2017-brprinted-edition-408-p.asp בגרסה של פברואר 2016
 

Ccyclist

Well-known member
באתרי חברות הרכבת הבריטיות אפשר להוריד PDF לכל לו"ז מודפס

ממש הזוי שבישראל אין גישה נורמלית לנתונים אלה לכולם
כאשר עשיתי את זה http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182540058/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
נעזרתי לא רק באתרים של הרכבות לתכנון נסיעות אלא גם בזה:
http://www.europeanrailtimetable.eu/october-2017-brprinted-edition-408-p.asp בגרסה של פברואר 2016
באתרי חברות הרכבת הבריטיות אפשר להוריד PDF לכל לו"ז מודפס
כלומר - אם נוסעים מתחנת טרמינל בת 15 רציפים אפשר להוריד את הלו"ז הספציפי לקו ממנה ליעד שביניהם נמצאת תחנת הביניים של הנוסע ולא איזה לו"ז מפלצתי של כל הקווים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יישומים בטלפון עובדים גם בלי סים בכלל... די ב-WiFi

תמורת ₪20 הוא יכול לקנות סים מקומי ולהשתמש באפליקציה.
יישומים בטלפון עובדים גם בלי סים בכלל... די ב-WiFi
ואפשר לגלוש לאתר גם דרך כל מחשב אחר, כמובן.
 

Ccyclist

Well-known member
אם התשובה היתה שקובץ הלו"ז נמצא באפליקציה הייתי מסכים איתך.

יישומים בטלפון עובדים גם בלי סים בכלל... די ב-WiFi
ואפשר לגלוש לאתר גם דרך כל מחשב אחר, כמובן.
אם התשובה היתה שקובץ הלו"ז נמצא באפליקציה הייתי מסכים איתך.
כשהמידע נגיש ללא קישור לרשת זה יכול אפילו להיות על טאבלט ללא חיבור סלולרי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואני עדיין לא מסכימה איתך. קובץ לו"ז לא מעודכן בזמן אמת

אם התשובה היתה שקובץ הלו"ז נמצא באפליקציה הייתי מסכים איתך.
כשהמידע נגיש ללא קישור לרשת זה יכול אפילו להיות על טאבלט ללא חיבור סלולרי.
ואני עדיין לא מסכימה איתך. קובץ לו"ז לא מעודכן בזמן אמת
ואם יש לך אינטרנט זמן מה מראש כדי לבדוק, אתה יכול להכין לך קובץ לו"ז. לדוגמה, כשאני בודקת מראש את הלו"ז (כדי שאדע מתי לצאת או מתי אוכל לחזור) אני רושמת לי את השעות או שומרת צילום מסך של הרכבות הקרובות. אני הרי יודעת מראש שאסע מנקודה א' לנקודה ב' ופחות או יותר את טווח הזמנים הרלוונטי; אני לא צריכה לו"ז של כ-ל הרכבת בכ-ל הימים בכ-ל הקווים. זה כבר עודף מידע. והבדיקה הנקודתית גם מבטיחה לי שאם בוטל איזה קו או יש בעיה חד-פעמית אני אדע עליה ולא אחשוב שאני נוסעת לפי הלו"ז הרגיל ופתאום מתברר שחלו שינויים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה