2 תחנות חדשות מוקמות בימים אלו ברחוב הרצל בחיפה

מצב
הנושא נעול.
2 תחנות חדשות מוקמות בימים אלו ברחוב הרצל בחיפה

2 תחנות חדשות מוקמות בימים אלו ברחוב הרצל בחיפה
התחנות שהיו בעבר באותו המקום חוזרות ובכך רחוב הרצל חוזר להיות עם תנועת
מתחילתו ועד לרחוב ארלוזורוב.
ייתכן וצעד זה בא להוריד את הלחץ מרחוב החלוץ,
בתחנת המטרונית "העירייה" בה עוצרים הרבה מאוד קווים וגם המטרונית.
התחנה בבית הקרנות בוטלה והועתקה לפי עשר שנים

הסככות החדשות מתוצרת IMSEGEV שונה מהתחנות שהותקנו ביוזמת העירייה.




 

קצף גל

New member
לא מובן, מה רצית להגיד?

2 תחנות חדשות מוקמות בימים אלו ברחוב הרצל בחיפה
התחנות שהיו בעבר באותו המקום חוזרות ובכך רחוב הרצל חוזר להיות עם תנועת
מתחילתו ועד לרחוב ארלוזורוב.
ייתכן וצעד זה בא להוריד את הלחץ מרחוב החלוץ,
בתחנת המטרונית "העירייה" בה עוצרים הרבה מאוד קווים וגם המטרונית.
התחנה בבית הקרנות בוטלה והועתקה לפי עשר שנים

הסככות החדשות מתוצרת IMSEGEV שונה מהתחנות שהותקנו ביוזמת העירייה.
לא מובן, מה רצית להגיד?
מה זה המשפט: "התחנה בבית הקרנות בוטלה והועתקה לפי עשר שנים"
לאן הועתקה?
 
באותה התקופה החלו עבודות סלילת נתיב המטרונית

לא מובן, מה רצית להגיד?
מה זה המשפט: "התחנה בבית הקרנות בוטלה והועתקה לפי עשר שנים"
לאן הועתקה?
באותה התקופה החלו עבודות סלילת נתיב המטרונית
בהדר ושונו התחנות בשל העבודות התשתית ברחוב הרצל וחפירת מנהרת התשתיות,
התחנות שהיו שם הועתקו ולבסוף בוטלו וכל מסלולי הקווים הועתקו לרחוב החלוץ
התוכנית המקורית היתה לשני הרחובות הרצל והחלוץ שבהם התחבורה הציבורית תעבור רק בכיוון אחד.
ברחוב החלוץ הפיכת כיוון נסיעת האוטובוסים ב-180 מעלות וכן ברחוב הרצל תנועת האוטובוסים תהיה בכיוון מערב.
רחוב הרצל הפך לדו-סטרי לכל אורכו במקום בקטע מסוף הרחוב ועד רחוב סוקולוב.
&nbsp
אך לאחר הפעלת קו המטרונית ולאחר מחאת הסוחרים ברחובות הרצל והחלוץ,
חלק מקווי אגד הוחזרו לרחוב הרצל אלו העולים בארלוזורוב ואלו שעברו בשוק תלפיות חזרו בחלקם.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
מצד אחד – החזרת עטרה ליושנה; מצד שני קיבוץ הקווים היה לי נוח

2 תחנות חדשות מוקמות בימים אלו ברחוב הרצל בחיפה
התחנות שהיו בעבר באותו המקום חוזרות ובכך רחוב הרצל חוזר להיות עם תנועת
מתחילתו ועד לרחוב ארלוזורוב.
ייתכן וצעד זה בא להוריד את הלחץ מרחוב החלוץ,
בתחנת המטרונית "העירייה" בה עוצרים הרבה מאוד קווים וגם המטרונית.
התחנה בבית הקרנות בוטלה והועתקה לפי עשר שנים

הסככות החדשות מתוצרת IMSEGEV שונה מהתחנות שהותקנו ביוזמת העירייה.
מצד אחד – החזרת עטרה ליושנה; מצד שני קיבוץ הקווים היה לי נוח
מאוד מבחינת החלפות או עמידה באותה תחנה בידיעה שכל האפשרויות הרלוונטיות עוברות דרכה ואני לא צריכה להמר או לבדוק בכל תחנה בנפרד מתי אוטובוס פוטנציאלי צפוי להגיע.
&nbsp
עכשיו ההחלפה מקווים כמו 24 או 16 (שמגיעים משיבת ציון) ל-37 או 28 כבר פחות נוחה... וגם לסטודנטים שצריכים להגיע מהדר לאוניברסיטה כבר אין 24 ו-37 באותה תחנה והם צריכים לבחור.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה