למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
 
לעזאזל עם מעבורות החלל !!1

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
לעזאזל עם מעבורות החלל !!1
פשוט שערוריה שהן ממשיכות לא לעצור בתחנות הביניים בין האדמה למיזוספירה!!!!1
 

alantan

New member
מיצית את הנושא - התלונה שלך הובנה, אין צורך לפתוח

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
מיצית את הנושא - התלונה שלך הובנה, אין צורך לפתוח
שרשור זהה כל יומיים.
 

25306yosef

New member
יש לי במיוחד בשבילך תשובה עניינית לגופו של עניין.

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
יש לי במיוחד בשבילך תשובה עניינית לגופו של עניין.
הנה התקציר:

1. שר התחבורה הנוכחי הוא אדם פופוליסט ולכן כל מה שהוא עושה מאז ראשית כהונתו כשר התחבורה נועד במטרה שהוא יזכה באהדה הציבורית שמאוד חשובה לו לצורך הקידום הפוליטי שלו. (הגולשים בפורום הזה הזכירו לא פעם שהוא רוצה להיות ראש הליכוד ולהתמודד לראשות הממשלה...)

2. שר התחבורה הנוכחי שהוא פופוליסט, קיבל לפני כמה שנים אזרחות כבוד* מראש עיריית כרמיאל מר עדי אלדר. אשר על כן, סביר להניח שהיחסים בינהם הם ידידותיים ביותר ולעדי אלדר יש יכולות השפעה אדירות על שר התחבורה הפופוליסט.

3. בהמשך למה שכתבתי לעיייל בסעיף 2, בעוד כ-11 חודשים אמורות להתקיים הבחירות לראשות העיר כרמיאל. סביר להניח שמר עדי אלדר ימשיך להתמודד פעם נוספת לראשות העיר כרמיאל והוא צריך להוכיח לבוחרים שלו תושבי העיר כרמיאל שהוא עשה והוא ממשיך לעשות למען העיר ולמען תושבי העיר. ומצד שני, הוא לא רוצה שהפתיחה של הרכבת לכרמיאל תהיה בסמוך לבחירות על מנת שהפתיחה של קו הרכבת לא תקושר למערכת הבחירות של עדי אלדר. רבים מתושבי העיר כרמיאל הם אנשים רדומים והם בכלל לא יודעים שבעוד כ-11 חודשים יש שוב פעם בחירות. אשר על כן, זה המועד הטוב ביותר מבחינת עדי אלדר ומבחינת שר התחבורה הפופוליסט לפתיחת הקו.

4. לראש העיר של עפולה אין קשרים במסדרונות השלטון ואין לו שם כל השפעה. לכן זה המצב.

_________________________________
* - אזרחות כבוד - לא יודע אם זה המונח הנכון אבל יש איזה ביטוי לאדם המקבל תואר כבוד מראש העיר. אולי תושב כבוד, יקיר העיר, וכו...
 
בשביל מעל 200 אלף תושבים בכרמיאל ובעיירות שמסביבה

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
בשביל מעל 200 אלף תושבים בכרמיאל ובעיירות שמסביבה
איזור שהרבה יותר מעוייר מאשר עמק יזראל ולכן הרכבת שם חיונית.
 

gsi13579

New member
לא דיברתי בכלל בשרשור על קו העמק.. אלא על הצפיפות

בשביל מעל 200 אלף תושבים בכרמיאל ובעיירות שמסביבה
איזור שהרבה יותר מעוייר מאשר עמק יזראל ולכן הרכבת שם חיונית.
לא דיברתי בכלל בשרשור על קו העמק.. אלא על הצפיפות
בקווי חיפה-תל אביב ומה שנגרם להם בגלל הקו לכרמיאל
היה בסדר גמור כשהקו התחיל בחיפה מרכז - השמונה ומאז שהסיטו אותו לכרמיאל מה שהולך זה פשוט לא אמיתי.. לא הגיוני שנוסעים ותיקים שמשלמים כסף יפגעו בגלל שכמה אנשים נוסעים ברכבת בחינם, אנשים לא משלמים כסף בשביל להיחנק בצפיפות בזמן שאחרים יושבים להם ברכבת ועוד בלי לשלם
 
גם בקו העמק נסעו בחינם בשלושת החודשים הראשונים וגם החינם של

לא דיברתי בכלל בשרשור על קו העמק.. אלא על הצפיפות
בקווי חיפה-תל אביב ומה שנגרם להם בגלל הקו לכרמיאל
היה בסדר גמור כשהקו התחיל בחיפה מרכז - השמונה ומאז שהסיטו אותו לכרמיאל מה שהולך זה פשוט לא אמיתי.. לא הגיוני שנוסעים ותיקים שמשלמים כסף יפגעו בגלל שכמה אנשים נוסעים ברכבת בחינם, אנשים לא משלמים כסף בשביל להיחנק בצפיפות בזמן שאחרים יושבים להם ברכבת ועוד בלי לשלם
גם בקו העמק נסעו בחינם בשלושת החודשים הראשונים וגם החינם של
העמק גרם לצפיפות ברכבות.
את כותבת מתוך ראייה צרה ואגוצנטרית שלך.
למה לא היה צריך לפתוח את הקו לכרמיאל וכן היה צריך לפתוח את קו העמק? כי הראשון לא קו שלך והשני כן?
אם לא היו מאריכים את קו חיפה מרכז - באר שבע לכרמיאל (מאריכים ולא מסיטים), זה לא היה משנה את הצפיפות ברכבות בין חיפה לתל אביב כי הנוסעים מכרמיאל לגוש דן (שלהם אין את קו 825 שפועל כל היום) ממילא היו נוסעים ברכבות הללו. פשוט היו עושים כמוך ומחליפים לרכבות הללו בחיפה מרכז (ו/או לרכבות מנהריה בעכו או בלב המפרץ כפי שעשו לפני שנפתח הקו לכרמיאל).

הגישה שלך לגבי הקו לכרמיאל כבר מחליאה. ולא משנה כמה תנסי לעטוף אותה באובייקטיביות ודאגה לתושבי חיפה וחדרה. אם את כל כך דואגת להם, תחזרי לנסוע לתל אביב עם 825 (אופציה שלתושבי כרמיאל אין) ואל תעמיסי על הרכבות "שלהם" (על משקל "יושבים להם" שכתבת).
לא ראיתי אותך מתלוננת על תקופת החינם שאת קיבלת.
 

gsi13579

New member
אבל אני אמרתי שבכלל לא הזכרתי את קו העמק בשרשור

גם בקו העמק נסעו בחינם בשלושת החודשים הראשונים וגם החינם של
העמק גרם לצפיפות ברכבות.
את כותבת מתוך ראייה צרה ואגוצנטרית שלך.
למה לא היה צריך לפתוח את הקו לכרמיאל וכן היה צריך לפתוח את קו העמק? כי הראשון לא קו שלך והשני כן?
אם לא היו מאריכים את קו חיפה מרכז - באר שבע לכרמיאל (מאריכים ולא מסיטים), זה לא היה משנה את הצפיפות ברכבות בין חיפה לתל אביב כי הנוסעים מכרמיאל לגוש דן (שלהם אין את קו 825 שפועל כל היום) ממילא היו נוסעים ברכבות הללו. פשוט היו עושים כמוך ומחליפים לרכבות הללו בחיפה מרכז (ו/או לרכבות מנהריה בעכו או בלב המפרץ כפי שעשו לפני שנפתח הקו לכרמיאל).

הגישה שלך לגבי הקו לכרמיאל כבר מחליאה. ולא משנה כמה תנסי לעטוף אותה באובייקטיביות ודאגה לתושבי חיפה וחדרה. אם את כל כך דואגת להם, תחזרי לנסוע לתל אביב עם 825 (אופציה שלתושבי כרמיאל אין) ואל תעמיסי על הרכבות "שלהם" (על משקל "יושבים להם" שכתבת).
לא ראיתי אותך מתלוננת על תקופת החינם שאת קיבלת.
אבל אני אמרתי שבכלל לא הזכרתי את קו העמק בשרשור
לא מדברת בכלל על קו העמק עכשיו, תמחק אותו מהראש רגע.. אין קו העמק
קו הרכבת חיפה-תל אביב קיים כבר המון זמן, ומשתמשים בו נוסעים ותיקים שמשלמים כסף כדי להנות מחווית נסיעה טובה, מה שלא קורה עכשיו בגלל הצפיפות המחניקה (שאגב הייתה גם לפני הקו לכרמיאל.. לא אומרת שלא) אבל בבוקר יום ראשון למשל המצב עכשיו הוא שאין מקום אפילו להידחס לעולים מחיפה ששילמו מכספם בגלל שכרמיאל נהנים מנסיעה חינם ברכבת, קו חדש? נהדר.. לגיטימי שיהיה בחינם לתקופה הראשונה, אבל אם לרכבת ישראל אין מספיק קרונות בשביל כולם אז שלא יפתחו שום קו רכבת.. לא לכרמיאל ולא לבית שאן.. יש גבול
 

25306yosef

New member
כל הקווים החדשים נפתחים חדשות לבקרים בגלל פופוליזם

אבל אני אמרתי שבכלל לא הזכרתי את קו העמק בשרשור
לא מדברת בכלל על קו העמק עכשיו, תמחק אותו מהראש רגע.. אין קו העמק
קו הרכבת חיפה-תל אביב קיים כבר המון זמן, ומשתמשים בו נוסעים ותיקים שמשלמים כסף כדי להנות מחווית נסיעה טובה, מה שלא קורה עכשיו בגלל הצפיפות המחניקה (שאגב הייתה גם לפני הקו לכרמיאל.. לא אומרת שלא) אבל בבוקר יום ראשון למשל המצב עכשיו הוא שאין מקום אפילו להידחס לעולים מחיפה ששילמו מכספם בגלל שכרמיאל נהנים מנסיעה חינם ברכבת, קו חדש? נהדר.. לגיטימי שיהיה בחינם לתקופה הראשונה, אבל אם לרכבת ישראל אין מספיק קרונות בשביל כולם אז שלא יפתחו שום קו רכבת.. לא לכרמיאל ולא לבית שאן.. יש גבול
כל הקווים החדשים נפתחים חדשות לבקרים בגלל פופוליזם
מצוקת הקרונות היתה תמיד וככל הנראה תמשיך להיות תמיד כל עוד השיקולים הניהוליים אינם שיקולים מקצועיים כלל אלא שיקולים פוליטיים ופופוליסטיים.

כפי שכתבתי בהודעה נוספת שלי בשרשור אחר, לרכבת ישראל יש מספיק קרונות בשביל לבצע נסיעות פופוליסטיות על הקו החדש המיוחצן לירושלים, אבל מסיבה תמוהה אין לה מספיק קרונות בשביל קו העמק שכבר פעיל למעלה משנה. מה שרק מראה ומוכיח שהשיקולים בבחירת הציוד הם לא תמיד שיקולים מקצועיים ופעמים רבות הם שיקולים פופוליסטיים במטרה שהשר הפופוליסט יזכה באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.
 

gsi13579

New member
בדיוק. מילה במילה - לימים הראשונים של קו העמק מצאו DD וסימנס

כל הקווים החדשים נפתחים חדשות לבקרים בגלל פופוליזם
מצוקת הקרונות היתה תמיד וככל הנראה תמשיך להיות תמיד כל עוד השיקולים הניהוליים אינם שיקולים מקצועיים כלל אלא שיקולים פוליטיים ופופוליסטיים.

כפי שכתבתי בהודעה נוספת שלי בשרשור אחר, לרכבת ישראל יש מספיק קרונות בשביל לבצע נסיעות פופוליסטיות על הקו החדש המיוחצן לירושלים, אבל מסיבה תמוהה אין לה מספיק קרונות בשביל קו העמק שכבר פעיל למעלה משנה. מה שרק מראה ומוכיח שהשיקולים בבחירת הציוד הם לא תמיד שיקולים מקצועיים ופעמים רבות הם שיקולים פופוליסטיים במטרה שהשר הפופוליסט יזכה באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל.
בדיוק. מילה במילה - לימים הראשונים של קו העמק מצאו DD וסימנס
ופתאום אחרי חודשים באופן מסתורי נעלמים הקרונות האלו (ואז שוב חוזרים כאשר ראש הממשלה ורעייתו מגיעים כדי לחנוך את הקו.). ברור שיחזרו כי מי יסע ברכבת ישנה ומטונפת? בטח ובטח שלא ראש הממשלה בכבודו ובעצמו, אבל התושבים? פחחח מה אכפת לי מהתושבים.. בואו נדחוף להם משהו שאפשר לבצע בו נסיעה וזהו.. שיסתדרו, אם הרכבת נוסעת אז מעולה.. תנו להם אותה אפילו אם היא ישנה, מטונפת ולפעמים אף עם ריח רע מבחוץ ומבפנים, אבל בימי השקה וחנוכת הקו? מה פתאום!!! שיראו שאנחנו מזניחים את הקו בקרונות האלו? בואו נביא את ההכי חדיש שיש שלא יראו שאנחנו מתייחסים לתושבים ככה
לא הגיוני שפתאום ברגע אחד רכבת ישראל יכולה למצוא רכבת חדשה ולהסיט אותה לקו מסוים ואז כשבאמת צריך היא טוענת שאין ברשותה צי פנוי וזאת הסיבה שאני לא מרפה ומציפה את הפורום בהודעות, נטו בגלל זה.. אם הסיבה האמיתית הייתה בעקבות חוסר בצי הייתי שותקת מזמן
&nbsp
 

25306yosef

New member
מעניין למה אף אחד מהגולשים בפורום לא מגיב עניינית לבעיה

בדיוק. מילה במילה - לימים הראשונים של קו העמק מצאו DD וסימנס
ופתאום אחרי חודשים באופן מסתורי נעלמים הקרונות האלו (ואז שוב חוזרים כאשר ראש הממשלה ורעייתו מגיעים כדי לחנוך את הקו.). ברור שיחזרו כי מי יסע ברכבת ישנה ומטונפת? בטח ובטח שלא ראש הממשלה בכבודו ובעצמו, אבל התושבים? פחחח מה אכפת לי מהתושבים.. בואו נדחוף להם משהו שאפשר לבצע בו נסיעה וזהו.. שיסתדרו, אם הרכבת נוסעת אז מעולה.. תנו להם אותה אפילו אם היא ישנה, מטונפת ולפעמים אף עם ריח רע מבחוץ ומבפנים, אבל בימי השקה וחנוכת הקו? מה פתאום!!! שיראו שאנחנו מזניחים את הקו בקרונות האלו? בואו נביא את ההכי חדיש שיש שלא יראו שאנחנו מתייחסים לתושבים ככה
לא הגיוני שפתאום ברגע אחד רכבת ישראל יכולה למצוא רכבת חדשה ולהסיט אותה לקו מסוים ואז כשבאמת צריך היא טוענת שאין ברשותה צי פנוי וזאת הסיבה שאני לא מרפה ומציפה את הפורום בהודעות, נטו בגלל זה.. אם הסיבה האמיתית הייתה בעקבות חוסר בצי הייתי שותקת מזמן
&nbsp
מעניין למה אף אחד מהגולשים בפורום לא מגיב עניינית לבעיה
הרי זה ידוע שאין בעיה של מחסור בקרונות לקו העמק וניתן היה אפשר להעביר סט אחד בלבד של DD מלוד לטובת קו העמק (אם חסר DD בחיפה).

אבל כאשר מוכיחים לכולם שלרכבת ישראל אין בעיה בהוספת קרונות לקו העמק, פתאום כולם שותקים כמו דגים ולא מגיבים כלל.

צביעות ורמאות ונוכלות הם הדברים השנואים עלי ביותר. משרדי הממשלה והתאגידים הממשלתיים נוקטים בצורה בריונית ורמאית כי טובת הציבור איננה נר לרגליהם של האנשים הנמצאים שם.

ולמי שטוען שהנושא מוצא כבר, אז ברצוני להוסיף שהנושא לא מוצא כלל ובשרשור התמונות הוכח שיש לרכבת ישראל סט DD פנוי.
 

oshlick1

New member
היה צריך לקחת את ה-DD מקו הרפאים ת''א-ראשונים

מעניין למה אף אחד מהגולשים בפורום לא מגיב עניינית לבעיה
הרי זה ידוע שאין בעיה של מחסור בקרונות לקו העמק וניתן היה אפשר להעביר סט אחד בלבד של DD מלוד לטובת קו העמק (אם חסר DD בחיפה).

אבל כאשר מוכיחים לכולם שלרכבת ישראל אין בעיה בהוספת קרונות לקו העמק, פתאום כולם שותקים כמו דגים ולא מגיבים כלל.

צביעות ורמאות ונוכלות הם הדברים השנואים עלי ביותר. משרדי הממשלה והתאגידים הממשלתיים נוקטים בצורה בריונית ורמאית כי טובת הציבור איננה נר לרגליהם של האנשים הנמצאים שם.

ולמי שטוען שהנושא מוצא כבר, אז ברצוני להוסיף שהנושא לא מוצא כלל ובשרשור התמונות הוכח שיש לרכבת ישראל סט DD פנוי.
היה צריך לקחת את ה-DD מקו הרפאים ת''א-ראשונים
ולשים אותו בעמק, ושראשונים יקחו את ה-4 וחצי קרונות ספרדיים ישנים
 
מעניין שלפי gsi13579 ההודעות שלה בשרשור הזה כלל לא עוסקות

מעניין למה אף אחד מהגולשים בפורום לא מגיב עניינית לבעיה
הרי זה ידוע שאין בעיה של מחסור בקרונות לקו העמק וניתן היה אפשר להעביר סט אחד בלבד של DD מלוד לטובת קו העמק (אם חסר DD בחיפה).

אבל כאשר מוכיחים לכולם שלרכבת ישראל אין בעיה בהוספת קרונות לקו העמק, פתאום כולם שותקים כמו דגים ולא מגיבים כלל.

צביעות ורמאות ונוכלות הם הדברים השנואים עלי ביותר. משרדי הממשלה והתאגידים הממשלתיים נוקטים בצורה בריונית ורמאית כי טובת הציבור איננה נר לרגליהם של האנשים הנמצאים שם.

ולמי שטוען שהנושא מוצא כבר, אז ברצוני להוסיף שהנושא לא מוצא כלל ובשרשור התמונות הוכח שיש לרכבת ישראל סט DD פנוי.
מעניין שלפי gsi13579 ההודעות שלה בשרשור הזה כלל לא עוסקות
בקרונות בקו העמק.
הטענה המועלית בהודעותיה בשרשור זה הן לגבי פתיחת הקו לכרמיאל (לפי דבריה בהקשר לדאגתה הרבה לתושבי חיפה וחדרה ולא לקו העמק) ללא קשר לקו העמק.

אז תחליטו - זה שרשור על קו העמק, או שרשור דאגה לכך שתושבי כרמיאל הנוסעים בחינם יושבים לתושבי חיפה וחדרה ברכבות?
על איזו בעייה מצופה להגיב עניינית? על בעיית הקרונות של קו העמק או על בעיית תושבי כרמיאל שנוסעים בחינם וברוב חוצפתם תופסים לתושבי חיפה וחדרה המסכנים מקומות ברכבת?
 

25306yosef

New member
בשרשורים רבים אחרים היא העלתה את הבעיה בקו העמק

מעניין שלפי gsi13579 ההודעות שלה בשרשור הזה כלל לא עוסקות
בקרונות בקו העמק.
הטענה המועלית בהודעותיה בשרשור זה הן לגבי פתיחת הקו לכרמיאל (לפי דבריה בהקשר לדאגתה הרבה לתושבי חיפה וחדרה ולא לקו העמק) ללא קשר לקו העמק.

אז תחליטו - זה שרשור על קו העמק, או שרשור דאגה לכך שתושבי כרמיאל הנוסעים בחינם יושבים לתושבי חיפה וחדרה ברכבות?
על איזו בעייה מצופה להגיב עניינית? על בעיית הקרונות של קו העמק או על בעיית תושבי כרמיאל שנוסעים בחינם וברוב חוצפתם תופסים לתושבי חיפה וחדרה המסכנים מקומות ברכבת?
בשרשורים רבים אחרים היא העלתה את הבעיה בקו העמק
כל הגולשים שהשיבו לה טענו שלרכבת ישראל אין קרונות.

אבל מסתבר שלרכבת ישראל יש קרונות לצורך תפעול קו העמק בצורה נאותה וראויה ולמעשה כל הטענות שאין קרונות לקו העמק הן טענות שקריות שאינן נכונות כלל. ואם טענות אלו שנטענו בפורום בתום לב ע"י הגולשים מסתמכות על מידע רשמי שפורסם ע"י רכבת ישראל ו/או משרד התחבורה, אז במקרה זה הטענות של רכבת ישראל ו/או משרד התחבורה אם בכלל נטענו טענות שכאלה, הן טענות שקריות שנטענו שלא בתום לב ובמטרה לרמות ולהונות ולצורך יצירת מצג שווא.

כאמור, לרכבת ישראל יש מספיק קרונות לצורך תפעול קו העמק בצורה ראויה ונאותה.

ובאשר לדאגה לתושבי חדרה וחיפה (הנושא הספציפי של ההודעה הפותחת את השרשור הזה), אין כל ספק בכך שהנושא הזה מוצא עד תום.
 

zvir1

New member
תוך שבועיים מצטרפים קרונות DD לקו הזה

למה פתחו את הקו לכרמיאל? זה פשוט בלתי נסבל מה שהולך
הצפיפות פשוט נוראית.. גם בקווים מ\אל תל אביב בבוקר וגם בערב וגם במוצאי שבת.. זה מגיע כבר למצב שאי אפשר לעלות לרכבת מרוב צפיפות
למה לעזאזל האריכו את רכבות הבוקר ממרכז השמונה לכרמיאל ועוד בחינם לתושבי כרמיאל למההה??? מה שעובר על תושבי חיפה וחדרה זה פשוט גיהנום.. לא היו צריכים לפתוח את הקו לכרמיאל עכשיו.. לא כשאין מספיק קרונות ושלא נפתרה הבעיה של צוואר הבקבוק באיילון
תוך שבועיים מצטרפים קרונות DD לקו הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה