רכבת העמק....

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
לא אמרתי שצריך לפגוע בקו עמוס כדי לתגבר קו חדש.. ממש לא

מה שאת רוצה זה שיפגעו בשירות בקווים קיימים,
בשביל לשפר את השירות לקו העמק. נכון שבך זה פוגע- אבל מבחינת רכבת ישראל ומבחינת הציבור בכללותו הגיוני הרבה יותר לא לפגוע בשירות לקו עמוס קיים ולפתוח קו חדש עם שירות לא מושלם מאשר לפגוע באיכות השירות בקו קיים כדי לפתוח קו חדש עם שירות טוב יותר.
לא אמרתי שצריך לפגוע בקו עמוס כדי לתגבר קו חדש.. ממש לא
רק אמרתי שלא הגיוני שבשעות שלא צריך רכבת ארוכה לקו כן משתמשים ברכבת ארוכה (ואגב - גם הקו לכרמיאל הוא חדש ואותו כן מתגברים כראוי, ואל תטרחו להגיד לי שוב על העניין של הקריות כי פרברית עכו לפני הקו לכרמיאל כמעט תמיד הייתה IC3 ואולי פעם-פעמיים ביום רק דאבל דק)
אני לא הראשונה שמתלוננת על כך, תושבים רבים אשר משתמשים בקו העמק העירו לרכבת ישראל לא פעם אחת על העניין הזה, חוץ מעניין הצי הקצרצר, הרכבות ישנות (עם כריזה ידנית שלפעמים לא עובדת), בלי שילוט, מצב מוזנח (מושבים מאובקים, רצפה מלכולכת וחלונות מטונפים עד כדי כך שלא רואים כלום) וריח מסריח
 

darkshadow1

New member
זה הגיוני אם לוקחים בחשבון שלר"י אין עודף ציוד נייד.

לא אמרתי שצריך לפגוע בקו עמוס כדי לתגבר קו חדש.. ממש לא
רק אמרתי שלא הגיוני שבשעות שלא צריך רכבת ארוכה לקו כן משתמשים ברכבת ארוכה (ואגב - גם הקו לכרמיאל הוא חדש ואותו כן מתגברים כראוי, ואל תטרחו להגיד לי שוב על העניין של הקריות כי פרברית עכו לפני הקו לכרמיאל כמעט תמיד הייתה IC3 ואולי פעם-פעמיים ביום רק דאבל דק)
אני לא הראשונה שמתלוננת על כך, תושבים רבים אשר משתמשים בקו העמק העירו לרכבת ישראל לא פעם אחת על העניין הזה, חוץ מעניין הצי הקצרצר, הרכבות ישנות (עם כריזה ידנית שלפעמים לא עובדת), בלי שילוט, מצב מוזנח (מושבים מאובקים, רצפה מלכולכת וחלונות מטונפים עד כדי כך שלא רואים כלום) וריח מסריח
זה הגיוני אם לוקחים בחשבון שלר"י אין עודף ציוד נייד.
כלומר בשעות העומס פחות או יותר כל הציוד הנייד של רכבת ישראל עובד, ולכן אם כל המערכים הארוכים נמצאים בשירות בקווים קיימים- הגיוני שלקו העמק החדש ישארו רק מערכים קצרים. בשעות השפל זה לא המצב ולכן כנראה יש מערכים ארוכים שאפשר להסיט גם לקו העמק.
אם משרד התחבורה היה עובד לפי היגיון כלכלי ולפי אילוצים תפעוליים בלבד- הקמת קו העמק והקו לכרמיאל הייתה נדחית לטובת המסילה הרביעית בפרוזדור איילון ורכש ציוד נייד נוסף, ואז הקו היה נפתח 5-10 שנים מאוחר יותר אבל עם מערכים חדשים יותר (כנראה גם היה מחושמל מראש) ואולי גם רכבות ישירות לתל אביב. כך שלפחות מבחינת המשתמשים בקו- המצב הנוכחי הוא הרע במיעוטו.
 

gsi13579

New member
כנראה שאתה צודק..


זה הגיוני אם לוקחים בחשבון שלר"י אין עודף ציוד נייד.
כלומר בשעות העומס פחות או יותר כל הציוד הנייד של רכבת ישראל עובד, ולכן אם כל המערכים הארוכים נמצאים בשירות בקווים קיימים- הגיוני שלקו העמק החדש ישארו רק מערכים קצרים. בשעות השפל זה לא המצב ולכן כנראה יש מערכים ארוכים שאפשר להסיט גם לקו העמק.
אם משרד התחבורה היה עובד לפי היגיון כלכלי ולפי אילוצים תפעוליים בלבד- הקמת קו העמק והקו לכרמיאל הייתה נדחית לטובת המסילה הרביעית בפרוזדור איילון ורכש ציוד נייד נוסף, ואז הקו היה נפתח 5-10 שנים מאוחר יותר אבל עם מערכים חדשים יותר (כנראה גם היה מחושמל מראש) ואולי גם רכבות ישירות לתל אביב. כך שלפחות מבחינת המשתמשים בקו- המצב הנוכחי הוא הרע במיעוטו.
כנראה שאתה צודק..
 

down und

New member
כמה נוסעים יש בתחנת בית שאן בממוצע יומי או חודשי?

רכבת העמק....
מחקר של אוניברסיטת תל אביב קובע שהרכבת אינה נגישה ואינה מוצדקת כלכלית.
בקישור הבא:
[URL]https://www.themarker.com/dynamo/1.4604320[/URL]
כמה נוסעים יש בתחנת בית שאן בממוצע יומי או חודשי?
הכוונה כמה באים בשערי התחנה על מנת לעלות לרכבת לכוון עפולה וחיפה וכמה
באים אל התחנה ברכבת על מנת לצאת מהתחנה לכוון בית שאן וישובי הסביבה.
 

gsi13579

New member
מוזמן לבדוק כאן, כמו כן מוצגים גם נתונים של תחנות אחרות בקו

כמה נוסעים יש בתחנת בית שאן בממוצע יומי או חודשי?
הכוונה כמה באים בשערי התחנה על מנת לעלות לרכבת לכוון עפולה וחיפה וכמה
באים אל התחנה ברכבת על מנת לצאת מהתחנה לכוון בית שאן וישובי הסביבה.
מוזמן לבדוק כאן, כמו כן מוצגים גם נתונים של תחנות אחרות בקו
http://img2.timg.co.il/forums/2/cd1862f1-eeff-4702-b991-ce248179b5d0.pdf
 

down und

New member
אם כך זה יפה מאוד. בשלושה חודשים בלבד

מוזמן לבדוק כאן, כמו כן מוצגים גם נתונים של תחנות אחרות בקו
http://img2.timg.co.il/forums/2/cd1862f1-eeff-4702-b991-ce248179b5d0.pdf
אם כך זה יפה מאוד. בשלושה חודשים בלבד
שכן הקו נפתח מתי שהוא סביב ממש סוף ספטמבר או תחילת/אמצע אוקטובר 16',
כך שלכל היותר ב-2016 אותה הטבלה שהבאת, מסקרת, היו 3 חודשים שהקו הזה
היה פעיל.
ובשלושה חודשים כ-70,000 נוסעים (ממוצע, בערך ובגסות, בין עולים ליורדים)
זה יפה מאוד.

ובכלל מ-4 תחנות הקו היא במקום השני, אחרי עפולה, בכמות הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה