לא אמרתי שצריך לפגוע בקו עמוס כדי לתגבר קו חדש.. ממש לא
רק אמרתי שלא הגיוני שבשעות שלא צריך רכבת ארוכה לקו כן משתמשים ברכבת ארוכה (ואגב - גם הקו לכרמיאל הוא חדש ואותו כן מתגברים כראוי, ואל תטרחו להגיד לי שוב על העניין של הקריות כי פרברית עכו לפני הקו לכרמיאל כמעט תמיד הייתה IC3 ואולי פעם-פעמיים ביום רק דאבל דק)
אני לא הראשונה שמתלוננת על כך, תושבים רבים אשר משתמשים בקו העמק העירו לרכבת ישראל לא פעם אחת על העניין הזה, חוץ מעניין הצי הקצרצר, הרכבות ישנות (עם כריזה ידנית שלפעמים לא עובדת), בלי שילוט, מצב מוזנח (מושבים מאובקים, רצפה מלכולכת וחלונות מטונפים עד כדי כך שלא רואים כלום) וריח מסריח
לא אמרתי שצריך לפגוע בקו עמוס כדי לתגבר קו חדש.. ממש לאמה שאת רוצה זה שיפגעו בשירות בקווים קיימים,
בשביל לשפר את השירות לקו העמק. נכון שבך זה פוגע- אבל מבחינת רכבת ישראל ומבחינת הציבור בכללותו הגיוני הרבה יותר לא לפגוע בשירות לקו עמוס קיים ולפתוח קו חדש עם שירות לא מושלם מאשר לפגוע באיכות השירות בקו קיים כדי לפתוח קו חדש עם שירות טוב יותר.
רק אמרתי שלא הגיוני שבשעות שלא צריך רכבת ארוכה לקו כן משתמשים ברכבת ארוכה (ואגב - גם הקו לכרמיאל הוא חדש ואותו כן מתגברים כראוי, ואל תטרחו להגיד לי שוב על העניין של הקריות כי פרברית עכו לפני הקו לכרמיאל כמעט תמיד הייתה IC3 ואולי פעם-פעמיים ביום רק דאבל דק)
אני לא הראשונה שמתלוננת על כך, תושבים רבים אשר משתמשים בקו העמק העירו לרכבת ישראל לא פעם אחת על העניין הזה, חוץ מעניין הצי הקצרצר, הרכבות ישנות (עם כריזה ידנית שלפעמים לא עובדת), בלי שילוט, מצב מוזנח (מושבים מאובקים, רצפה מלכולכת וחלונות מטונפים עד כדי כך שלא רואים כלום) וריח מסריח