מנכ"ל סיטיפס בוועדה : "הקנסות נועדו ליצור הרתעה"

מצב
הנושא נעול.

wapy

New member
מנכ"ל סיטיפס בוועדה : "הקנסות נועדו ליצור הרתעה"


מנכ"ל סיטיפס בוועדה : "הקנסות נועדו ליצור הרתעה"

הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ ישראל אייכלר התכנסה לדיון בעקבות פניות רבות שהגיעו אליה בעניין הקנסות שמטילה חברת סיטיפס על נוסעיה, וכן על יחס הפקחים לציבור הנוסעים. בין היתר הלינו הנוסעים עך כך שחשבון הבנק שלהם עוקל בגלל חוב של כ-360 ₪.
יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר אמר: העובדה שהאזרח חייב מלבד התשלום גם לתקף, מובילה למלכוד שיוצר אווירת רווית מתח ברכבת. הבעיה בתיקוף היא בין חברת סיטיפס למשרד התחבורה. הנוסע שילם כסף אבל בגלל שהמדינה צריכה לדעת לחלק את הכסף לחברות שבהן השתמשת, על זה צריך לשלם קנס? יש הבדל של שמים וארץ בין זה לבין מי שלא שילם.
המשך בקישור
http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Pages/press14.11.17cs.aspx
הצילום שלי אתמול

 

wapy

New member
"סיטיפס..מצדיעה לחיילי וחיילות צה"ל.."


מנכ"ל סיטיפס בוועדה : "הקנסות נועדו ליצור הרתעה"

הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ ישראל אייכלר התכנסה לדיון בעקבות פניות רבות שהגיעו אליה בעניין הקנסות שמטילה חברת סיטיפס על נוסעיה, וכן על יחס הפקחים לציבור הנוסעים. בין היתר הלינו הנוסעים עך כך שחשבון הבנק שלהם עוקל בגלל חוב של כ-360 ₪.
יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר אמר: העובדה שהאזרח חייב מלבד התשלום גם לתקף, מובילה למלכוד שיוצר אווירת רווית מתח ברכבת. הבעיה בתיקוף היא בין חברת סיטיפס למשרד התחבורה. הנוסע שילם כסף אבל בגלל שהמדינה צריכה לדעת לחלק את הכסף לחברות שבהן השתמשת, על זה צריך לשלם קנס? יש הבדל של שמים וארץ בין זה לבין מי שלא שילם.
המשך בקישור
http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Pages/press14.11.17cs.aspx
הצילום שלי אתמול
"סיטיפס..מצדיעה לחיילי וחיילות צה"ל.."

",..ומזכירה חובה לתקף את כרטיס החוגר בכל כניסה לרכבת ..,"
ראו את השלט המשתקף מבעד לחלון בתחנה (להגדיל הצילום)

כעת לנסיעה בחזרה ברכבת הקלה - כמה מאות מטר לפני הפנייה
לתחנת בית חנינא נזרקה אבן ענקית ואולי דבר מה אחר
(כי אין נקודה ו"קורי עכביש" ) וריסקה את החלון הממוגן של הרכבת.
הבאתי את הצילום גם בהקשר לשלווה של החיילות בתמונה למעלה

 
היום אחר הצהוריים הייתה הפגנה נגד סיטי פס כמאה משתתפים

מנכ"ל סיטיפס בוועדה : "הקנסות נועדו ליצור הרתעה"

הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ ישראל אייכלר התכנסה לדיון בעקבות פניות רבות שהגיעו אליה בעניין הקנסות שמטילה חברת סיטיפס על נוסעיה, וכן על יחס הפקחים לציבור הנוסעים. בין היתר הלינו הנוסעים עך כך שחשבון הבנק שלהם עוקל בגלל חוב של כ-360 ₪.
יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר אמר: העובדה שהאזרח חייב מלבד התשלום גם לתקף, מובילה למלכוד שיוצר אווירת רווית מתח ברכבת. הבעיה בתיקוף היא בין חברת סיטיפס למשרד התחבורה. הנוסע שילם כסף אבל בגלל שהמדינה צריכה לדעת לחלק את הכסף לחברות שבהן השתמשת, על זה צריך לשלם קנס? יש הבדל של שמים וארץ בין זה לבין מי שלא שילם.
המשך בקישור
http://main.knesset.gov.il/News/PressReleases/Pages/press14.11.17cs.aspx
הצילום שלי אתמול
היום אחר הצהוריים הייתה הפגנה נגד סיטי פס כמאה משתתפים
אחד הדברים היחידים שמאחדים את הירושלמים זאת השנאה לסיטיפס.
הצרה שההפגנה התמקדה בעיקר בקנסות הלא חוקיים לטענת המפגינים ופחות בנושאים כמו תדירות , לוז בזמן אמת, מכונות הקנייה, תיקוף מחוץ לרכבת.,
פופליסטים משהו, מממקרים ספורים הם מסיקים על הכלל.
 

arand

New member
הם לא פופליסטים

היום אחר הצהוריים הייתה הפגנה נגד סיטי פס כמאה משתתפים
אחד הדברים היחידים שמאחדים את הירושלמים זאת השנאה לסיטיפס.
הצרה שההפגנה התמקדה בעיקר בקנסות הלא חוקיים לטענת המפגינים ופחות בנושאים כמו תדירות , לוז בזמן אמת, מכונות הקנייה, תיקוף מחוץ לרכבת.,
פופליסטים משהו, מממקרים ספורים הם מסיקים על הכלל.
הם לא פופליסטים
רוב הקנסות של סיטיפס הם מאנשים שיש להם חודשי חופשי או שנתי, או החליף בטעות רב קו (כן כן העביר את הכרטיס של אשתו וקיבל קנס).
או אנשים שנסעו פעם ראשונה ברכבת קנו כרטיס ולא יודעים שצריך לתקף, היום כבר יש שילוט, פעם לא היה. וגם לא כל אחד במדינה יודע מה זה "לתקף".
תיירים שרגילים שקונים כרטיס ברכבת. ועוד...
&nbsp
הייתכן שחברה תגבה 180 ש"ח מאדם שב 100% לא ניסה לגנוב נסיעה.
זו חברה של גנבים
&nbsp
שתגבה 20 ש"ח או 30 ש"ח, האנשים האלה לא ניסו לגנוב.
 
כי לך ולהם חשובה הכוונה , אני חושב שמי שלא ציית לחוק ראוי

הם לא פופליסטים
רוב הקנסות של סיטיפס הם מאנשים שיש להם חודשי חופשי או שנתי, או החליף בטעות רב קו (כן כן העביר את הכרטיס של אשתו וקיבל קנס).
או אנשים שנסעו פעם ראשונה ברכבת קנו כרטיס ולא יודעים שצריך לתקף, היום כבר יש שילוט, פעם לא היה. וגם לא כל אחד במדינה יודע מה זה "לתקף".
תיירים שרגילים שקונים כרטיס ברכבת. ועוד...
&nbsp
הייתכן שחברה תגבה 180 ש"ח מאדם שב 100% לא ניסה לגנוב נסיעה.
זו חברה של גנבים
&nbsp
שתגבה 20 ש"ח או 30 ש"ח, האנשים האלה לא ניסו לגנוב.
כי לך ולהם חשובה הכוונה , אני חושב שמי שלא ציית לחוק ראוי
לעונש במקרה הזה העונש הוא קנס של 180 שקלים.
אישית אני יודע שבמקרים רבים תיירים ואנשים שלא הבינו לא מקבלים דו"ח אבל משום מה המפגינים לא מתייחסים אליהם.
&nbsp
אולי אפשר לקבוע מדרגת קנס נוספת למי שברור שלא תיקף כרטיס בתום לב, השאלה איך מפרידים בין המקרים.
רבים חושבים שלנוסע אין שום אחראיות לתקף או לדעת מה היתרה שנשארה לו, לדעתי נוסע שנכנס תיקף ומצא שיש לו 4 שקלים ברב קו צריך לשלם קנס מלא אם הוא לא יצא מיידית מהרכבת.
 
וגם כי הם מציגים רק את המקרים הקיצוניים

הם לא פופליסטים
רוב הקנסות של סיטיפס הם מאנשים שיש להם חודשי חופשי או שנתי, או החליף בטעות רב קו (כן כן העביר את הכרטיס של אשתו וקיבל קנס).
או אנשים שנסעו פעם ראשונה ברכבת קנו כרטיס ולא יודעים שצריך לתקף, היום כבר יש שילוט, פעם לא היה. וגם לא כל אחד במדינה יודע מה זה "לתקף".
תיירים שרגילים שקונים כרטיס ברכבת. ועוד...
&nbsp
הייתכן שחברה תגבה 180 ש"ח מאדם שב 100% לא ניסה לגנוב נסיעה.
זו חברה של גנבים
&nbsp
שתגבה 20 ש"ח או 30 ש"ח, האנשים האלה לא ניסו לגנוב.
וגם כי הם מציגים רק את המקרים הקיצוניים
מקרים שפקח ויתר או התנהג כשורה לא מוצגים, מקרים בהם הנוסע אגרסיבי ואלים לא מוצגים. אחראיות אישית הם נגד.
 

arand

New member
רוב המקרים נגמר בדוח, בצורה אגרסיבית, כל תושבי ירושלים

וגם כי הם מציגים רק את המקרים הקיצוניים
מקרים שפקח ויתר או התנהג כשורה לא מוצגים, מקרים בהם הנוסע אגרסיבי ואלים לא מוצגים. אחראיות אישית הם נגד.
רוב המקרים נגמר בדוח, בצורה אגרסיבית, כל תושבי ירושלים
ראו ויודעים זאת. אני חוזר "כל תושבי ירושלים עדים לאגרסיביות וחוסר איפתיות של פקחי החברה" מספיק לראות את אוסף התלונות שהגיעו ומגיעים כל הזמן לכנסת.
היום הם טיפה יותר סבלנים, אבל לא בהרבה
חברה שלוקחת כסף 180 ש"ח מלקוח ששכח לתקף אפילו שיודעים בברור שלא התכוון לגנוב.
ויותר מכך נתנה דוחות לאנשים ששילמו עם רב קו של האישה, שבאוטובוס זה בסדר.
גם אם החוק נותן אפשרות לתת דוחות כאלה.
זו חברה שלא שייכת לעם החסד והרחמים, אלא חברה גוזלת, בושה לעם ישראל.
&nbsp
בהחלט יש דרכים לבדוק מי מנסה לגנוב ומי לא, אלא שהחברה בוחרת לעשות כסף על גבי אנשים מסכנים.
&nbsp
ולא רק זאת, אלא יחידים קיבלו פטור מהוועדה, וזה אומר הכל.
&nbsp
חברה שלא מאפשרת לרכוש ערך צבור בעמדות הרכבת, ואחר כך נותנת קנס למי שעלה לרכבת ואין לו מספיק בערך הצבור, איפה הבושה. שיתקנו את העמדות התשלום שלהם. וגם אם קונים כרטיס בעמדה, חייבים לקנות 2 כרטיסים בשביל שיהיה אפשר לנסוע למשך 90 דקות. כלומר, אי אפשר לקנות ערך צבור, אי אפשר לקנות כרטיס נסיעה יחידה למשך 90 דקות, רק 2 כרטיסים. ועוד נותנים דוחות למי שחסר לו ערך צבור.
תגידו לי אם לא מדובר מחברה מושחתת.....
 
כי אנשים נוטים להקצין לשכוח דוגמאות שלא מתאימות

רוב המקרים נגמר בדוח, בצורה אגרסיבית, כל תושבי ירושלים
ראו ויודעים זאת. אני חוזר "כל תושבי ירושלים עדים לאגרסיביות וחוסר איפתיות של פקחי החברה" מספיק לראות את אוסף התלונות שהגיעו ומגיעים כל הזמן לכנסת.
היום הם טיפה יותר סבלנים, אבל לא בהרבה
חברה שלוקחת כסף 180 ש"ח מלקוח ששכח לתקף אפילו שיודעים בברור שלא התכוון לגנוב.
ויותר מכך נתנה דוחות לאנשים ששילמו עם רב קו של האישה, שבאוטובוס זה בסדר.
גם אם החוק נותן אפשרות לתת דוחות כאלה.
זו חברה שלא שייכת לעם החסד והרחמים, אלא חברה גוזלת, בושה לעם ישראל.
&nbsp
בהחלט יש דרכים לבדוק מי מנסה לגנוב ומי לא, אלא שהחברה בוחרת לעשות כסף על גבי אנשים מסכנים.
&nbsp
ולא רק זאת, אלא יחידים קיבלו פטור מהוועדה, וזה אומר הכל.
&nbsp
חברה שלא מאפשרת לרכוש ערך צבור בעמדות הרכבת, ואחר כך נותנת קנס למי שעלה לרכבת ואין לו מספיק בערך הצבור, איפה הבושה. שיתקנו את העמדות התשלום שלהם. וגם אם קונים כרטיס בעמדה, חייבים לקנות 2 כרטיסים בשביל שיהיה אפשר לנסוע למשך 90 דקות. כלומר, אי אפשר לקנות ערך צבור, אי אפשר לקנות כרטיס נסיעה יחידה למשך 90 דקות, רק 2 כרטיסים. ועוד נותנים דוחות למי שחסר לו ערך צבור.
תגידו לי אם לא מדובר מחברה מושחתת.....
כי אנשים נוטים להקצין לשכוח דוגמאות שלא מתאימות
למה שהם חושבים ולהעצים סרטונים בודדים בווטסאפ למדיניות כוללת.
וכמובן שום אחראיות אישית.
לגבי מכונות ללא רכישת ערך צבור תדירות נמוכה בשעות הערב וקנית כרטיסים מסכים בהחלט. דרוש שיפור.
 

londonisrael

New member
הנה סיטואציה שמתרחשת הרבה

היום אחר הצהוריים הייתה הפגנה נגד סיטי פס כמאה משתתפים
אחד הדברים היחידים שמאחדים את הירושלמים זאת השנאה לסיטיפס.
הצרה שההפגנה התמקדה בעיקר בקנסות הלא חוקיים לטענת המפגינים ופחות בנושאים כמו תדירות , לוז בזמן אמת, מכונות הקנייה, תיקוף מחוץ לרכבת.,
פופליסטים משהו, מממקרים ספורים הם מסיקים על הכלל.
הנה סיטואציה שמתרחשת הרבה
אתה עולה לרכבת ובטוח שיש לך כרטיסייה/ערך צבור הרכבת מתחילה לנסוע ואתה מגלה שאין לך. מאותו רגע הפכת לגנב! אם תפנה לפקח הוא יקנוס אותך מיידית, גם אם תנסה לרדת בתחנה הקרובה, אתה עלול להיקנס אם תהיה ביקורת עד אליה. שלא לדבר על שעות הערב בהן תצטרך להמתין 15-20 דקות עד לרכבת הבאה.

באוטובוסים קווי 1 בגוש דן ישנה אפשרות לשלם באוטובוס, מדוע ברכבת אין? מדוע ישנן רק שני מכשירים אפילו בתחנות עמוסות דוגמת התחנה המרכזית? מדוע אי אפשר לשלם ברב קו אחד לכמה אנשים? סיטיפס עושה הכל, אבל הכל כדי שלא תשלם ותיקנס.

אתה יכול לראות בדוחות שלה, חלק משמעותי מהרווח שלה מגיע מהקנסות ואין לה שום סיבה להפחית ברווח הזה.
 

arand

New member
אכן, גם אי אפשר לקנות ערך צבור, וגם לא כרטיס נסיעה

הנה סיטואציה שמתרחשת הרבה
אתה עולה לרכבת ובטוח שיש לך כרטיסייה/ערך צבור הרכבת מתחילה לנסוע ואתה מגלה שאין לך. מאותו רגע הפכת לגנב! אם תפנה לפקח הוא יקנוס אותך מיידית, גם אם תנסה לרדת בתחנה הקרובה, אתה עלול להיקנס אם תהיה ביקורת עד אליה. שלא לדבר על שעות הערב בהן תצטרך להמתין 15-20 דקות עד לרכבת הבאה.

באוטובוסים קווי 1 בגוש דן ישנה אפשרות לשלם באוטובוס, מדוע ברכבת אין? מדוע ישנן רק שני מכשירים אפילו בתחנות עמוסות דוגמת התחנה המרכזית? מדוע אי אפשר לשלם ברב קו אחד לכמה אנשים? סיטיפס עושה הכל, אבל הכל כדי שלא תשלם ותיקנס.

אתה יכול לראות בדוחות שלה, חלק משמעותי מהרווח שלה מגיע מהקנסות ואין לה שום סיבה להפחית ברווח הזה.
אכן, גם אי אפשר לקנות ערך צבור, וגם לא כרטיס נסיעה
בודד למשך 90 דקות שתוקף גם באגד
&nbsp
אלא חייבים לרכוש 2 נסיעות בשביל לקבל נסיעה למשך 90 דקות כולל אגד
&nbsp
היש לך שחיתות גדולה מזאת
&nbsp
החברה רוצה לעשות כסף, לא לתת שירות לנוסעים.
כל נוסע פוטנצאלי עלול להפוך לגנב בין רגע. לא פלא שיש אלימות.
בן אדם נורמטבי שהוא ישר והופך להיות ברגע גנב, התגובה שלו כלפי הפקחים קשה.
 

arand

New member
נגמר עידן הכרטסיות, והם ממשיכים לחייב אותך לקנות 2 ניקובים

אכן, גם אי אפשר לקנות ערך צבור, וגם לא כרטיס נסיעה
בודד למשך 90 דקות שתוקף גם באגד
&nbsp
אלא חייבים לרכוש 2 נסיעות בשביל לקבל נסיעה למשך 90 דקות כולל אגד
&nbsp
היש לך שחיתות גדולה מזאת
&nbsp
החברה רוצה לעשות כסף, לא לתת שירות לנוסעים.
כל נוסע פוטנצאלי עלול להפוך לגנב בין רגע. לא פלא שיש אלימות.
בן אדם נורמטבי שהוא ישר והופך להיות ברגע גנב, התגובה שלו כלפי הפקחים קשה.
נגמר עידן הכרטסיות, והם ממשיכים לחייב אותך לקנות 2 ניקובים
לא אחד
אם תקנה ניקוב אחד לא תוכל להמשיך באוטובוס
ולא יהיה לך 90 דקות נסיעה
 
צריך לשדרג את מכונות הקנייה ברכבת לבטל כרטיסיות ולאפשר ק

נגמר עידן הכרטסיות, והם ממשיכים לחייב אותך לקנות 2 ניקובים
לא אחד
אם תקנה ניקוב אחד לא תוכל להמשיך באוטובוס
ולא יהיה לך 90 דקות נסיעה
צריך לשדרג את מכונות הקנייה ברכבת לבטל כרטיסיות ולאפשר ק
קניית ערך צבור.
 
אם לסיטיפס יש בעיה טכנית למכור ערך צבור במכונות שלה

אכן, גם אי אפשר לקנות ערך צבור, וגם לא כרטיס נסיעה
בודד למשך 90 דקות שתוקף גם באגד
&nbsp
אלא חייבים לרכוש 2 נסיעות בשביל לקבל נסיעה למשך 90 דקות כולל אגד
&nbsp
היש לך שחיתות גדולה מזאת
&nbsp
החברה רוצה לעשות כסף, לא לתת שירות לנוסעים.
כל נוסע פוטנצאלי עלול להפוך לגנב בין רגע. לא פלא שיש אלימות.
בן אדם נורמטבי שהוא ישר והופך להיות ברגע גנב, התגובה שלו כלפי הפקחים קשה.
אם לסיטיפס יש בעיה טכנית למכור ערך צבור במכונות שלה
שמשרד התחבורה יחייב אותה להתקין (על חשבונה כמובן - הקנסות שהיא גובה מהנוסעים יכולים לממן את זה...), מכשירי כספונט בכל אחת מתחנותיה.
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/caspont_positions_by_credit_card[/URL]

רק על הטיפול הסחבני והרשלני של סיטיפס בהטמעת הערך הצבור מגיע לה קנס של לפחות פי שלוש מסך הקנסות שהיא גובה מהנוסעים.
אם תיקנס כפי שמגיע לה - אולי גם ההתלהבות שלה לקנוס תרד.
 

arand

New member
אכן, זה לא מובן מה שקורה לחברה הזאת

אם לסיטיפס יש בעיה טכנית למכור ערך צבור במכונות שלה
שמשרד התחבורה יחייב אותה להתקין (על חשבונה כמובן - הקנסות שהיא גובה מהנוסעים יכולים לממן את זה...), מכשירי כספונט בכל אחת מתחנותיה.
[URL]https://www.gov.il/he/Departments/news/caspont_positions_by_credit_card[/URL]

רק על הטיפול הסחבני והרשלני של סיטיפס בהטמעת הערך הצבור מגיע לה קנס של לפחות פי שלוש מסך הקנסות שהיא גובה מהנוסעים.
אם תיקנס כפי שמגיע לה - אולי גם ההתלהבות שלה לקנוס תרד.
אכן, זה לא מובן מה שקורה לחברה הזאת
היא לא מתקנת את המכונות שלה, לא מאפשרת לרכוש ערך צבור, גם לא כרטיס נסיעה בודד עם מעבר, אלא הם מחייבים אותנו לרכוש 2 ניקובים בשביל לקבל מעבר.
&nbsp
ועוד באה עם תלונות למה אנשים עולים לרכבת ולא בודקים את הרב קו שלהם.
&nbsp
דוגמה: אדם עולה לרכבת רואה שאין לו מספיק ערך צבור ברב קו,
יורד והולך לקנות כרטיס במכונה, למזלו יש לו 50 ש"ח, המוכנה לא תיתן עודף...
או יש לו מעל ל 10 מטבעות, המוכנה לא תיתן לו לרכוש...
הוא רוצה לרכוש ערך צובר, מהר מאוד הוא מגלה שאין דבר כזה...
הוא רוצה לרכוש כרטיס נסיעה, מהר מאוד הוא מגלה, שאין לו מעבר, אבל הוא צריך לנסוע עם אוטובוס אחר כך, או לחזור תוך 90 דקות, אין אפשרות, חייב לרכוש 2 נסיעות בשביל לקבל אפשרות זו. ואם מחר הוא ממלא ערך צבור, אז הנסיעה השניה יושבת ברב קו ללא ניצול.
הדרך היחידה שנשאר לו, לעלות לאוטובוס לבקש מהנהג לא לנסוע ולהטעין לו ערך צבור, ורק אז הוא יכול לעלות לרכבת השלישית.
&nbsp
הטענות הם לא לפקחים, אלא לחברה שמפעילה אותם עם אפס סבלנות.
ואתם הפקחים צריכים לברוח מעבודה בחברה כזאת.
כל זמן שלא נותנים לכם "שיקול דעת" האם הבן אדם ניסע לנסוע בגנבה, או שיש לו חודשי חופשי ושכח לתקף, אל תעבדו במקום עבודה כזה.
&nbsp
 
יש מכונות בחוץ ואחראיות של כל אזרח לדעת כמה כסף יש לו ברב קו

הנה סיטואציה שמתרחשת הרבה
אתה עולה לרכבת ובטוח שיש לך כרטיסייה/ערך צבור הרכבת מתחילה לנסוע ואתה מגלה שאין לך. מאותו רגע הפכת לגנב! אם תפנה לפקח הוא יקנוס אותך מיידית, גם אם תנסה לרדת בתחנה הקרובה, אתה עלול להיקנס אם תהיה ביקורת עד אליה. שלא לדבר על שעות הערב בהן תצטרך להמתין 15-20 דקות עד לרכבת הבאה.

באוטובוסים קווי 1 בגוש דן ישנה אפשרות לשלם באוטובוס, מדוע ברכבת אין? מדוע ישנן רק שני מכשירים אפילו בתחנות עמוסות דוגמת התחנה המרכזית? מדוע אי אפשר לשלם ברב קו אחד לכמה אנשים? סיטיפס עושה הכל, אבל הכל כדי שלא תשלם ותיקנס.

אתה יכול לראות בדוחות שלה, חלק משמעותי מהרווח שלה מגיע מהקנסות ואין לה שום סיבה להפחית ברווח הזה.
יש מכונות בחוץ ואחראיות של כל אזרח לדעת כמה כסף יש לו ברב קו
מי שלא טען לפני הנסיעה שישלם את הקנס.
אנשים רגילים להיות מפוזרים ומישהו אחר ישלם. זאת גניבת נסיעה ועל דבר כזה צריך לשלם את מלוא הקנס.
בניגוד לחופשי חודשי או כרטיס בודד שלא תוקף שרצוי שתהיה מדרגת קנס מופחת.
ובתחנה המרכזית וברחוב יפו הציבו עוד מכשירים לטעינת כרטיסים, וכמובן אפשר לקנות מנהג האוטובוס.
ונדיר מאוד לחכות מעל 16 דקות לרקלת.
 

Bus Nerd

Active member
אבל להרביץ לאנשים בגלל שלא תיקפו את הרב קו?

יש מכונות בחוץ ואחראיות של כל אזרח לדעת כמה כסף יש לו ברב קו
מי שלא טען לפני הנסיעה שישלם את הקנס.
אנשים רגילים להיות מפוזרים ומישהו אחר ישלם. זאת גניבת נסיעה ועל דבר כזה צריך לשלם את מלוא הקנס.
בניגוד לחופשי חודשי או כרטיס בודד שלא תוקף שרצוי שתהיה מדרגת קנס מופחת.
ובתחנה המרכזית וברחוב יפו הציבו עוד מכשירים לטעינת כרטיסים, וכמובן אפשר לקנות מנהג האוטובוס.
ונדיר מאוד לחכות מעל 16 דקות לרקלת.
אבל להרביץ לאנשים בגלל שלא תיקפו את הרב קו?
תוריד את האדם מהרכבת, סבבה
תן לו קנס, גם מקובל.

אבל למה באלימות? למה לא בדרכי נועם?
ולמה הפקחים לא מנסים לעזור לאנשים שנתקלים בבעיה במקום ישר לקנוס אותם? איך אדם אמור לדעת שהרב קו שלו לא יעבוד
 

arand

New member
אין להם עניין לעזור לאנשים, יש להם עניין לתת דוחות

אבל להרביץ לאנשים בגלל שלא תיקפו את הרב קו?
תוריד את האדם מהרכבת, סבבה
תן לו קנס, גם מקובל.

אבל למה באלימות? למה לא בדרכי נועם?
ולמה הפקחים לא מנסים לעזור לאנשים שנתקלים בבעיה במקום ישר לקנוס אותם? איך אדם אמור לדעת שהרב קו שלו לא יעבוד
אין להם עניין לעזור לאנשים, יש להם עניין לתת דוחות
ככה הפקחים הונחו מגבוהה, ויעידו כל מי שראה את הפקחים בשנה הראשונה לעבודתם.
העיקר זה לעשות כסף, חוגגים על כל אדם ששכח להעביר או חסר לו 40 אגורות ברב קו.
והחוצפה, אין אפשרות לקנות ערך צבור, וגם לא נסיעה בודדת עם 90 דקות החלפה.
ובכסף שהם עושים מהדוחות, 5 - 7 מיליון, כן סכום גדול מספיק. הם לא מתקנים את המכונות שלהם, וגם לא מתקינים מכונות למכירת כרטיסים על הרכבת כמקובל באירופה.
&nbsp
&nbsp
 
בוודאי שמתנגד לאלימות, לגבי דרכי נועם

אבל להרביץ לאנשים בגלל שלא תיקפו את הרב קו?
תוריד את האדם מהרכבת, סבבה
תן לו קנס, גם מקובל.

אבל למה באלימות? למה לא בדרכי נועם?
ולמה הפקחים לא מנסים לעזור לאנשים שנתקלים בבעיה במקום ישר לקנוס אותם? איך אדם אמור לדעת שהרב קו שלו לא יעבוד
בוודאי שמתנגד לאלימות, לגבי דרכי נועם
זה שאפילו חלק מהפקחים מצליחים להשאר רגועים גם אחרי שעות עבודה עם הציבור הישראלי מגיע להם כל הכבוד.
לגבי רב קו שהתקלקל, מה הסיכוי שהוא מתקלקל דווקא לפני העליה לרקלת, אפשר להוסיף את הסיבה לתת קנס מופחת.
 
קנסות צריכים להיות אמצעי, לא מטרה

בוודאי שמתנגד לאלימות, לגבי דרכי נועם
זה שאפילו חלק מהפקחים מצליחים להשאר רגועים גם אחרי שעות עבודה עם הציבור הישראלי מגיע להם כל הכבוד.
לגבי רב קו שהתקלקל, מה הסיכוי שהוא מתקלקל דווקא לפני העליה לרקלת, אפשר להוסיף את הסיבה לתת קנס מופחת.
קנסות צריכים להיות אמצעי, לא מטרה
המטרה גם של המפעילות צריכה להיות שיהיו מינימום קנסות, לא מקסימום קנסות.
בסיטיפס עושה רושם שהמטרה היא מקסימום קנסות.
מה סיטיפס עושה על מנת שיהיה פחות צורך לתת קנסות?
במקרה הזה כנראה הטלת מלוא האחריות על הנוסעים חוטאת לאמת ולמציאות.
 
זה היה נכון בחודשים הראשונים , המצב ממש לא כזה.

קנסות צריכים להיות אמצעי, לא מטרה
המטרה גם של המפעילות צריכה להיות שיהיו מינימום קנסות, לא מקסימום קנסות.
בסיטיפס עושה רושם שהמטרה היא מקסימום קנסות.
מה סיטיפס עושה על מנת שיהיה פחות צורך לתת קנסות?
במקרה הזה כנראה הטלת מלוא האחריות על הנוסעים חוטאת לאמת ולמציאות.
זה היה נכון בחודשים הראשונים , המצב ממש לא כזה.
כעת בעיקר מוחאים נוסעים שקנסו אותם "לא בצדק" במקרים רבים הפקח מוותר על הקנס בניגוד לאינטרס של החברה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה