בקרוב תחרות לאגד בירושלים

מצב
הנושא נעול.

londonisrael

New member
בקרוב תחרות לאגד בירושלים

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
 

ניוטראל

Active member
נחיה ונראה.

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
נחיה ונראה.
אם זה באמת נכון:
 

DanBus43Maalit72

Active member
הוספת מפעיל נוסף לא כל כך תעזור ובמצבים מסוימים יגריע

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
הוספת מפעיל נוסף לא כל כך תעזור ובמצבים מסוימים יגריע
את השירות.

יש מחסור של כ 5000 נהגים בשוק. עקב כך יש נסיעות שלא יוצאות או איחורים.
בעיקרון גם אם יתבצע מרכז יהיו נהגים שיעדיפו להישאר באגד ובפועל יהיה מספר איחורים ואי יציאות רב יותר בקווים שיכללו במרכז.
בעיקרון אני חושב ששום מכרז לא יעזור. רק צריך עוד נהגים.

לגבי מפרקיות אכן יש קווים שצריך להוסיף בהם מפרקיות בדומה למספר קווים , בגוש דן שצריכים זאת כגון 51, 55, 61, 63, 66, 67, 68, 71, 125, 172, 240.

לגבי תחזוקת מצבת האוטובוסים של אגד בירושלים היא לא כל כך טובה ספציפית בירושלים. יש אזורים באגד עם תחזוקה טובה יותר.
 

חעחעחע11

Active member
לא חושב שיש מפעיל שיעשה את העבודה בי-ם יותר טוב מאגד

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
לא חושב שיש מפעיל שיעשה את העבודה בי-ם יותר טוב מאגד
עם כול השירות היחסית גרוע שלהם בעיר. אם הם בקושי מצליחים להתמודד, אז חברה אחרת כן תצליח?? בעיר כזאת לא הייתי ממהר לשנות מפעיל. התושבים יבכו ורק ירצו שאגד יחזרו. זו עיר בעייתית.
הפיתרון הוא באמת לשפר את תנאי ההעסקה של הנהגים בענף הזה, את תנאי קבלת רישיון האוטובוס, וכך לאט לאט אני מאמין שיתווספו יותר נהגים וכתוצאה מכך יגדלו התדירויות.
 

DanBus43Maalit72

Active member
מסכים איתך.

לא חושב שיש מפעיל שיעשה את העבודה בי-ם יותר טוב מאגד
עם כול השירות היחסית גרוע שלהם בעיר. אם הם בקושי מצליחים להתמודד, אז חברה אחרת כן תצליח?? בעיר כזאת לא הייתי ממהר לשנות מפעיל. התושבים יבכו ורק ירצו שאגד יחזרו. זו עיר בעייתית.
הפיתרון הוא באמת לשפר את תנאי ההעסקה של הנהגים בענף הזה, את תנאי קבלת רישיון האוטובוס, וכך לאט לאט אני מאמין שיתווספו יותר נהגים וכתוצאה מכך יגדלו התדירויות.
מסכים איתך.
שום מכרז לא יעזור פה וחוץ מזה שיש נהגים שיעדיפו להישאר באגד והשירות החברה החדשה יהיה רע יותר מהמצב הנוכחי.
&nbsp
צריך לבצע את מה שציינת על מנת למשיך עוד נהגים לענף.
 
משרד התחבורה בכל מקרה מתכנן לערוך מכרז על הקווים העירוניים

מסכים איתך.
שום מכרז לא יעזור פה וחוץ מזה שיש נהגים שיעדיפו להישאר באגד והשירות החברה החדשה יהיה רע יותר מהמצב הנוכחי.
&nbsp
צריך לבצע את מה שציינת על מנת למשיך עוד נהגים לענף.
משרד התחבורה בכל מקרה מתכנן לערוך מכרז על הקווים העירוניים
בירושלים בתחילת העשור הבא, גם ללא קשר למצב הנוכחי בעיר ולתלונות.
 

חעחעחע11

Active member
ברגע שהקווים העירוניים בי"ם יילקחו מאגד,

משרד התחבורה בכל מקרה מתכנן לערוך מכרז על הקווים העירוניים
בירושלים בתחילת העשור הבא, גם ללא קשר למצב הנוכחי בעיר ולתלונות.
ברגע שהקווים העירוניים בי"ם יילקחו מאגד,
כבר יהיה עדיף לסגור את אגד.
סתם, אני מגזים. אבל זה אשכול הפעילות הכי גדול שלהם וגם ככה הוא נפגע דרסטית בשנים האחרונות עם הפעלת הרכבת הקלה ולקיחת קווים בינעירוניים רבים, ובנוסף קווים 405 ו-480 שכנראה יבוטלו בחודשים הקרובים.
אני לא חושב שמכרז כגון זה יעבור חלק ובשתיקה מצד אגד.
 
אגד יודעת כבר מספר שנים על הכוונה הזו

ברגע שהקווים העירוניים בי"ם יילקחו מאגד,
כבר יהיה עדיף לסגור את אגד.
סתם, אני מגזים. אבל זה אשכול הפעילות הכי גדול שלהם וגם ככה הוא נפגע דרסטית בשנים האחרונות עם הפעלת הרכבת הקלה ולקיחת קווים בינעירוניים רבים, ובנוסף קווים 405 ו-480 שכנראה יבוטלו בחודשים הקרובים.
אני לא חושב שמכרז כגון זה יעבור חלק ובשתיקה מצד אגד.
אגד יודעת כבר מספר שנים על הכוונה הזו
מה זאת אומרת לא יעבור חלק ובשתיקה? אגד לא יכולה למנוע קיום מכרז כזה אם וכאשר משרד התחבורה יחליט להוציא אותו לפועל.
וחוץ מזה שאגד תוכל להשתתף במכרזים בעצמה וגם היא זוכה לנתחי פעילות חדשים.
אגד זכתה יחד עם שותפה סינית במכרז ההפעלה של הקו האדום בגוש דן.
זכיה שתעניק לאגד נתח פעילות רחב שכיום מוחזק בעיקר על ידי דן, אז האם דן לא עוברת חלק ובשתיקה על הזכיה של אגד במכרז הזה?
 

חעחעחע11

Active member
פארדון, שכחתי מהעובדות האלה ��

אגד יודעת כבר מספר שנים על הכוונה הזו
מה זאת אומרת לא יעבור חלק ובשתיקה? אגד לא יכולה למנוע קיום מכרז כזה אם וכאשר משרד התחבורה יחליט להוציא אותו לפועל.
וחוץ מזה שאגד תוכל להשתתף במכרזים בעצמה וגם היא זוכה לנתחי פעילות חדשים.
אגד זכתה יחד עם שותפה סינית במכרז ההפעלה של הקו האדום בגוש דן.
זכיה שתעניק לאגד נתח פעילות רחב שכיום מוחזק בעיקר על ידי דן, אז האם דן לא עוברת חלק ובשתיקה על הזכיה של אגד במכרז הזה?
פארדון, שכחתי מהעובדות האלה ��
 

olli3

New member
מנהל
אם אגד ודן היו מתאחדות כפי שתוכנן והכל נתקע עקב שטויות

אגד יודעת כבר מספר שנים על הכוונה הזו
מה זאת אומרת לא יעבור חלק ובשתיקה? אגד לא יכולה למנוע קיום מכרז כזה אם וכאשר משרד התחבורה יחליט להוציא אותו לפועל.
וחוץ מזה שאגד תוכל להשתתף במכרזים בעצמה וגם היא זוכה לנתחי פעילות חדשים.
אגד זכתה יחד עם שותפה סינית במכרז ההפעלה של הקו האדום בגוש דן.
זכיה שתעניק לאגד נתח פעילות רחב שכיום מוחזק בעיקר על ידי דן, אז האם דן לא עוברת חלק ובשתיקה על הזכיה של אגד במכרז הזה?
אם אגד ודן היו מתאחדות כפי שתוכנן והכל נתקע עקב שטויות
הן היו היום מעצמה ויש מצב שכל שיטת המכרזים הזו לא הייתה יוצאת לפועל, כי אולי לא היה צריך אותה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חוץ מכל הקווים בחיפה (למעט המטרונית) וקווים בין עירוניים...?

ברגע שהקווים העירוניים בי"ם יילקחו מאגד,
כבר יהיה עדיף לסגור את אגד.
סתם, אני מגזים. אבל זה אשכול הפעילות הכי גדול שלהם וגם ככה הוא נפגע דרסטית בשנים האחרונות עם הפעלת הרכבת הקלה ולקיחת קווים בינעירוניים רבים, ובנוסף קווים 405 ו-480 שכנראה יבוטלו בחודשים הקרובים.
אני לא חושב שמכרז כגון זה יעבור חלק ובשתיקה מצד אגד.
חוץ מכל הקווים בחיפה (למעט המטרונית) וקווים בין עירוניים...?
 
ואז במקרה שלמפעיל הנוסף יחסרו אוטובוסים אזרחים יתקעו בשכונות

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
ואז במקרה שלמפעיל הנוסף יחסרו אוטובוסים אזרחים יתקעו בשכונות
כי הוא לא יביא אוטובוסים מהצפון בשביל תקלה נקודתית.
 
העובדה שאגודת הסטודנטים לא הזכירה כלל תחץ בשבת

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
העובדה שאגודת הסטודנטים לא הזכירה כלל תחץ בשבת
מראה עד כמה אכפת לה משיפור המצב.
 

londonisrael

New member
לא מסכים אתכם

בקרוב תחרות לאגד בירושלים
אגודות הסטודנטים בעיר תכננו הפגנות ומחאות, מול משרד התחבורה וביתו של ישראל כץ, במחאה על הקטסטרופה במצב התחבורה בעיר, דילוגי הנסיעות שקורים כל הזמן, הצפיפות הנוראית באוטובוסים.

הם נפגשו עם ישראל כץ והנה תוצאות הפגישה:

אגודת הסטודנטים:
סטודנטים ותושבי ירושלים יקרים, תאמינו או לא.. זה קורה!!
למעלה משנה וחצי אנחנו מובילים מאבק בתחבורה הציבורית בירושלים. את המחאה מובילות אמנם אגודות הסטודנטים בעיר, אך זו מחאה של תושבי העיר כולה.
כחלק מהמאבק הממושך, הגענו לשיחות עם בכירים באגד, משרד התחבורה, וגופים עירוניים נוספים, אך מעולם לא הצלחנו להגיע לשר התחבורה ישראל כץ. כעת, בעזרת ההירתמות המדהימה שלכם למאבק המתוקשר - הצלחנו! לשכת השר, שלא יכלה להתעלם מהמחאה הענקית, יצרה איתנו קשר אתמול וסוף סוף קיימנו פגישה משותפת עימו, שהסתיימה ממש לפני מספר דקות.
הצגנו לשר באופן אישי את מצב התחבורה הציבורית החמור בעיר, ואת דרישותינו לשיפורו:
• התחייבות לעמידה מלאה במפת התחבורה הקיימת ללא איחורים וביטולי קווים, בבקרה של מנגנון משותף למשרד התחבורה, אגד ואזרחי ירושלים (בהם נציג הסטודנטים)
• טיפול בעומסים באוטובוסים- הגברת התדירויות בשעות העומס ומעבר לשימוש באוטובוסים מפרקיים בשעות הבוקר.
• תקצוב לשיפור התשתיות לתחבורה ציבורית בעיר.
• טיפול נקודתי בקווים הרלוונטיים לסטודנטים.
• והכנסת מפעילים נוספים לעיר ירושלים, ויצירת תחרות.
אנחנו שמחים ונרגשים להודיע שהשר נענה ל-כ-ל דרישותינו, והתחייב שתוך חודש נראה כבר שינוי בשטח. אך הבשורה הגדולה ביותר היא הצהרתו של השר על ביטול המונופול של אגד, והכנסת שחקנים נוספים לתחרות אמיתית בעיר ירושלים! תחרות שתבטיח לנו סוף סוף שירות שיענה על צרכינו.
מכיוון שדרישותינו נענו במלואן וכדי לתת לשר התחבורה הזדמנות אמיתית להוביל את השינוי, לא יתקיימו היום ההפגנות המתוכננות, לא מול ביתו של השר, ולא מול משרדי הנהלת אגד בתחנה המרכזית.
עם זאת בכדי לוודא שהדברים אכן נעשים, נמשיך ונעקוב אחר הנעשה בשטח, ואנחנו קוראים לכם להמשיך לעדכן אותנו בקבוצת 'די לעומס בקווי אגד בירושלים' על מה שקורה בכל קו ובכל תחנה. כמו כן, כחלק מהתחייבויות השר, תתקיים פגישה פעם בשבועיים של נציגי האגודה עם אנשי שר התחבורה, בה נפקח שכל ההתחייבויות מתקיימות.
אנחנו מצפים לשינוי אמיתי, והכל הכל בזכותכם!
תודה לכולם, ונמשיך לעדכן!
לא מסכים אתכם
אגד חברה עייפה ושבעה.
&nbsp
נכון שיש מחסור בנהגים, אבל אין להנהלה שום מוטיבציה לדחוף ולדרבן את הקיימים ולהוסיף נהגים חדשים.
&nbsp
השירות בפריפריה של ירושלים שניתן על ידי אגד תעבורה, סופרבוס וקווים, טוב בהרבה מאשר השירות של אגד.
&nbsp
אני לא נגד להוציא לגמרי את אגד, אבל בהחלט בעד להוציא מהם קווים שהם לא נותנים בהם שירות טוב (כדוגמת 31/32) ובכך לשפר גם את אגד עצמה.
&nbsp
תחרות תמיד עושה טוב, למדינה זה ודאי יצא זול יותר, כיון שאגד מקבלת פי שתיים פר ק"מ על כל נסיעה לעומת שאר החברות. לא רואה סיבה שלא לנסות ולשנות.
&nbsp
 
מתי עיר בה היו שתי חברות תח"ץ גרם לשיפורה?

לא מסכים אתכם
אגד חברה עייפה ושבעה.
&nbsp
נכון שיש מחסור בנהגים, אבל אין להנהלה שום מוטיבציה לדחוף ולדרבן את הקיימים ולהוסיף נהגים חדשים.
&nbsp
השירות בפריפריה של ירושלים שניתן על ידי אגד תעבורה, סופרבוס וקווים, טוב בהרבה מאשר השירות של אגד.
&nbsp
אני לא נגד להוציא לגמרי את אגד, אבל בהחלט בעד להוציא מהם קווים שהם לא נותנים בהם שירות טוב (כדוגמת 31/32) ובכך לשפר גם את אגד עצמה.
&nbsp
תחרות תמיד עושה טוב, למדינה זה ודאי יצא זול יותר, כיון שאגד מקבלת פי שתיים פר ק"מ על כל נסיעה לעומת שאר החברות. לא רואה סיבה שלא לנסות ולשנות.
&nbsp
מתי עיר בה היו שתי חברות תח"ץ גרם לשיפורה?
מדוע תחרות תמיד עושה טוב?
 

londonisrael

New member
תחרות תמיד עושה טוב

מתי עיר בה היו שתי חברות תח"ץ גרם לשיפורה?
מדוע תחרות תמיד עושה טוב?
תחרות תמיד עושה טוב
זה הטבע האנושי. אנשים וחברות צריכים דחף בשביל להפיק מעצמם את המקסימום.
&nbsp
זה נכון לעולם העסקים, נכון לשירותי המדינה ונכון לכל תחום.
&nbsp
דוגמא קטנה, קופות החולים. הן בבעלות ציבורית מלאה, אך התחרות ביניהן גורמת להן לרצות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שאינם שבויים.
 

Ccyclist

Well-known member
מונופולים פרטיים ורגולטור אינם תחרות אלא אשלייה בלבד.

תחרות תמיד עושה טוב
זה הטבע האנושי. אנשים וחברות צריכים דחף בשביל להפיק מעצמם את המקסימום.
&nbsp
זה נכון לעולם העסקים, נכון לשירותי המדינה ונכון לכל תחום.
&nbsp
דוגמא קטנה, קופות החולים. הן בבעלות ציבורית מלאה, אך התחרות ביניהן גורמת להן לרצות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שאינם שבויים.
מונופולים פרטיים ורגולטור אינם תחרות אלא אשלייה בלבד.
אם יכניסו מפעיל שני לקווים מסויימים בעיר הרי שברמת הנוסע הפרברי שתלוי בקו שמגיע לשכונתו אותו הקו ימשיך להיות מונופול ללא קשר לבעלות החברה המפעילה.
&nbsp
כמו כן בישראל כל מערכת התח"צ מוכתבת ממשרד התחבורה בירושלים עד לרמת מסלולי הקווים ותדירותם.
&nbsp
כך ששינוי הבעלות לא יביא קווים חדשים או תדירויות חדשות וכמובן שלא יביא לכך ששני מפעילים יתחרו זה בזה על אותו הקו או באותו האשכול.
 
כמדומני דווקא פיקוח ממשלתי על החברות עושה יותר טוב

תחרות תמיד עושה טוב
זה הטבע האנושי. אנשים וחברות צריכים דחף בשביל להפיק מעצמם את המקסימום.
&nbsp
זה נכון לעולם העסקים, נכון לשירותי המדינה ונכון לכל תחום.
&nbsp
דוגמא קטנה, קופות החולים. הן בבעלות ציבורית מלאה, אך התחרות ביניהן גורמת להן לרצות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שאינם שבויים.
כמדומני דווקא פיקוח ממשלתי על החברות עושה יותר טוב
בירושלים אנשים לא נוסעים באוטובוס במקום ברקלת בקווים החלופייים כאשר מתאפשר.
והתדירות של 164 בגוש דן לא עלתה בגלל המוניות שירות. (נכון גם לשאר הקווים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה לא נכון בהכרח... בפרט כשלא תמיד נוצרת תחרות "אמיתית"

תחרות תמיד עושה טוב
זה הטבע האנושי. אנשים וחברות צריכים דחף בשביל להפיק מעצמם את המקסימום.
&nbsp
זה נכון לעולם העסקים, נכון לשירותי המדינה ונכון לכל תחום.
&nbsp
דוגמא קטנה, קופות החולים. הן בבעלות ציבורית מלאה, אך התחרות ביניהן גורמת להן לרצות לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שאינם שבויים.
זה לא נכון בהכרח... בפרט כשלא תמיד נוצרת תחרות "אמיתית"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה