מודו בקו לנהריה, יתכן דבר כזה?

מצב
הנושא נעול.

segevk

Member
מודו בקו לנהריה, יתכן דבר כזה?

מודו בקו לנהריה, יתכן דבר כזה?
נוסע עכשיו ברכבת מתל אביב לנהריה והרכבת מסוג מודו הישנה.. היתכן? רכבת ישראל עדין מפעילה צי ישן בקווים ותיקים עמוסים?
 

scooby5

Member
מה הקשר בין צי ישן לעומס ?

מודו בקו לנהריה, יתכן דבר כזה?
נוסע עכשיו ברכבת מתל אביב לנהריה והרכבת מסוג מודו הישנה.. היתכן? רכבת ישראל עדין מפעילה צי ישן בקווים ותיקים עמוסים?
מה הקשר בין צי ישן לעומס ?
יש מערך של 7-8 קרונות והוא משובץ בקו. למה לא ?
אישית, אני מעדיף אותם על דאבל דק.
 

oshlick1

New member
אני מת על המודו הישנות

מה הקשר בין צי ישן לעומס ?
יש מערך של 7-8 קרונות והוא משובץ בקו. למה לא ?
אישית, אני מעדיף אותם על דאבל דק.
אני מת על המודו הישנות
הרבה מקום לרגליים, הרבה מקום מעל למושבים לתיקים וחלונות כהים נגד שמש
מה צריך יותר מזה.
 

h0m3r

New member
זוכה לנסוע בשלושת הסוגים כל הזמן

אני מת על המודו הישנות
הרבה מקום לרגליים, הרבה מקום מעל למושבים לתיקים וחלונות כהים נגד שמש
מה צריך יותר מזה.
זוכה לנסוע בשלושת הסוגים כל הזמן
ספרדיים:
1. כניסה לקרון מצריכה טיפוס והרווח לרציף מייצר מכשול לחלק מהנוסעים. הכניסה עצמה מאד אטית.
2. מושבים נמוכים מדי, שולחנות גבוהיים מדי וקשה לכוון את הווילון כנגד השמש (שלושה גבהים בלבד).
3. הקרון רועש למדי.
&nbsp
דו-קומתיים:
כניסה ויציאה טובים בזכות הדלתות הרחבות.
ישיבה - כיסאות צפופים מאד. מושבים מאד צרים. כשאני יושב ליד החלון אני יכול לבחור בין מקום לרגל אחת בקומה התחתונה למכה בראש כשאני נעמה בקומה העליונה.
נסיעה - מתנדנד נורא במסילת איילון (ואז לדילמה - מקום לרגליים מפלס עליון ובחילה, או נסיעה יציבה יותר בלי מקום לרגללים)
&nbsp
סימנס -
כניסה ויציאה - בגובה הרציף. פיזור דלתות טוב וכך גם החלוקה הפנימית.
ישיבה - סבירה. לרוב מוצא עצמי יושב לבדי על הספסל, ואז נוטה לישיבה על מושב וחצי. ידית החציצה בין המושבים יעילה.
נסיעה - שקטה למדי.
&nbsp
לדעתי - הסימנס הכי מותאמים לנסיעה, והכי נוחים לנוסע.
 

קו 415

Active member
ובמהשך לדבריך

זוכה לנסוע בשלושת הסוגים כל הזמן
ספרדיים:
1. כניסה לקרון מצריכה טיפוס והרווח לרציף מייצר מכשול לחלק מהנוסעים. הכניסה עצמה מאד אטית.
2. מושבים נמוכים מדי, שולחנות גבוהיים מדי וקשה לכוון את הווילון כנגד השמש (שלושה גבהים בלבד).
3. הקרון רועש למדי.
&nbsp
דו-קומתיים:
כניסה ויציאה טובים בזכות הדלתות הרחבות.
ישיבה - כיסאות צפופים מאד. מושבים מאד צרים. כשאני יושב ליד החלון אני יכול לבחור בין מקום לרגל אחת בקומה התחתונה למכה בראש כשאני נעמה בקומה העליונה.
נסיעה - מתנדנד נורא במסילת איילון (ואז לדילמה - מקום לרגליים מפלס עליון ובחילה, או נסיעה יציבה יותר בלי מקום לרגללים)
&nbsp
סימנס -
כניסה ויציאה - בגובה הרציף. פיזור דלתות טוב וכך גם החלוקה הפנימית.
ישיבה - סבירה. לרוב מוצא עצמי יושב לבדי על הספסל, ואז נוטה לישיבה על מושב וחצי. ידית החציצה בין המושבים יעילה.
נסיעה - שקטה למדי.
&nbsp
לדעתי - הסימנס הכי מותאמים לנסיעה, והכי נוחים לנוסע.
ובמהשך לדבריך
סימנס - אם יושבים בחלק האמצעי של הקרון, הנסיעה שקטה, אם יושבים בקצוות אז כל נוסע שפותח את הדלתות נותן לך לשמוע את הרעש מבחוץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה