לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות

מצב
הנושא נעול.
לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).

 

Bus Nerd

Active member
מה הכוונה קטע עצירה ללא תחנות

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).
מה הכוונה קטע עצירה ללא תחנות
 

Ccyclist

Well-known member
אבל זו הגדה הדרומית של הירקון, ממש ליד פארק ושבילי הליכה.

נוסעים קבועים שגרים ברחוב רוקח ברמת גן ידעו
הקטע הזה של קו 58 לא רווי בנוסעים מזדמנים.
אבל זו הגדה הדרומית של הירקון, ממש ליד פארק ושבילי הליכה.
אם אין שילוט ביציאות מהפארק שיסביר את העיקרון הקו יפספס קהל יעד שלם של מטיילים שצריכים לחזור אחרי הליכה ארוכה בפארק. מערכת תח"צ צריכה לפנות לא רק למשתמשיה הקבועים אלא ליידע קהלים נוספים על שירותים שהיא מציעה להם.
 

down und

New member
איש לא היה צריך את הקו הזה בשביל הליכה בפארק הירקון

אבל זו הגדה הדרומית של הירקון, ממש ליד פארק ושבילי הליכה.
אם אין שילוט ביציאות מהפארק שיסביר את העיקרון הקו יפספס קהל יעד שלם של מטיילים שצריכים לחזור אחרי הליכה ארוכה בפארק. מערכת תח"צ צריכה לפנות לא רק למשתמשיה הקבועים אלא ליידע קהלים נוספים על שירותים שהיא מציעה להם.
איש לא היה צריך את הקו הזה בשביל הליכה בפארק הירקון
רוב האנשים שהולכים בפארק הירקון מגיעים לשם ברכב שלהם או ברכיבה
באופניים או עם רכבם הפרטי והם מחנים אותו או בר"ג ברח' רוקח הנ"ל או בחניונים
שליד רחוב עם שם זהה, רוקח, בצד של ת"א.

קו שלא עובד במוצאי שבת, כמדומני, כך שלא חושב שיש בכלל ולו אדם אחד
מכל אותם אלפים רבים, כן, יש אלפים רבים, ביום יום בפארק הירקון ובעיקר בשישי
אחה"ץ או שבת בוקר ואחה"ץ.
 

Ccyclist

Well-known member
החשיבות העיקרית היא ביכולת לחזור לנקודת המוצא.

איש לא היה צריך את הקו הזה בשביל הליכה בפארק הירקון
רוב האנשים שהולכים בפארק הירקון מגיעים לשם ברכב שלהם או ברכיבה
באופניים או עם רכבם הפרטי והם מחנים אותו או בר"ג ברח' רוקח הנ"ל או בחניונים
שליד רחוב עם שם זהה, רוקח, בצד של ת"א.

קו שלא עובד במוצאי שבת, כמדומני, כך שלא חושב שיש בכלל ולו אדם אחד
מכל אותם אלפים רבים, כן, יש אלפים רבים, ביום יום בפארק הירקון ובעיקר בשישי
אחה"ץ או שבת בוקר ואחה"ץ.
החשיבות העיקרית היא ביכולת לחזור לנקודת המוצא.
נגיד לשם הוויכוח שלמטייל בפארק יש טווח הליכה של שעה. בלי הסתמכות על תח"צ זה אומר שצריך לעשות מסלול מעגלי או הלוך-חזור של כחצי שעה בכיוון. עם הסתמכות על תח"צ ניתן ללכת את כל השעה הזו בכיוון אחד ולהשתמש בתח"צ הרב המקיף את הפארק מכל צדדיו, במקרה הזה - מבלי להצטרך לחצות את הפארק צפונה לרוקח. זה אינו הקו היחיד והנהלת הפארק צריכה לקדם את כל הקווים שמסביב לו משום שהם מאפשרים למבקריו לחצות אותו ללא תלות בנקודת המוצא.
 
יש בסך הכל שני מקומות בהם ניתן לחצות את הירקון באזור הפארק

החשיבות העיקרית היא ביכולת לחזור לנקודת המוצא.
נגיד לשם הוויכוח שלמטייל בפארק יש טווח הליכה של שעה. בלי הסתמכות על תח"צ זה אומר שצריך לעשות מסלול מעגלי או הלוך-חזור של כחצי שעה בכיוון. עם הסתמכות על תח"צ ניתן ללכת את כל השעה הזו בכיוון אחד ולהשתמש בתח"צ הרב המקיף את הפארק מכל צדדיו, במקרה הזה - מבלי להצטרך לחצות את הפארק צפונה לרוקח. זה אינו הקו היחיד והנהלת הפארק צריכה לקדם את כל הקווים שמסביב לו משום שהם מאפשרים למבקריו לחצות אותו ללא תלות בנקודת המוצא.
יש בסך הכל שני מקומות בהם ניתן לחצות את הירקון באזור הפארק
המרכזי - ליד אצטדיון רמת גן (גשר המכביה המפורסם) ובשבע טחנות.
מי שחוצה את הירקון ליד האצטדיון יסתמך על התח"צ הענפה ליד קניון איילון ולא צריך את רחוב רוקח שכלל לא קרוב לשם.
מי שחוצה בשבע טחנות כבר ילך עד לאבא הלל ולא יסתמך על קו המיניבוסים היחיד שנוסע ברחוב רוקח.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


יש בסך הכל שני מקומות בהם ניתן לחצות את הירקון באזור הפארק
המרכזי - ליד אצטדיון רמת גן (גשר המכביה המפורסם) ובשבע טחנות.
מי שחוצה את הירקון ליד האצטדיון יסתמך על התח"צ הענפה ליד קניון איילון ולא צריך את רחוב רוקח שכלל לא קרוב לשם.
מי שחוצה בשבע טחנות כבר ילך עד לאבא הלל ולא יסתמך על קו המיניבוסים היחיד שנוסע ברחוב רוקח.
 
אני הגעתי לפארק הירקון מספר פעמים בקו 58.

איש לא היה צריך את הקו הזה בשביל הליכה בפארק הירקון
רוב האנשים שהולכים בפארק הירקון מגיעים לשם ברכב שלהם או ברכיבה
באופניים או עם רכבם הפרטי והם מחנים אותו או בר"ג ברח' רוקח הנ"ל או בחניונים
שליד רחוב עם שם זהה, רוקח, בצד של ת"א.

קו שלא עובד במוצאי שבת, כמדומני, כך שלא חושב שיש בכלל ולו אדם אחד
מכל אותם אלפים רבים, כן, יש אלפים רבים, ביום יום בפארק הירקון ובעיקר בשישי
אחה"ץ או שבת בוקר ואחה"ץ.
אני הגעתי לפארק הירקון מספר פעמים בקו 58.
וגם חזרתי ממנו בקו 58.
 

down und

New member
כל הכבוד לצה"ל

אני הגעתי לפארק הירקון מספר פעמים בקו 58.
וגם חזרתי ממנו בקו 58.
כל הכבוד לצה"ל
וכמה כמוך היו בשנה שלמה?
להערכתי לא יותר מאצבעות שתי הידיים.
עובדה גם שלא הייתי היחיד שכתב בשרשור הזה שחושב כך.

כי לפארק הירקון יש הן את הקווים לקניון איילון, הן את הקווים לרח' שטרית
והן את הקווים שנוסעים בשד' רוקח התל אביביות.
 
אתה מודע לכך שמדובר בקו שמופעל על ידי מיניבוסים?

אבל זו הגדה הדרומית של הירקון, ממש ליד פארק ושבילי הליכה.
אם אין שילוט ביציאות מהפארק שיסביר את העיקרון הקו יפספס קהל יעד שלם של מטיילים שצריכים לחזור אחרי הליכה ארוכה בפארק. מערכת תח"צ צריכה לפנות לא רק למשתמשיה הקבועים אלא ליידע קהלים נוספים על שירותים שהיא מציעה להם.
אתה מודע לכך שמדובר בקו שמופעל על ידי מיניבוסים?
זה קו שמיועד לשרת בעיקר תושבי שכונות ברמת גן וגבעתיים, לא מטיילים בפארק הירקון (שלגביהם down und כבר כתב).
 

Ccyclist

Well-known member
Omnibus - לכולם.

אתה מודע לכך שמדובר בקו שמופעל על ידי מיניבוסים?
זה קו שמיועד לשרת בעיקר תושבי שכונות ברמת גן וגבעתיים, לא מטיילים בפארק הירקון (שלגביהם down und כבר כתב).
Omnibus - לכולם.
הייעוד המדוייק של קו כזה או אחר לא אמור להדיר משתמשים אחרים או מזדמנים ממנו. בצפון לונדון יש מספר קווים כאלו בשכונת יוקרה בשם האמפסטד גארדן סאברב על בסיס עצירה ללא תחנות אבל לפני הקטעים האלו יש תחנות עם סימון על המפה והסבר.
 
זו הסיבה שקבעו סוף סוף תחנות

אבל זו הגדה הדרומית של הירקון, ממש ליד פארק ושבילי הליכה.
אם אין שילוט ביציאות מהפארק שיסביר את העיקרון הקו יפספס קהל יעד שלם של מטיילים שצריכים לחזור אחרי הליכה ארוכה בפארק. מערכת תח"צ צריכה לפנות לא רק למשתמשיה הקבועים אלא ליידע קהלים נוספים על שירותים שהיא מציעה להם.
זו הסיבה שקבעו סוף סוף תחנות
במטרופולין אין מקום לקווים בהינף יד שכאלה. חייבים להסדיר תחנות
יש שיטענו שאין מקום להם באף מקום. אבל יש מקומות (בעיקר בגלעיני כפרים ערביים) שהם נטולי מדרכות לחלוטין ולכן הבחירה היא בין "אין שירות" לבין "בהינף יד".
ברוקח ברמת גן היתה סתם גרירת רגליים של העירייה בהצבת תחנות, ובמסגרת הרפורמה ב-2011 היה חשוב להם לפתוח את הקו אז הם ניצלו את האפשרות הזו במקום שבו אסור היה לעשות זאת.
טוב שזה סודר.
 

XrayCharlie

New member
מה הפרסה הבלתי אפשרית הזאת?

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).
מה הפרסה הבלתי אפשרית הזאת?
 

טנק2

New member
יש מקרים בהם האוטובוס עוצר בתחנה לא נכונה

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).
יש מקרים בהם האוטובוס עוצר בתחנה לא נכונה
למשל בתחנת סמינר הקיבוצים, שם יש 5 תחנות בשורה אחת אחרי השנייה.
קווים שמופיעים ליעדים דומים עוצרים בתחנות שונות. למשל קו 149 נמצא עם 501 ו502 בתחנה, אבל 347 נמצא בתחנה של 33 ו 274, ו 90/91 בכלל בתחנה אחרת. איך הנהג אמור לדעת באיזו תחנה לעצור, והנוסע באיזו תחנה לעמוד?
 

אוהד1110

New member
את התחנות הללו הוסיפו כבר לפני מספר חודשים

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).
את התחנות הללו הוסיפו כבר לפני מספר חודשים
 
מיניבוס קו 58

לקו היחיד (?) שהיה לו קטע עצירה ללא תחנות נקבעו תחנות
בשעה טובה יש שלטי תחנות ברחוב רוקח ברמת גן, קו 58 מופיע בהן, וכך מעודכן גם במערכת המידע (מצ״ב תמונה ממוביט).
מיניבוס קו 58
היה נחמד אם מישהו מהכותבים היה מזדהה עם תושבי שכונת חרוזים - שבניגוד לתושבי שיכון וותיקים ורחוב רוקח - מרוחקים מתחנות אוטובוס של הקווים 42,142,67,65,531,525,524,76,58. כן, כן - שלל הקווים הזה נמצא בסמוך לשיכון וותיקים. קו 58 הוא קו שכונתי סיבובי מקניון איילון לכורזין וחזרה שנכנס לשיכון וותיקים ולבורסה. אין לתאר כמה היה עוזר לתושבי חרוזים אם היה נכנס לשכונה!!! הם תלויים בקו 66 הבעייתי שעובר בביאליק; קו 94 שעובר 4 פעמים ביום, קו 128 החדש שפועל מ-14:00 עד 20:00 - כל אלה במרחק הליכה לא קטן, שלא לדבר על 67,65 וכל השאר שממש ממש מרוחקים.
 
400 מטר זה מרחק הליכה לא קטן?

מיניבוס קו 58
היה נחמד אם מישהו מהכותבים היה מזדהה עם תושבי שכונת חרוזים - שבניגוד לתושבי שיכון וותיקים ורחוב רוקח - מרוחקים מתחנות אוטובוס של הקווים 42,142,67,65,531,525,524,76,58. כן, כן - שלל הקווים הזה נמצא בסמוך לשיכון וותיקים. קו 58 הוא קו שכונתי סיבובי מקניון איילון לכורזין וחזרה שנכנס לשיכון וותיקים ולבורסה. אין לתאר כמה היה עוזר לתושבי חרוזים אם היה נכנס לשכונה!!! הם תלויים בקו 66 הבעייתי שעובר בביאליק; קו 94 שעובר 4 פעמים ביום, קו 128 החדש שפועל מ-14:00 עד 20:00 - כל אלה במרחק הליכה לא קטן, שלא לדבר על 67,65 וכל השאר שממש ממש מרוחקים.
400 מטר זה מרחק הליכה לא קטן?
ומה בעייתי בקו 66?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה