זה אפילו לא קשור למאסק (הוא רק הגה והשיק את התחרות בחסותו)
אוי נו, שוב השטויות האלו של מאסק?
זה אפילו לא קשור למאסק (הוא רק הגה והשיק את התחרות בחסותו)
מדובר על עוד "קבוצת יזמים ישראלים" שמשתתפת בתחרות, שעוד לא ברור בכלל מה תהייינה תוצאותיה ומה תהיינה תוצאות פרוייקט הפיילוט שיבוא לאחר מכן. בטוחני ב-100% שהפיילוט הזה לא יקום באילת ולא בישראל.
חבל לי מאוד, אבל תמיד כשמדברים על "קבוצת יזמים ישראלים המקדמת פתרון תחבורה מהפכני", זה רק בכתבות שעולות בתדירות של כפעמיים בשנה על מנורייל בבת-ים, "קפסולות אוטונומיות", "גונדולות על תעלות שנשלטות על ידי בינה מלאכותית" ושאר קשקושים וחלויימעס בסגנון הזה. כתבות קליק-בייט ותו לא. את פתרונות התחבורה האמיתיים וכאלה שהמדינה באמת זקוקה להם, כל חבר בפורום הזה יודע, וגם הכתב עופר פטרסבורג בוודאי שיודע*, כי הפתרונות האלה הם קונבנציונליים להחריד אך יעילים להפליא (איפה שהם קיימים - וזה לא כאן עדיין, לצערנו).
* ואני כבר לא כל-כך בטוח שגם שר התחבורה יודע.
[את כל זה כתבתי למרות שבאופן עקרוני אני חושב שהרעיון עצמו של Hyperloop בהחלט ראוי לקידום. בתיאוריה, זהו אכן עתיד התחבורה. אלא שממש לא ברור האם זמנו הגיע כבר כעת, עם הטכנולוגיה הקיימת - ואת זה בדיוק התחרות מנסה להבהיר... וכרגע ישראל ממש, אבל ממש לא במפה.]