מה חדש במתחם תחנת הרצליה.

מצב
הנושא נעול.

מיכה ס

New member
מה חדש במתחם תחנת הרצליה.

מה חדש במתחם תחנת הרצליה.
למי שכועס על השבתת פעילות הקו, רציתי להוסיף שבתור אחד שגר במקום העבודות שם ללא לאות, לרבות בלילה. מזמן לא שמעתי רעש מכיוון התחנה בלילה.

 

מיכה ס

New member
מה דינם של שלושת המסילות הימניות המגיעות מהמזרח (רעננה)

מה חדש במתחם תחנת הרצליה.
למי שכועס על השבתת פעילות הקו, רציתי להוסיף שבתור אחד שגר במקום העבודות שם ללא לאות, לרבות בלילה. מזמן לא שמעתי רעש מכיוון התחנה בלילה.
מה דינם של שלושת המסילות הימניות המגיעות מהמזרח (רעננה)

 
שתיים מהן תתחברנה לזוג המסילות המזרחי בתחנת תא אוניברסיטה

מה דינם של שלושת המסילות הימניות המגיעות מהמזרח (רעננה)
שתיים מהן תתחברנה לזוג המסילות המזרחי בתחנת תא אוניברסיטה
דרך שני רציפים חדשים בתחנת הרצליה (זוג המסילות המזרחי החדש שיקום בין הרצליה לת"א אוניברסיטה) ואחת תסתיים בתחנת הרצליה או דרומית לה.
עבודות ההקמה של זוג המסילות הזה מתבצעות בנפרד מהסטת מסילות החוף.
 

aryeri

Member
למה זוג המסילות הימניות (המזרחיות) עקומות כל כך?

שתיים מהן תתחברנה לזוג המסילות המזרחי בתחנת תא אוניברסיטה
דרך שני רציפים חדשים בתחנת הרצליה (זוג המסילות המזרחי החדש שיקום בין הרצליה לת"א אוניברסיטה) ואחת תסתיים בתחנת הרצליה או דרומית לה.
עבודות ההקמה של זוג המסילות הזה מתבצעות בנפרד מהסטת מסילות החוף.
למה זוג המסילות הימניות (המזרחיות) עקומות כל כך?
מה אילץ להניח אותן כל כך עקום?

דבר שני - האם לקו של לולאת השרון תחנת הרצליה תשמש כתחנת קצה של הקו? כך שבתשתיות טוען. מוזר לי ביותר. הייתי בטוח שזה יהיה קו בין אשקלון למשה דיין דרך לולאת השרון. נראה לי שהוא התבלבל עם הקו המהיר לירושלים...
 
אתה בטוח שזה מה שנכתב ב"שבתשתיות"?

למה זוג המסילות הימניות (המזרחיות) עקומות כל כך?
מה אילץ להניח אותן כל כך עקום?

דבר שני - האם לקו של לולאת השרון תחנת הרצליה תשמש כתחנת קצה של הקו? כך שבתשתיות טוען. מוזר לי ביותר. הייתי בטוח שזה יהיה קו בין אשקלון למשה דיין דרך לולאת השרון. נראה לי שהוא התבלבל עם הקו המהיר לירושלים...
אתה בטוח שזה מה שנכתב ב"שבתשתיות"?
אתה יכול להביא קישור?
 

Bus Nerd

Active member
שים לב שהתמונה צולמה עם זום, ש"משטח" את התמונה

למה זוג המסילות הימניות (המזרחיות) עקומות כל כך?
מה אילץ להניח אותן כל כך עקום?

דבר שני - האם לקו של לולאת השרון תחנת הרצליה תשמש כתחנת קצה של הקו? כך שבתשתיות טוען. מוזר לי ביותר. הייתי בטוח שזה יהיה קו בין אשקלון למשה דיין דרך לולאת השרון. נראה לי שהוא התבלבל עם הקו המהיר לירושלים...
שים לב שהתמונה צולמה עם זום, ש"משטח" את התמונה
תופעת לוואי של עדשות telephoto זה השיטוח הזה של התמונה. זה אומר שה"עיקום" של המסילות הוא הרבה פחות דרסטי במציאות.
 
צולם היום בהרצליה

מה חדש במתחם תחנת הרצליה.
למי שכועס על השבתת פעילות הקו, רציתי להוסיף שבתור אחד שגר במקום העבודות שם ללא לאות, לרבות בלילה. מזמן לא שמעתי רעש מכיוון התחנה בלילה.
צולם היום בהרצליה
שימו לב ליעד קו 3


 

arseny92

Well-known member
מנהל
אז מתי נפתחות רכבת רעננה? כעת רק ההמשך מה"ש סוקולוב?

צולם היום בהרצליה
שימו לב ליעד קו 3
אז מתי נפתחות רכבת רעננה? כעת רק ההמשך מה"ש סוקולוב?
כי זה עוד יקח זמן עד שהלולאה תחובר להרצליה עפ"י התמונות למעלה ונסיעות מבחן בקטע הזה
 
תחנות רעננה ייפתחו כנראה לקראת פסח 2018

אז מתי נפתחות רכבת רעננה? כעת רק ההמשך מה"ש סוקולוב?
כי זה עוד יקח זמן עד שהלולאה תחובר להרצליה עפ"י התמונות למעלה ונסיעות מבחן בקטע הזה
תחנות רעננה ייפתחו כנראה לקראת פסח 2018
החיבור בין רעננה להרצליה רק בשלהי 2019.
 
הוא כן

הוא לא מגיע ללב הפארק?
הוא כן
הכוונה היתה שיגיע לרעננה מערב כתחנת קצה,למרות שהיא לא פתוחה.
לא יודע מי הנתגד לזה, אבל בדקה ה-90 הוחלט שבמקום זה הוא יסיים בתחנת הקצה בלב הפארק.
סביר שעם פתיחת התחנה במרץ/אפריל, קו 3 אכן יסיים שם. אז זו "טעות זמנית" בשילוט.
 

טנק2

New member
טוב שהעבירו אותו כרגע ללב הפארק, התחנה שוממה ואין מקום לנהג

הוא כן
הכוונה היתה שיגיע לרעננה מערב כתחנת קצה,למרות שהיא לא פתוחה.
לא יודע מי הנתגד לזה, אבל בדקה ה-90 הוחלט שבמקום זה הוא יסיים בתחנת הקצה בלב הפארק.
סביר שעם פתיחת התחנה במרץ/אפריל, קו 3 אכן יסיים שם. אז זו "טעות זמנית" בשילוט.
טוב שהעבירו אותו כרגע ללב הפארק, התחנה שוממה ואין מקום לנהג
הכביש גישה אליה חסום, וגם אם היו פותחים אותו-אין שם מקום למסוף ולעצירה לנהג כמו שצריך.
 

Ccyclist

Well-known member
מי שקורא מספרי ברייל קורא גם יעדים בברייל.

כמעט אף אחד לא קורא ברייל
העיוורים משתמשים יותר במספרים ואותיות מודגשים וכן באמצעי עזר אחרים
מי שקורא מספרי ברייל קורא גם יעדים בברייל.
כל הסיפור של כתב הברייל הוא שהשימוש בגריד של 2-3 נקודות קל יותר לזיהוי מאותיות מובלטות - הרעיון הראשוני שהיה לברייל לפני שחקר ויצר את שיטת הכתב שלו. בבריטניה נהוג שיש כיתוב ברייל על לחצני הפעמון באוטובוס ויתכן שזה תקן אירופאי (זה סוג הדברים שיש ברקע שלא מתמקדים בהם אך הם קיימים למען הציבור שזקוק להם) ובתווי חירום (כיבוי, מידע מעליות, מידע על פינוי כלי רכב ציבוריים) וכן על אריזות תרופות יש לעיתים כיתוב של בין משפט אחד לפיסקה שלמה בכתב ברייל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה