עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
הצעתי ל"תיקון" המטרו 2016, תוך היצמדות מקסימלית לתוואי האוצר

לגבי הקטע בתל אביב, יתכן שאתה צודק
לגבי הענפים, רק זה יוציא את תושבי הפרברים מהבוץ
הצעתי ל"תיקון" המטרו 2016, תוך היצמדות מקסימלית לתוואי האוצר
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/180287593/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
מאז קוצץ הענף הדרומי של מה שהפך ל M2, ובזמנו נצמדתי לאיילון כתוואי מטרו נוסף מתוך כמה צירי מטרו צפון דרום בלב העיר אך בתור ציר יחיד כזה אין לכך הצדקה.
&nbsp
אני חושב שקטע מרכזי שנמצא בין הירוק לאדום דרומית לקרליבך, עם המשך ממערב לירוק עד לנקודה מסויימת בדיזינגוף ומשם פנייה אולי דרך כיכר המדינה או הצפון הישן והשקה לתחנת האוניברסיטה תהיה ציר בעל ערך נוסף למערכת (גריד של 3 קווי צפון דרום מהירקון לנווה צדק וגריד של 4 קווים כאלו דרומית לשם אם סופרים את מסילת חולון כקו ולא סופרים את הענפים הדרומיים ומסילת לוד לצורך הגריד אלא כשלוחות). ציר כזה יאפשר חיבורי רוחב נוספים וכן חיבורים אלכסוניים או בעלי פנייות כמו הקו הסגול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה