עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל

עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.

הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.

הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).

כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.

בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.

מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.

 

Ccyclist

Well-known member
והנה המפה בסיבוב 90 מעלות, "ברצלונה".

עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.

הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.

הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).

כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.

בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.

מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.
והנה המפה בסיבוב 90 מעלות, "ברצלונה".
הים אותו הים ואינו מאפשר לחצות את מרכז העיר אל מעבר לקו החוף. גם בברצלונה מסובבים את הים בדיאגרמות הרשת. הכחול לקווי הרכבת גם הוא אותו הכחול (ר"י או המערכות הפרבריות הקטאלוניות), ויחסי הגומלין בין המערכת הפרברית החוצה למערכת העירונית דומים גם הם.
&nbsp
ברצלונה היא המערכת המסילתית-עירונית שהכי קרובה למה שצריך ליישם בגוש דן ומקור השראה שיש ללמוד ממנו.
&nbsp
&nbsp

 
ברצלונה יותר דומה לחיפה עם הים וההרים שחוסמים גישה

והנה המפה בסיבוב 90 מעלות, "ברצלונה".
הים אותו הים ואינו מאפשר לחצות את מרכז העיר אל מעבר לקו החוף. גם בברצלונה מסובבים את הים בדיאגרמות הרשת. הכחול לקווי הרכבת גם הוא אותו הכחול (ר"י או המערכות הפרבריות הקטאלוניות), ויחסי הגומלין בין המערכת הפרברית החוצה למערכת העירונית דומים גם הם.
&nbsp
ברצלונה היא המערכת המסילתית-עירונית שהכי קרובה למה שצריך ליישם בגוש דן ומקור השראה שיש ללמוד ממנו.
&nbsp
&nbsp
ברצלונה יותר דומה לחיפה עם הים וההרים שחוסמים גישה
 
לא מתוכננת לולאת ראשון לציון

עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.

הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.

הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).

כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.

בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.

מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.
לא מתוכננת לולאת ראשון לציון
כאשר יתבצע החיבור בין משה דיין לראשונים (ועוד לפני כן בין הראשונים למודיעין) מה שמתוכנן זה שהקו ימשיך ממשה דיין עד למודיעין.

ההתייחסות שלך לקו הזה כקו הפרברי היחיד לא נכונה. יש לפחות עוד קו פרברי אחד לא פחות מרכזי מהקו הזה: קו בנימינה / נתניה - רחובות / אשקלון,
לפחות הקטע בין נתניה לרחובות הוא חלק בלתי נפרד מהמערכת של גוש דן והוא גם אחת הסיבות לכך שלא תהיה לולאה של ראשון לציון כפי שהתייחסת אליה. קו נתניה - רחובות משלים את הכיסוי בקטע הזה של "הלולאה" שלא תהיה.

 

Ccyclist

Well-known member
בתוכנית הרשמית נשארו 21-13 סלוטים פנויים לכיוון באיילון.

לא מתוכננת לולאת ראשון לציון
כאשר יתבצע החיבור בין משה דיין לראשונים (ועוד לפני כן בין הראשונים למודיעין) מה שמתוכנן זה שהקו ימשיך ממשה דיין עד למודיעין.

ההתייחסות שלך לקו הזה כקו הפרברי היחיד לא נכונה. יש לפחות עוד קו פרברי אחד לא פחות מרכזי מהקו הזה: קו בנימינה / נתניה - רחובות / אשקלון,
לפחות הקטע בין נתניה לרחובות הוא חלק בלתי נפרד מהמערכת של גוש דן והוא גם אחת הסיבות לכך שלא תהיה לולאה של ראשון לציון כפי שהתייחסת אליה. קו נתניה - רחובות משלים את הכיסוי בקטע הזה של "הלולאה" שלא תהיה.
בתוכנית הרשמית נשארו 21-13 סלוטים פנויים לכיוון באיילון.
על שני זוגות מסילה מחושמלת ניתן להעביר 48 רכבות בשעה לכיוון בהפעלה כל 2.5 דק' או 40 רכבות לכיוון בהפעלה של כל 3 דק. הצרכים התחבורתיים של גוש דן הפנימי יביאו ללחצים להפעלת הרכבת הפרברית של גוש דן בתדירות של פעם ב6 דקות לפחות וקיומם של הסלוטים בעידן החישמול והמסילה הרביעית יקשה על ר"י לסרב. הצורך ברכבת פרברית בגוש דן וקיומן של המסילות והסלוטים חזק יותר מכל תיכנון רשמי קיים.
&nbsp
לעניין הדיאגרמה - היא מייצגת את אזור גוש דן שבו מתוכננת מערכת הרק"ל ולכן אין טעם להרחיב אותה לבנימינה ואשקלון. הדיאגרמה מראה את האיילון כציר רכבתי תדיר, "הקו הרביעי" במערכת וקו לולאת השרון הינו הקו הפרברי היחיד בתחום גוש דן ולכן ההתייחסות אליו היא כקו היחיד שרלוונטי למערכת הרק"ל. הייצוג לשאר מערכת ר"י בכחול חלול מציין שיש תדירות פחותה וצורך לבדוק לוחות זמנים. ניסיתי גירסה עם קיווקוו הקו הפרברי מחוץ לאיילון ורציפות באיילון בלבד אבל זה לא היה אסטטי.
 
קטע נתניה - רחובות זה קטע פרברי לחלוטין בתחום גוש-דן

בתוכנית הרשמית נשארו 21-13 סלוטים פנויים לכיוון באיילון.
על שני זוגות מסילה מחושמלת ניתן להעביר 48 רכבות בשעה לכיוון בהפעלה כל 2.5 דק' או 40 רכבות לכיוון בהפעלה של כל 3 דק. הצרכים התחבורתיים של גוש דן הפנימי יביאו ללחצים להפעלת הרכבת הפרברית של גוש דן בתדירות של פעם ב6 דקות לפחות וקיומם של הסלוטים בעידן החישמול והמסילה הרביעית יקשה על ר"י לסרב. הצורך ברכבת פרברית בגוש דן וקיומן של המסילות והסלוטים חזק יותר מכל תיכנון רשמי קיים.
&nbsp
לעניין הדיאגרמה - היא מייצגת את אזור גוש דן שבו מתוכננת מערכת הרק"ל ולכן אין טעם להרחיב אותה לבנימינה ואשקלון. הדיאגרמה מראה את האיילון כציר רכבתי תדיר, "הקו הרביעי" במערכת וקו לולאת השרון הינו הקו הפרברי היחיד בתחום גוש דן ולכן ההתייחסות אליו היא כקו היחיד שרלוונטי למערכת הרק"ל. הייצוג לשאר מערכת ר"י בכחול חלול מציין שיש תדירות פחותה וצורך לבדוק לוחות זמנים. ניסיתי גירסה עם קיווקוו הקו הפרברי מחוץ לאיילון ורציפות באיילון בלבד אבל זה לא היה אסטטי.
קטע נתניה - רחובות זה קטע פרברי לחלוטין בתחום גוש-דן
ותדירות הרכבות בין נתניה לתל אביב לא פחותה מזו של הקו שאתה מתייחס אליו כקו הפרברי היחיד.
שלא לדבר על זה שתחנות נתניה ורחובות הן התחנות עתירות הנוסעים ביותר בגוש דן מחוץ לתל אביב.
 

Ccyclist

Well-known member
מדובר במפת שרון - רשל"צ של גוש דן.

קטע נתניה - רחובות זה קטע פרברי לחלוטין בתחום גוש-דן
ותדירות הרכבות בין נתניה לתל אביב לא פחותה מזו של הקו שאתה מתייחס אליו כקו הפרברי היחיד.
שלא לדבר על זה שתחנות נתניה ורחובות הן התחנות עתירות הנוסעים ביותר בגוש דן מחוץ לתל אביב.
מדובר במפת שרון - רשל"צ של גוש דן.
לקווים הפרבריים של רכבת ישראל יש את מפת ר"י.
&nbsp
אם אכליל את אשקלון-לוד ובינימינה במפה התחום של הרק"ל יתגמד לקנה מידה קטן מדי במפה הכוללת.
&nbsp
בכל מערכת מסילתית עירונית הפירוט של המערכת הפרברית או הארצית מוגבל למה שרלוונטי בתחומי המטרופולין בלבד, ורומז על קיומן של שאר המערכות שניתן לברר עליהן במידע הרלוונטי להן.
&nbsp
&nbsp
 
אתה לא צריך להכליל עד אשקלון ובנימינה, מספיק להכליל עד

מדובר במפת שרון - רשל"צ של גוש דן.
לקווים הפרבריים של רכבת ישראל יש את מפת ר"י.
&nbsp
אם אכליל את אשקלון-לוד ובינימינה במפה התחום של הרק"ל יתגמד לקנה מידה קטן מדי במפה הכוללת.
&nbsp
בכל מערכת מסילתית עירונית הפירוט של המערכת הפרברית או הארצית מוגבל למה שרלוונטי בתחומי המטרופולין בלבד, ורומז על קיומן של שאר המערכות שניתן לברר עליהן במידע הרלוונטי להן.
&nbsp
&nbsp
אתה לא צריך להכליל עד אשקלון ובנימינה, מספיק להכליל עד
רחובות ונתניה.
ואם אתה מתעקש אפשר גם עד רחובות והרצליה, אם נתניה רחוקה מדי עבורך.
מרחובות אתה לא באמת יכול להתעלם, כי אם תקח בחשבון את כלל תחום הפעילות של נת"ע, הוא כולל גם קווי מטרו שמגיעים עד רחובות.
 

Ccyclist

Well-known member
המפה כוללת את רחובות ובית יהושוע.

אתה לא צריך להכליל עד אשקלון ובנימינה, מספיק להכליל עד
רחובות ונתניה.
ואם אתה מתעקש אפשר גם עד רחובות והרצליה, אם נתניה רחוקה מדי עבורך.
מרחובות אתה לא באמת יכול להתעלם, כי אם תקח בחשבון את כלל תחום הפעילות של נת"ע, הוא כולל גם קווי מטרו שמגיעים עד רחובות.
המפה כוללת את רחובות ובית יהושוע.
המפה אמנם אילמת אבל אם תספור שתי תחנות דרומית ללוד תראה שתחנת רחובות נמצאת שם כי היא מתאימה לייצוג בדיאגרמה שמסתיימת תחנת ר"י אחת דרומה מרשל"צ-דיין שבה מסתיים הקו הירוק.

כללתי את בית יהושוע כדי להראות שישנן תחנות במסילת החוף צפונית ללולאת השרון.

במפות עירוניות המסתיימות בחיצים נהוג לרשום את שמות היעדים שבהמשך הרשת הארצית ליד החיצים.

הנוסע של רכבת ישראל ישתמש ממילא במפה אחרת כפי שעושה נוסע בכל רכבת פרברית אחרת בעולם. המפה שיצרתי היא לנוסע העירוני בגוש דן.
 
לנוסע העירוני בגוש דן הקו שבין נתניה לרחובות לא שונה מהקו

המפה כוללת את רחובות ובית יהושוע.
המפה אמנם אילמת אבל אם תספור שתי תחנות דרומית ללוד תראה שתחנת רחובות נמצאת שם כי היא מתאימה לייצוג בדיאגרמה שמסתיימת תחנת ר"י אחת דרומה מרשל"צ-דיין שבה מסתיים הקו הירוק.

כללתי את בית יהושוע כדי להראות שישנן תחנות במסילת החוף צפונית ללולאת השרון.

במפות עירוניות המסתיימות בחיצים נהוג לרשום את שמות היעדים שבהמשך הרשת הארצית ליד החיצים.

הנוסע של רכבת ישראל ישתמש ממילא במפה אחרת כפי שעושה נוסע בכל רכבת פרברית אחרת בעולם. המפה שיצרתי היא לנוסע העירוני בגוש דן.
לנוסע העירוני בגוש דן הקו שבין נתניה לרחובות לא שונה מהקו
שאתה מתייחס אילו במפורש.
לא ברור מדוע אתה נותן לקו של לולאת השרון - משה דיין משקל "עירוני" ו"גוש דני" יותר מלקו שבין נתניה (או הרצליה) לרחובות.
 
מפת הקווים המתוכננים לתחילת העשור הבא אולי תעזור לך

מדובר במפת שרון - רשל"צ של גוש דן.
לקווים הפרבריים של רכבת ישראל יש את מפת ר"י.
&nbsp
אם אכליל את אשקלון-לוד ובינימינה במפה התחום של הרק"ל יתגמד לקנה מידה קטן מדי במפה הכוללת.
&nbsp
בכל מערכת מסילתית עירונית הפירוט של המערכת הפרברית או הארצית מוגבל למה שרלוונטי בתחומי המטרופולין בלבד, ורומז על קיומן של שאר המערכות שניתן לברר עליהן במידע הרלוונטי להן.
&nbsp
&nbsp
מפת הקווים המתוכננים לתחילת העשור הבא אולי תעזור לך
להבין למה אני מתכוון בקטע הרצליה - רחובות.

 

bralor4247

New member
יש להוסיף את קווי המטרו M1M2M3

עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.

הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.

הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).

כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.

בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.

מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.
יש להוסיף את קווי המטרו M1M2M3
http://www.nta.co.il/sites/default/files/map_site_702x645.556.jpg
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
אני מקווה שעד 2030 תוכנית המטרו תתוקן באופן מהותי.

אני מקווה שעד 2030 תוכנית המטרו תתוקן באופן מהותי.
הקו היחיד שאני מסכים איתו הוא M2 שהינו קו מזרח-מערב הגיוני.
&nbsp
M3 צריך שינמוך לרק"ל היקפי כי פשוט לא הגיוני שיש הצדקה למטרו היקפי ואין הצדקה למטרו צפון-דרום בלב העיר.
&nbsp
M1 מיותר לחלוטין אם הקטע המרכזי שלו חופף ממילא למסילת האיילון. אני מקווה שיפצלו אותו כך שהענפים ישמרו על נקודות ההשקה על גבול העיר תל אביב וייצרו קו מטרו צפון-דרום בתל אביב או אולי שני קווי מטרו צפון דרום נפרדים בתל אביב / עבר הירקון. בעבר פרסמתי בפורום הצעה ברוח זו. אני מקווה מאד שעד שלב האישור יבינו שאם ממילא חופרים מנהרת מטרו חבל לבזבז אותה על תוואי רכבתי עתיר קישוריות ויעבירו את התועלת שבה לתוואי עירוני חדש.
&nbsp
אם המטרו יתפתח אפשר להכליל אותו ע"י הגדלת הגריד הפנימי של ת"א (יתכן שדרום הדיאגרמה זקוקה למתיחה מסויימת).
&nbsp
יתכן שבשביל האתגר העיצובי אוסיף את המטרו למפה אבל אני מאד מסתייג ממנו בתיכנון הנוכחי ומקווה שגורמי הפורום שבקשר עם הרשויות והמתכננים יבהירו להם את הבעיות שבהצעה הנוכחית.
 

bralor4247

New member
M1 מיותר?

אני מקווה שעד 2030 תוכנית המטרו תתוקן באופן מהותי.
הקו היחיד שאני מסכים איתו הוא M2 שהינו קו מזרח-מערב הגיוני.
&nbsp
M3 צריך שינמוך לרק"ל היקפי כי פשוט לא הגיוני שיש הצדקה למטרו היקפי ואין הצדקה למטרו צפון-דרום בלב העיר.
&nbsp
M1 מיותר לחלוטין אם הקטע המרכזי שלו חופף ממילא למסילת האיילון. אני מקווה שיפצלו אותו כך שהענפים ישמרו על נקודות ההשקה על גבול העיר תל אביב וייצרו קו מטרו צפון-דרום בתל אביב או אולי שני קווי מטרו צפון דרום נפרדים בתל אביב / עבר הירקון. בעבר פרסמתי בפורום הצעה ברוח זו. אני מקווה מאד שעד שלב האישור יבינו שאם ממילא חופרים מנהרת מטרו חבל לבזבז אותה על תוואי רכבתי עתיר קישוריות ויעבירו את התועלת שבה לתוואי עירוני חדש.
&nbsp
אם המטרו יתפתח אפשר להכליל אותו ע"י הגדלת הגריד הפנימי של ת"א (יתכן שדרום הדיאגרמה זקוקה למתיחה מסויימת).
&nbsp
יתכן שבשביל האתגר העיצובי אוסיף את המטרו למפה אבל אני מאד מסתייג ממנו בתיכנון הנוכחי ומקווה שגורמי הפורום שבקשר עם הרשויות והמתכננים יבהירו להם את הבעיות שבהצעה הנוכחית.
M1 מיותר?
כ"ס הוד השרון ורעננה לא חשובים? רק תל אביב
 

Ccyclist

Well-known member
הקטע המרכזי שלו מיותר לחלוטין בגלל הכפילות לאיילון.

M1 מיותר?
כ"ס הוד השרון ורעננה לא חשובים? רק תל אביב
הקטע המרכזי שלו מיותר לחלוטין בגלל הכפילות לאיילון.
לתושבי הישובים שמנית יש / תהיה רכבת פרברית של ר"י לאיילון ואין טעם לחפור מנהרת מטרו בתוואי זה. מדובר בביזבוז כספים משווע בייחוד כשיש תוכניות של ר"י למנהר שם שתי מסילות (וגם הן בהפוך על הפוך ישראבלופי אינן לרכבת פרברית עתירת תחנות כמקובל בעולם אלא לשירות בינעירוני מהיר).
&nbsp
אני מניח שיש הגיון מאחורי הענפים בשני צידי הקטע המרכזי ושניתן לשלב אותם בקטע מרכזי אחר שיהווה תרומה ממשית לתנועה בתוך ת"א או אפילו שני קטעים כאלו לשני קווים בין הענפים.
 

bralor4247

New member
נסעת פעם בתוך ערי השרון???

הקטע המרכזי שלו מיותר לחלוטין בגלל הכפילות לאיילון.
לתושבי הישובים שמנית יש / תהיה רכבת פרברית של ר"י לאיילון ואין טעם לחפור מנהרת מטרו בתוואי זה. מדובר בביזבוז כספים משווע בייחוד כשיש תוכניות של ר"י למנהר שם שתי מסילות (וגם הן בהפוך על הפוך ישראבלופי אינן לרכבת פרברית עתירת תחנות כמקובל בעולם אלא לשירות בינעירוני מהיר).
&nbsp
אני מניח שיש הגיון מאחורי הענפים בשני צידי הקטע המרכזי ושניתן לשלב אותם בקטע מרכזי אחר שיהווה תרומה ממשית לתנועה בתוך ת"א או אפילו שני קטעים כאלו לשני קווים בין הענפים.
נסעת פעם בתוך ערי השרון???
פקקי ענק עד שאפשר בכלל להגיע לתחנת רכבת.
מי שגר במרכז הוד השרון לוקח לו חצי שעה להגיע ברכב לתחנת הרכבת.
אין מספיק נתיבים גם לרכבים וגם לאוטובוסים.
הרכבת צריכה להתחיל ממרכזי הערים הללו כמו בכל פרברי המטרופולינים בעולם
ואי אפשר לבצע את זה ללא מטרו.
 

Ccyclist

Well-known member
הענפים מקובלים עלי.

נסעת פעם בתוך ערי השרון???
פקקי ענק עד שאפשר בכלל להגיע לתחנת רכבת.
מי שגר במרכז הוד השרון לוקח לו חצי שעה להגיע ברכב לתחנת הרכבת.
אין מספיק נתיבים גם לרכבים וגם לאוטובוסים.
הרכבת צריכה להתחיל ממרכזי הערים הללו כמו בכל פרברי המטרופולינים בעולם
ואי אפשר לבצע את זה ללא מטרו.
הענפים מקובלים עלי.
 

bralor4247

New member
לגבי הקטע בתל אביב, יתכן שאתה צודק

הקטע המרכזי שלו מיותר לחלוטין בגלל הכפילות לאיילון.
לתושבי הישובים שמנית יש / תהיה רכבת פרברית של ר"י לאיילון ואין טעם לחפור מנהרת מטרו בתוואי זה. מדובר בביזבוז כספים משווע בייחוד כשיש תוכניות של ר"י למנהר שם שתי מסילות (וגם הן בהפוך על הפוך ישראבלופי אינן לרכבת פרברית עתירת תחנות כמקובל בעולם אלא לשירות בינעירוני מהיר).
&nbsp
אני מניח שיש הגיון מאחורי הענפים בשני צידי הקטע המרכזי ושניתן לשלב אותם בקטע מרכזי אחר שיהווה תרומה ממשית לתנועה בתוך ת"א או אפילו שני קטעים כאלו לשני קווים בין הענפים.
לגבי הקטע בתל אביב, יתכן שאתה צודק
לגבי הענפים, רק זה יוציא את תושבי הפרברים מהבוץ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה