Ccyclist
Well-known member
עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.
הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.
הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).
כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.
בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.
מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.
עיצוב מחדש למפת נת"ע החדשה, כולל קווי רכבת ישראל
הנה מפה אילמת הכוללת מיקומים לכל התחנות - רק"ל ורכבת ישראל בדיאגרמה, אינני קובר אותה במעמקי השירשור הקודם.
הבעיה במפה של נת"ע שמנעה את שילוב רכבת ישראל בדיאגרמה היתה יישור המערכת לפי הקו הירוק, דבר שמנע איילון ישר. כמו כן הסיבוב של הקו הירוק סביב האוניברסיטה לא הקל על העיצוב.
הפתרון שלי היה ליישר את הקטע המערבי של כל שלושת קווי הרק"ל לפי קו החוף (מה שמעלה את השאלה מדוע אין קטעי חיבור שיאפשרו קו רציף שם, מדובר בקטעי רק"ל עילי).
כחלק מהפתרון הקו הירוק מתעקם מצפון לארלוזרוב (במציאות יש זווית אלכסונית קלה מקרליבך ועד לירקון) וזה פותר את בעיית ה"טיול" של הסיבוב הגאוגרפי סביב האוניברסיטה ומאפשר ייצוג כקו ישר.
בקו הסגול אני מייצג "קטע אקספרס" בקטע המשותף לשני הענפים.
מערכת רכבת ישראל מייוצגת בצורה סכמטית המאפשרת את הוספת לולאת רשל"צ לכשתושלם. הקו הפרברי מיוצג בכחול רציף והקווים הארציים בכחול חלול. הכללת קווי ר"י במפה מראה עד כמה שתי המערכות נסמכות האחת על השניה ואת חשיבות הכללת כל המערכת המסילתית בגוש דן במפת הרק"ל.