ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)

מצב
הנושא נעול.

down und

New member
ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
 
מי אנחנו שנלמד את הפרופסור המלומד הזה מה נכון?

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
מי אנחנו שנלמד את הפרופסור המלומד הזה מה נכון?
 
לא, כי הכביש התלת נתיבי לכל כיוון לא מפריד את העיר...

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
לא, כי הכביש התלת נתיבי לכל כיוון לא מפריד את העיר...
 

Ccyclist

Well-known member
שלח אותו למדרחוב יפו בירושלים ואם לא יאה לו - לאמסטרדם.

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
שלח אותו למדרחוב יפו בירושלים ואם לא יאה לו - לאמסטרדם.
ניתן בקלות להתרשם מהעניין ומההשפעה על התושבים. כמו כן בירושלים כדאי להדגיש את המצב בציר הרצל בשכונת בית הכרם (תחנת קריית דניה) כאזור מרקם עירוני. יש להדגיש שחסימת שדרות הרצל בבית הכרם לתנועה פרטית בכיוון דרום החלה כבר בתחילת שנות התשעים הרבה לפני פרוייקט הרק"ל וכיום התנועה הפרטית בציר הרצל בין האזור שמצפון לבית הכרם ומדרום לה עובר במורדכי איש שלום. כמו כן צריך לבקרבשדרות הרצל במקביל לשכונת קריית משה כרק"ל בכביש עירוני רב מסלולי שתמיד הפריד בין המלונות שממזרח לו וקריית הלאום לקריית משה (אם כי 200 מטר ממזרח לקטע שבין תחנת קריית משה וגשר המיתרים ישנו גם כביש בגין).
&nbsp
אם בירת ישראל לא יאה ליום של סיור יתכבדו ויטוסו לאירופה על חשבון התושבים, זה עדיין מזיק פחות מחסימת הרק"ל על בסיס דיעות קדומות.
 

down und

New member
זה מה שמטריף אותי

שלח אותו למדרחוב יפו בירושלים ואם לא יאה לו - לאמסטרדם.
ניתן בקלות להתרשם מהעניין ומההשפעה על התושבים. כמו כן בירושלים כדאי להדגיש את המצב בציר הרצל בשכונת בית הכרם (תחנת קריית דניה) כאזור מרקם עירוני. יש להדגיש שחסימת שדרות הרצל בבית הכרם לתנועה פרטית בכיוון דרום החלה כבר בתחילת שנות התשעים הרבה לפני פרוייקט הרק"ל וכיום התנועה הפרטית בציר הרצל בין האזור שמצפון לבית הכרם ומדרום לה עובר במורדכי איש שלום. כמו כן צריך לבקרבשדרות הרצל במקביל לשכונת קריית משה כרק"ל בכביש עירוני רב מסלולי שתמיד הפריד בין המלונות שממזרח לו וקריית הלאום לקריית משה (אם כי 200 מטר ממזרח לקטע שבין תחנת קריית משה וגשר המיתרים ישנו גם כביש בגין).
&nbsp
אם בירת ישראל לא יאה ליום של סיור יתכבדו ויטוסו לאירופה על חשבון התושבים, זה עדיין מזיק פחות מחסימת הרק"ל על בסיס דיעות קדומות.
זה מה שמטריף אותי
ניחא לא היו תקדימים, ניחא היה מדובר באיזה שרלטן דפ"ר שבקושי גמר בית ספר עממי.
אבל לא, הוא באמת (בלי גרם סרקאזם) אדם משכמו ומעלה. מנהל מוצלח ופופולרי
של אחד מבתי הספר הכי מפורסמים בישראל וכן מדען גרעין.
שמעתי אותו מדבר במשך כמעט שעה ובסך הכל התרשמתי מאוד מאישיותו.

לא מצליח להבין כיצד מדען גרעין ומנהל בית ספר מדבר כמו, לא מבחינת הצורה
כי הוא נאם כמו אדם מדופלם אלא מבחינת התוכן, רוכל בשוק. (בנושא הרכבת בלבד).
 

Bus Nerd

Active member
זה מה שהבוחרים שלו רוצים לשמוע...

זה מה שמטריף אותי
ניחא לא היו תקדימים, ניחא היה מדובר באיזה שרלטן דפ"ר שבקושי גמר בית ספר עממי.
אבל לא, הוא באמת (בלי גרם סרקאזם) אדם משכמו ומעלה. מנהל מוצלח ופופולרי
של אחד מבתי הספר הכי מפורסמים בישראל וכן מדען גרעין.
שמעתי אותו מדבר במשך כמעט שעה ובסך הכל התרשמתי מאוד מאישיותו.

לא מצליח להבין כיצד מדען גרעין ומנהל בית ספר מדבר כמו, לא מבחינת הצורה
כי הוא נאם כמו אדם מדופלם אלא מבחינת התוכן, רוכל בשוק. (בנושא הרכבת בלבד).
זה מה שהבוחרים שלו רוצים לשמוע...
וכמובן, הוא מגיע למשרד עם רכב ורגלו לא דרכה בתח"צ כנראה כבר כמה עשורים. אני מכיר את טיפוס האישיות הזה, אנשים שמבחינתם רכבים פרטיים הם החשובים ביותר וכל צורת התניידות אחרת צריכה לפנות להם את הדרך ולכרוע ברך
 
הקו הסגול

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
הקו הסגול
ראש עיריית רמת גן רצה את הקו האדום על פני הקרקע כשזה תוכנן להיות תת-קרקעי.
את הקו הסגול שמתוכנן להיות על פני הקרקע הוא רוצה תת-קרקעי.
אם הוא היה תת קרקעי, אותו ראש עיריה היה מסביר ארוכות באותו כנס מדוע עדיף תוואי קרקעי ,עם יותר תחנות ויותר נגישות לעיר.
מה שקיים - ראש העיריה רוצה הפוך, אחרת כיצד יוכל לסחוט את הממשלה ולטרטר בראש לתושבי עירו כדי שיזכרו שהוא קיים (ולא רק בהקשר לפרשיות שחיתות)?
 

amit1270

New member


הקו הסגול
ראש עיריית רמת גן רצה את הקו האדום על פני הקרקע כשזה תוכנן להיות תת-קרקעי.
את הקו הסגול שמתוכנן להיות על פני הקרקע הוא רוצה תת-קרקעי.
אם הוא היה תת קרקעי, אותו ראש עיריה היה מסביר ארוכות באותו כנס מדוע עדיף תוואי קרקעי ,עם יותר תחנות ויותר נגישות לעיר.
מה שקיים - ראש העיריה רוצה הפוך, אחרת כיצד יוכל לסחוט את הממשלה ולטרטר בראש לתושבי עירו כדי שיזכרו שהוא קיים (ולא רק בהקשר לפרשיות שחיתות)?
 

luckydude

Active member
איכשהו הכותרת שלך הזכירה לי את זה:

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
איכשהו הכותרת שלך הזכירה לי את זה:
לינק:

http://bit.ly/2xoQpZe

 

down und

New member
תודה, באמת ומכל הלב, על סינון המטרדים הטורדניים והבלתי

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
תודה, באמת ומכל הלב, על סינון המטרדים הטורדניים והבלתי
לגיטימיים שהיו כאן קודם.
 

alantan

New member
רק תשלחו מסר אישי והדבר יטופל מיידי

תודה, באמת ומכל הלב, על סינון המטרדים הטורדניים והבלתי
לגיטימיים שהיו כאן קודם.
רק תשלחו מסר אישי והדבר יטופל מיידי
אגב, לתשומת לב כולם, הודעות פומביות לגבי הודעות וגולשים אינן נראות או מטופלות מיד וגם מנוגדות לתקנון הפורום.
 

down und

New member
ו-20,000 (במלים עשרים אלף) המכוניות החונות

ראש עירית רמת גן שהוא פיזיקאי גרעין (לא סתם עסקן)
חושב שהרכבת הקלה בקו (לא זוכר את הצבע) שנוסע באלוף שדה תנתק
את שני חלקי ר"ג.
לא יאומן איזו מחשבות מטופשות יש לאנשים הגיוניים, הגונים ומשכילים.

הייתי במפגש תושבים של השכונה שלנו שדי רחוקה משם בכלל אבל במאמר מוסגר
הוא התייחס לשם ואמר שיעשה הכל על מנת למנוע את התוואי הנוכחי.

ראבאק, הרכבת הקלה בירושלים מנתקת משהו ממישהו?
הרכבות הקלות בפראג ובבודפשט וכן באמסטרדם מנתקות שכונה משכונה?
נו באמת!!!
ו-20,000 (במלים עשרים אלף) המכוניות החונות
מדי יום חול בחניוני רכבת ישראל מוכיחים לא סתם ואפילו לא בעליל אלא
אשכרה בעליל עלילי העלילים שאנשים שיש להם רכב פרטי כן מעדיפים
לנסוע ברכבת אם הרכבת מגיעה ממש ליד או בערך ליד היעד אותו הם צריכים.

לא מעט מהאנשים הללו צריכים אפילו אוטובוס פנימי או מונית שירות/ספיישל מהרכבת
ביעד ועד ליעד עצמו ובכל זאת הם מחנים את רכבם בתחנת הרכבת ונוסעים בה.
 
אז איך תסביר את הפספוס האדיר של המדינה עם רכבת "יקנעם"

ו-20,000 (במלים עשרים אלף) המכוניות החונות
מדי יום חול בחניוני רכבת ישראל מוכיחים לא סתם ואפילו לא בעליל אלא
אשכרה בעליל עלילי העלילים שאנשים שיש להם רכב פרטי כן מעדיפים
לנסוע ברכבת אם הרכבת מגיעה ממש ליד או בערך ליד היעד אותו הם צריכים.

לא מעט מהאנשים הללו צריכים אפילו אוטובוס פנימי או מונית שירות/ספיישל מהרכבת
ביעד ועד ליעד עצמו ובכל זאת הם מחנים את רכבם בתחנת הרכבת ונוסעים בה.
אז איך תסביר את הפספוס האדיר של המדינה עם רכבת "יקנעם"
אילו רק היו מסיטים במקצת את המסלול לאיזור התעשייה מאות אנשים היו זונחים את הרכב הפרטי ומגיעים לעבודה ברכבת.
&nbsp
המדינה בעצמה לא מבינה את מה שאתה כותב... אחראי התשתיות במשרד התחבורה והשר בעצמו לא מבינים את זה..
&nbsp
יש יותר מידי תחנות רכבת שהן פספוס.
 
ביקנעם הסטה הייתה מחייבת פגיעה נרחבת בקרקעות חקלאיות

אז איך תסביר את הפספוס האדיר של המדינה עם רכבת "יקנעם"
אילו רק היו מסיטים במקצת את המסלול לאיזור התעשייה מאות אנשים היו זונחים את הרכב הפרטי ומגיעים לעבודה ברכבת.
&nbsp
המדינה בעצמה לא מבינה את מה שאתה כותב... אחראי התשתיות במשרד התחבורה והשר בעצמו לא מבינים את זה..
&nbsp
יש יותר מידי תחנות רכבת שהן פספוס.
ביקנעם הסטה הייתה מחייבת פגיעה נרחבת בקרקעות חקלאיות
עדיין אפשר להסדיר שביל אופניים מוצל לאורך כביש 722, שיתמרץ אנשים להשתמש ברכבת ובאופניים.
 
אתה חייב גשר או מנהרה כדי לחצות את הכביש .. זה מליוני שקלים.

ביקנעם הסטה הייתה מחייבת פגיעה נרחבת בקרקעות חקלאיות
עדיין אפשר להסדיר שביל אופניים מוצל לאורך כביש 722, שיתמרץ אנשים להשתמש ברכבת ובאופניים.
אתה חייב גשר או מנהרה כדי לחצות את הכביש .. זה מליוני שקלים.
ואילו זה היה הפתרון הייתי מצפה שהיו יוקם יחד עם הרכבת ולא שרק עכשיו יחשבו עליו.
&nbsp
המדינה ידעה טוב מאוד להפקיע קרקעות לפרויקטים אחרים - זה לא שונה.
ולצורך העניין יכלו גם לעשות את התחנה תת קרקעית.
יש באיזור התעשייה עשרות אלפי עובדים, אולי 10 מהם עברו לרכבת... האם ההשקעה הנוספת לא הייתה שווה את התמורה? יש כאן פספוס אדיר.
&nbsp
&nbsp
אגב, אני לא יודע על איזה קרקע חקלאית אתה מדבר.. מעניין שלכביש 6 אין את הבעיה הזאת.. יכלו גם להקים תחנת רכבת בין הנתיבים של כביש 6 ממש כמו שעשו עם תחנות תל אביב וכביש איילון.
 

Bus Nerd

Active member
הרכבת צריכה להמשיך מיקנעם לאנשהו

אתה חייב גשר או מנהרה כדי לחצות את הכביש .. זה מליוני שקלים.
ואילו זה היה הפתרון הייתי מצפה שהיו יוקם יחד עם הרכבת ולא שרק עכשיו יחשבו עליו.
&nbsp
המדינה ידעה טוב מאוד להפקיע קרקעות לפרויקטים אחרים - זה לא שונה.
ולצורך העניין יכלו גם לעשות את התחנה תת קרקעית.
יש באיזור התעשייה עשרות אלפי עובדים, אולי 10 מהם עברו לרכבת... האם ההשקעה הנוספת לא הייתה שווה את התמורה? יש כאן פספוס אדיר.
&nbsp
&nbsp
אגב, אני לא יודע על איזה קרקע חקלאית אתה מדבר.. מעניין שלכביש 6 אין את הבעיה הזאת.. יכלו גם להקים תחנת רכבת בין הנתיבים של כביש 6 ממש כמו שעשו עם תחנות תל אביב וכביש איילון.
הרכבת צריכה להמשיך מיקנעם לאנשהו
אם תחנת הרכבת הייתה קרובה יותר ליקנעם (למשל ליד צומת התשבי) העיקול לכיוון עפולה היה חותך המון שטח חקלאי, בריכות דגים, ונחלים (קרת, השופט, קישון וכו', והיה דורש הפקעות לא קטנות - לעומת התוואי שנבחר שברובו עובר על זכות הדרך הישנה והקיימת של רכבת העמק העות'מאנית.
 
גם לכביש 6 הייתה את הבעיה הזו

אתה חייב גשר או מנהרה כדי לחצות את הכביש .. זה מליוני שקלים.
ואילו זה היה הפתרון הייתי מצפה שהיו יוקם יחד עם הרכבת ולא שרק עכשיו יחשבו עליו.
&nbsp
המדינה ידעה טוב מאוד להפקיע קרקעות לפרויקטים אחרים - זה לא שונה.
ולצורך העניין יכלו גם לעשות את התחנה תת קרקעית.
יש באיזור התעשייה עשרות אלפי עובדים, אולי 10 מהם עברו לרכבת... האם ההשקעה הנוספת לא הייתה שווה את התמורה? יש כאן פספוס אדיר.
&nbsp
&nbsp
אגב, אני לא יודע על איזה קרקע חקלאית אתה מדבר.. מעניין שלכביש 6 אין את הבעיה הזאת.. יכלו גם להקים תחנת רכבת בין הנתיבים של כביש 6 ממש כמו שעשו עם תחנות תל אביב וכביש איילון.
גם לכביש 6 הייתה את הבעיה הזו
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/template/default.aspx?PageId=126[/URL]
 
הבעיה שנפתרה נפתרה גם עבור כביש 6 וגם עבור מסילת העמק

זה בדיוק אבל מה שאני אומר
הייתה בעיה והיא נפתרה.
כאן הייתה בעיה ובמקום לפתור אותה עקפו אותה.. העיקוף הזה הפך את תחנת הרכבת לפספוס אחד גדול
הבעיה שנפתרה נפתרה גם עבור כביש 6 וגם עבור מסילת העמק
אבל מה לעשות שמאזור יקנעם, כביש 6 פונה לכיוון דרום-מערב ואילו מסילת העמק לכיוון דרום-מזרח?
ולכן הפתרון של המנהרה לכביש 6 לא תקף לגבי מסילת העמק.
כבר כתבו לך שאם המסילה הייתה ממשיכה עד יקנעם הייתה בעיה גדולה הרבה יותר בתוואי שמדרום מזרח ליקנעם.
התוואי הנוכחי מהווה פשרה שהייתה הרבה יותר ריאלית מהתוואי האופטימלי שאתה כותב עליו.
עם כל הכבוד לאזור התעשיה הצפוני של יקנעם, לא מדובר בירושלים שהמדינה הייתה משקיעה הון עתק בתחנה תת-קרקעית עבורו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה