מדוע הרכבות עוצרות על הפסים לפני הכניסה לתחנת רחובות ?
מדוע הרכבות עוצרות על הפסים לפני הכניסה לתחנת רחובות ?
למרות שלמיטב ידיעתי הפסים מוכפלים בין תחנת באר יעקב לרחובות, הרבה פעמים הרכבות שנוסעות דרומה ומגיעות מכיוון תל אביב עוצרות על הפסים בערך כקילומטר אחד לפני תחנת רחובות ומחכות שרכבת תחלוף לכיוון השני לפני שהן נכנסות לתחנה.
מדוע? האם לא ניתן להעביר 2 רכבות ביחד על הגשר שלפני תחנת רחובות?
ואם לא, מדוע לא מבצעים את חליפת הרכבות הזאת בתחנת רחובות ומאפשרים לרכבות שמגיעות מכיוון צפון לנסוע עוד פחות מדקה ולהיכנס לתחנה, להוריד את הנוסעים ולפנות את המסילה בזמן שהן עומדות ברציף ואז לשחרר את הרכבות לכיוון צפון, במקום לעצור על הפסים באמצע שום מקום ולגרום לכולם לאחר את האוטובוסים שלא מחכים לרכבות שמאחרות?
נשמע לי כמו מקרה חלם קלאסי.
מדוע הרכבות עוצרות על הפסים לפני הכניסה לתחנת רחובות ?
למרות שלמיטב ידיעתי הפסים מוכפלים בין תחנת באר יעקב לרחובות, הרבה פעמים הרכבות שנוסעות דרומה ומגיעות מכיוון תל אביב עוצרות על הפסים בערך כקילומטר אחד לפני תחנת רחובות ומחכות שרכבת תחלוף לכיוון השני לפני שהן נכנסות לתחנה.
מדוע? האם לא ניתן להעביר 2 רכבות ביחד על הגשר שלפני תחנת רחובות?
ואם לא, מדוע לא מבצעים את חליפת הרכבות הזאת בתחנת רחובות ומאפשרים לרכבות שמגיעות מכיוון צפון לנסוע עוד פחות מדקה ולהיכנס לתחנה, להוריד את הנוסעים ולפנות את המסילה בזמן שהן עומדות ברציף ואז לשחרר את הרכבות לכיוון צפון, במקום לעצור על הפסים באמצע שום מקום ולגרום לכולם לאחר את האוטובוסים שלא מחכים לרכבות שמאחרות?
נשמע לי כמו מקרה חלם קלאסי.