ארבע מחשבות על תחבורה בגבעתיים
ארבע מחשבות על תחבורה בגבעתיים
1. שינוי בכיווני הנסיעה בצירים הראשיים: וייצמן רק צפונה; בכצנלסון שלושה נתיבים לכיוון מערב ואחד מזרחה . ואז מתפנה נת"צ / שביל אופניים בצירים אלו.
2. הסטת כמה שיותר אוטובוסים לצירים הסובבים והכנסת מיניבוסים לכניסה ויציאה מהעיר, כולל למקומות אליהם לא מגיעה היום תחבורה ציבורית.
3. ביטול כול מקומות החניה בכצנלסון לטובת שבילי אופניים / נת"צ. בעיית החניה בעיר לא תיפתר אף פעם, ולמי שילמד להסתדר בלי רכב יהיה קל יותר.
4. עיר צפופה זה נהדר ונכון (למשל: נותן צל; יוצר פינות ומעברים חבויים; הכול יותר קרוב). מכוניות הורסות כול עיר, גם מרווחת ובטח צפופה. השילוב של הליכה ברגל, שימוש באופניים, מיניבוסים בתדירות גבוהה בתוך העיר ואוטובוסים עם נת"צ מסביב לעיר זה הפתרון לגבעתיים (כמו גם לערים הסמוכות).
ארבע מחשבות על תחבורה בגבעתיים
1. שינוי בכיווני הנסיעה בצירים הראשיים: וייצמן רק צפונה; בכצנלסון שלושה נתיבים לכיוון מערב ואחד מזרחה . ואז מתפנה נת"צ / שביל אופניים בצירים אלו.
2. הסטת כמה שיותר אוטובוסים לצירים הסובבים והכנסת מיניבוסים לכניסה ויציאה מהעיר, כולל למקומות אליהם לא מגיעה היום תחבורה ציבורית.
3. ביטול כול מקומות החניה בכצנלסון לטובת שבילי אופניים / נת"צ. בעיית החניה בעיר לא תיפתר אף פעם, ולמי שילמד להסתדר בלי רכב יהיה קל יותר.
4. עיר צפופה זה נהדר ונכון (למשל: נותן צל; יוצר פינות ומעברים חבויים; הכול יותר קרוב). מכוניות הורסות כול עיר, גם מרווחת ובטח צפופה. השילוב של הליכה ברגל, שימוש באופניים, מיניבוסים בתדירות גבוהה בתוך העיר ואוטובוסים עם נת"צ מסביב לעיר זה הפתרון לגבעתיים (כמו גם לערים הסמוכות).