הקו האדום בת"א או בירושלים?משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
בתא..פשוט נתתי דוגמא שבי-ם זה בקצב של צבהקו האדום בת"א או בירושלים?
ההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבותמשהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
רמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתהההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות
שאינן רלונטיות לרקלת התל אביבית:
1. סכסוך בין המדינה לבין חברת סיטיפס, הזכיינית של הרקלת בירושלים, לגבי מי יקים את המשך המסילה וכמה ישלמו עבור ביצוע העבודה.
2. לצורך הקמת תוואי המסילה נדרשו עבודות תשתית להרחבת רחובות קיימים שנמשכו מספר שנים.
בניגוד לרקלת הירושלמית, בתל אביב הרקלת שייכת למדינה והיא זו שמוציאה מכרזים פרטניים לביצוע כל חלק בעבודת ההקמה.
כל עבודות פינוי התשתיות הן ביפו-בת-ים והן בפתח תקווה בוצעו לפי אי אלו שנים ומה שנדרש כעת זה רק סלילת המסילה.
אתה ודאי מדבר על הרכבת הקלה בירושליםרמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה
את מה שעשתה לאיזה כלי תחבורה שהיה יקר ללבך.
היו כתבות בתקשורת על תפיסתם. חלאות מיפו וחלקם מהשטחים (יו"ש).
עכשיו שכתבת ראיתי את זה גם כןרמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה
את מה שעשתה לאיזה כלי תחבורה שהיה יקר ללבך.
היו כתבות בתקשורת על תפיסתם. חלאות מיפו וחלקם מהשטחים (יו"ש).
תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייהההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות
שאינן רלונטיות לרקלת התל אביבית:
1. סכסוך בין המדינה לבין חברת סיטיפס, הזכיינית של הרקלת בירושלים, לגבי מי יקים את המשך המסילה וכמה ישלמו עבור ביצוע העבודה.
2. לצורך הקמת תוואי המסילה נדרשו עבודות תשתית להרחבת רחובות קיימים שנמשכו מספר שנים.
בניגוד לרקלת הירושלמית, בתל אביב הרקלת שייכת למדינה והיא זו שמוציאה מכרזים פרטניים לביצוע כל חלק בעבודת ההקמה.
כל עבודות פינוי התשתיות הן ביפו-בת-ים והן בפתח תקווה בוצעו לפי אי אלו שנים ומה שנדרש כעת זה רק סלילת המסילה.
תזכור שלמרות העיריה הענייה בירושלים כבר יש רקלתתמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.
מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.
לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.
זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.
ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
בתל אביב הכל קורה מהר?!תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.
מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.
לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.
זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.
ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
נשמע שהרבה זמן לא הסתובבת במרכז תל אביב.תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.
מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.
לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.
זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.
ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
השאלה היא כמה פרויקטים מבוצעים במקבילנשמע שהרבה זמן לא הסתובבת במרכז תל אביב.
המצב בתל אביב אולי יותר טוב מבירושלים- אבל גרוע בהרבה מברוב הערים המקבילות במדינות המפותחות. הקו האדום מתוקצב ע"י המדינה ולא ע"י עיריית תל אביב ומוקם ע"י נת"ע ולא ע"י גוף כלשהו שיש לו קשר לעיריית תל אביב. אם אתה רוצה דוגמה למצב בתל אביב- לעירייה לקח 3 שנים להרחיב את המדרכה על דרך בגין בצמוד לקריה, 3 שנים להוסיף 5-10 מטרים לרוחב של המדרכה. ב-2010 העירייה הבינה שיש צורך בגשר הולכי רגל מעל נתיבי איילון באזור שדרות יהודית, והעבודות צפויות להסתיים רק בסוף 2019 (כלומר כמעט עשור להקים גשר הולכי רגל באורך 100 מטר).
מאשר זאת השיחים ברחוב הנטקה גדלים להם לערוגות מחמדמשהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.