משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?

מצב
הנושא נעול.

סילון91

New member
משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?

משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
 

raminec

New member
ההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות

משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
ההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות
שאינן רלונטיות לרקלת התל אביבית:
1. סכסוך בין המדינה לבין חברת סיטיפס, הזכיינית של הרקלת בירושלים, לגבי מי יקים את המשך המסילה וכמה ישלמו עבור ביצוע העבודה.
2. לצורך הקמת תוואי המסילה נדרשו עבודות תשתית להרחבת רחובות קיימים שנמשכו מספר שנים.
בניגוד לרקלת הירושלמית, בתל אביב הרקלת שייכת למדינה והיא זו שמוציאה מכרזים פרטניים לביצוע כל חלק בעבודת ההקמה.
כל עבודות פינוי התשתיות הן ביפו-בת-ים והן בפתח תקווה בוצעו לפי אי אלו שנים ומה שנדרש כעת זה רק סלילת המסילה.
 

down und

New member
רמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה

ההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות
שאינן רלונטיות לרקלת התל אביבית:
1. סכסוך בין המדינה לבין חברת סיטיפס, הזכיינית של הרקלת בירושלים, לגבי מי יקים את המשך המסילה וכמה ישלמו עבור ביצוע העבודה.
2. לצורך הקמת תוואי המסילה נדרשו עבודות תשתית להרחבת רחובות קיימים שנמשכו מספר שנים.
בניגוד לרקלת הירושלמית, בתל אביב הרקלת שייכת למדינה והיא זו שמוציאה מכרזים פרטניים לביצוע כל חלק בעבודת ההקמה.
כל עבודות פינוי התשתיות הן ביפו-בת-ים והן בפתח תקווה בוצעו לפי אי אלו שנים ומה שנדרש כעת זה רק סלילת המסילה.
רמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה
את מה שעשתה לאיזה כלי תחבורה שהיה יקר ללבך.
היו כתבות בתקשורת על תפיסתם. חלאות מיפו וחלקם מהשטחים (יו"ש).
 

aryeri

Member
אתה ודאי מדבר על הרכבת הקלה בירושלים

רמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה
את מה שעשתה לאיזה כלי תחבורה שהיה יקר ללבך.
היו כתבות בתקשורת על תפיסתם. חלאות מיפו וחלקם מהשטחים (יו"ש).
אתה ודאי מדבר על הרכבת הקלה בירושלים
ואם נתמקד יותר אז בהורדת הרכבת מהפסים כאשר הם דהרו לתוכה באור אדום בגבעת התחמושת.
 

raminec

New member
עכשיו שכתבת ראיתי את זה גם כן

רמי, אולי תשמח לשמוע שתפסו את הכנופיה הבזויה שעשתה
את מה שעשתה לאיזה כלי תחבורה שהיה יקר ללבך.
היו כתבות בתקשורת על תפיסתם. חלאות מיפו וחלקם מהשטחים (יו"ש).
עכשיו שכתבת ראיתי את זה גם כן
דיברתי עם עובד של היבואן בארץ והוא אמר לי שבקיץ האחרון הייתה מכה קשה באיזור תל אביב
אין מה לעשות. shit happens
 

aryeri

Member
תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה

ההארכה בירושלים מתעכבת משתי סיבות
שאינן רלונטיות לרקלת התל אביבית:
1. סכסוך בין המדינה לבין חברת סיטיפס, הזכיינית של הרקלת בירושלים, לגבי מי יקים את המשך המסילה וכמה ישלמו עבור ביצוע העבודה.
2. לצורך הקמת תוואי המסילה נדרשו עבודות תשתית להרחבת רחובות קיימים שנמשכו מספר שנים.
בניגוד לרקלת הירושלמית, בתל אביב הרקלת שייכת למדינה והיא זו שמוציאה מכרזים פרטניים לביצוע כל חלק בעבודת ההקמה.
כל עבודות פינוי התשתיות הן ביפו-בת-ים והן בפתח תקווה בוצעו לפי אי אלו שנים ומה שנדרש כעת זה רק סלילת המסילה.
תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.

מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.

לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.

זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.

ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
 
תזכור שלמרות העיריה הענייה בירושלים כבר יש רקלת

תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.

מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.

לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.

זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.

ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
תזכור שלמרות העיריה הענייה בירושלים כבר יש רקלת
ובגוש דן אין. אני חושב שהאינטרסים של המדינה, מסלול שעובר בעיר אחת ולא בכמה ערים ושיעור המשתמשים בתחץ הגבוה שיחק לטובתה של ירושלים
 
בתל אביב הכל קורה מהר?!

תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.

מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.

לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.

זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.

ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
בתל אביב הכל קורה מהר?!
גולדה מאיר החליטה על רכבת תחתית בתל אביב ב 1973 ורוני מילוא שהיה ראש העיר ב 1993 הניח את אבן הפינה. 2018 מעבר לפינה ורכבת עדיין אין.
&nbsp
עם כל הכבוד לבעיות האמיתיות של ירושלים, זה לא באמת משנה כי אף עיר בישראל, עשירה ככל שתהיה, לא מסוגלת ליזום ולבצע פרוייקט של רכבת קלה או תחתית. לא מבחינה חוקית ולא מבחינה כספית.
 

darkshadow1

New member
נשמע שהרבה זמן לא הסתובבת במרכז תל אביב.

תמיד יש תירוצים,אבל זה איכשהו תמיד מתקשר לעירייה
זוהי עירייה ענייה ש-63 אחוזים מתושביה הם או חרדים או ערבים שמן הסתם רבים מהם לא משלמים ארנונה, ולכן אין לעירייה די כסף לתכנן את העיר קדימה ומהר כמו כל בירה של מדינה מערבית, להרחיב כבישים מהר, ואפילו לסמן כבישים באופן תדיר.

מזה שנים אנשים בעיריית ירושלים הוזכרו כמעורבים בפרשות שחיתות, כגון ראשי העיר לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי, וגם היום עולים ריחות של שחיתות מידי פעם בכיכר ספרא אצל כמה אנשים.
לחרדים יש כבר רוב במועצת העיר, וכל דבר בעיר הזאת מתחיל ונגמר ברצונם הטוב ובהאם זה עוזר גם לחרדים או לא.

לכן קשה בירושלים להקים פרוייקטים רציניים, ולכן ירושלים נזקקת גם לסיבסוד כספי מהמדינה לכל דבר.
הרחבת הרחובות בשביל הרכבת הקלה נעשתה על ידי מוריה שהיא חברה של עיריית ירושלים. זה לא נעשה על ידי סיטיפס.

זה לא במקרה שבירושלים הכל קורה לאט, ובתל אביב הכל קורה מהר. עיריית ירושלים מלאה בהתנגשויות של אינטרסים, ואין לה כסף. בתל אביב יש כסף, כולם משלמים ארנונה. אני מקנא בכם תושבי תל אביב שיש לכם עירייה שמצליחה לתחזק את העיר. אני מניח שאתם תפתחו את הקו האדום והירוק של הרכבת הקלה, ובמועד הזה פה עדיין יסללו את הקו הירוק והכחול בעצלתיים. הם עוד לא התחילו... הם עכשיו עם הארכות הקו האדום עדיין ועם השלוחה הקצרצרה לגבעת רם - "הקו הכתום" - מי שישמע. הכל פה הולך לאט.

ועוד לא הזכרתי את הניקיון, אבל זה ידוע שירושלים מלוכלכת ותל אביב נקייה.
נשמע שהרבה זמן לא הסתובבת במרכז תל אביב.
המצב בתל אביב אולי יותר טוב מבירושלים- אבל גרוע בהרבה מברוב הערים המקבילות במדינות המפותחות. הקו האדום מתוקצב ע"י המדינה ולא ע"י עיריית תל אביב ומוקם ע"י נת"ע ולא ע"י גוף כלשהו שיש לו קשר לעיריית תל אביב. אם אתה רוצה דוגמה למצב בתל אביב- לעירייה לקח 3 שנים להרחיב את המדרכה על דרך בגין בצמוד לקריה, 3 שנים להוסיף 5-10 מטרים לרוחב של המדרכה. ב-2010 העירייה הבינה שיש צורך בגשר הולכי רגל מעל נתיבי איילון באזור שדרות יהודית, והעבודות צפויות להסתיים רק בסוף 2019 (כלומר כמעט עשור להקים גשר הולכי רגל באורך 100 מטר).
 
השאלה היא כמה פרויקטים מבוצעים במקביל

נשמע שהרבה זמן לא הסתובבת במרכז תל אביב.
המצב בתל אביב אולי יותר טוב מבירושלים- אבל גרוע בהרבה מברוב הערים המקבילות במדינות המפותחות. הקו האדום מתוקצב ע"י המדינה ולא ע"י עיריית תל אביב ומוקם ע"י נת"ע ולא ע"י גוף כלשהו שיש לו קשר לעיריית תל אביב. אם אתה רוצה דוגמה למצב בתל אביב- לעירייה לקח 3 שנים להרחיב את המדרכה על דרך בגין בצמוד לקריה, 3 שנים להוסיף 5-10 מטרים לרוחב של המדרכה. ב-2010 העירייה הבינה שיש צורך בגשר הולכי רגל מעל נתיבי איילון באזור שדרות יהודית, והעבודות צפויות להסתיים רק בסוף 2019 (כלומר כמעט עשור להקים גשר הולכי רגל באורך 100 מטר).
השאלה היא כמה פרויקטים מבוצעים במקביל
פרויקטים תשתיתיים לוקחים המון זמן, כל אחד מסיבותיו הוא.

אבל השאלה היא כמה פרויקטים מורצים במקביל, ובערייית תל אביב התשובה היא המון, חלקם קטנים שלא מושכים כותרות (שיפוצי רחובות מהמסד ועד הטפחות), וחלקם גדולים שמושכים כותרות ומן הסתם גם תהליכיהם מתמשכים. אבל הכמות חשובה לא פחות מהאיכות כדי שהמרחב הציבורי ישתנה וישתפר מהר יחסית.

מרגע שהעירייה סימנה את נתיבי איילון כחסם עירוני שיש להתגבר עליו קרו כמה דברים
1. גשר מודעי שכבר נחנך, ועכשיו תצטרף לו יציאה מתחנת הרכבת.
2. היציאה של תחנת השלום לצידו השני של גשר השלום.
3. מדברים על הפיכת הגשר מתחנת השלום לעזריאלי לגשר פתוח לכלל הציבור ולא רק לנוסעים ברכבת.
4. קידום גשרים חדשים לאורך האיילון. גשר יהודית המדובר, גשר עמק ברכה שילווה את החנוכה של כל המגדלים במע"ר הצפוני, גשר בין רחוב הרכב/בית עובד לרחוב השלושה (אתמול ראיתי שהתוכנית הופקדה)
5. הסדרת ההנחיות לקירוי האיילון, ובעצם יצירת מטלות ליזמים שבונים לאורכו להתאים עצמם להנחיות אלה. לא אתפלא עם בעתיד יהיו גם מטלות יזמיות לבניית מקטעים מהקירוי.

כך בכל תחום אחר מוצאים בעיריית תל אביב גם כמות וגם איכות, קשה לי הגיד אותו דבר על עיריית ירושלים.
 
מאשר זאת השיחים ברחוב הנטקה גדלים להם לערוגות מחמד

משהו יודע מה כוללות העבודות על המקטע העילי של הקו האדום?
ולמה בירושלים ההארכה נראת כמו נצח?
מאשר זאת השיחים ברחוב הנטקה גדלים להם לערוגות מחמד
אולי נפתח סקר לגובה השיחים\משקלם עד שיסללו שם את המסילה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה