חן מלינג - זה הזמן להיערך לספר !!

מצב
הנושא נעול.

נייף

New member
חן מלינג - זה הזמן להיערך לספר !!

חן מלינג - זה הזמן להיערך לספר !!
אני חושב שלקראת מלאות 70 שנה למדינת ישראל, הגיע הזמן לכתוב ספר / אלבום מהודר ורחב היקף על רכבת ישראל מראשית ימי המדינה ועד היום.

הספר 'ישרו בערבה מסילה' שיצא לפני כעשור, מלבד זה שהוא מתייחס בהרחבה לשנים שלפני קום המדינה ולרכבות הקיטור, הוא חסר בפרטים רבים, אינו כולל נושאים שייכים, סיפורים ואנקדוטות.

אני נוטל לידי מדי פעם את הספר 'ישרו בערבה מסילה' ותמיד אני נותר עם תחושה חמצמצה של חסר.
לעומת זאת, באלבום 'אגד - קווים ונקודות', אני מוצא קורת רוח רבה.
 

25306yosef

New member
מן הראוי שבספר שכזה לרגל 70 שנה למדינת ישראל

חן מלינג - זה הזמן להיערך לספר !!
אני חושב שלקראת מלאות 70 שנה למדינת ישראל, הגיע הזמן לכתוב ספר / אלבום מהודר ורחב היקף על רכבת ישראל מראשית ימי המדינה ועד היום.

הספר 'ישרו בערבה מסילה' שיצא לפני כעשור, מלבד זה שהוא מתייחס בהרחבה לשנים שלפני קום המדינה ולרכבות הקיטור, הוא חסר בפרטים רבים, אינו כולל נושאים שייכים, סיפורים ואנקדוטות.

אני נוטל לידי מדי פעם את הספר 'ישרו בערבה מסילה' ותמיד אני נותר עם תחושה חמצמצה של חסר.
לעומת זאת, באלבום 'אגד - קווים ונקודות', אני מוצא קורת רוח רבה.
מן הראוי שבספר שכזה לרגל 70 שנה למדינת ישראל
מן הראוי שיהיה בספר החדש לפחות פרק שלם שיוקדש במיוחד רק לאיתות הרכבתי ובו יוסבר בצורה מעמיקה ונרחבת על מערכות האיתות המכני ששרתו את רכבת ישראל בשנותיה הראשונות של המדינה כולל תמונות צבע של מתקני השרביטים ומסגרות המנופים והסמאפורים.

וגם הסבר מפורט ונרחב על מערכות האיתות החשמלי תוצרת חברת SEL הגרמנית כולל תמונות צבע של לוחות איתות מסוגים שונים, תאי איתות שונים, חדרי ממסרים, תמונות שיעבירו לקורא את מה שבאמת יש בתאי האיתות / חדרי הממסרים שזה כולל כמובן חדר מצברים וגנרטור למקרה של הפסקת חשמל.

כמו כן, מן הראוי שהספר יכלול גם הסבר על הסיבה לבחירה בחברת SEL הגרמנית (כיום חברת Thales). אני מניח שמעטים יודעים מה הסיבה שברכבת ישראל הותקנו מוצרים דווקא של חברת SEL הגרמנית.

וכמובן שהספר צריך לכלול גם הסבר מפורט ומעמיק על מערכת האיתות האלקטרונית, אך משיקולי ביטחון ובטיחות, חלק זה יכלול רק תרגום לעברית של החומר הפרסומי של חברת Thales.

אם אכן ייצא ספר מפורט ומעמיק שכזה על מערכות האיתות של רכבת ישראל, אני מתחייב לרכוש לעצמי לפחות שני עותקים מהספר.

ספר שכזה יהיה גם ספר חשוב בעברית בתחום ההיסטוריה של הטלקומוניקציה.

גילוי נאות,

כל מה שלא קשור לאיתות וטלקומוניקציה, לא מעניין אותי. לכן אני לא ארכוש ספר שלא יהיה בו מידע בנושאי איתות וטלקום.
 

darkshadow1

New member
ותסכים לשלם עליו במזומן?


מן הראוי שבספר שכזה לרגל 70 שנה למדינת ישראל
מן הראוי שיהיה בספר החדש לפחות פרק שלם שיוקדש במיוחד רק לאיתות הרכבתי ובו יוסבר בצורה מעמיקה ונרחבת על מערכות האיתות המכני ששרתו את רכבת ישראל בשנותיה הראשונות של המדינה כולל תמונות צבע של מתקני השרביטים ומסגרות המנופים והסמאפורים.

וגם הסבר מפורט ונרחב על מערכות האיתות החשמלי תוצרת חברת SEL הגרמנית כולל תמונות צבע של לוחות איתות מסוגים שונים, תאי איתות שונים, חדרי ממסרים, תמונות שיעבירו לקורא את מה שבאמת יש בתאי האיתות / חדרי הממסרים שזה כולל כמובן חדר מצברים וגנרטור למקרה של הפסקת חשמל.

כמו כן, מן הראוי שהספר יכלול גם הסבר על הסיבה לבחירה בחברת SEL הגרמנית (כיום חברת Thales). אני מניח שמעטים יודעים מה הסיבה שברכבת ישראל הותקנו מוצרים דווקא של חברת SEL הגרמנית.

וכמובן שהספר צריך לכלול גם הסבר מפורט ומעמיק על מערכת האיתות האלקטרונית, אך משיקולי ביטחון ובטיחות, חלק זה יכלול רק תרגום לעברית של החומר הפרסומי של חברת Thales.

אם אכן ייצא ספר מפורט ומעמיק שכזה על מערכות האיתות של רכבת ישראל, אני מתחייב לרכוש לעצמי לפחות שני עותקים מהספר.

ספר שכזה יהיה גם ספר חשוב בעברית בתחום ההיסטוריה של הטלקומוניקציה.

גילוי נאות,

כל מה שלא קשור לאיתות וטלקומוניקציה, לא מעניין אותי. לכן אני לא ארכוש ספר שלא יהיה בו מידע בנושאי איתות וטלקום.
ותסכים לשלם עליו במזומן?
 

25306yosef

New member
האם לא ימכרו את הספר הזה בחנויות הספרים המובחרות?

ותסכים לשלם עליו במזומן?
האם לא ימכרו את הספר הזה בחנויות הספרים המובחרות?
האם לא יהיה ניתן להזמין את הספר דרך אחד או יותר מאתרי המכירות באינטרנט או דרך חברת פאי פאל?

אם לא ניתן לשלם עבור רכישת הספר הזה באשראי, אז שישארו עם הספרים.

התשלום באשראי וההתעקשות שלי על התשלום באשראי (או בפאי פאל) בלבד, זה חלק בלתי נפרד מההתעניינות שלי ומההתעסקות שלי בטלקומוניקציה ובמערכות תקשורת. הרי תשלום בכרטיסי אשראי (או בפאי פאל) מבוסס על תקשורת מחשבים באמצעות קווים של חברת בזק (או חברות תקשורת אחרות) וזה חלק בלתי נפרד מהתחביב שלי.

לפעמים קורה שאני מגיע לאיזו חנות נידחת אי שם ומבצע תשלום באשראי, על המסך של המחשב נפתח פתאום חלון ובו רשום:

מתקשר לשב"א 03-918XXXX

אותי זה מאוד מאוד מרגש כמו שאת רבים מהגולשים בפורום הזה מרגש לראות ולצלם את הקו החדש לירושלים ואת העבודות שם על קווי החשמל.
 

asmopil

New member
זה הזמן להזכיר כאן איש יקר

חן מלינג - זה הזמן להיערך לספר !!
אני חושב שלקראת מלאות 70 שנה למדינת ישראל, הגיע הזמן לכתוב ספר / אלבום מהודר ורחב היקף על רכבת ישראל מראשית ימי המדינה ועד היום.

הספר 'ישרו בערבה מסילה' שיצא לפני כעשור, מלבד זה שהוא מתייחס בהרחבה לשנים שלפני קום המדינה ולרכבות הקיטור, הוא חסר בפרטים רבים, אינו כולל נושאים שייכים, סיפורים ואנקדוטות.

אני נוטל לידי מדי פעם את הספר 'ישרו בערבה מסילה' ותמיד אני נותר עם תחושה חמצמצה של חסר.
לעומת זאת, באלבום 'אגד - קווים ונקודות', אני מוצא קורת רוח רבה.
זה הזמן להזכיר כאן איש יקר
פול קטרל ז"ל מחבר הספר ישרו בערבה מסילה,
האיש הזה שהייתי שכן שלו כל ימי ילדותי (וגם לימד אותי אנגלית, בעברו שימש מורה ללשון בבריטניה), הוא בלי ספק מחלוצי היסטוריוני הרכבת בארץ. בהומור בריטי עדין הוא ליווה את צילומיו המרהיבים. ככל שאני זוכר, הוא נפטר במקום האהוב עליו, קיבל התקך לב מול מראה קטר. מעבר לזה, היה איש טוב לב וישר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


זה הזמן להזכיר כאן איש יקר
פול קטרל ז"ל מחבר הספר ישרו בערבה מסילה,
האיש הזה שהייתי שכן שלו כל ימי ילדותי (וגם לימד אותי אנגלית, בעברו שימש מורה ללשון בבריטניה), הוא בלי ספק מחלוצי היסטוריוני הרכבת בארץ. בהומור בריטי עדין הוא ליווה את צילומיו המרהיבים. ככל שאני זוכר, הוא נפטר במקום האהוב עליו, קיבל התקך לב מול מראה קטר. מעבר לזה, היה איש טוב לב וישר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה