האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.

 

aryeri

Member
גם לי זה קורה בתוך ירושלים המון וזה כבר נמאס

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.
גם לי זה קורה בתוך ירושלים המון וזה כבר נמאס
זה קורה במעברים בשילוב קווי אגד עירוניים ורכבת קלה - סיטיפס.
נמאס לי כבר לכתת את רגליי בכל פעם לתחנה המרכזית כדי לקבל החזר מאיזה דפ"ר שיושב שם ומסתכל עליי בעיני עגל.
נראה לי שהבעיה היא בחוסר אכיפה מספק של משרד התחבורה מול החברות.
אולי גם כדאי שהמוקד הממוחשב המרכזי של כל הנסיעות יהיה במשרד התחבורה, כלומר שמי שיבצע את החיוב הוא מחשב מרכזי של משרד התחבורה ולא מכשיר עלוב של סיטיפס, אגד או דן. החברות מכניסות לכיס אלפי שקלים מהמערב הפרוע הזה ואין פוצה פה ומצפצף.
הן יודעות שאנשים לא יטרחו להגיע עד נקודות מסויימות כדי לקבל את ה-5.90 שקלים האלה בכל פעם מחדש, אז הן לא טורחות לטפל בבעיות הללו. זאת חוצפה ורמייה.
 
תיקון, כ5 שקלים או פחות עם יש הנחה לזכאים.

גם לי זה קורה בתוך ירושלים המון וזה כבר נמאס
זה קורה במעברים בשילוב קווי אגד עירוניים ורכבת קלה - סיטיפס.
נמאס לי כבר לכתת את רגליי בכל פעם לתחנה המרכזית כדי לקבל החזר מאיזה דפ"ר שיושב שם ומסתכל עליי בעיני עגל.
נראה לי שהבעיה היא בחוסר אכיפה מספק של משרד התחבורה מול החברות.
אולי גם כדאי שהמוקד הממוחשב המרכזי של כל הנסיעות יהיה במשרד התחבורה, כלומר שמי שיבצע את החיוב הוא מחשב מרכזי של משרד התחבורה ולא מכשיר עלוב של סיטיפס, אגד או דן. החברות מכניסות לכיס אלפי שקלים מהמערב הפרוע הזה ואין פוצה פה ומצפצף.
הן יודעות שאנשים לא יטרחו להגיע עד נקודות מסויימות כדי לקבל את ה-5.90 שקלים האלה בכל פעם מחדש, אז הן לא טורחות לטפל בבעיות הללו. זאת חוצפה ורמייה.
תיקון, כ5 שקלים או פחות עם יש הנחה לזכאים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קורה כל הזמן! כתבתי על כך בעבר.

גם לי זה קורה בתוך ירושלים המון וזה כבר נמאס
זה קורה במעברים בשילוב קווי אגד עירוניים ורכבת קלה - סיטיפס.
נמאס לי כבר לכתת את רגליי בכל פעם לתחנה המרכזית כדי לקבל החזר מאיזה דפ"ר שיושב שם ומסתכל עליי בעיני עגל.
נראה לי שהבעיה היא בחוסר אכיפה מספק של משרד התחבורה מול החברות.
אולי גם כדאי שהמוקד הממוחשב המרכזי של כל הנסיעות יהיה במשרד התחבורה, כלומר שמי שיבצע את החיוב הוא מחשב מרכזי של משרד התחבורה ולא מכשיר עלוב של סיטיפס, אגד או דן. החברות מכניסות לכיס אלפי שקלים מהמערב הפרוע הזה ואין פוצה פה ומצפצף.
הן יודעות שאנשים לא יטרחו להגיע עד נקודות מסויימות כדי לקבל את ה-5.90 שקלים האלה בכל פעם מחדש, אז הן לא טורחות לטפל בבעיות הללו. זאת חוצפה ורמייה.
קורה כל הזמן! כתבתי על כך בעבר.
 

olli3

New member
מנהל
שלח את התמונה הזו לשירות הלקוחות של דן במייל

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.
שלח את התמונה הזו לשירות הלקוחות של דן במייל
בקש לקבל שובר זיכוי בדואר איתו ניתן לטעון את הערך הצבור אצל כל נהג, ונגמר הסיפור, לא כזה נורא.
&nbsp
מכיוון שצינזרת את מספר הרב קו, שים לב אם מספר הרב קו שמופיע בשתי הקבלות זהה, במידה ובאחד מהם יש סימן של מינוס (-), יש מצב שיש בעיה טכנולוגית בכרטיס ואז שווה לך פשוט להחליף רב קו.
 

25306yosef

New member
האם בחברת דן מתייחסים בכלל לדואר אלקטרוני?

שלח את התמונה הזו לשירות הלקוחות של דן במייל
בקש לקבל שובר זיכוי בדואר איתו ניתן לטעון את הערך הצבור אצל כל נהג, ונגמר הסיפור, לא כזה נורא.
&nbsp
מכיוון שצינזרת את מספר הרב קו, שים לב אם מספר הרב קו שמופיע בשתי הקבלות זהה, במידה ובאחד מהם יש סימן של מינוס (-), יש מצב שיש בעיה טכנולוגית בכרטיס ואז שווה לך פשוט להחליף רב קו.
האם בחברת דן מתייחסים בכלל לדואר אלקטרוני?
והאם בכלל בשירות הלקוחות של חברת דן עובדים עם דואר אלקטרוני וניתן להעביר בו קבצים מצורפים?

אני זוכר שבעבר נכתב בפורום רבות שבחברת דן עובדים עם מכשיר הפקס בלבד.
 

olli3

New member
מנהל
עובדים עם מייל.

האם בחברת דן מתייחסים בכלל לדואר אלקטרוני?
והאם בכלל בשירות הלקוחות של חברת דן עובדים עם דואר אלקטרוני וניתן להעביר בו קבצים מצורפים?

אני זוכר שבעבר נכתב בפורום רבות שבחברת דן עובדים עם מכשיר הפקס בלבד.
עובדים עם מייל.
 

אורי404

New member
זה באמת נמאס

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.
זה באמת נמאס
כבר הרבה שנים יש תקלות עם הערך צבור בין המפעילים וזה בהחלט רחוק מלהיות סביר והגיוני.
 

25306yosef

New member
האדם אמנם הגיע לירח, אבל חברת עדליא נשארה בישראל....

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.
האדם אמנם הגיע לירח, אבל חברת עדליא נשארה בישראל....
ובישראל כמו בישראל אין כל יד מכוונת ואין כל אכיפה של החוק והתקנות והנהלים וההפקרות חוגגת. כך קורה כאשר חברת עדליא מנהלת את פעילותו של כרטיס הרב קו עבור משרד התחבורה שאנשיו ממשיכים לפזר ספינים ולעסוק בפופוליזם על מנת שהשר הפופוליסטי יזכה באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל..
 

amit1270

New member
עדליא אחראית על הנפקת כרטיסים וחוזים? לא המפעילות?

האדם אמנם הגיע לירח, אבל חברת עדליא נשארה בישראל....
ובישראל כמו בישראל אין כל יד מכוונת ואין כל אכיפה של החוק והתקנות והנהלים וההפקרות חוגגת. כך קורה כאשר חברת עדליא מנהלת את פעילותו של כרטיס הרב קו עבור משרד התחבורה שאנשיו ממשיכים לפזר ספינים ולעסוק בפופוליזם על מנת שהשר הפופוליסטי יזכה באהדה ציבורית שלא מגיעה לו כלל..
עדליא אחראית על הנפקת כרטיסים וחוזים? לא המפעילות?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
הבעיה בטעינת חוזים אצל אגד, לא דבר שאפשר להפיק מקבלות אלה

האדם הגיע לירח, אז איך מעבר מקו לקו עדיין לא הולך חלק?
כמה שנים עברו מאז הארגון מחדש? זה היה ב2011... ועדיין אחוז גבוה מאוד של מעבר מקו לקו יוצר חיוב כפול.
איפה בדיוק הבעיה? זה קורה כ"כ הרבה שכבר הפסקתי לדווח.
הבעיה בטעינת חוזים אצל אגד, לא דבר שאפשר להפיק מקבלות אלה
כאשר אתה טוען ערך צבור באגד, מכשיר הכרטוס מבטל חוזה קיים ללא מחיקתו מהכרטיס, רק מסמן כלא תקף, עושה return וטוען חוזה חדש בתוספת יתרה של החוזה המבוטל אל תוך מחיצת חוזה הפנויה הבאה (ומחליף כל חוזה לא פעיל שהיה באותה מחיצה), ומרכז השירות או בקשת יתרות כ"ח מנהג לא יעזור לך כי התוכנה שלהם מציגה רק חוזים פעילים (contract list) על הכרטיס, ולא את המצב המלא של החוזים בכל אחת משמונה המחיצות (full status of each contract loaded into every one of the eight contract records)

כבר נמקתי זאת במאי, ראו שרשור הבא http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182151630/אקטואליה/תחבורה_ציבורית , אומנם ר"י ככל הנראה תקנה את החצי של הבאג הקשור אליה, כי מאז לא הצלחתי לגרום לבאג הזה לעבוד (נסיעות חינם), אך עדיין העובדה שאגד עדיין מעבירה חוזה ל-contract record הבא כשטוענים ערך צבור דרכם, גורמת למלא בעיות, כולל בעית זיהוי אזמ"ש לנסיעה הנוכחית על ידי מפעיל אחר כשהחוזה ערך צבור הפעיל הוא לא ה-record הראשון ושטעון אצל אגד!

פניתי עם זה לרשות הארצית בתחבורה ציבורית עוד במאי, ורק לפני שבוע יצרו איתי קשר (זה נורמלי בכלל ליצור קשר על משהו שדווח לפני יותר מחצי שנה?!!), אך מאחר וזה עניין מאוד מורכב שלא נוח להסברה בטלפון (ועוד תפסו אותי בזמן כשלא היתי ליד מחשב), זה לא ממש הצליח כי הנציג לא היה בקיא עם כל העניין הטכני (היתי אומר שזה בכלל נציג קשרי ציבור) וכלל לא הצליח להבין על מה בדיוק מדובר ("מה זה מחיצת חוזה/contract record?"), אז פניה הלכה לפח, אולי מישהו אחר ינסה לגרום לעניין הזה להתקדם? קראו טוב טוב את כל התגובות בשרשור ההוא

הסבר טוב יחסית שאולי יגרום לזה להתקדם, זה לדווח use case הבא
- כשקיימים 7 חוזים תקופתיים פעילים מכל סוג, וערך צבור כחוזה שמיני
- אתה טוען ערך צבור באגד, מכשיר מבטל את החוזה ללא מחיקה, ועובר return ל-record הבא, אך אין כזה כדי לטעון בו ערך צבור חדש עם הוספת היתרה המבוטלת! יוצאת שגיאת כרטיס מלא, וכיוון שזה באמצע פעולה, הפעולה אינה עוברת רטיפיקציה ולכן מגולגלת למצב הכרטיס שהיה לפני תחילת הפעולה.
- טעינת ערך צבור במכשיר אצל כל מפעיל אחר (או כל מפעיל כולל אגד דרך רב-קו אונליין) מוחקת את החוזה הישן (ולא כפי שבמכשירי אגד, שרק מסמן כלא תקף אך החוזה נשאר בכרטיס ועדיין תופס את אותה המחיצה) וטוענת חוזה ערך צבור חדש בתוספת יתרת החוזה המחוק, אל תוך אותו record שכלל את החוזה הקודם שנמחק
 

amit1270

New member
נציג הרשות הארצית לתח"צ לא בקיא בעניין הטכני. איזה ביזיון...

הבעיה בטעינת חוזים אצל אגד, לא דבר שאפשר להפיק מקבלות אלה
כאשר אתה טוען ערך צבור באגד, מכשיר הכרטוס מבטל חוזה קיים ללא מחיקתו מהכרטיס, רק מסמן כלא תקף, עושה return וטוען חוזה חדש בתוספת יתרה של החוזה המבוטל אל תוך מחיצת חוזה הפנויה הבאה (ומחליף כל חוזה לא פעיל שהיה באותה מחיצה), ומרכז השירות או בקשת יתרות כ"ח מנהג לא יעזור לך כי התוכנה שלהם מציגה רק חוזים פעילים (contract list) על הכרטיס, ולא את המצב המלא של החוזים בכל אחת משמונה המחיצות (full status of each contract loaded into every one of the eight contract records)

כבר נמקתי זאת במאי, ראו שרשור הבא http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182151630/אקטואליה/תחבורה_ציבורית , אומנם ר"י ככל הנראה תקנה את החצי של הבאג הקשור אליה, כי מאז לא הצלחתי לגרום לבאג הזה לעבוד (נסיעות חינם), אך עדיין העובדה שאגד עדיין מעבירה חוזה ל-contract record הבא כשטוענים ערך צבור דרכם, גורמת למלא בעיות, כולל בעית זיהוי אזמ"ש לנסיעה הנוכחית על ידי מפעיל אחר כשהחוזה ערך צבור הפעיל הוא לא ה-record הראשון ושטעון אצל אגד!

פניתי עם זה לרשות הארצית בתחבורה ציבורית עוד במאי, ורק לפני שבוע יצרו איתי קשר (זה נורמלי בכלל ליצור קשר על משהו שדווח לפני יותר מחצי שנה?!!), אך מאחר וזה עניין מאוד מורכב שלא נוח להסברה בטלפון (ועוד תפסו אותי בזמן כשלא היתי ליד מחשב), זה לא ממש הצליח כי הנציג לא היה בקיא עם כל העניין הטכני (היתי אומר שזה בכלל נציג קשרי ציבור) וכלל לא הצליח להבין על מה בדיוק מדובר ("מה זה מחיצת חוזה/contract record?"), אז פניה הלכה לפח, אולי מישהו אחר ינסה לגרום לעניין הזה להתקדם? קראו טוב טוב את כל התגובות בשרשור ההוא

הסבר טוב יחסית שאולי יגרום לזה להתקדם, זה לדווח use case הבא
- כשקיימים 7 חוזים תקופתיים פעילים מכל סוג, וערך צבור כחוזה שמיני
- אתה טוען ערך צבור באגד, מכשיר מבטל את החוזה ללא מחיקה, ועובר return ל-record הבא, אך אין כזה כדי לטעון בו ערך צבור חדש עם הוספת היתרה המבוטלת! יוצאת שגיאת כרטיס מלא, וכיוון שזה באמצע פעולה, הפעולה אינה עוברת רטיפיקציה ולכן מגולגלת למצב הכרטיס שהיה לפני תחילת הפעולה.
- טעינת ערך צבור במכשיר אצל כל מפעיל אחר (או כל מפעיל כולל אגד דרך רב-קו אונליין) מוחקת את החוזה הישן (ולא כפי שבמכשירי אגד, שרק מסמן כלא תקף אך החוזה נשאר בכרטיס ועדיין תופס את אותה המחיצה) וטוענת חוזה ערך צבור חדש בתוספת יתרת החוזה המחוק, אל תוך אותו record שכלל את החוזה הקודם שנמחק
נציג הרשות הארצית לתח"צ לא בקיא בעניין הטכני. איזה ביזיון...
הרשות הארצית לתח"צ צריכה להיות הגוף היחיד שעוסק בכל נושא הכרטוס והרב קו. כל עוד זה לא המצב הבעיות לא ייפתרו.
 

amit1270

New member
וכמובן, אגד מתבררת שוב כצד הבעייתי

נציג הרשות הארצית לתח"צ לא בקיא בעניין הטכני. איזה ביזיון...
הרשות הארצית לתח"צ צריכה להיות הגוף היחיד שעוסק בכל נושא הכרטוס והרב קו. כל עוד זה לא המצב הבעיות לא ייפתרו.
וכמובן, אגד מתבררת שוב כצד הבעייתי
וזה לא מהיום. מאז תחילת ימי הרב קו עיקר הבעיות היו עם אגד, והתחושה היא שפשוט לא אכפת להם.
 

25306yosef

New member
מי שעוסק בכל נושא הכרטוס והרב קו.זה רק חברת עדליא...

וכמובן, אגד מתבררת שוב כצד הבעייתי
וזה לא מהיום. מאז תחילת ימי הרב קו עיקר הבעיות היו עם אגד, והתחושה היא שפשוט לא אכפת להם.
מי שעוסק בכל נושא הכרטוס והרב קו.זה רק חברת עדליא...
באגד עושים את מה שהם עושים מזה שנים רבות בצורה עקבית ושיטתית, בגלל העדר האכיפה של הרשות הרלוונטית שאמורה לפקח עליהם ולאכוף עליהם את סמכותה.

אגדה עתיקה מספרת שחברת עדליא הוקמה על ידי עובדי אגד שפוטרו....
 

Bus Nerd

Active member
החברה הזו שאתה כל כך שונא לא אחראים על הבאג הזה. רק אגד כן.

מי שעוסק בכל נושא הכרטוס והרב קו.זה רק חברת עדליא...
באגד עושים את מה שהם עושים מזה שנים רבות בצורה עקבית ושיטתית, בגלל העדר האכיפה של הרשות הרלוונטית שאמורה לפקח עליהם ולאכוף עליהם את סמכותה.

אגדה עתיקה מספרת שחברת עדליא הוקמה על ידי עובדי אגד שפוטרו....
החברה הזו שאתה כל כך שונא לא אחראים על הבאג הזה. רק אגד כן.
 

25306yosef

New member
אמנם חברת עדליא לא אחראית על הבאג באגד, אבל היא כן אחראית על

החברה הזו שאתה כל כך שונא לא אחראים על הבאג הזה. רק אגד כן.
אמנם חברת עדליא לא אחראית על הבאג באגד, אבל היא כן אחראית על
כרטיס הרב קו ועל התפעול הארצי של כרטיס הרב קו בישראל.

משרד התחבורה האציל את סמכותו בכל הנושאים התפעוליים והטכניים לחברת עדליא שהיא חברה פרטית שאיתה מתקשר משרד התחבורה בהסכם התקשרות עם ספק שירותים חיצוני.
 

Bus Nerd

Active member
וזה לא רלוונטי בשום מצב לשרשור הזה. די עם הספאם שלך.

אמנם חברת עדליא לא אחראית על הבאג באגד, אבל היא כן אחראית על
כרטיס הרב קו ועל התפעול הארצי של כרטיס הרב קו בישראל.

משרד התחבורה האציל את סמכותו בכל הנושאים התפעוליים והטכניים לחברת עדליא שהיא חברה פרטית שאיתה מתקשר משרד התחבורה בהסכם התקשרות עם ספק שירותים חיצוני.
וזה לא רלוונטי בשום מצב לשרשור הזה. די עם הספאם שלך.
 

25306yosef

New member
מה שאני כותב עליו בהחלט קשור לשרשור הזה.

וזה לא רלוונטי בשום מצב לשרשור הזה. די עם הספאם שלך.
מה שאני כותב עליו בהחלט קשור לשרשור הזה.
הבאג באגד קיים רק בגלל העדר האכיפה של מי שאמור היה לאכוף את סמכויותיו על מפעילי התח"צ ובגלל שמינהלת התחבורה הציבורית מופעלת על ידי חברת עדליא ולא על ידי משרד התחבורה.

אם משרד התחבורה היה מפעיל את מינהלת התחבורה הציבורית ולא חברת עדליא, אז היתה לו יכולת פיקוח ושליטה על הנעשה אצל כל מפעילי התח"צ וסביר להניח שלא היו באגים כאלה אצל המפעילים ולא אצל אגד.

אבל כאשר במשרד התחבורה לא עושים שום דבר ואין כל פיקוח הולם על מפעילי התח"צ השונים (כי הפיקוח מצוי כאמור בידי חברה פרטית), אז באגד יכולים לעשות כראות עיניהם. ובמשרד התחבורה ממשיכים לפזר ספינים ולעסוק ביחסי ציבור על מנת שהשר יזכה באהדה הציבורית שלא מגיעה לו כלל, הרי תחום התחבורה הציבורית הועבר כאמור לחברה הפרטית.
 

down und

New member
מה הקשר לחברה פרטית, מה?!?!?!?!?


מה שאני כותב עליו בהחלט קשור לשרשור הזה.
הבאג באגד קיים רק בגלל העדר האכיפה של מי שאמור היה לאכוף את סמכויותיו על מפעילי התח"צ ובגלל שמינהלת התחבורה הציבורית מופעלת על ידי חברת עדליא ולא על ידי משרד התחבורה.

אם משרד התחבורה היה מפעיל את מינהלת התחבורה הציבורית ולא חברת עדליא, אז היתה לו יכולת פיקוח ושליטה על הנעשה אצל כל מפעילי התח"צ וסביר להניח שלא היו באגים כאלה אצל המפעילים ולא אצל אגד.

אבל כאשר במשרד התחבורה לא עושים שום דבר ואין כל פיקוח הולם על מפעילי התח"צ השונים (כי הפיקוח מצוי כאמור בידי חברה פרטית), אז באגד יכולים לעשות כראות עיניהם. ובמשרד התחבורה ממשיכים לפזר ספינים ולעסוק ביחסי ציבור על מנת שהשר יזכה באהדה הציבורית שלא מגיעה לו כלל, הרי תחום התחבורה הציבורית הועבר כאמור לחברה הפרטית.
מה הקשר לחברה פרטית, מה?!?!?!?!?

הרי לך, אתה מצהיר על כך מאות פעמים, יש כרטיס (או כרטיסי) אשראי.
כרטיס אשראי בישראל ובעצם בכל מדינה דמוקרטית וגם במרבית הדיקטטורות, בהגדרה, הינו דבר ששייך לחברה (פירמה) פרטית.
אז על חברות האשראי הפרטיות אתה כן סומך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה