בכתבה ב"הארץ" הזכירו את תבנית השירות המתוכננת לראש העין דרום
בכתבה ב"הארץ" הזכירו את תבנית השירות המתוכננת לראש העין דרום
https://www.haaretz.co.il/tmr/1.4496012
כתבה על הבעיות התחבורתיות של ראש העין, והתנאים שיש להמשך הבנייה בה (נת"צ בכביש 5, בעיקר). בכתבה נטען שעד פתיחת המזרחית, מראש העין דרום תופעל רכבת שאטל שתגיע רק עד לסגולה.
נשמע לי כמו בולשיט של כתבים שלא מבינים כלום, מה דעתכם? לא רואה איזה ייתרון תחבורתי יהיה לתושבי ראש העין אם ייסעו מראש העין דרום לסגולה ויצטרכו לחכות שם לרכבת במקום לנסוע לראש העין צפון ולעלות על רכבת אחת. מילא היו אומרים קו קצר עד בני ברק אולי הייתי מבין, כי אז זה היה שימושי לאנשים שעובדים ברמת החייל, אבל למי בדיוק יעזור קו עד סגולה?
בכתבה ב"הארץ" הזכירו את תבנית השירות המתוכננת לראש העין דרום
https://www.haaretz.co.il/tmr/1.4496012
כתבה על הבעיות התחבורתיות של ראש העין, והתנאים שיש להמשך הבנייה בה (נת"צ בכביש 5, בעיקר). בכתבה נטען שעד פתיחת המזרחית, מראש העין דרום תופעל רכבת שאטל שתגיע רק עד לסגולה.
נשמע לי כמו בולשיט של כתבים שלא מבינים כלום, מה דעתכם? לא רואה איזה ייתרון תחבורתי יהיה לתושבי ראש העין אם ייסעו מראש העין דרום לסגולה ויצטרכו לחכות שם לרכבת במקום לנסוע לראש העין צפון ולעלות על רכבת אחת. מילא היו אומרים קו קצר עד בני ברק אולי הייתי מבין, כי אז זה היה שימושי לאנשים שעובדים ברמת החייל, אבל למי בדיוק יעזור קו עד סגולה?