ראיון עם מנהלת רכבות סימנס העולמית ,יהודיה צרפתייה

מצב
הנושא נעול.

ronitv1

New member
ראיון עם מנהלת רכבות סימנס העולמית ,יהודיה צרפתייה

ראיון עם מנהלת רכבות סימנס העולמית ,יהודיה צרפתייה
מהראיון ניתן ללמוד על הקרונות החשמליות שהם הציעו לרכבת ישראל

https://www.themarker.com/markerweek/1.3969343
 
Sabrina Soussan אישה מבריקה, עלתה עוד דרגה בימים אלה!

ראיון עם מנהלת רכבות סימנס העולמית ,יהודיה צרפתייה
מהראיון ניתן ללמוד על הקרונות החשמליות שהם הציעו לרכבת ישראל

https://www.themarker.com/markerweek/1.3969343
Sabrina Soussan אישה מבריקה, עלתה עוד דרגה בימים אלה!
https://www.siemens.com/press/de/pr...017100013code.htm&content[]=Corp&content[]=MO
בהצלחה, ושלא תפגע מהאיחוד עם אלסטום בגלל כפל תפקידים!
 
הנה הגירסה האנגלית

Sabrina Soussan אישה מבריקה, עלתה עוד דרגה בימים אלה!
https://www.siemens.com/press/de/pr...017100013code.htm&content[]=Corp&content[]=MO
בהצלחה, ושלא תפגע מהאיחוד עם אלסטום בגלל כפל תפקידים!
הנה הגירסה האנגלית
http://www.railjournal.com/index.php/financial/eickholt-to-manage-siemens-alstom-integration.html
 

ronitv1

New member
אני אסביר לכם למה התכוונתי ....

למי שרשם את הכותרת :)
אני אסביר לכם למה התכוונתי ....
בכתבה היא מציגה הבנה מלאה של כל החומר בעניין הבירוקטריה

הישראלית בנושא רכבות קלות וכבדות, נתע ורכבת ישראל ,היא

מבינה כמונו את כל המטריה ,את כל הידיעות בדה מרקר וכלכליסט

על כל גבושישית בכל מכרז ,על כל משבר וכל פיפס שלדעתי הוא

גרם לה להבין לכוון במדוייק לכל הדרישה האפשרית שהם חברה

שחזרו מהשעייה ועקפו 8 חברות אחרות וזכו ... אני זוקף

לה את זה גם להיותה יהודייה שחייה פה בישראל תקופה

וקורבייה וגם העובדים איתה דואגים בטח לעדכן אותה באופן יומי

מהטעם הפשוט שהיא חייה פה ,הבנתם אותי . השילוב של היותה

מנהלת בכירה בסימנס והיותה יהודיה שחייה או מבקרת בישראל לעיתים

תקופות עזר לה לזכות במכרז הענק הזה.
 
לא חושב שצריך להתנצל או להסביר את העובדה

אני אסביר לכם למה התכוונתי ....
בכתבה היא מציגה הבנה מלאה של כל החומר בעניין הבירוקטריה

הישראלית בנושא רכבות קלות וכבדות, נתע ורכבת ישראל ,היא

מבינה כמונו את כל המטריה ,את כל הידיעות בדה מרקר וכלכליסט

על כל גבושישית בכל מכרז ,על כל משבר וכל פיפס שלדעתי הוא

גרם לה להבין לכוון במדוייק לכל הדרישה האפשרית שהם חברה

שחזרו מהשעייה ועקפו 8 חברות אחרות וזכו ... אני זוקף

לה את זה גם להיותה יהודייה שחייה פה בישראל תקופה

וקורבייה וגם העובדים איתה דואגים בטח לעדכן אותה באופן יומי

מהטעם הפשוט שהיא חייה פה ,הבנתם אותי . השילוב של היותה

מנהלת בכירה בסימנס והיותה יהודיה שחייה או מבקרת בישראל לעיתים

תקופות עזר לה לזכות במכרז הענק הזה.
לא חושב שצריך להתנצל או להסביר את העובדה
אני בתור יהודי מתעניין בעובדה אם בכיר\מומחה בחו"ל הוא יהודי, גם אם זה לא קשור לתוכן.
 
ענין היהדות לא שייך לעניין, גם המנהל הכללי הקודם של אלסטום,

אני אסביר לכם למה התכוונתי ....
בכתבה היא מציגה הבנה מלאה של כל החומר בעניין הבירוקטריה

הישראלית בנושא רכבות קלות וכבדות, נתע ורכבת ישראל ,היא

מבינה כמונו את כל המטריה ,את כל הידיעות בדה מרקר וכלכליסט

על כל גבושישית בכל מכרז ,על כל משבר וכל פיפס שלדעתי הוא

גרם לה להבין לכוון במדוייק לכל הדרישה האפשרית שהם חברה

שחזרו מהשעייה ועקפו 8 חברות אחרות וזכו ... אני זוקף

לה את זה גם להיותה יהודייה שחייה פה בישראל תקופה

וקורבייה וגם העובדים איתה דואגים בטח לעדכן אותה באופן יומי

מהטעם הפשוט שהיא חייה פה ,הבנתם אותי . השילוב של היותה

מנהלת בכירה בסימנס והיותה יהודיה שחייה או מבקרת בישראל לעיתים

תקופות עזר לה לזכות במכרז הענק הזה.
ענין היהדות לא שייך לעניין, גם המנהל הכללי הקודם של אלסטום,
-פאטריק קרון- היה יהודי והיה מבקר בארץ.
 

levikon

New member
לפני חודשיים הוצג אב הטיפוס של ה-Desiro HC ב-RRX

ראיון עם מנהלת רכבות סימנס העולמית ,יהודיה צרפתייה
מהראיון ניתן ללמוד על הקרונות החשמליות שהם הציעו לרכבת ישראל

https://www.themarker.com/markerweek/1.3969343
לפני חודשיים הוצג אב הטיפוס של ה-Desiro HC ב-RRX
מצ"ב כתבה וכן כמה תמונות. מאפשר להבין בגדול איך תראה הרכבת.
&nbsp
http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
המדרגות יפות, חבל שאצלנו זה לא יהיה ככה

לפני חודשיים הוצג אב הטיפוס של ה-Desiro HC ב-RRX
מצ"ב כתבה וכן כמה תמונות. מאפשר להבין בגדול איך תראה הרכבת.
&nbsp
http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
&nbsp
&nbsp
המדרגות יפות, חבל שאצלנו זה לא יהיה ככה
בגלל גובה הרציף הגבוה שבארץ, הכניסה תצטרך להיות ב"קומת ביניים" כמו בדאבל דק של בומברדייר, אז המדרגות לא יהיו ספירליות ויפות כאלו. מעניין אותי אם זה מתבטא בהבדל בכמות מקומות הישיבה. כמו כן העובדה שקרונות הקצה הם רק קומה בודדת זה הפסד של מקומות ישיבה פוטנציאליים לדעתי.
 

levikon

New member
כמה דברים

המדרגות יפות, חבל שאצלנו זה לא יהיה ככה
בגלל גובה הרציף הגבוה שבארץ, הכניסה תצטרך להיות ב"קומת ביניים" כמו בדאבל דק של בומברדייר, אז המדרגות לא יהיו ספירליות ויפות כאלו. מעניין אותי אם זה מתבטא בהבדל בכמות מקומות הישיבה. כמו כן העובדה שקרונות הקצה הם רק קומה בודדת זה הפסד של מקומות ישיבה פוטנציאליים לדעתי.
כמה דברים
לגבי המדרגות - אם תשים לב המדרגות הספירליות לא מתחילות מהחלק התחתון אלא ממפלס האמצע. ככה שבהחלט ייתכן שצורתן תשאר. מעניין האם יצטרכו להזיז את הדלתות של קרונות ה- DD במערך, אולי יותר לקצוות.
&nbsp
לגבי קומה אחת- יש בזה גם יתרונות כפי שנאמר בכתבה - לא צריך קרון מיוחד לנכים ומאפשר לאנשים עם מוגבלות תנועה נוחה. הרבה יותר מקום לאופניים בקרונות הקצה. ומקומה אחת הרבה יותר נוח לצאת ולהכנס.
אני דווקא מאמין שהשילוב של קרונות חד ודו קומתיים באותו המערך יוכיחו את עצמם.
מערך כזה הוא באורך של 100 מטר. נכנסים בו 400 מושבים.
לכאורה אם תקח DD אז 4 קרונות רגילים מכילים 550 מושבים. אבל הם מעט ארוכים יותר. בנוסף, תוריד את הקטר, קרונות הניהוג והקרונות לנכים ותשאר כנראה עם אותה כמות מושבים לרכבת. מצד שני כפי שאמרנו יש בקומה אחת יתרונות לא מעטים.
לא סתם רוב המערכים הפרבריים עתירי הנוסעים הם בקומה אחת..
 

easylivin

New member
תחלופת נוסעים אטית יותר בתחנות זה חסרון ידוע של DD

כמה דברים
לגבי המדרגות - אם תשים לב המדרגות הספירליות לא מתחילות מהחלק התחתון אלא ממפלס האמצע. ככה שבהחלט ייתכן שצורתן תשאר. מעניין האם יצטרכו להזיז את הדלתות של קרונות ה- DD במערך, אולי יותר לקצוות.
&nbsp
לגבי קומה אחת- יש בזה גם יתרונות כפי שנאמר בכתבה - לא צריך קרון מיוחד לנכים ומאפשר לאנשים עם מוגבלות תנועה נוחה. הרבה יותר מקום לאופניים בקרונות הקצה. ומקומה אחת הרבה יותר נוח לצאת ולהכנס.
אני דווקא מאמין שהשילוב של קרונות חד ודו קומתיים באותו המערך יוכיחו את עצמם.
מערך כזה הוא באורך של 100 מטר. נכנסים בו 400 מושבים.
לכאורה אם תקח DD אז 4 קרונות רגילים מכילים 550 מושבים. אבל הם מעט ארוכים יותר. בנוסף, תוריד את הקטר, קרונות הניהוג והקרונות לנכים ותשאר כנראה עם אותה כמות מושבים לרכבת. מצד שני כפי שאמרנו יש בקומה אחת יתרונות לא מעטים.
לא סתם רוב המערכים הפרבריים עתירי הנוסעים הם בקומה אחת..
תחלופת נוסעים אטית יותר בתחנות זה חסרון ידוע של DD
וזה בהחלט פרמטר חשוב בקווים פרבריים במיוחד בשעות השיא, לאור רקורד האיחורים בקווים אלה. במקומות רבים מרחיקים לכת ומוסיפים דלת שלישית לכל קרון במערכים חד-קומתיים (!) כדי לזרז את זמני העלייה והירידה. שילוב של קומותיים עם קומה אחת יכול להוות פשרה טובה שתתאים לקווי רכבת ישראל (אם כי צפו לכותרות שליליות בטמקא בסגנון "חלם: למרות העומס, הרכבת הזמינה קרונות עם קומה אחת בלבד"
)
 

darkshadow1

New member
לדעתי גם צפיפות גבוהה בהרבה כשהקרונות מתמלאים.

תחלופת נוסעים אטית יותר בתחנות זה חסרון ידוע של DD
וזה בהחלט פרמטר חשוב בקווים פרבריים במיוחד בשעות השיא, לאור רקורד האיחורים בקווים אלה. במקומות רבים מרחיקים לכת ומוסיפים דלת שלישית לכל קרון במערכים חד-קומתיים (!) כדי לזרז את זמני העלייה והירידה. שילוב של קומותיים עם קומה אחת יכול להוות פשרה טובה שתתאים לקווי רכבת ישראל (אם כי צפו לכותרות שליליות בטמקא בסגנון "חלם: למרות העומס, הרכבת הזמינה קרונות עם קומה אחת בלבד"
)
לדעתי גם צפיפות גבוהה בהרבה כשהקרונות מתמלאים.
בניגוד לקרונות חד-קומתיים, הנוסעים לא רואים כמה צפוף במעברים בקרונות עצמם- והתוצאה היא שבמקרים רבים נוסעים עומדים במרווחים גדולים בין המושבים בזמן שנוסעים אחרים נדחסים כמו סרדינים בין הקרונות. הנוסעים שעומדים בין המושבים לא רואים כמה צפוף בין הקרונות, והנוסעים שמצטופפים כמו סרדינים לא טורחים לעבור לאזורים הריקים כי הם לא רואים כמה הם ריקים.
 
....וכאשר צרפתיה* אומרת שהרכבת נראת טוב אז היא באמת נראת טוב

לפני חודשיים הוצג אב הטיפוס של ה-Desiro HC ב-RRX
מצ"ב כתבה וכן כמה תמונות. מאפשר להבין בגדול איך תראה הרכבת.
&nbsp
http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
&nbsp
&nbsp
....וכאשר צרפתיה* אומרת שהרכבת נראת טוב אז היא באמת נראת טוב
ככה כתב העתונאי הגרמני ועוד לפני האיחוד סיאמנס-אלסטום.
* = המנהלת סברינה שושן

 

ronitv1

New member
כל הכבוד על איתור הרכבת ,לא צריך בכלל לחכות לדגם ,זה פשוט זה

לפני חודשיים הוצג אב הטיפוס של ה-Desiro HC ב-RRX
מצ"ב כתבה וכן כמה תמונות. מאפשר להבין בגדול איך תראה הרכבת.
&nbsp
http://railcolornews.com/2017/07/18/de-siemens-presents-the-rrx-prototype-train-inside-and-outside/
&nbsp
&nbsp
כל הכבוד על איתור הרכבת ,לא צריך בכלל לחכות לדגם ,זה פשוט זה
יש לך לינק גם לרכבת של אלסטום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה