פרויקט ריבוע מסילות החוף
הוא אינו פרויקט שעומד בפני עצמו,
פרויקט זה צריך להיבנות ביחד
עם מסילות 5 ו-6 האיילון,
שאם לא כך, יהיה מצב מוזר
בו נסיעה מחיפה להרצליה
תיקח 25 דקות בערך,
ונסיעה מהרצליה עד להגנה
תיקח עוד איזה 15 דקות אולי יותר.
לזה אפשר גם להוסיף את המינהור
באזור חיפה שמהווה (אולי) במידה
מסויימת תנאי לפרויקט זה.
 
סביר להניח שמסילות עירון וטבריה
יבנו לפני ריבוע מסילות החוף,
הן בגלל פשטותם היחסית
והן בגלל תשואתם הגבוהה יותר.
פרויקט ריבוע מסילות החוףמסילות החוף יוכפלו הרבה לפני שיהיו מסילת עירון ומסילה לטבריה
והרכבות הפרבריות של קו העמק לא ממשיכות עד בנימינה, כי בבנימינה אין מקום לרכבות הללו כתחנת קצה, ולא ממשיכות עד חדרה כי תחנה זו שיש בה גם מסוף מטענים, לא ערוכה כיום להיות תחנת קצה לקו נוסעים וגם בגלל שמסילות החוף דרומית לבנימינה עמוסות כבר כיום.
למה כל כך מציק לך שהן ממשיכות עד עתלית ושואלת על כך כל מספר שבועות, לא ממש ברור.
הוא אינו פרויקט שעומד בפני עצמו,
פרויקט זה צריך להיבנות ביחד
עם מסילות 5 ו-6 האיילון,
שאם לא כך, יהיה מצב מוזר
בו נסיעה מחיפה להרצליה
תיקח 25 דקות בערך,
ונסיעה מהרצליה עד להגנה
תיקח עוד איזה 15 דקות אולי יותר.
לזה אפשר גם להוסיף את המינהור
באזור חיפה שמהווה (אולי) במידה
מסויימת תנאי לפרויקט זה.
 
סביר להניח שמסילות עירון וטבריה
יבנו לפני ריבוע מסילות החוף,
הן בגלל פשטותם היחסית
והן בגלל תשואתם הגבוהה יותר.