הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?

הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?
בעיקר קטרי אלסטום ישנים שעושים רעש מאוד חזק ורועש, ואותם דוחפים לכל קווי הרכבת (למעט הקו לכרמיאל בגלל הבעיה של המנהרות, יפה.. הם זכו )
יש תכנון להחלפת הקטרים האלה? (לא את כולם, אבל את הישנים ישנים שעושים רעש בלתי נסבל יש צורך להחליף כי אני לא חושבת שבחו"ל מעיזים עוד להחזיק קטר כזה)
 

luckydude

Active member
זה תלוי בהתקדמות של פרוייקט החישמול בקווים הקיימים.

הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?
בעיקר קטרי אלסטום ישנים שעושים רעש מאוד חזק ורועש, ואותם דוחפים לכל קווי הרכבת (למעט הקו לכרמיאל בגלל הבעיה של המנהרות, יפה.. הם זכו )
יש תכנון להחלפת הקטרים האלה? (לא את כולם, אבל את הישנים ישנים שעושים רעש בלתי נסבל יש צורך להחליף כי אני לא חושבת שבחו"ל מעיזים עוד להחזיק קטר כזה)
זה תלוי בהתקדמות של פרוייקט החישמול בקווים הקיימים.
ככל שהוא יתקדם זה יאפשר להוציא קטרי דיזל ישנים משימוש.
 

25306yosef

New member
החישמול זה עדיין חלום.

זה תלוי בהתקדמות של פרוייקט החישמול בקווים הקיימים.
ככל שהוא יתקדם זה יאפשר להוציא קטרי דיזל ישנים משימוש.
החישמול זה עדיין חלום.
וכל השאר כמו "הכתבה" בשרשור הנפרד זה רק יחסי ציבור של שר התחבורה שעושה שימוש בחברה פרטית העוסקת ביחסי ציבור.

להדיוטות זה נראה כתבה, אבל למעשה זה לא יותר מאשר יחסי ציבור ותוכן שיווקי פוליטי.
 

gsi13579

New member
כל קווי הרכבת יחושמלו חוץ מקו העמק לפי מה שאני יודעת

החישמול זה עדיין חלום.
וכל השאר כמו "הכתבה" בשרשור הנפרד זה רק יחסי ציבור של שר התחבורה שעושה שימוש בחברה פרטית העוסקת ביחסי ציבור.

להדיוטות זה נראה כתבה, אבל למעשה זה לא יותר מאשר יחסי ציבור ותוכן שיווקי פוליטי.
כל קווי הרכבת יחושמלו חוץ מקו העמק לפי מה שאני יודעת
אחר כך אתם יוצאים עליי שאני מתלוננת וטוענת שמזניחים את הפריפריה
אז סתם החליטו להשאיר את קו העמק עם דיזל ואת שאר הקווים לחשמול
אז גם אם יהיה חשמול, קו העמק עדין יסבול מקטרים רועשים כאלה
 

luckydude

Active member
לא בהכרח. החלפת קווים אחרים לשימוש בקטרים חשמליים

כל קווי הרכבת יחושמלו חוץ מקו העמק לפי מה שאני יודעת
אחר כך אתם יוצאים עליי שאני מתלוננת וטוענת שמזניחים את הפריפריה
אז סתם החליטו להשאיר את קו העמק עם דיזל ואת שאר הקווים לחשמול
אז גם אם יהיה חשמול, קו העמק עדין יסבול מקטרים רועשים כאלה
לא בהכרח. החלפת קווים אחרים לשימוש בקטרים חשמליים
יוריד את מספר קטרי הדיזל הנדרשים באופן כללי, מה שיאפשר להוציא את קטרי הדיזל היותר ישנים משימוש ברכבות הנוסעים בקווים שלא חושמלו.


אגב, לפי מה שאני מבין גם הקו לבית שמש לא יחושמל בנתיים.
 
גם המסילות לבית שמש ולדימונה לא יחושמלו

כל קווי הרכבת יחושמלו חוץ מקו העמק לפי מה שאני יודעת
אחר כך אתם יוצאים עליי שאני מתלוננת וטוענת שמזניחים את הפריפריה
אז סתם החליטו להשאיר את קו העמק עם דיזל ואת שאר הקווים לחשמול
אז גם אם יהיה חשמול, קו העמק עדין יסבול מקטרים רועשים כאלה
גם המסילות לבית שמש ולדימונה לא יחושמלו
וגם לגבי מסילת אשקלון - באר שבע עדיין אין וודאות שתחושמל בשלב הראשון.
אה, וגם המסילה המזרחית לא מתוכננת להיות מחושמלת.
 

gsi13579

New member
בסדר.. זה קווים בודדים, רוב מערכת המסילות תחושמל

גם המסילות לבית שמש ולדימונה לא יחושמלו
וגם לגבי מסילת אשקלון - באר שבע עדיין אין וודאות שתחושמל בשלב הראשון.
אה, וגם המסילה המזרחית לא מתוכננת להיות מחושמלת.
בסדר.. זה קווים בודדים, רוב מערכת המסילות תחושמל
ופריפריה כמו בית שאן, עפולה, דימונה, בית שמש ואופקים הם לא צריכים את זה אז בואו נעזוב אותם בשקט
 
יש סדרי עדיפויות ובהתאם לסדרי העדיפויות יחשמלו קודם את

בסדר.. זה קווים בודדים, רוב מערכת המסילות תחושמל
ופריפריה כמו בית שאן, עפולה, דימונה, בית שמש ואופקים הם לא צריכים את זה אז בואו נעזוב אותם בשקט
יש סדרי עדיפויות ובהתאם לסדרי העדיפויות יחשמלו קודם את
המסילות הראשיות יותר, שגם החישמול שלהן התעכב כבר משך זמן ממושך וממשיך להתעכב.
 

gsi13579

New member
מסכימה עם זה לחלוטין, אבל לא מתכננים לחשמל את שאר המסילות

יש סדרי עדיפויות ובהתאם לסדרי העדיפויות יחשמלו קודם את
המסילות הראשיות יותר, שגם החישמול שלהן התעכב כבר משך זמן ממושך וממשיך להתעכב.
מסכימה עם זה לחלוטין, אבל לא מתכננים לחשמל את שאר המסילות
גם אם הראשיות יחושמלו אז לא יחשמלו את השאר אם אמרו שחלק מהמסילות נשארות בדיזל
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
נשארות בדיזל בתוכנית הנוכחית

מסכימה עם זה לחלוטין, אבל לא מתכננים לחשמל את שאר המסילות
גם אם הראשיות יחושמלו אז לא יחשמלו את השאר אם אמרו שחלק מהמסילות נשארות בדיזל
&nbsp
נשארות בדיזל בתוכנית הנוכחית
בטווח הארוך ברור שיירצו לחשמל את כל הרשת, בגלל כל היתרונות הרבים של החשמול.

בגלל תקציב מוגבל, בתוכנית הנוכחית לא יכלו לחשמל את כל הקווים. בעתיד סביר להניח שיחשמלו גם את קו העמק, גם את הקו לדימונה (הכרחי אם רוצים רכבת לאילת) וגם את מסילת חלץ וכל שלוחות המסע השונות.

מעטות המדינות שחישמלו את כל הרשת בבת אחת. האחוז מהרשת שיחושמל בתוכנית הנוכחית הוא אחוז משמעותי, בשאר העולם מחשמלים רק קווים בודדים בכל פעם. אני חושב שחוץ מישראל ודנמרק אף מדינה אחרת לא עשתה פרוייקט חשמול בסדר גודל כזה (ביחס לגודל הרשת כמובן).
אפילו בבריטניה, צרפת, וגרמניה שרשתות הרכבות שלהן הרבה יותר מפותחות משלנו יש לא מעט קווים שעדיין לא חושמלו ואולי לא יחושמלו לעולם.
 

luckydude

Active member
אני משער שחישמול מסילת העמק יבוצע ביחד עם ההכפלה שלה

מסכימה עם זה לחלוטין, אבל לא מתכננים לחשמל את שאר המסילות
גם אם הראשיות יחושמלו אז לא יחשמלו את השאר אם אמרו שחלק מהמסילות נשארות בדיזל
&nbsp
אני משער שחישמול מסילת העמק יבוצע ביחד עם ההכפלה שלה
שתקרה מתישהו בעתיד הלא ידוע. בכל מקרה, אני בספק רב אם יחשמלו אותה כשהיא מסילה בודדת.
&nbsp
אגב, בחו״ל זה די נפוץ שמסילות פריפראליות אינן מחושמלות (או אינן מחושמלות בשלב ראשון של פרוייקט חישמול לאומי).
 

25306yosef

New member
צר לי לבשר לך שתאלצי עוד לסבול הרבה מאוד שנים מהקטרים הללו

הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?
בעיקר קטרי אלסטום ישנים שעושים רעש מאוד חזק ורועש, ואותם דוחפים לכל קווי הרכבת (למעט הקו לכרמיאל בגלל הבעיה של המנהרות, יפה.. הם זכו )
יש תכנון להחלפת הקטרים האלה? (לא את כולם, אבל את הישנים ישנים שעושים רעש בלתי נסבל יש צורך להחליף כי אני לא חושבת שבחו"ל מעיזים עוד להחזיק קטר כזה)
צר לי לבשר לך שתאלצי עוד לסבול הרבה מאוד שנים מהקטרים הללו
את הקטרים החדשים העבירו לכרמיאל ואת הקטרים הישנים והרועשים העבירו לקווים האחרים שלא קשורים לכרמיאל.

כך שבנסיבות העניין תאלצי עוד לסבול הרבה מאוד שנים מהקטרים הרועשים האלה. החישמול זה עדיין חלום.
 
גם אם יביאו לקו העמק מערך ICE תתלונני...

הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?
בעיקר קטרי אלסטום ישנים שעושים רעש מאוד חזק ורועש, ואותם דוחפים לכל קווי הרכבת (למעט הקו לכרמיאל בגלל הבעיה של המנהרות, יפה.. הם זכו )
יש תכנון להחלפת הקטרים האלה? (לא את כולם, אבל את הישנים ישנים שעושים רעש בלתי נסבל יש צורך להחליף כי אני לא חושבת שבחו"ל מעיזים עוד להחזיק קטר כזה)
גם אם יביאו לקו העמק מערך ICE תתלונני...
 
הנה כמה צילומים שלהם, להנאתך !

הקטרים הישנים של רכבת ישראל נוראיים, מתי יוציאו אותם משימוש?
בעיקר קטרי אלסטום ישנים שעושים רעש מאוד חזק ורועש, ואותם דוחפים לכל קווי הרכבת (למעט הקו לכרמיאל בגלל הבעיה של המנהרות, יפה.. הם זכו )
יש תכנון להחלפת הקטרים האלה? (לא את כולם, אבל את הישנים ישנים שעושים רעש בלתי נסבל יש צורך להחליף כי אני לא חושבת שבחו"ל מעיזים עוד להחזיק קטר כזה)
הנה כמה צילומים שלהם, להנאתך !



















 

gsi13579

New member
אני סה"כ שאלתי אם יש תכנון להחליף את קטרי הדיזל הרועשים האלה

והודעות הקיטורים והבכיינות שלך כל יום- תורמות?
אני סה"כ שאלתי אם יש תכנון להחליף את קטרי הדיזל הרועשים האלה
ומה לעשות שהם באמת נוראיים
וכל התלונות שלי אי פעם בפורום היו מוצדקות, והן באות מתסכול ועצבים על תפקוד לקוי של חברה כלשהי
למשל כשלא בוצעו נסיעות באוטובוס או שביטלו רכבת בגלל תפקוד לקוי של רכבת ישראל
&nbsp
 

25306yosef

New member
אז קיבלת תשובה שאין כל כוונה להחליף את קטרי הדיזל הרועשים

אני סה"כ שאלתי אם יש תכנון להחליף את קטרי הדיזל הרועשים האלה
ומה לעשות שהם באמת נוראיים
וכל התלונות שלי אי פעם בפורום היו מוצדקות, והן באות מתסכול ועצבים על תפקוד לקוי של חברה כלשהי
למשל כשלא בוצעו נסיעות באוטובוס או שביטלו רכבת בגלל תפקוד לקוי של רכבת ישראל
&nbsp
אז קיבלת תשובה שאין כל כוונה להחליף את קטרי הדיזל הרועשים
כל עוד הם תקינים וניתן להשתמש בהם.

הקטרים הרועשים האלה ימשיכו לשרת את רכבת ישראל במהלך השנים הקרובות. וכפי שכבר כתבתי קודם, החישמול זה עדיין חלום. חלום שהפוליטיקאים עושים בו שימוש רב על מנת לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה להם כלל.

חישמול זה עדיין חלום וזה לא יקרה בקרוב. אל תאמינו לשום פוליטיקאי ולשום יחצ"ן.
 

luckydude

Active member
היא לא צריכה להאמין לשום פוליטיקאי אבל היא יכולה בשקט

אז קיבלת תשובה שאין כל כוונה להחליף את קטרי הדיזל הרועשים
כל עוד הם תקינים וניתן להשתמש בהם.

הקטרים הרועשים האלה ימשיכו לשרת את רכבת ישראל במהלך השנים הקרובות. וכפי שכבר כתבתי קודם, החישמול זה עדיין חלום. חלום שהפוליטיקאים עושים בו שימוש רב על מנת לזכות באהדה ציבורית שלא מגיעה להם כלל.

חישמול זה עדיין חלום וזה לא יקרה בקרוב. אל תאמינו לשום פוליטיקאי ולשום יחצ"ן.
היא לא צריכה להאמין לשום פוליטיקאי אבל היא יכולה בשקט
להאמין לחברי הפורום השפויים בפורום הזה...
&nbsp
...ובשמם אני שמח להכריז שהחישמול זה לא חלום ולא אגדה אלא מציאות - שאמנם תקח קצת זמן אבל בהחלט תקרה בשנים הקרובות (למעט אולי בחיפה וצפונה בנתיים תודות לראש העיר הנפלא שם).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה