לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2087320,873 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 
שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
המשך >>

לצפיה ב-'אלסטום זכתה במערך האיתות של נתע -רכבת הקלה '
אלסטום זכתה במערך האיתות של נתע -רכבת הקלה
01/10/2017 | 16:51
40
271
בסכום של 400 מיליון שקל
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה האלסטום שהיא ממש אלסטום, או החלק שחובר לסימנס?'
זה האלסטום שהיא ממש אלסטום, או החלק שחובר לסימנס?
01/10/2017 | 21:12
2
59
לצפיה ב-'המיזוג עוד לא הושלם, אבל בעיקרון זה אכן החלק שמוזג עם סימנס'
המיזוג עוד לא הושלם, אבל בעיקרון זה אכן החלק שמוזג עם סימנס
01/10/2017 | 21:32
1
79
לצפיה ב-'גם לחברת סימנס יש חטיבת איתות ותקשורת'
גם לחברת סימנס יש חטיבת איתות ותקשורת
01/10/2017 | 22:51
97
מערכת האיתות של סימנס עובדת בשיטה הגרמנית (סיפקה מערכות איתות עבור הרפובליקה הפדרלית של גרמניה מאז הקמתה ב-1949 ביחד עם החברות AEG ו-SEL) שלמיטב ידיעתי זו השיטה שבה פועלת מערכת האיתות של רכבת ישראל. ואילו מערכת האיתות של חברת אלסטום פועלת בשיטה אחרת.
 
חבל שאין כאן בפורום אנשים המבינים במערכות איתות ותקשורת שהיו יכולים להרחיב על מה שכתבתי ולתקן אותי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם לדעתי מדובר כאן על אלסטום- אלסטום, אבל ראוי לציין ש '
גם לדעתי מדובר כאן על אלסטום- אלסטום, אבל ראוי לציין ש
01/10/2017 | 22:43
3
118
האיתות הוא היום שוק פוטנציאלי של 15000 מליון אירו בקנה מידה עולמי.
הוא אמנם פחות בולט מייצור ציוד-נע, אבל מזה מספר שנים הוא מהווה שוק מאוד-מאוד פעיל שבו הסינים עדיין לא ״מורגשים״.
הוא פונה לא רק למערכות חדשות אלא גם למערכות הישנות שלא עומדות בצורך להעביר יותר רכבות על תשתיות מסילתיות קיימות.
בימים האחרונים נרמז שאם סימנס לא היתה מביאה לסל החתונה שלה עם אלסטום, את חטיבת האיתות שלה, אז הקמת הקבוצה סימנס-אלסטום בכלל לא היתה קמה.
חטיבת האיתות של סימנס היא בעצם חלק לשעבר של החברה הבריטית Invensys ששלטה בשוק יחד עם חברת Thales הצרפתית.

http://www.railjournal.com/index.php/blogs/keith-b...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה אתה יודע על חברת Thales הצרפתית?'
מה אתה יודע על חברת Thales הצרפתית?
01/10/2017 | 23:14
1
111
כיום חברת Thales הצרפתית כוללת בתוכה את חטיבת האיתות שהועברה אליה בשנת 2007 עם המיזוג של החברות אלקטל ולוסנט.
 
לפני המיזוג של החברות אלקטל ולוסנט, חטיבת האיתות של קבוצת אלקטל הצרפתית פעלה במסגרת חברת Alcatel SEL הגרמנית שהיא למעשה חברת SEL הגרמנית שהוקמה בשנת 1958 על ידי קבוצת ITT ופעלה בגרמניה לצידן של החברות המתחרות סימנס ו-AEG. בשנות ה-80 רכשה אלקטל את מניות ITT וכך החברה הגרמנית SEL הפכה להיות Alcatel SEL.
 
למיטב ידיעתי, לחברת Thales הצרפתית היתה חטיבת איתות לרכבות עוד לפני שהועברה אליה חטיבת האיתות של Alcatel SEL הגרמנית.
 
רכבת ישראל עבדה כל השנים עם חברת SEL הגרמנית שהיתה בבעלות קבוצת ITT. לאחר רכישת מניות ITT על ידי אלקטל רכבת ישראל נאלצה לעבוד עם Alcatel SEL שהיא כאמור אותה חברה בדיוק. לאחר המיזוג של אלקטל עם לוסנט והעברת חטיבת התחבורה לתאלס, רכבת ישראל נאלצה לעבור לעבוד מול תאלס. אבל מדובר על חברה גרמנית שהיא כיום בבעלות תאלס.
 
כל מה שלא קשור לחברת SEL ולהיסטוריה של SEL אני לא יודע. האם יש לך מה להוסיף או לתקן?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין לי מה להוסיף או לתקן, סיכמת נכון לדעתי.'
אין לי מה להוסיף או לתקן, סיכמת נכון לדעתי.
02/10/2017 | 22:13
60
כאשר אני עדיין עסקתי ברכבות(בחו״ל) זה היה במיוחד בציוד-נע.
זכור לי רק ש THALES עדיין לא היתה קיימת ושעיקר נושא האיתות היה בצרפת בידיה של חברת
(Compagnie des Signaux et d'Entreprises Électriques(CSEE
לימים היא נרכשה על ידי ANSALDO האיטלקית ושבעצמה נירכשה לא מזמן על ידי היפנים HITACHI.
מה שאני בטוח ללא שום ספק זה שחברה קטנטונת בצרפת בשם
INTERELEC(נשכחת היום) נתנה את ה״תנופה המודרנית״ באמצע שנות ה 60 להפעלה האוטומטית של הרכבות, שהחברות המובילות היום מבצעות.
אם זכרוני לא מטעה אותי, INTERELEC נרכשה על ידי
CIMT-LORRAINE(ספקית המערכת השלישית של הכרמלית) שמכרה אותה ל MATRA-TRANSPORT שמכרה אותה ל SIEMENS(מפעילה אוטומטית את המטרו M1 בפאריס).

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני לא חושב שיש חלק של אלסטום שלא כלול במיזוג עם סימנס'
אני לא חושב שיש חלק של אלסטום שלא כלול במיזוג עם סימנס
02/10/2017 | 08:57
71
הרי חטיבת האנרגיה שלהם נמכרה לGE.
למיטב ידיעתי, כל מה שנותר יהפוך לAlstom-Siemens.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' שימו לב לדברים הקטנים שאף אחד לא שם אליהם לב'
שימו לב לדברים הקטנים שאף אחד לא שם אליהם לב
03/10/2017 | 02:06
31
366
במערכת הארמיס החליפו אמנם את הלוגו ללוגו החדש של קבוצת תאלס הצרפתית, אבל למעלה רשום עדיין Alcatel:
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הלוגו המקורי שהיה במערכת האיתות האלקטרונית כשהוקמה לראשונה'
הלוגו המקורי שהיה במערכת האיתות האלקטרונית כשהוקמה לראשונה
03/10/2017 | 02:21
261
בתחנת הרכבת בלוד. הלוגו נלקח מכאן:
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה windows xp. אלוהים ישמור.'
זה windows xp. אלוהים ישמור.
03/10/2017 | 03:58
29
68
לצפיה ב-'זה אכן windows xp כפי שניתן לראות בשקף המצורף מהמצגת'
זה אכן windows xp כפי שניתן לראות בשקף המצורף מהמצגת
03/10/2017 | 05:05
28
239
המצגת של הארמיס היא משנת 2007 וזה מה שהצלחתי להשיג. אינני יודע מה המצב כיום בשנת 2017.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קבלו עוד בונוס מהמצגת של הארמיס'
קבלו עוד בונוס מהמצגת של הארמיס
03/10/2017 | 05:11
220
אם תצליחו להבין משהו מהתרשים הזה של הארמיס:
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מקווה מאד שהם שדרגו מאז.'
מקווה מאד שהם שדרגו מאז.
03/10/2017 | 05:45
26
47
לצפיה ב-'מה זה באמת משנה איזו גירסת מערכת הפעלה זה?'
מה זה באמת משנה איזו גירסת מערכת הפעלה זה?
03/10/2017 | 07:20
2
106
למיטב ידיעתי, מדובר ברשת מחשבים סגורה לחלוטין שאין לה כל גישה החוצה, אז מה זה משנה אם זה XP או גירסה חדישה יותר?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זאת הנחה מאד אופטימית'
זאת הנחה מאד אופטימית
03/10/2017 | 09:05
1
100
אולי לרשת המחשבים לא אמור להיות חיבור לאינטרנט לפי התכנון שלה, אבל זה לא אומר שאין בפועל. דבר שני: מערכת איתות מדברת עם מתקני איתות בכל רחבי הארץ. אולי אין לה גישה לאינטרנט, אבל היא בטוח מחוברת למשהו "בחוץ". משהו שאפשר אולי לנצל.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם יש חיבור פיסי סטנדרטי, (כמו חיבור רשת) אפשר'
אם יש חיבור פיסי סטנדרטי, (כמו חיבור רשת) אפשר
03/10/2017 | 11:20
89
אולי למצוא פורט ולחבר אליו נקודת גישה עויינת.
לחילופין בטח יש טנכאים ומהנדסים שמסתובבים עם הלאפטופים שמתחברים למערכת שאפשר לנסות לתפוס עליהם "טרמפ" בעזרת מדיה נשלפת (כמו שנעשה במקרה של stuxnet)
חוץ מזה אם אני לא טועה כבר יש קומפוננט אלחוטי כלשהוא במערכת האיתות.
אז צריך לראות במה הם משתמשים שם והאם יש ציוד שניתן להשיג על מנת להתחבר לרשת הזאת.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ניחוש פרוע, הם לא שדרגו.'
ניחוש פרוע, הם לא שדרגו.
03/10/2017 | 11:04
22
120
במערכות SCADA נוטים שלא לשדרג דברים בגלל בעיות תאימות.
יש מצב שמדובר גם במערכת הפעלה מסוג EMBEDDED שרץ על חומרה די מיוחדת, מה שעוד יותר מקשה על שדרוג.
בכלל לא בטוח שהחומרה שעליה התוכנות האלה רצות תומכת במערכות הפעלה יותר מאוחרות (גם בגלל דרישות מינימום של מערכת הפעלה וגם בגלל המחסור במנהלי התקנים).
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הניחוש שלך לא פרוע בכלל. הם לא שידרגו.'
הניחוש שלך לא פרוע בכלל. הם לא שידרגו.
03/10/2017 | 12:21
21
136
מערכת משוא"ה בבת גלים עובדת כולה על Windows XP. ראיתי במו עיניי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני מקווה שלא יעצרו אותך על גילוי מידע מסווג '
אני מקווה שלא יעצרו אותך על גילוי מידע מסווג
03/10/2017 | 12:43
20
99
ועכשיו ברצינות.
כל הנושא של תוכנות SCADA הוא נושא מאוד רגיש וברוב המקומות מנסים לדבר עליו כמה שפחות.
לדעתי זאת טעות חמורה.
כל העיקרון של security through obscurity לא יכול לעבוד טוב.
היה עדיף שהנושא היה צף ואולי היו מושקעים מאמצים לשפר את מצב אבטחת מידע  בתחום הזה שהוא בהרבה מקרים מאוד מוזנח.
זה די עצוב שבמדינת ישראל שמתגאה להיות בהוד החנית של "סייבר" המצב בתחום הזה רחוק מאוד מלהיות מזהיר.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'צודק בהחלט, אבל השאלה איך גורמים לארגונים לשדרג'
צודק בהחלט, אבל השאלה איך גורמים לארגונים לשדרג
03/10/2017 | 13:41
19
90
רכבת ישראל היא לא הארגון היחיד בארץ שעדיין תקוע על XP. בתי חולים, מרפאות, בנקים, עיריות, מפעילי תחבורה ציבורית, מפעלים, ועוד המון מקומות עדיין מריצים את זה, כי שידרוג יידרוש השקעה כלכלית מאסיבית שאף אחד מהגופים האלו לא רואה ככדאית (ואוי כמה שהם טועים).
 
זה יקר בבעיקר לגופים שעובדים עם תוכנות שנבנו במיוחד, חומרה מיוחדת, או מחשבים ישנים, וככל שנשארים יותר אם המצב הקיים כך העלות הזו הולכת ונעשית גבוהה יותר (החומרה מתיישנת, העולם צועד קדימה וכל הגופים האלו נשארים במקום).
 
הדבר היחיד שאולי יכול לגרום לpush כזה לשדרוג זה הוראות מרמו"ט או CERT-IL, ואולי גם תקציב כדי לעזור לארגונים קריטיים בmigration הזה - וברור לכולנו ששני הגופים האלו לא הולכים לעשות את זה - זה מהלך יקר ומסובך.
 
אבל השדרוג כן צריך לקרות, כי עד שהוא לא יקרה אנחנו חשופים להתקפות על התשתיות הקריטיות האלו בצורה מסוכנת במיוחד. כל היכולות ההתקפיות שלנו כשזה מגיע לאבטחת מידע לא שוות כלום אם אין לנו יכולות הגנתיות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הבעיה היא שבהרבה מאוד מקרים לא מספיק לקנות רשיונות ולשדרג'
הבעיה היא שבהרבה מאוד מקרים לא מספיק לקנות רשיונות ולשדרג
03/10/2017 | 13:54
17
83
יש בעיה חמורה של תאימות לאחורה של תוכנות וגם של חומרה (שבSCADA זה החלק הבעייתי ביותר).
זה אפילו יותר גרוע בתחום של מכשור רפואי ובכלל מחשוב רפואי.
אתן לך דוגמא מנסיון אישי.
בחברה מסוימת היה שרת שהיה מריץ תוכנה מסוימת (לא משנה כרגע מה היא) שהרשיון עליה עלה סדר גודל של 100000$.
התוכנה הזאת נזנחה על ידי החברה שפיתחה אותה, כי החברה המפתחת נמכרה לחברה אחרת והפסיקה את הפיתוח.
לרוע המזל הגרסה האחרונה התוכנה עבדה על גירסת Windows 2000
יותר מזה, בגלל הצורה שבה התוכנה הזאת היתה מוגנת מפני הפרת זכויות
יוצרים, היא היתה מקושרת ל"ברזל" של שרת מאוס מסוים ואם חלילה השרת הזה היה מתקלקל לא היה שום אפשרות להתקין אותה על שום שרת אחר.
וזאת כי בזמנו הוחלט לקנות רשיון "רגיל" ולא "צף" בשביל לחסוך בעלויות.
מה שאני מתאר זה מצב מאוד נפוץ בכל הארגונים שציינת.
כשזה מגיע לבתי חולים המצב אף יותר גרוע, כי שם לפעמים מדובר במכשור רפואי שעלותו נאמדת במיליוני דולרים ושמשתשמש במערכות Embedded המריצות מערכות הפעלה מיושנות.
הדבר מגיע למצבים אבסורדים ממש שבתי חולים נאלצים לחפש מחשבים שיש להם למשל סלוט של ISA על הלוח אם, כי המכשיר משתמש בכרטיס עם ממשק כזה.
ושדרוג לפעמים פשוט בלתי אפשרי כי חברת יצרן לא קיימת יותר.
יש גם בעיה של ללמד אנשים, בדיקת תאימות לתוכנה, ואלף ואחת פרוצדורות שצריך לעבור לפני הטמעה של מערכת הפעלה אחרת.
הייתי מאורב בפרוייקטים דומים (סדרי גודל קטנים יותר כמובן) בעבר ותאמין לי שזה הרבה יותר מסובך מסתם להגיד "יאלה בו נשקיע כסף ונעשה את זה".
 

 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני יודע, בגלל זה אמרתי שהעלויות אסטרונומיות'
אני יודע, בגלל זה אמרתי שהעלויות אסטרונומיות
03/10/2017 | 14:02
16
84
בחלק מהמקרים זה דורש לפתח תוכנה מחדש מאפס, דבר שלאף אחד אין את היכולת הכלכלית לעשות אפילו אם יהיה סבסוד ממשלתי.
 
אבל בחלק מהמקרים יש שדרוגים שאפשר לעשות ולא עושים. למשל אין שום סיבה לגיטימית שעמדות עבודה (מחשבים שולחניים) של רופאים עדיין יריצו חלונות XP, אבל זה עדיין קורה.
 
ובכל מקרה השדרוג הזה יצטרך לקרות מתישהו. הבעיה הגדולה היא איך.
מקרה של חברה שפשטה את הרגל או נמכרה והפסיקה את הפיתוח כמו שציינת זו דוגמה טובה למקרה שבו ההתמהמהות בשדרוג למערכות מודרניות גרמה לזה להיות יותר יקר מהרצוי - כי אם השדרוג היה קורה מוקדם יותר אולי היה אפשר לקבל גרסה מודרנית יותר.
 
בחלק מהמקרים אפשר אולי איכשהו לבודד את המחשבים המיושנים מהרשת, אבל גם זה לא נותן הגנה מלאה - ראה ערך המחקרים שיצאו מאוניברסיטת בן גוריון על איך אפשר להוציא מידע ממחשבים מבודדים ע"י שימוש בכרטיס המסך כדי לשדר אותות FM.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
03/10/2017 | 16:48
15
51
לגבי מה שציינת על שימוש בכרטיסי מסך בתור מודמים נשמע מעניין בהחלט.
מודה לא שמעתי על זה.
שמעתי והרבה על טכנולוגיות TEMPEST, אבל ספציפית על זה לא שמעתי.
מזכיר לי את הבלוג של חוקר אבטחת מידע שטען שמחשבים שלו הודבקו בmalware כלשהוא שהשתמשו באולטרה סאונד (על ידי שימוש במיקרופון וכרטיס קול מן הסתם) בשביל להעביר מידע בין מחשבים שהם air gapped
 
טוב נראה לי זה כבר ממש בורח לדברים שלא שייכים לפורום אז כדאי שאעצור כאן
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בוא נעבור קצת לדון על הרכבת של גרמניה....'
בוא נעבור קצת לדון על הרכבת של גרמניה....
03/10/2017 | 21:00
14
202
כפי שחדי העיין יוכלו לראות, גם בגרמניה עובדים עם אותה מערכת של חברת Thales. האם גם בגרמניה עובדים עם Windows XP?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ועוד תמונה של ה-DB מגרמניה והפעם של בחורה...'
ועוד תמונה של ה-DB מגרמניה והפעם של בחורה...
03/10/2017 | 21:05
177
המערכת של תאלס:
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לקט תמונות ממרכז משואה בחיפה חוף הכרמל'
לקט תמונות ממרכז משואה בחיפה חוף הכרמל
03/10/2017 | 21:23
160
ביקור שר התחבורה שאול מופז במרכז משואה בחיפה חוף הכרמל. תנחשו באיזה שנה היה הביקור ותהנו מכל התמונות:
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'Windows XP Command Prompt'
Windows XP Command Prompt
03/10/2017 | 22:05
7
176
אז לסיום, מה בדיוק אפשר ללמוד משתי התמונות הללו?
 
על אחת התמונות רשום: תקשורת (מוסתר), מוטורולה תדיראן... ובתמונה הראשונה יש שם למטה סמליל שנראה לי של TightVNC... שששששש.........
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'VNC?! אוי ואבוי. מאוד מקווה שזה מנותק מהרשת.'
VNC?! אוי ואבוי. מאוד מקווה שזה מנותק מהרשת.
<< ההודעה הנוכחית
03/10/2017 | 22:20
6
103
מעניין לראות שם גם שני חלונות של PuTTy - מה ר"י מפעילה על מערכות לינוקס/BSD/יוניקס?
והאם גם שם הם רצים עם קרנל בן 10?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אתה לא יודע שה-PuTTy זה חלק מהחבילה של TightVNC?'
אתה לא יודע שה-PuTTy זה חלק מהחבילה של TightVNC?
04/10/2017 | 00:10
5
69
אפשר גם להוריד חבילת תמיכה מאתר ShowMyPC ולהפעיל אותה ולראות איזה תהליכים ירוצו לך במחשב...
 
אפשרות נוספת להריץ PuTTy בחלונות היא להוריד מאתר חשבשבת את חבילת התמיכה wizsoftSupport ולהפעיל אותה במחשב ולראות שרץ במחשב הקובץ של ה-PuTTy וזה בטוח. ויש עוד אין סוף אפשרויות להריץ PuTTy בחלונות.
 
בכל מקרה, ה-PuTTy עובד גם על חלונות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני לא יודע מה ההכשרה שלך בתחום, אבל כאן זה כבר המקצוע שלי'
אני לא יודע מה ההכשרה שלך בתחום, אבל כאן זה כבר המקצוע שלי
04/10/2017 | 00:53
4
91
PuTTy משמש לשני דברים:
1) להתחבר לשרתי לינוקס/יוניקס/דמוי-יוניקס למינהם (SSH)
2) להתחבר לקונסולה של מכשיר embedded בחיבור סריאלי.
 
לכן זה כנראה אומר שלר"י יש איפשהו גם שרתי לינוקס. ברור שPuTTy עובד על חלונות, כי למי שמשתמש במערכת הפעלה אחרת יש את הכלים האלו מובנים במערכת.
 
ובקשר ל"מאיפה להוריד" - אם תוריד את PuTTy מהאתר הלא רשמי, אתה חושף את עצמך לוירוסים וכל מיני דרעק. כבר ראיתי כל מיני בינארים שמסתובבים שמעמידים פנים שהם PuTTy ומשמשים כדי לגנוב את סיסמאות ומפתחות הגישה לשרתים. הוא יתנהג רגיל לגמרי, אבל מאחורי הקלעים גם יעביר את המפתחות שלך לאיזשהוא האקר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כשאני מפעיל אצלי במחשב את קובץ התמיכה של חשבשבת, אז '
כשאני מפעיל אצלי במחשב את קובץ התמיכה של חשבשבת, אז
04/10/2017 | 08:46
2
118
רץ לי במחשב PuTTy ביחד עם TightVNC.
 
אז יכול להיות שבחברת חשבשבת יש להם שם שרת לינוקס או יוניקס, אני לא יודע וזה גם לא אמור לעניין אותי. ויש מקומות נוספים שקובץ התמיכה הטכנית שלהם מפעיל PuTTy ביחד עם TightVNC.
 
חברת חשבשבת איננה האתר הרשמי של PuTTy אבל היא בית תוכנה ותיק ומכובד בישראל
 
אם מעניין אותך לדעת פרטים על קבצי ה-PuTTy שנמצאים בחבילת התמיכה של חשבשבת אז הכנתי לך שני קבצי טקסט עם כל הפרטים מקבצי ה-PuTTy.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'משתמשים בputty בשביל מה שנקרה לעשות tunnel'
משתמשים בputty בשביל מה שנקרה לעשות tunnel
04/10/2017 | 10:54
1
57
לא יודע לאיזו מטרה זה בחשבשת, אבל אפשר לעשות בעזרתו דברים די מגניבים (לנתב דברים מפורט לפורט, לעשות vpn מאולתר וכן הלאה.

 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה נמצא בחשבשבת כחלק מחבילת התמיכה שעושה שימוש ב-TightVNC'
זה נמצא בחשבשבת כחלק מחבילת התמיכה שעושה שימוש ב-TightVNC
04/10/2017 | 20:08
36
כשמשתמשים בחשבשבת ב-TightVNC לצורך תמיכה צריך ליצור vpn.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא שני דברים'
לא שני דברים
04/10/2017 | 09:30
51
3) להתחבר ב-rlogin (פורט 513)
4) להתחבר ב-telnet (פורט 23)
5) להתחבר ב-raw אם בפורט הנתון פועלת תוכנת שרת מתאימה
 
לגבי זמינות SSH במערכות אחרות - כן, אך אם יש לך חלונות 10 מעודכנת לגרסא 1607 לפחות (14393), באפשרותך להריץ bash ולינוקסים שזמינים בחנות האפליקציות במערך ה-Windows Subsystem for Linux (WSL) כמובן שהגרסא ה-1703 (15063) הוסיפה מלא עדכונים לעניין
ובנוסף אם אתה מתנסה כ-Insider בגרסה הבאה של 10 (skip ahead, rs4, גרסא +163xx) באפשרותך להתקין חבילת openssh כחלק מהמערכת, גם שרת ssh וגם client :
 
PS C:\WINDOWS\system32> Get-WindowsCapability -Online | Where-Object Name -Like "*openssh*" | Format-Table -AutoSize -Wrap
Name                          State
----                          -----
OpenSSH.Client~~~~0.0.1.0 NotPresent
OpenSSH.Server~~~~0.0.1.0 NotPresent

PS C:\WINDOWS\system32> Get-WindowsCapability -Online | Where-Object Name -Like "*openssh*" | Add-WindowsCapability -Online
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם כאן זה נראה כמו XP, שים לב לשורת הכותרת במסך הימני העליון'
גם כאן זה נראה כמו XP, שים לב לשורת הכותרת במסך הימני העליון
03/10/2017 | 22:22
1
75
XP שהוגדר להציג בערכת נושא של חלונות 98.
 
אבל כאן לפחות יש להם ממשק גרפי לטבלאות ולא ממשק דוס כמו של ר"י.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברכבת ישראל עובדים עדיין עם ה-DOS....'
ברכבת ישראל עובדים עדיין עם ה-DOS....
04/10/2017 | 00:22
63
בגרמניה כבר עברו ממזמן ל-SAP.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יותר דומה ל-NT4 מאשר XP בערכת נושא של 98'
יותר דומה ל-NT4 מאשר XP בערכת נושא של 98
04/10/2017 | 08:24
1
63
כאשר משנים את ערכת הנושא ב-XP ל-98 או בכלל עוצרים או מכבים את סרביס ערכות נושא (net stop Themes, sc config Themes start=disabled), שורת הכותרת היא של NT5.0 כלומר 2000 (הלחצנים בפינה מרובעים כך שהצלעות העליונות והתחתונות קצרות יותר מהצדדים, לא ריבועים שווים)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תצלום מסך ענק של DB מגרמניה'
תצלום מסך ענק של DB מגרמניה
04/10/2017 | 09:03
173
כאן ניתן לזהות בקלות את מערכת ההפעלה ואפילו את קו הרכבת בגרמניה:
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בקלות. תאונת רכבות קטלנית אחת בגלל תקיפת סייבר והופ! משדרגים'
בקלות. תאונת רכבות קטלנית אחת בגלל תקיפת סייבר והופ! משדרגים
03/10/2017 | 22:56
33

הודעות אחרונות

17:40 | 19.10.17 לומיו המלומד
07:46 | 19.10.17 עמית מהשרון
21:32 | 18.10.17 חעחעחע11
20:14 | 18.10.17 אורחים בפורום
19:53 | 18.10.17 dror2110
19:21 | 18.10.17 ציוניסט
15:02 | 18.10.17 אורחים בפורום
19:27 | 17.10.17 עמוד השדרה

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא: מיסוי ועבודה באופן עצמאי
אירוח בנושא: מיסוי...
בתאריך 24/10 יתארח בפורום רו``ח אלירן הררי, אשר...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
אירוח בנושא היבטים משפטיים בהקמת עסק או חברה
אירוח בנושא היבטים...
באירוח תוכלו לשאול על היבטים ושיקולים משפטיים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ