כרמיאל

מצב
הנושא נעול.

קצף גל

New member
כרמיאל

כרמיאל
ובכן, בשעה טובה הושקה התחנה והרכבות נוסעות.
אממה: קשה מאוד להגיע לתחנת הרכבת. לא קרה כלום בתחבורה הפנימית בתוך כרמיאל והדרך לתחנת הרכבת מהשכונות המרוחקות - מסורבלת ומתישה. לתושבי שכונת רבין למשל, בבוקר, יש רק אוטובוס אחד קו 4 - שהוא מלא עד אפס מקום... האם ומתי העירייה ומשרד התחבורה ייערכו בהתאם לתחנת הרכבת החדשה?
 

Yarenn

New member
יש גם קו 263 ובהתחלה ממש גם קו 261

כרמיאל
ובכן, בשעה טובה הושקה התחנה והרכבות נוסעות.
אממה: קשה מאוד להגיע לתחנת הרכבת. לא קרה כלום בתחבורה הפנימית בתוך כרמיאל והדרך לתחנת הרכבת מהשכונות המרוחקות - מסורבלת ומתישה. לתושבי שכונת רבין למשל, בבוקר, יש רק אוטובוס אחד קו 4 - שהוא מלא עד אפס מקום... האם ומתי העירייה ומשרד התחבורה ייערכו בהתאם לתחנת הרכבת החדשה?
יש גם קו 263 ובהתחלה ממש גם קו 261
ואם זה במזרח רבין אז אפשר גם לקחת קו 1 מחוחית אוֹ את כל הקווים מכיכר השלוֹם. אבל צוֹדק.
 

קצף גל

New member
השילוב של: מחסור בקווים מזינים לרכבת, ביחד עם

יש גם קו 263 ובהתחלה ממש גם קו 261
ואם זה במזרח רבין אז אפשר גם לקחת קו 1 מחוחית אוֹ את כל הקווים מכיכר השלוֹם. אבל צוֹדק.
השילוב של: מחסור בקווים מזינים לרכבת, ביחד עם
קווים בינעירוניים לחיפה והקריות שכן עוברים בשכונות, השילוב הזה לא מעודד שימוש ברכבת לאנשים שאינם מחזיקים ברכב... אז מה הועילו חכמים?!
 

נייף

New member
תתלונן במקומות הנכונים

השילוב של: מחסור בקווים מזינים לרכבת, ביחד עם
קווים בינעירוניים לחיפה והקריות שכן עוברים בשכונות, השילוב הזה לא מעודד שימוש ברכבת לאנשים שאינם מחזיקים ברכב... אז מה הועילו חכמים?!
תתלונן במקומות הנכונים
כי רק כאן - לא כ"כ יעזור.
 
שירות עירוני בכרמיאל

השילוב של: מחסור בקווים מזינים לרכבת, ביחד עם
קווים בינעירוניים לחיפה והקריות שכן עוברים בשכונות, השילוב הזה לא מעודד שימוש ברכבת לאנשים שאינם מחזיקים ברכב... אז מה הועילו חכמים?!
שירות עירוני בכרמיאל
כמו ששמת לב, לא השתנה בו כלום עקף פתיחת הרכבת, חוץ מהעתקת התחנות לקרבה לרציף.
קיים תוכנית רה ארגון לכרמיאל שכוללת שני דברים שלא ניתן היה לבצע.
1. העלאת תדירות בקווים העירוניים ל-3 בשעה (ואולי אפילו 4 בשיא). שלא ניתן היה לבצע כי לאגד אין הסכם עם המדינה (בשנה האחרונה נעשו עם אגד רק שינויים מאד נקודתיים בגלל זה).
2. שבירת כל הקווים הסיבוביים והפיכתם לדו כיווניים, דבר שדורש עוד תשומות, אבל מעבר לכך גם דורש הכשרת תחנות קצה בשכונות, דבר שהוא בטיפול העירייה ולא קודם (קצת גם בגלל הסיבה הראשונה).
אני מקווה שזה יקרה בשנה הבאה. בינתיים עוד אין הסכם עם אגד.

אגב, זאת אחת הסיבות שלא נגעו בינתיים בקווים בין כרמיאל לחיפה.
 
הייתה גם הקדמה של שעת תחילת הפעילות

שירות עירוני בכרמיאל
כמו ששמת לב, לא השתנה בו כלום עקף פתיחת הרכבת, חוץ מהעתקת התחנות לקרבה לרציף.
קיים תוכנית רה ארגון לכרמיאל שכוללת שני דברים שלא ניתן היה לבצע.
1. העלאת תדירות בקווים העירוניים ל-3 בשעה (ואולי אפילו 4 בשיא). שלא ניתן היה לבצע כי לאגד אין הסכם עם המדינה (בשנה האחרונה נעשו עם אגד רק שינויים מאד נקודתיים בגלל זה).
2. שבירת כל הקווים הסיבוביים והפיכתם לדו כיווניים, דבר שדורש עוד תשומות, אבל מעבר לכך גם דורש הכשרת תחנות קצה בשכונות, דבר שהוא בטיפול העירייה ולא קודם (קצת גם בגלל הסיבה הראשונה).
אני מקווה שזה יקרה בשנה הבאה. בינתיים עוד אין הסכם עם אגד.

אגב, זאת אחת הסיבות שלא נגעו בינתיים בקווים בין כרמיאל לחיפה.
הייתה גם הקדמה של שעת תחילת הפעילות
 

נייף

New member
מתי תיפתר

שירות עירוני בכרמיאל
כמו ששמת לב, לא השתנה בו כלום עקף פתיחת הרכבת, חוץ מהעתקת התחנות לקרבה לרציף.
קיים תוכנית רה ארגון לכרמיאל שכוללת שני דברים שלא ניתן היה לבצע.
1. העלאת תדירות בקווים העירוניים ל-3 בשעה (ואולי אפילו 4 בשיא). שלא ניתן היה לבצע כי לאגד אין הסכם עם המדינה (בשנה האחרונה נעשו עם אגד רק שינויים מאד נקודתיים בגלל זה).
2. שבירת כל הקווים הסיבוביים והפיכתם לדו כיווניים, דבר שדורש עוד תשומות, אבל מעבר לכך גם דורש הכשרת תחנות קצה בשכונות, דבר שהוא בטיפול העירייה ולא קודם (קצת גם בגלל הסיבה הראשונה).
אני מקווה שזה יקרה בשנה הבאה. בינתיים עוד אין הסכם עם אגד.

אגב, זאת אחת הסיבות שלא נגעו בינתיים בקווים בין כרמיאל לחיפה.
מתי תיפתר
הבעיה המעיקה הזו מול אגד ?
 
כבר היום הקווים העירוניים בכרמיאל הם בתדירות של 3-4 בשעה.

שירות עירוני בכרמיאל
כמו ששמת לב, לא השתנה בו כלום עקף פתיחת הרכבת, חוץ מהעתקת התחנות לקרבה לרציף.
קיים תוכנית רה ארגון לכרמיאל שכוללת שני דברים שלא ניתן היה לבצע.
1. העלאת תדירות בקווים העירוניים ל-3 בשעה (ואולי אפילו 4 בשיא). שלא ניתן היה לבצע כי לאגד אין הסכם עם המדינה (בשנה האחרונה נעשו עם אגד רק שינויים מאד נקודתיים בגלל זה).
2. שבירת כל הקווים הסיבוביים והפיכתם לדו כיווניים, דבר שדורש עוד תשומות, אבל מעבר לכך גם דורש הכשרת תחנות קצה בשכונות, דבר שהוא בטיפול העירייה ולא קודם (קצת גם בגלל הסיבה הראשונה).
אני מקווה שזה יקרה בשנה הבאה. בינתיים עוד אין הסכם עם אגד.

אגב, זאת אחת הסיבות שלא נגעו בינתיים בקווים בין כרמיאל לחיפה.
כבר היום הקווים העירוניים בכרמיאל הם בתדירות של 3-4 בשעה.
קווים 1, 2, 4 ו5 פועלים בתדירות של 3 נסיעות לשעה כבר כיום.
קו 3 אפילו בתדירות של 4 נסיעות בשעה.
 

25306yosef

New member
בעניין זה כדאי היה שתפנה לראש העיר עדי אלדר

כרמיאל
ובכן, בשעה טובה הושקה התחנה והרכבות נוסעות.
אממה: קשה מאוד להגיע לתחנת הרכבת. לא קרה כלום בתחבורה הפנימית בתוך כרמיאל והדרך לתחנת הרכבת מהשכונות המרוחקות - מסורבלת ומתישה. לתושבי שכונת רבין למשל, בבוקר, יש רק אוטובוס אחד קו 4 - שהוא מלא עד אפס מקום... האם ומתי העירייה ומשרד התחבורה ייערכו בהתאם לתחנת הרכבת החדשה?
בעניין זה כדאי היה שתפנה לראש העיר עדי אלדר
או שתפנה למר משה קונינסקי או למר רז טישלר או למר רותם בז'רנו שכולם חברי מועצת העיר.

כדאי להזכיר להם שבעוד כשנה יתקיימו הבחירות לראשות העיר כרמיאל.

האם עדי אלדר ימשיך לרוץ לראשות העיר ביחד עם רינה גרינברג?

האם גם בבחירות הקרובות תהיה הצגה לבוחרים לפני הבחירות בין עדי ורינה לבין רשימת מהפך של קונינסקי (או כל רשימה חדשה אחרת שתקום) כפי שהיה בבחירות בשנת 2013?

ועוד כמה שאלות לסיום, האם לא הגיע הזמן שהפנסיונר אהרון סלומון יפרוש מהעמותה העירונית? והאם לא הגיע כבר הזמן לפרק את עמותת הפסטיבל שמתנהלת מזה שנים רבות בצורה בלתי תקינה ובניגוד לכל נורמה מקובלת, ולשלב את פעילותה במינהל התרבות בעיריית כרמיאל? האם בכלל יש הצדקה לקיים את הפסטיבל הגרעוני הזה במתכונתו הנוכחית כאשר הפעילות בו היא בלתי תקינה בעליל ומבוצעת בניגוד לכל נורמה מקובלת? מדוע בעיריית כרמיאל פועלים בניגוד לכל נורמה מקובלת ולא מפרסמים מכרזים ומעדיפים ספק אחד ויחיד על פני ספקים אחרים?

האם לא הגיע כבר הזמן על מנת שהתושבים יפעלו נגד עיריית כרמיאל המפרה את החוק ויאלצו אותה לפעול כדין וכמתחייב במפורש בדין?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה