רשיון נהיגה ברכבת קלה

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
רשיון נהיגה ברכבת קלה

רשיון נהיגה ברכבת קלה
עברו שש שנים ומשרד התחבורה יישר סוף סוף קו עם כל העולם וביטל את הצורך ברשיון נהיגה לאוטובוס כתנאי סף לנהיגה ברק"ל.
http://rotter.net/forum/scoops1/428999.shtml
 
אז מדוע היה צריך רשיון לאוטובוס, בתור כלי לסינון מועמדים

רשיון נהיגה ברכבת קלה
עברו שש שנים ומשרד התחבורה יישר סוף סוף קו עם כל העולם וביטל את הצורך ברשיון נהיגה לאוטובוס כתנאי סף לנהיגה ברק"ל.
http://rotter.net/forum/scoops1/428999.shtml
אז מדוע היה צריך רשיון לאוטובוס, בתור כלי לסינון מועמדים
או שיש באמת יתרון לנהג אוטובוס?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אין שום יתרון ולא היה שום יתרון.

אז מדוע היה צריך רשיון לאוטובוס, בתור כלי לסינון מועמדים
או שיש באמת יתרון לנהג אוטובוס?
אין שום יתרון ולא היה שום יתרון.
טענתי את זה במשך שנים. מדובר באופי נהיגה שונה לחלוטין.
הבעיה היא שבמדינת ישראל לא היה ניסיון הפעלה מעשי לטראמים המשתלבים במפגשי כביש מסילה תכופים ולכן החליטו במשרד התחבורה לקחת אנשים עם הניסיון הכי קרוב, לדעתם, לניהגה בכלי רכב ציבורי רב קיבולת ואלה נהגי האוטובוס.

כעת משלמדו את אופי העבודה, בשיתוף עם קונקט, הם החליטו להאריך את הקורס אבל לוותר על הדרישה המיותרת.
 
תודה על ההסבר

אין שום יתרון ולא היה שום יתרון.
טענתי את זה במשך שנים. מדובר באופי נהיגה שונה לחלוטין.
הבעיה היא שבמדינת ישראל לא היה ניסיון הפעלה מעשי לטראמים המשתלבים במפגשי כביש מסילה תכופים ולכן החליטו במשרד התחבורה לקחת אנשים עם הניסיון הכי קרוב, לדעתם, לניהגה בכלי רכב ציבורי רב קיבולת ואלה נהגי האוטובוס.

כעת משלמדו את אופי העבודה, בשיתוף עם קונקט, הם החליטו להאריך את הקורס אבל לוותר על הדרישה המיותרת.
תודה על ההסבר
 

DanBus43Maalit72

Active member
באירופה יש דרגה מיוחדת ברישיון נהיגה

רשיון נהיגה ברכבת קלה
עברו שש שנים ומשרד התחבורה יישר סוף סוף קו עם כל העולם וביטל את הצורך ברשיון נהיגה לאוטובוס כתנאי סף לנהיגה ברק"ל.
http://rotter.net/forum/scoops1/428999.shtml
באירופה יש דרגה מיוחדת ברישיון נהיגה
לרכבות ורכבות קלות. אז למה לא לעשות דרגות מיוחדות לרכבות קלות כגון T ו T1. דרגה T לרכבת כבדה וכרמלית. דרגה T1 לרכבות קלות. כך יהיה ניתן לקבוע תנאים שונים ללא תלות בדרגה אחרת.
 

Ccyclist

Well-known member
הכרמלית פשוטה יותר מרכבת כבדה או קלה.

באירופה יש דרגה מיוחדת ברישיון נהיגה
לרכבות ורכבות קלות. אז למה לא לעשות דרגות מיוחדות לרכבות קלות כגון T ו T1. דרגה T לרכבת כבדה וכרמלית. דרגה T1 לרכבות קלות. כך יהיה ניתן לקבוע תנאים שונים ללא תלות בדרגה אחרת.
הכרמלית פשוטה יותר מרכבת כבדה או קלה.
וגם יש לה מאפיינים אחרים של שיפוע.
&nbsp
אני מניח שצריכה להיות קטגוריה אחרת להפעלת רכבלים ופניקולרים אם הפעלתם שלא בצורה אוטומטית נחשבת למסובכת מספיק להצריך רישיון מטעם משרד התחבורה.
 

amit1270

New member
הכרמלית היא יותר מעלית מרכבת

באירופה יש דרגה מיוחדת ברישיון נהיגה
לרכבות ורכבות קלות. אז למה לא לעשות דרגות מיוחדות לרכבות קלות כגון T ו T1. דרגה T לרכבת כבדה וכרמלית. דרגה T1 לרכבות קלות. כך יהיה ניתן לקבוע תנאים שונים ללא תלות בדרגה אחרת.
הכרמלית היא יותר מעלית מרכבת
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אל תזלזל במעליות


הכרמלית היא יותר מעלית מרכבת
אל תזלזל במעליות

תראה את זה:

 

amit1270

New member
המעלית הזאת, עם כל המפלגים (ובלי כבל!) דומה יותר לרכבת


אל תזלזל במעליות

תראה את זה:
המעלית הזאת, עם כל המפלגים (ובלי כבל!) דומה יותר לרכבת

מיותר לציין שהיא הרבה יותר משוכללת מהכרמלית...
 

david80

Member
מעליות כאלה מתאימים לתחנות רכבת בהם הכניסה והרציפים נמצאים

אל תזלזל במעליות

תראה את זה:
מעליות כאלה מתאימים לתחנות רכבת בהם הכניסה והרציפים נמצאים
באותו מפלס (כמו תחנות קסם, סגולה, קרית אריה, בני ברק ועוד) וצריך לקחת כיום 2 מעליות כדי להגיע לרציף המרוחק. אם כי עדיף אולי להמציא משהו פשוט יותר ללא מפלגים כמו פיר מעלית בצורת קשת מעל או מתחת למסילה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה