מגבלת טעינת רב קו במכונה בתחנה מרכזית

מצב
הנושא נעול.
מגבלת טעינת רב קו במכונה בתחנה מרכזית

מגבלת טעינת רב קו במכונה בתחנה מרכזית
לפני כחודשיים רשמתי על מגבלת טעינת רב קו בתחנה מרכזית,
מתברר שהמגבלה היא בגלל סוג המכונה, במכונה של אגד שנוספה לאחרונה הצלחתי לטעון סכום גבוה, בניגוד למכונה הקודמת.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מגבלת ערך צבור כיום עומדת על עד 1000 יח' החל מתחילת השנה

מגבלת טעינת רב קו במכונה בתחנה מרכזית
לפני כחודשיים רשמתי על מגבלת טעינת רב קו בתחנה מרכזית,
מתברר שהמגבלה היא בגלל סוג המכונה, במכונה של אגד שנוספה לאחרונה הצלחתי לטעון סכום גבוה, בניגוד למכונה הקודמת.
מגבלת ערך צבור כיום עומדת על עד 1000 יח' החל מתחילת השנה
אך לא כל מכשיר טעינה ותיקוף עודכן כנדרש על ידי כל המפעילים כדי לתמוך במצב של יותר מ-400 פעילים, לכן עדיין לא הייתי מציע לטעון יותר מ-400 כדי לא לקבל חסימה על ידי ולידטור שלא מעודכן, זה לוטו
 
יחידה=שקל? במכשיר ההגבלה הייתה לכמות קטנה יותר 150~ שקלים

מגבלת ערך צבור כיום עומדת על עד 1000 יח' החל מתחילת השנה
אך לא כל מכשיר טעינה ותיקוף עודכן כנדרש על ידי כל המפעילים כדי לתמוך במצב של יותר מ-400 פעילים, לכן עדיין לא הייתי מציע לטעון יותר מ-400 כדי לא לקבל חסימה על ידי ולידטור שלא מעודכן, זה לוטו
יחידה=שקל? במכשיר ההגבלה הייתה לכמות קטנה יותר 150~ שקלים
 

arseny92

Well-known member
מנהל
יחידות ערך צבור = יתרת חוזה לאחר טעינה והנחת הפרופיל

יחידה=שקל? במכשיר ההגבלה הייתה לכמות קטנה יותר 150~ שקלים
יחידות ערך צבור = יתרת חוזה לאחר טעינה והנחת הפרופיל
זה כדי לא להתבלבל בין סכום התשלום לסכום הטעינה
&nbsp
אם אתה נוער / אזרח ותיק / סטודנט מורחב, וטענת 30, בחוזה אתה מקבל 60 (+100% מהמחיר, כלומר הנחה של 50%), ובקבלות הנסיעה מקבל את המחיר המלא שמחוייב מיחידות יתרת ערך צבור, כלומר אם שילמת 5.90 בהנחת הפרופיל 50%, למעשה שילמת 2.95 בשקלים כי ההנחה היא חצי מחיר
&nbsp
בפרופיל רגיל עם טעינת 30 מקבלים 37.50 (+25%) אז יוצא ש-5.90 עם הנחת ה-20% הם 4.72 ₪ בפועל
בפרופיל סטודנט רגיל / נכה / זכאי ביטוח לאומי ההנחה היא בערך 33% אז הערך צבור מוטען ב-50% יותר, טעינה של 30 מזכה ב-45 יח', אז נסיעה ב-5.90 יח' בפרופיל זה הם 3.953 ₪ בפועל
&nbsp
כמובן שגם אם יש מגבלה למכירת חוזה עד לסוג ett 63 (ערך צבור 150), אפשר לטעון בשתי טעינות או יותר (למשל טען 30 פעמיים, קבל 37.5 פעמיים (75 יח' לחוזה) אם הפרופיל הוא רגיל (כמובן שאפשר לשלב גם עם טעינות ערך צבור בסכומים אחרים) ), אך יש לשים לב ליתרת היחידות החוזה שתהיה לאחר כל טעינה, שלא תהיה יותר מ-400.00 יחידות כי אתה עלול לקבל חסימה אם במקרה והמתקף בתחבורה שהינך עולה עליו לא היה עודכן בהנחיה של תמיכת מצב של קיום יתרה פעילה מעל 400 עד ל-1000
 
הגעתי לפחות מ400 שקלים ביתרה,

יחידות ערך צבור = יתרת חוזה לאחר טעינה והנחת הפרופיל
זה כדי לא להתבלבל בין סכום התשלום לסכום הטעינה
&nbsp
אם אתה נוער / אזרח ותיק / סטודנט מורחב, וטענת 30, בחוזה אתה מקבל 60 (+100% מהמחיר, כלומר הנחה של 50%), ובקבלות הנסיעה מקבל את המחיר המלא שמחוייב מיחידות יתרת ערך צבור, כלומר אם שילמת 5.90 בהנחת הפרופיל 50%, למעשה שילמת 2.95 בשקלים כי ההנחה היא חצי מחיר
&nbsp
בפרופיל רגיל עם טעינת 30 מקבלים 37.50 (+25%) אז יוצא ש-5.90 עם הנחת ה-20% הם 4.72 ₪ בפועל
בפרופיל סטודנט רגיל / נכה / זכאי ביטוח לאומי ההנחה היא בערך 33% אז הערך צבור מוטען ב-50% יותר, טעינה של 30 מזכה ב-45 יח', אז נסיעה ב-5.90 יח' בפרופיל זה הם 3.953 ₪ בפועל
&nbsp
כמובן שגם אם יש מגבלה למכירת חוזה עד לסוג ett 63 (ערך צבור 150), אפשר לטעון בשתי טעינות או יותר (למשל טען 30 פעמיים, קבל 37.5 פעמיים (75 יח' לחוזה) אם הפרופיל הוא רגיל (כמובן שאפשר לשלב גם עם טעינות ערך צבור בסכומים אחרים) ), אך יש לשים לב ליתרת היחידות החוזה שתהיה לאחר כל טעינה, שלא תהיה יותר מ-400.00 יחידות כי אתה עלול לקבל חסימה אם במקרה והמתקף בתחבורה שהינך עולה עליו לא היה עודכן בהנחיה של תמיכת מצב של קיום יתרה פעילה מעל 400 עד ל-1000
הגעתי לפחות מ400 שקלים ביתרה,
תודה על ההסברים, נראה שלמכונות מסוימות יש הגבלה של כ150 שקלים בע"צ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה