התקבלה החלטה עקרונית בין סימנס לאלסטום להתאחד

מצב
הנושא נעול.

ronitv1

New member
התקבלה החלטה עקרונית בין סימנס לאלסטום להתאחד

התקבלה החלטה עקרונית בין סימנס לאלסטום להתאחד
יש התנגדות בצד הצד הצרפתי מצד פוליטקאים שכן

חלק ממניות החברה הצרפתית

בידי הממשלה

המהלך הוא תוצאה של מדיניות עמנואל מקרון של איחוד

וחיזוק אירופה במובן הכלכלי .
 
אז (תאורטית) ההזמנה הראשונה לקבוצה החדשה תגיע אליה מ ר״י.

התקבלה החלטה עקרונית בין סימנס לאלסטום להתאחד
יש התנגדות בצד הצד הצרפתי מצד פוליטקאים שכן

חלק ממניות החברה הצרפתית

בידי הממשלה

המהלך הוא תוצאה של מדיניות עמנואל מקרון של איחוד

וחיזוק אירופה במובן הכלכלי .
אז (תאורטית) ההזמנה הראשונה לקבוצה החדשה תגיע אליה מ ר״י.
https://www.themarker.com/dynamo/1.4444508
 

ronitv1

New member
זה אולי גם פתח לבעיה מבחינת המכרז .

אז (תאורטית) ההזמנה הראשונה לקבוצה החדשה תגיע אליה מ ר״י.
https://www.themarker.com/dynamo/1.4444508
זה אולי גם פתח לבעיה מבחינת המכרז .
אישור ונכונות 2 הצדדים למיזוג מפורסם בכל העולם ובאינטרנט .

השיחות של סימנס היו עד לפני שבוע עם ברומבדיה ..

בעולם נעשים הרבה מיזוגים שמהווים כוח וכך קרה בסין

עם 2 חברות ייצרניות הרכבות הגדולות .
 

25306yosef

New member
לפני כעשור היה מיזוג בין חברת אלקטל הצרפתית לבין חברת לוסנט

זה אולי גם פתח לבעיה מבחינת המכרז .
אישור ונכונות 2 הצדדים למיזוג מפורסם בכל העולם ובאינטרנט .

השיחות של סימנס היו עד לפני שבוע עם ברומבדיה ..

בעולם נעשים הרבה מיזוגים שמהווים כוח וכך קרה בסין

עם 2 חברות ייצרניות הרכבות הגדולות .
לפני כעשור היה מיזוג בין חברת אלקטל הצרפתית לבין חברת לוסנט
האמריקאית. כתוצאה מהמיזוג הגדול בין אלקטל ללוסנט הועברה חטיבת התחבורה של אלקטל (Alcatel SEL) לקבוצת תאלס הצרפתית שאלקטל הצרפתית היתה בעלת מניות בה.

וכך קרה שכל מערכת האיתות של רכבת ישראל שהיתה של חברת Alcatel SEL הפכה להיות של חברת תאלס. מערכת האיתות החשמלית של רכבת ישראל הוקמה במקור על ידי חברת SEL הגרמנית שהיתה בבעלות חברת ITT. בשנות ה-80 חברת אלקטל הצרפתית רכשה את מניות חברת ITT בחברת SEL הגרמנית והחברה הפכה להיות חברת Alcatel SEL.

כיום חברת אלקטל לוסנט נבלעה בתוך חברת נוקייה הפינית שרכשה אותה. לשמות SEL ולורנץ לא נשאר כיום כל זכר. חברת לורנץ היא החברה המקורית מגרמניה שנוסדה בשנת 1880 בברלין ועסקה בבניית מכשירי טלגרף ובפיתוח מערכות איתות לרכבות והפכה בשנת 1958 לחברת SEL.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מקרה דומה היה עם איחוד החברות הסיניות במכרז הקו האדום.

זה אולי גם פתח לבעיה מבחינת המכרז .
אישור ונכונות 2 הצדדים למיזוג מפורסם בכל העולם ובאינטרנט .

השיחות של סימנס היו עד לפני שבוע עם ברומבדיה ..

בעולם נעשים הרבה מיזוגים שמהווים כוח וכך קרה בסין

עם 2 חברות ייצרניות הרכבות הגדולות .
מקרה דומה היה עם איחוד החברות הסיניות במכרז הקו האדום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה