האם לדעתכם יש דברים שאפשר לשפר בצורה משמעותית בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
עושים את זה בהרבה ערים בעולם בקיוסקים. לא רואה למה לא.

הצעה בנושא מכירת כרטיסים/חוזים באופן אנושי
המערכת מתקדמת להתמקדות הנהג בנהיגה ולמכירת כרטיסים והטענת רב קו במכונות. רעיון מבורך-אך קשישים עלולים להסתבך, ואף ליפול בעודם מתמודדים עם מכונה בעמידה באוטובוס נוסע.
אולי יהיה אפשר להטעין כרטיסי רב קו אצל קופאיות הסופרמרקט פנים אל פנים? או אצל כספרי הבנק או הדואר? הדבר בטח יעלה בעמלה לא מאוד גבוהה לגופים הללו-אך עדיין לדעתי כדאי.
עושים את זה בהרבה ערים בעולם בקיוסקים. לא רואה למה לא.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
שיציבו מכונות טעינה ברחוב ליד כל מכולת

עושים את זה בהרבה ערים בעולם בקיוסקים. לא רואה למה לא.
שיציבו מכונות טעינה ברחוב ליד כל מכולת
אומנם יש כספונט, אבל זה מתאים רק לבעלי כרטיסי אשראי, צריך מכונות טרמינל תשלום שמקבלות גם שטרות ומטבעות. במדינות בריה"מ לשעבר זה עובד יופי לתשלום כל דבר, החל מאינטרנט, טלפון, עד חשמל, שירותי ועד בית, ואפילו שירותי ממשלה כגון תשלום קנסות נהיגה, אף אחד לא מנסה לגנוב את המכונה מהמקום כדי לגנוב את הכסף בצורת פריצת כספומט
 

iritilan

New member
לא בדיוק רעיון לשיפור נקודתי

האם לדעתכם יש דברים שאפשר לשפר בצורה משמעותית בתח"צ
בארץ וזאת מבלי להשקיע אפילו שקל אחד בתקציב?

אני לפעמים רואה דברים שאני פשוט לא מבין, פקקי ענק שנגרמים נטו מחוסר הבנה של מי שקיבל את ההחלטה שכך תראה המציאות. אם ניקח לדוגמא את הפקק העצום שיש כל יום בכביש שבין צומת העמקים לצומת התשבי.. פקק לא ברור שנגרם עקב טור אחד ענק של משאיות שממתינות ברמזור כאשר מדובר בכביש שיש בו התפצלות מ 2 נתיבים ל 4!!! אילו רק המשאיות הכבדות היו נשארות בנתיב הימני והמשאיות הקלות היו עוברות נתיב אחד שמאלה.. הפקק היה קטן ב 75%! מספיק הצבת 3 שלטים לאורך הכביש שמראים ומכוונים את תנועת המשאיות בכדי לפתור את הפקק ההזוי הזה.

אני תוהה אם יש לכם רעיונות דומים הנוגעים לתח"צ או לתחבורה בכלל... נראה לי שזה יכול להיות מועיל לנסות ולאגד את הרעיונות האלה ולפנות למשרד התחבורה באופן מסודר.
לא בדיוק רעיון לשיפור נקודתי
יותר שינוי ההתסכלות. לחשוב מראש על תחבורה ציבורית בתכנון חדש. לא היו מעלים על הדעת לא לחשוב על גישה ברכב - כלומר לבנות ללא כביש, ללא חניון (לבניין משרדים), לעומת תחברה ציבורית שבמקרה הטוב מוסיפים איזה קו חלקי בשלב מאוחר.
 

tal902

New member
שאטלים ישירים מתחנות רכבת מרכזיות למוקדי תעסוקה בשעות השיא

האם לדעתכם יש דברים שאפשר לשפר בצורה משמעותית בתח"צ
בארץ וזאת מבלי להשקיע אפילו שקל אחד בתקציב?

אני לפעמים רואה דברים שאני פשוט לא מבין, פקקי ענק שנגרמים נטו מחוסר הבנה של מי שקיבל את ההחלטה שכך תראה המציאות. אם ניקח לדוגמא את הפקק העצום שיש כל יום בכביש שבין צומת העמקים לצומת התשבי.. פקק לא ברור שנגרם עקב טור אחד ענק של משאיות שממתינות ברמזור כאשר מדובר בכביש שיש בו התפצלות מ 2 נתיבים ל 4!!! אילו רק המשאיות הכבדות היו נשארות בנתיב הימני והמשאיות הקלות היו עוברות נתיב אחד שמאלה.. הפקק היה קטן ב 75%! מספיק הצבת 3 שלטים לאורך הכביש שמראים ומכוונים את תנועת המשאיות בכדי לפתור את הפקק ההזוי הזה.

אני תוהה אם יש לכם רעיונות דומים הנוגעים לתח"צ או לתחבורה בכלל... נראה לי שזה יכול להיות מועיל לנסות ולאגד את הרעיונות האלה ולפנות למשרד התחבורה באופן מסודר.
שאטלים ישירים מתחנות רכבת מרכזיות למוקדי תעסוקה בשעות השיא
למשל: מרכבת מרכז בתל אביב (ששם אפילו יש מקום) יצאו בין השעות 07:00-10:00 שאטלים ישירים למוקדי תעסוקה בלי עצירות בדרך ואחד אחרי השני כשמתמלא האוטובוס/מיניבוס לאיזורים הבאים: רוטשילד והבנקים שם, למתחם רמת החיל, מתחם יד אליהו ועוד. במסלול הכי קצר ובלי תחנות בדרך.


אמנם כיום יש שם מסעף אוטובוסים אבל אין קשר בין הזמנים שלהם לאילו של הרכבות לא יוצאים הזה אחרי זה ולא באופן ישיר לאיזורי תעסוקה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה