כתבה מעמיקה על אובר בלונדון ופסילת הרישיון שלהם

מצב
הנושא נעול.

DanBus43Maalit72

Active member
אני דווקא מתנגד לאובר/lyft ודומיהם עקב סיבות מסוימות.

כתבה מעמיקה על אובר בלונדון ופסילת הרישיון שלהם
https://www.londonreconnections.com/2017/understanding-uber-not-app/

יכול להיות שזה יעניין חלק מחברי הפורום. למרות שזה (ממש לא) תח"צ, זה בהחלט רלוונטי לפורום לדעתי.
אני דווקא מתנגד לאובר/lyft ודומיהם עקב סיבות מסוימות.
איבוד מקומות עבודה לנהגי מוניות וסיבות ביטחוניות בעיקר עקב הרגישות של כך בישראל.

מקווה שאובר תיסגר והרישיון שלה ישלל בלונדון.

עם קארפולינג אין לי ממש בעייה.
 

Bus Nerd

Active member
גם אני. קראת את המאמר? הוא לא בדיוק בעד אובר

אני דווקא מתנגד לאובר/lyft ודומיהם עקב סיבות מסוימות.
איבוד מקומות עבודה לנהגי מוניות וסיבות ביטחוניות בעיקר עקב הרגישות של כך בישראל.

מקווה שאובר תיסגר והרישיון שלה ישלל בלונדון.

עם קארפולינג אין לי ממש בעייה.
גם אני. קראת את המאמר? הוא לא בדיוק בעד אובר
 

DanBus43Maalit72

Active member
זה אני יודע ואני כפי שציינתי מקודם אני מתנגד לאובר.

גם אני. קראת את המאמר? הוא לא בדיוק בעד אובר
זה אני יודע ואני כפי שציינתי מקודם אני מתנגד לאובר.
סוג כזה של תחבורה שיתופית תיצור עוד יוצר בלאגן בתחבורה הציבורית, איבוד מקומות נהיגה של נהגי מוניות ובעיות בטחוניות.
מחבלים מארגוני טרור יכולים לנצל את אובר למטרות טרור! לכן יש צורך ברישיון להסעת נוסעים כפי שיש בחוק בישראל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


זה אני יודע ואני כפי שציינתי מקודם אני מתנגד לאובר.
סוג כזה של תחבורה שיתופית תיצור עוד יוצר בלאגן בתחבורה הציבורית, איבוד מקומות נהיגה של נהגי מוניות ובעיות בטחוניות.
מחבלים מארגוני טרור יכולים לנצל את אובר למטרות טרור! לכן יש צורך ברישיון להסעת נוסעים כפי שיש בחוק בישראל.
 

Yarenn

New member
כן, יכוֹלים גם להיוֹת שם ערבים!

זה אני יודע ואני כפי שציינתי מקודם אני מתנגד לאובר.
סוג כזה של תחבורה שיתופית תיצור עוד יוצר בלאגן בתחבורה הציבורית, איבוד מקומות נהיגה של נהגי מוניות ובעיות בטחוניות.
מחבלים מארגוני טרור יכולים לנצל את אובר למטרות טרור! לכן יש צורך ברישיון להסעת נוסעים כפי שיש בחוק בישראל.
כן, יכוֹלים גם להיוֹת שם ערבים!
ואיבוּד מקוֹמוֹת נהיגה, בכלל. צריך לספק לכוּלם עבוֹדה חינם.
 

Yarenn

New member
איכס

אני דווקא מתנגד לאובר/lyft ודומיהם עקב סיבות מסוימות.
איבוד מקומות עבודה לנהגי מוניות וסיבות ביטחוניות בעיקר עקב הרגישות של כך בישראל.

מקווה שאובר תיסגר והרישיון שלה ישלל בלונדון.

עם קארפולינג אין לי ממש בעייה.
איכס
 

matrix200200

Active member
קראתי את הכתבה ומצטער להגיד לא שוכנעתי על ידי הכתב

כתבה מעמיקה על אובר בלונדון ופסילת הרישיון שלהם
https://www.londonreconnections.com/2017/understanding-uber-not-app/

יכול להיות שזה יעניין חלק מחברי הפורום. למרות שזה (ממש לא) תח"צ, זה בהחלט רלוונטי לפורום לדעתי.
קראתי את הכתבה ומצטער להגיד לא שוכנעתי על ידי הכתב
הוא כל הזמן אומר, "זה לא 'קשור לאפליקציה" אבל זה טיעון דמאגוגי.
זה בוודאי גם קשור ועוד איך למשתמשי קצה.
הטענות שלו על כך שאובר פועלת בהפסד (שאולי נכונות כשלעצמן) לא משכנעות כי הוא לא מביא שום הוכחה לדבריו.
אם נהגים של אובר תקפו נוסעים ואובר לא דיווחה על כך זה כמובן חמור, אבל כאשר שלטונות באנגליה באים ומאשימים את אובר בזה, זה בערך כמו זונה שתאשים אשה בליבוש לא צנוע ברחוב

שלטונות באנגליה (ומשטרה בריטית בפרט) אלה אולי אנשים אחרונים בייקום שיכולים להאשים מישהוא בטיוח עבירות מין אחרי רוטרהם.
מוטב היה עם היו סותמים את פיהם ועושים את עבודתם (מה שהם בוודאי לא עושים).
שימוש בחוק בצורה סלקטיבית זה אחד מסממנים של דיקטטרוה פאשיסטית וזה מה שאני רואה כאן.
אגב גם הכתב די מודה בזה כאשר הוא מדבר על העובדה שTFL לא עומדת לביקורת ציבורית ולראש העיר יס סמכויות רחבות ללא הגבלות (שזה נשמע די הזוי בשביל מדינה שאמורה להיות דמוקרטית).
לגבי עתידם של נהגי מוניות, הוא מעניין בערך כמו עתידם של עובדי תעשיית טקסטיל של אנגליה במאה ה16 ושל עובדי מכרות פחם הבריטים משנות ה70.
גורלם נחרץ בכל מקרה וזה די מטופש לבכות על חלב שנשפך.
הטיעון שאובר פועלת להעיף את הנהגים שלה ולהחליף אותם במכוניות אוטונומיות זה ממש לא האשמה בעיני, כי עם מחמאה.
בגלל זה הייתי בוחר לנסוע באובר (לו היתה קיימת בארץ) גם אם היתה יותר יקרה כרגע ממוניות הרגילות.
 

Bus Nerd

Active member
אובר פועלת בהפסד, זה ידוע

קראתי את הכתבה ומצטער להגיד לא שוכנעתי על ידי הכתב
הוא כל הזמן אומר, "זה לא 'קשור לאפליקציה" אבל זה טיעון דמאגוגי.
זה בוודאי גם קשור ועוד איך למשתמשי קצה.
הטענות שלו על כך שאובר פועלת בהפסד (שאולי נכונות כשלעצמן) לא משכנעות כי הוא לא מביא שום הוכחה לדבריו.
אם נהגים של אובר תקפו נוסעים ואובר לא דיווחה על כך זה כמובן חמור, אבל כאשר שלטונות באנגליה באים ומאשימים את אובר בזה, זה בערך כמו זונה שתאשים אשה בליבוש לא צנוע ברחוב

שלטונות באנגליה (ומשטרה בריטית בפרט) אלה אולי אנשים אחרונים בייקום שיכולים להאשים מישהוא בטיוח עבירות מין אחרי רוטרהם.
מוטב היה עם היו סותמים את פיהם ועושים את עבודתם (מה שהם בוודאי לא עושים).
שימוש בחוק בצורה סלקטיבית זה אחד מסממנים של דיקטטרוה פאשיסטית וזה מה שאני רואה כאן.
אגב גם הכתב די מודה בזה כאשר הוא מדבר על העובדה שTFL לא עומדת לביקורת ציבורית ולראש העיר יס סמכויות רחבות ללא הגבלות (שזה נשמע די הזוי בשביל מדינה שאמורה להיות דמוקרטית).
לגבי עתידם של נהגי מוניות, הוא מעניין בערך כמו עתידם של עובדי תעשיית טקסטיל של אנגליה במאה ה16 ושל עובדי מכרות פחם הבריטים משנות ה70.
גורלם נחרץ בכל מקרה וזה די מטופש לבכות על חלב שנשפך.
הטיעון שאובר פועלת להעיף את הנהגים שלה ולהחליף אותם במכוניות אוטונומיות זה ממש לא האשמה בעיני, כי עם מחמאה.
בגלל זה הייתי בוחר לנסוע באובר (לו היתה קיימת בארץ) גם אם היתה יותר יקרה כרגע ממוניות הרגילות.
אובר פועלת בהפסד, זה ידוע
https://motherboard.vice.com/en_us/article/9a3vye/uber-true-cost-uh-oh

יש מלא כתבות בנושא. קרא בעצמך. אובר מסובסדת ע"י המשקיעים, כשהמטרה שלהם היא לפעול בהפסד, לחסל כל תחרות, ואז להחליף את הנהגים במכוניות אוטונומיות כדי להיות רווחיים סוף סוף בתור מונופול. קראתי גם שאובר מנסים לשכנע ערים מסויימות בארה"ב לבטל את שירותי האוטובוסים שלהם.

אבל רגע, אני מנסה להבין: מבחינתך זה בסדר שאובר הסתירו עבירות מין רק בגלל שפעם מישהו אחר בבריטניה עשה את זה?
 

matrix200200

Active member
אובר היא לא חברה ציבורית, כל הטענות על רווחיותם הן בגדר

אובר פועלת בהפסד, זה ידוע
https://motherboard.vice.com/en_us/article/9a3vye/uber-true-cost-uh-oh

יש מלא כתבות בנושא. קרא בעצמך. אובר מסובסדת ע"י המשקיעים, כשהמטרה שלהם היא לפעול בהפסד, לחסל כל תחרות, ואז להחליף את הנהגים במכוניות אוטונומיות כדי להיות רווחיים סוף סוף בתור מונופול. קראתי גם שאובר מנסים לשכנע ערים מסויימות בארה"ב לבטל את שירותי האוטובוסים שלהם.

אבל רגע, אני מנסה להבין: מבחינתך זה בסדר שאובר הסתירו עבירות מין רק בגלל שפעם מישהו אחר בבריטניה עשה את זה?
אובר היא לא חברה ציבורית, כל הטענות על רווחיותם הן בגדר
ספקולציות.
אגב תקרה בתגובות לאותה כתבה, שבה אחד המגיבים מסביר שמחירי אובר לא עד כדי כך שונים מחברות אחרות ומגיב אחר בכלל אומר שאובר בבריטניה היא חברה רווחית והיא בהפסדים כחברה עולמית וגם זה בגלל הוצאות משפטיות.
אני אישית לא יודע להגיד אם היא רווחית או לא ובכל מקרה זה לא מענייני.
זה בין משקיעי החברה למנהליה.
אני לא רואה שופ פסול בזה שאובר מנסים לשכנע ערים מסוימות לבטל שרותי אוטובוס.
זאת זכותם המלאה.
אם האנשים באותם ערים (דרך נבחריהם) לא מעוניינים, אז שלא יסכימו.
אם אובר מנסים להיות מונופול, אז יש את ההרשות להגבלים עסקיים בארה"ב שבוודאי לא תיתן להם לעשות זאת.
לא שמעתי שבשלב זה יש חקירה של הרשות הזאת בעניין אובר.
אם יש כזאת, אשמח אם תאיר את עיני.
יש חקירות נגד אובר ומלא, אבל על זה נדמה לי אף אחד לא חוקר אותם כרגע.

לגבי עבירות מין שלושה דברים.
1. כפי שכבר אמרתי זה פסול
2. כפי שאחד המגיבים לכתבה שם אמר, הדבר לא שונה אצל חברות מוניות אחרות ונשאלת השאלה למה TFL החליטה לבחור באובר ולהפעיל נגדה סנקציות שעל פניו לא מופעלות על חברות מוניות אחרות.
צדק סלקטיבי הוא דבר מאוד מסוכן וגובל בפאשיזם כפי שכבר אמרתי.
אני מכיר את הנושא היטב עוד מבריה"ם וגם מרוסיה של היום.
יש האומרים שצדק סלקטיבי בהרבה מקרים נגרם כתוצאה מרדיפה פוליטית.
3. זה צבוע ופאתטי כאשר משטרה בריטית מעלה האשמות כאלה.
 

Ccyclist

Well-known member
לפי הכתבה ULL היא חברת מיניקאבס שלא עמדה בתנאים.

קראתי את הכתבה ומצטער להגיד לא שוכנעתי על ידי הכתב
הוא כל הזמן אומר, "זה לא 'קשור לאפליקציה" אבל זה טיעון דמאגוגי.
זה בוודאי גם קשור ועוד איך למשתמשי קצה.
הטענות שלו על כך שאובר פועלת בהפסד (שאולי נכונות כשלעצמן) לא משכנעות כי הוא לא מביא שום הוכחה לדבריו.
אם נהגים של אובר תקפו נוסעים ואובר לא דיווחה על כך זה כמובן חמור, אבל כאשר שלטונות באנגליה באים ומאשימים את אובר בזה, זה בערך כמו זונה שתאשים אשה בליבוש לא צנוע ברחוב

שלטונות באנגליה (ומשטרה בריטית בפרט) אלה אולי אנשים אחרונים בייקום שיכולים להאשים מישהוא בטיוח עבירות מין אחרי רוטרהם.
מוטב היה עם היו סותמים את פיהם ועושים את עבודתם (מה שהם בוודאי לא עושים).
שימוש בחוק בצורה סלקטיבית זה אחד מסממנים של דיקטטרוה פאשיסטית וזה מה שאני רואה כאן.
אגב גם הכתב די מודה בזה כאשר הוא מדבר על העובדה שTFL לא עומדת לביקורת ציבורית ולראש העיר יס סמכויות רחבות ללא הגבלות (שזה נשמע די הזוי בשביל מדינה שאמורה להיות דמוקרטית).
לגבי עתידם של נהגי מוניות, הוא מעניין בערך כמו עתידם של עובדי תעשיית טקסטיל של אנגליה במאה ה16 ושל עובדי מכרות פחם הבריטים משנות ה70.
גורלם נחרץ בכל מקרה וזה די מטופש לבכות על חלב שנשפך.
הטיעון שאובר פועלת להעיף את הנהגים שלה ולהחליף אותם במכוניות אוטונומיות זה ממש לא האשמה בעיני, כי עם מחמאה.
בגלל זה הייתי בוחר לנסוע באובר (לו היתה קיימת בארץ) גם אם היתה יותר יקרה כרגע ממוניות הרגילות.
לפי הכתבה ULL היא חברת מיניקאבס שלא עמדה בתנאים.
בלונדון יש שיטה לפיה רק למוניות שחורות מותר להעלות לקוחות מזדמנים בכביש ואילו מוניות המיניקאב מעלות נוסעים לפי הזמנה מראש בלבד. בלונדון שלפני אובר תיפקדו עשרות חברות מיניקאב ובתחילת האלף TFL התערבה ברגולציה כדי להפוך אותן לבטוחות יותר ומקצועיות יותר. הטענה בכתבה זו היא שכחברת מיניקאב ULL לא עמדה בתנאים שכל מפעיל בכוך מוניות קטנטן המתקרא "משרד מוניות" מצליח לעמוד בהן. ההשוואה לאדיסון-לי שהיא חברת מיניקאבס גדולה וסדירה במקומה כי ההשקעה הכלכלית של אובר היתה צריכה להביא למצב שנהגיה עומדים באותן הדרישות בדיוק כמו החברה המסודרת ביותר בתחום. איך ULL לא הצליחה לעמוד בתנאים האלו גם אחרי שניתנה לה הארכת רישיון של ארבעה חודשים כדי לעמוד בתנאים אלו לא ברור והעירעור שלה יהיה על בסיס הטענה שעמדה בתנאים אלו שעשרות חברות בתחום זה עומדות בהם.
&nbsp
לעניין רות'רהאם: מה עניין משטרת דרום יורקשיר למשטרה המטרופוליטנית? בבריטניה אין משטרה ארצית אחת אלא 45 משטרות מחוזיות.
&nbsp
לעניין המעבר לניהוג אוטונומי: בלי צורך לפרנס נהג (דיור, מזון וכו') מחירי הנסיעה האוטונומית יהיו נמוכים משמעותית ולכן באמת שאין עתיד כנהג אובר. בבריטניה הבנייה הפרברית מסוף המאה ה19 והלאה אמנם נגישה רגלית לתחנות הרכבת (בהליכה של 10 דקות) וממנה למרכז העיר אך בכל הנוגע לגישה בינפרברית ולמורדי מסחר פרבריים ישנן חסרונות בולטים למערכת האוטובוסים ואפילו למערכת הרכבתית. יש נסיעות בין שני פרוזדורי תחתית מקבילים באזורים 3-4 שיכולות לקחת שעה בכל אמצעי תח"צ שתבחר (האוטובוס יהיה ישיר, התחתית תצריך החלפה באזור 2 או 1) אך ברכב ניתן לעשות את הנסיעה ב20-30 דקות. הוזלת הנסיעות האלו בצורה משמעותית תאפשר קישוריות בין-פרברית נרחבת יותר לאוכלוסיות שלא מחזיקות רכב במקביל לרשת המצויינת למרכז העיר.
&nbsp
לעניין כוחותיו של ראש עיריית לונדון: ממשלת בלייר יצרה את עיריית לונדון רבתי בצלמו ודמותו של משטר נשיאותי. השיטה היתה הפוכה משיטת המשטר המועצתי ברשויות המקומיות (בלונדון רבתי 32 מועצות כאלו) שבהן לפעמים אין ראש עירייה או שישנו תפקיד יו"ר סמלי שעובר בין חברי המפלגה הגדולה במועצה כל כמה חודשים. עיריית לונדון רבתי היא עיריית גג שעובדת כל הזמן מול המועצות המקומיות שבשטחה ולכן יש איזון מובנה בין ההתנהלות הנשיאותית הזו לבין שיטת הקבינט והמועצה ברשויות המרכיבות את העיר. עיריית לונדון רבתי ורשות לונדון רבתי החליפו תקופת ריק שלטוני של כעשור וחצי אחרי שעיריית הגג הקודמת של לונדון, ה GLC או מועצת לונדון רבתי פוזרה ע"י מאגי ת'אצ'ר בשנות השמונים כי קן ליווינגסטון הפך אותה למעוז אופוזיציוני מעבר לנהר מהפרלמנט.
 

matrix200200

Active member
כפי שכבר אמרתי מה שמפריע לי פה זה צדק סלקטיבי

לפי הכתבה ULL היא חברת מיניקאבס שלא עמדה בתנאים.
בלונדון יש שיטה לפיה רק למוניות שחורות מותר להעלות לקוחות מזדמנים בכביש ואילו מוניות המיניקאב מעלות נוסעים לפי הזמנה מראש בלבד. בלונדון שלפני אובר תיפקדו עשרות חברות מיניקאב ובתחילת האלף TFL התערבה ברגולציה כדי להפוך אותן לבטוחות יותר ומקצועיות יותר. הטענה בכתבה זו היא שכחברת מיניקאב ULL לא עמדה בתנאים שכל מפעיל בכוך מוניות קטנטן המתקרא "משרד מוניות" מצליח לעמוד בהן. ההשוואה לאדיסון-לי שהיא חברת מיניקאבס גדולה וסדירה במקומה כי ההשקעה הכלכלית של אובר היתה צריכה להביא למצב שנהגיה עומדים באותן הדרישות בדיוק כמו החברה המסודרת ביותר בתחום. איך ULL לא הצליחה לעמוד בתנאים האלו גם אחרי שניתנה לה הארכת רישיון של ארבעה חודשים כדי לעמוד בתנאים אלו לא ברור והעירעור שלה יהיה על בסיס הטענה שעמדה בתנאים אלו שעשרות חברות בתחום זה עומדות בהם.
&nbsp
לעניין רות'רהאם: מה עניין משטרת דרום יורקשיר למשטרה המטרופוליטנית? בבריטניה אין משטרה ארצית אחת אלא 45 משטרות מחוזיות.
&nbsp
לעניין המעבר לניהוג אוטונומי: בלי צורך לפרנס נהג (דיור, מזון וכו') מחירי הנסיעה האוטונומית יהיו נמוכים משמעותית ולכן באמת שאין עתיד כנהג אובר. בבריטניה הבנייה הפרברית מסוף המאה ה19 והלאה אמנם נגישה רגלית לתחנות הרכבת (בהליכה של 10 דקות) וממנה למרכז העיר אך בכל הנוגע לגישה בינפרברית ולמורדי מסחר פרבריים ישנן חסרונות בולטים למערכת האוטובוסים ואפילו למערכת הרכבתית. יש נסיעות בין שני פרוזדורי תחתית מקבילים באזורים 3-4 שיכולות לקחת שעה בכל אמצעי תח"צ שתבחר (האוטובוס יהיה ישיר, התחתית תצריך החלפה באזור 2 או 1) אך ברכב ניתן לעשות את הנסיעה ב20-30 דקות. הוזלת הנסיעות האלו בצורה משמעותית תאפשר קישוריות בין-פרברית נרחבת יותר לאוכלוסיות שלא מחזיקות רכב במקביל לרשת המצויינת למרכז העיר.
&nbsp
לעניין כוחותיו של ראש עיריית לונדון: ממשלת בלייר יצרה את עיריית לונדון רבתי בצלמו ודמותו של משטר נשיאותי. השיטה היתה הפוכה משיטת המשטר המועצתי ברשויות המקומיות (בלונדון רבתי 32 מועצות כאלו) שבהן לפעמים אין ראש עירייה או שישנו תפקיד יו"ר סמלי שעובר בין חברי המפלגה הגדולה במועצה כל כמה חודשים. עיריית לונדון רבתי היא עיריית גג שעובדת כל הזמן מול המועצות המקומיות שבשטחה ולכן יש איזון מובנה בין ההתנהלות הנשיאותית הזו לבין שיטת הקבינט והמועצה ברשויות המרכיבות את העיר. עיריית לונדון רבתי ורשות לונדון רבתי החליפו תקופת ריק שלטוני של כעשור וחצי אחרי שעיריית הגג הקודמת של לונדון, ה GLC או מועצת לונדון רבתי פוזרה ע"י מאגי ת'אצ'ר בשנות השמונים כי קן ליווינגסטון הפך אותה למעוז אופוזיציוני מעבר לנהר מהפרלמנט.
כפי שכבר אמרתי מה שמפריע לי פה זה צדק סלקטיבי
האם ULL בולטת באי עמידה שלה בתנאים או לא?
זאת השאלה המרכזית לדעתי.
סלח לי על ציניות, אבל קל מאוד לראות למה ראש עיר לונדון ישתמש בTFL ככלי ניגוח פוליטי כי אובר לא מוצאת חן בעיניו מסיבות כאלה ואחרות.
מבחינתי ראש העיר וTFL הם guilty until proven innocent.
לא הוגן אני יודע, אבל ככה אני.
לגבי רכב אוטומטי, אני מסכים איתך רק שאני דיברתי בכלליות ולא רק על לונדון.
מהפיכת הרכב האוטונומי לדעתי היא אחת המהפיכות הטכנולוגיות החשובות שנראה.

לעניין רות'רהאם, נדמה לי שאתה קצת מיתמם.
רות'רהאם כפי שדאגלס מארי כותב בספרו האחרון היא רק סממן אחד מני רבים של תופעה הרבה יותר רחבה.
אני די בטוח שהתופעה הזאת קיימת גם קיימת גם בלונדון.
ואני סמוך ובטוח שמשטרת לונדון לא שונה בתגובתה לעניין ממשטרה של כל מחוז בריטי (או בכלל איזור באירופה מערבית).

לגבי ראש העיר, לא לגמרי הבנתי את הנקודה שלך.
האם אתה חושב שיש צורך בראש עיר עם סמכויות נרחבות או שאולי בעצם מאגי צדקה?
אין לי ספק שלפחות נגד קן ליוונגסטון המטורלל הצעדים שלה היו מוצדקים.
הבן אדם היה (ועודנו) מקרה קשה של הפרעה נפשית ולחשוב על לתת סמכויות נרחבות לאחד כמוהו מעורר בי חלחלה.
 

Ccyclist

Well-known member
אי אפשר להפעיל צדק סלקטיבי נגד סוללת עורכי דין מהשורה ה1.

כפי שכבר אמרתי מה שמפריע לי פה זה צדק סלקטיבי
האם ULL בולטת באי עמידה שלה בתנאים או לא?
זאת השאלה המרכזית לדעתי.
סלח לי על ציניות, אבל קל מאוד לראות למה ראש עיר לונדון ישתמש בTFL ככלי ניגוח פוליטי כי אובר לא מוצאת חן בעיניו מסיבות כאלה ואחרות.
מבחינתי ראש העיר וTFL הם guilty until proven innocent.
לא הוגן אני יודע, אבל ככה אני.
לגבי רכב אוטומטי, אני מסכים איתך רק שאני דיברתי בכלליות ולא רק על לונדון.
מהפיכת הרכב האוטונומי לדעתי היא אחת המהפיכות הטכנולוגיות החשובות שנראה.

לעניין רות'רהאם, נדמה לי שאתה קצת מיתמם.
רות'רהאם כפי שדאגלס מארי כותב בספרו האחרון היא רק סממן אחד מני רבים של תופעה הרבה יותר רחבה.
אני די בטוח שהתופעה הזאת קיימת גם קיימת גם בלונדון.
ואני סמוך ובטוח שמשטרת לונדון לא שונה בתגובתה לעניין ממשטרה של כל מחוז בריטי (או בכלל איזור באירופה מערבית).

לגבי ראש העיר, לא לגמרי הבנתי את הנקודה שלך.
האם אתה חושב שיש צורך בראש עיר עם סמכויות נרחבות או שאולי בעצם מאגי צדקה?
אין לי ספק שלפחות נגד קן ליוונגסטון המטורלל הצעדים שלה היו מוצדקים.
הבן אדם היה (ועודנו) מקרה קשה של הפרעה נפשית ולחשוב על לתת סמכויות נרחבות לאחד כמוהו מעורר בי חלחלה.
אי אפשר להפעיל צדק סלקטיבי נגד סוללת עורכי דין מהשורה ה1.
יתכן שהבעיה של ULL נובעת מההעסקה החלקית / קבלנית של עובדיה. המסמכים שנאמר שיש איתם בעיות הם מסמכים מהסוג שמעסיק בדרך כלל טורח להשיג לגבי מועסק (בדיקת רישום פלילי, אישורים רפואיים) אך יתכן שמי שאינו רואה את עצמו כמעסיק דרש שהנהגים יביאו את המסמכים בעצמם. כמו כן בעבר לפני שהתחום הוסדר ע"י TFL היה קשה יותר לוודא את זהותם של הנהגים או את איכות הרכבים (אין מספר רישיון נפרד, כיום כל מיניקאב נושאת תו של TFL) ויתכן שהמעבר ממועסקים לקבלנים ארעיים (אובר מתהדרת בכך שנהגיה יכולים לעסוק בה כמשרה שניה) כללה הנחות לנהגים חדשים או פסיחה כלשהי על הנהלים.
&nbsp
אם אין בטענות של TFL נגד ULL ממש היא תובס בבית המשפט והמחיר יהיה השפלה פומבית.
&nbsp
לגבי ראש עיריית הגג - מאגי ביטלה עיריית גג הרבה יותר מועצתית - קבינטית. בשנות הריק השלטוני חלק מנכסי עיריית הגג כולל פארקים גדולים כמו Hampstead Heath ו Epping Forest שניתן למקם בהם ערים ישראליות שלמות עברו משליטת ה GLC שבוטלה לשליטת הקורפרציה של לונדון, העירייה המקומית של הסיטי של לונדון (מה שמכונה גם "המייל המרובע"). נכסים אלו לא הוחזרו ל GLA עם הקמתה ב2,000 ולכן כאשר יש סיכסוך מקומי כמו של תושבי האמפסטד והייגייט שרצו להמשיך את הגישה שתמיד היתה להם לבריכות הטבעיות בהאמפסטד הית' בשעות הבוקר המוקדמות כשהקורפרציה של לונדון רצתה לחסוך הוצאות ולפתוח אותן מאוחר יותר (מה שלא מאפשר לאנשים עובדים שחיית בוקר) התושבים נמצאים מחוץ למעגל הפוליטי משום שאין להם נבחרים בסיטי של לונדון אלא במועצה המקומית (קמדן) ובעיריית הגג ( GLA ) בלבד. אלו פארקים שאין להם קשר גאוגרפי כלשהו לסיטי. בלייר יצר את המודל שיצר וקיווה להעביר את עיריית הגג לאיזה פוליטיקאי משעמם מהלייבור (אני חושב שקראו לו פרנק דובסון). קן ליווינגסטון התמודד כעצמאי וזכה להיות ראש העיר הנבחר הראשון, החזיק לשתי קדנציות והוחלף ע"י ראש העיר הטכנית-מוסלמי הראשון בוריס ג'ונסון (האיסלאם לא מכיר בהמרת דת מאיסלם לנצרות ואבי-סבו מצד האב היה שר טורקי בשנות העשרים). ג'ונסון רצה לחזור לזירה הארצית אחרי שתי קדנציות ואולימפיאדה והצליח להתמודד בבחירות לראשות המפלגה השמרנית (אם כי אצל השמרנים המועמד המוביל בדרך כלל מפסיד) ואז סאדיק קאהן נבחר מול מועמד שמרני בשם זאק גולדסמית' שלא היה בולט מספיק להחזיק בתפקיד טוב בממשלת קמרון. מועצת עיריית הגג מנהלת דיונים ויש לה כוח להטיל וטו על התקציב. עיריית הגג שולטת על מספר תחומים מוגבלים כמו רשת הכבישים העיקרית בעיר, הרכבת התחתית, כיכר טרפלגר (למעשה מגרש ריק בין מספר מוסדות תרבות ושגרירויות) ומבנה העירייה החדש שמול מצודת מגדל לונדון. סמכויות התיכנון והבנייה שייכות למועצות המקומיות, וכך גם שירותי מדינת הרווחה הבריטית - החינוך, הבריאות (אם כי בימינו כל שתי רשויות מאוגדות לקרן אחת) הדיור הציבורי והרווחה. כאשר עיריית הגג הקודמת פוזרה המועצות המקומיות ניהלו את ענייניהן ללא עיריית גג במשך עשור וחצי וגם עם החזרת עיריית הגג לתמונה תפקידה קטן בהרבה מהיקף הסמכויות הנתון בידי המועצות המקומיות שכל אחת מהן היא בקנה המידה של עיריית תל אביב.
 

matrix200200

Active member
אתה עדיין מיתמם.

אי אפשר להפעיל צדק סלקטיבי נגד סוללת עורכי דין מהשורה ה1.
יתכן שהבעיה של ULL נובעת מההעסקה החלקית / קבלנית של עובדיה. המסמכים שנאמר שיש איתם בעיות הם מסמכים מהסוג שמעסיק בדרך כלל טורח להשיג לגבי מועסק (בדיקת רישום פלילי, אישורים רפואיים) אך יתכן שמי שאינו רואה את עצמו כמעסיק דרש שהנהגים יביאו את המסמכים בעצמם. כמו כן בעבר לפני שהתחום הוסדר ע"י TFL היה קשה יותר לוודא את זהותם של הנהגים או את איכות הרכבים (אין מספר רישיון נפרד, כיום כל מיניקאב נושאת תו של TFL) ויתכן שהמעבר ממועסקים לקבלנים ארעיים (אובר מתהדרת בכך שנהגיה יכולים לעסוק בה כמשרה שניה) כללה הנחות לנהגים חדשים או פסיחה כלשהי על הנהלים.
&nbsp
אם אין בטענות של TFL נגד ULL ממש היא תובס בבית המשפט והמחיר יהיה השפלה פומבית.
&nbsp
לגבי ראש עיריית הגג - מאגי ביטלה עיריית גג הרבה יותר מועצתית - קבינטית. בשנות הריק השלטוני חלק מנכסי עיריית הגג כולל פארקים גדולים כמו Hampstead Heath ו Epping Forest שניתן למקם בהם ערים ישראליות שלמות עברו משליטת ה GLC שבוטלה לשליטת הקורפרציה של לונדון, העירייה המקומית של הסיטי של לונדון (מה שמכונה גם "המייל המרובע"). נכסים אלו לא הוחזרו ל GLA עם הקמתה ב2,000 ולכן כאשר יש סיכסוך מקומי כמו של תושבי האמפסטד והייגייט שרצו להמשיך את הגישה שתמיד היתה להם לבריכות הטבעיות בהאמפסטד הית' בשעות הבוקר המוקדמות כשהקורפרציה של לונדון רצתה לחסוך הוצאות ולפתוח אותן מאוחר יותר (מה שלא מאפשר לאנשים עובדים שחיית בוקר) התושבים נמצאים מחוץ למעגל הפוליטי משום שאין להם נבחרים בסיטי של לונדון אלא במועצה המקומית (קמדן) ובעיריית הגג ( GLA ) בלבד. אלו פארקים שאין להם קשר גאוגרפי כלשהו לסיטי. בלייר יצר את המודל שיצר וקיווה להעביר את עיריית הגג לאיזה פוליטיקאי משעמם מהלייבור (אני חושב שקראו לו פרנק דובסון). קן ליווינגסטון התמודד כעצמאי וזכה להיות ראש העיר הנבחר הראשון, החזיק לשתי קדנציות והוחלף ע"י ראש העיר הטכנית-מוסלמי הראשון בוריס ג'ונסון (האיסלאם לא מכיר בהמרת דת מאיסלם לנצרות ואבי-סבו מצד האב היה שר טורקי בשנות העשרים). ג'ונסון רצה לחזור לזירה הארצית אחרי שתי קדנציות ואולימפיאדה והצליח להתמודד בבחירות לראשות המפלגה השמרנית (אם כי אצל השמרנים המועמד המוביל בדרך כלל מפסיד) ואז סאדיק קאהן נבחר מול מועמד שמרני בשם זאק גולדסמית' שלא היה בולט מספיק להחזיק בתפקיד טוב בממשלת קמרון. מועצת עיריית הגג מנהלת דיונים ויש לה כוח להטיל וטו על התקציב. עיריית הגג שולטת על מספר תחומים מוגבלים כמו רשת הכבישים העיקרית בעיר, הרכבת התחתית, כיכר טרפלגר (למעשה מגרש ריק בין מספר מוסדות תרבות ושגרירויות) ומבנה העירייה החדש שמול מצודת מגדל לונדון. סמכויות התיכנון והבנייה שייכות למועצות המקומיות, וכך גם שירותי מדינת הרווחה הבריטית - החינוך, הבריאות (אם כי בימינו כל שתי רשויות מאוגדות לקרן אחת) הדיור הציבורי והרווחה. כאשר עיריית הגג הקודמת פוזרה המועצות המקומיות ניהלו את ענייניהן ללא עיריית גג במשך עשור וחצי וגם עם החזרת עיריית הגג לתמונה תפקידה קטן בהרבה מהיקף הסמכויות הנתון בידי המועצות המקומיות שכל אחת מהן היא בקנה המידה של עיריית תל אביב.
אתה עדיין מיתמם.
צדק סלקטיבי כמובן לא שהולכים לשלוח אותם מחר לגולאג.
ברור לי שיהיה משפט וערעורים וכן הלאה.
אבל בהחלט אם אני רואה את TFL מפעילה סעיף כזה או אחר של חוק נגד אובר, אבל לא עושה זאת נגד כל שאר מפעילות המוניות (שחלקן בוודאי גם הפרו רגולציות), זה נראה כמו צדק סלקטיבי.
גם בכתבה העיתונאי לא ממש מסתיר את העניין ואומר שבהחלט נראה שיש לראש עיריית לונדון ולTFL שהוא מפעיל, מניעים זרים כאשר הם באים להתנגח עם אובר.
זה מריח לי ממש לא טוב.
אגב גם כשבתחילת הכתבה מדברים על סאן פרנציסקו, גם שם אני רואה היתממות של אותה נציגת העירייה.
זה לא בדיוק סוד מי נמצא בסאן פרנציסקו ואיפה הם נמצאים במפה הפוליטית בארה"ב.
אז אולי קלאנניק לא היה צריך להגיד את זה, אבל בסופו של דבר צריך להתייחס לפיל שבחדר.

גם בטענות של משטרת לונדון, יש את אותה הבעיה.
כפי שאחד המגיבים שם מראה.
לפי סטטיסטיקה של תקיפות מיניות במוניות (ואי דיווח לרשויות), אובר היא בהחלט לא העבריינית היחידה ואפילו לא הגדולה מכולם כנראה.
לפי הגיון בריא, די ברור שאובר היא אולי שרות המוניות היותר בטוח מבין כולם מהסיבה הברורה שיש מעקב בזמן אמת אחרי הנהג שאתה לוקח (כולל כל הפרטים האישיים שלו), ויש מעקב בזמן אמת אחרי נסיעתו.
הגיוני שדווקא נהגים משרותי מוניות שלא מספקים מעקב ורישום כזה יהיו יותר "חופשיים" לתקוף את הנוסעים שלהם.
אפרופו רוטרהם, גם שם נהגי מוניות היו מעורבים בכל הקנוניה.
מעניין באמת האם נשללו רשיונות מחברת המוניות שהפעילה אותם נהגים ומנהגים עצמם שידעו שהם לוקחים בנות למקום שבו הולכים לאנוס אותן.

לגבי העניין של ראש העיר לונדון.
אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה מקומית.
מה שאני רואה זה מצב (שאגב קצת דומה לישראל) שבו ראש עיר לונדון נמצא באופוזיציה לשלטון של המדינה ועושה זאת בצורה פומבית וקולנית.
לי זה מריח לא טוב.
עם ראש עיר לונדון מסתכל על התפקיד כאל במה שממנה הוא יתקוף את המפלגה השולטת, אז משהוא שבור במערכת הזאת.
לא זה צריך להיות תפקידו של ראש העיר.
 

Ccyclist

Well-known member
מי יטרח לדווח על סגירת חברה של 10-20 נהגים ?

אתה עדיין מיתמם.
צדק סלקטיבי כמובן לא שהולכים לשלוח אותם מחר לגולאג.
ברור לי שיהיה משפט וערעורים וכן הלאה.
אבל בהחלט אם אני רואה את TFL מפעילה סעיף כזה או אחר של חוק נגד אובר, אבל לא עושה זאת נגד כל שאר מפעילות המוניות (שחלקן בוודאי גם הפרו רגולציות), זה נראה כמו צדק סלקטיבי.
גם בכתבה העיתונאי לא ממש מסתיר את העניין ואומר שבהחלט נראה שיש לראש עיריית לונדון ולTFL שהוא מפעיל, מניעים זרים כאשר הם באים להתנגח עם אובר.
זה מריח לי ממש לא טוב.
אגב גם כשבתחילת הכתבה מדברים על סאן פרנציסקו, גם שם אני רואה היתממות של אותה נציגת העירייה.
זה לא בדיוק סוד מי נמצא בסאן פרנציסקו ואיפה הם נמצאים במפה הפוליטית בארה"ב.
אז אולי קלאנניק לא היה צריך להגיד את זה, אבל בסופו של דבר צריך להתייחס לפיל שבחדר.

גם בטענות של משטרת לונדון, יש את אותה הבעיה.
כפי שאחד המגיבים שם מראה.
לפי סטטיסטיקה של תקיפות מיניות במוניות (ואי דיווח לרשויות), אובר היא בהחלט לא העבריינית היחידה ואפילו לא הגדולה מכולם כנראה.
לפי הגיון בריא, די ברור שאובר היא אולי שרות המוניות היותר בטוח מבין כולם מהסיבה הברורה שיש מעקב בזמן אמת אחרי הנהג שאתה לוקח (כולל כל הפרטים האישיים שלו), ויש מעקב בזמן אמת אחרי נסיעתו.
הגיוני שדווקא נהגים משרותי מוניות שלא מספקים מעקב ורישום כזה יהיו יותר "חופשיים" לתקוף את הנוסעים שלהם.
אפרופו רוטרהם, גם שם נהגי מוניות היו מעורבים בכל הקנוניה.
מעניין באמת האם נשללו רשיונות מחברת המוניות שהפעילה אותם נהגים ומנהגים עצמם שידעו שהם לוקחים בנות למקום שבו הולכים לאנוס אותן.

לגבי העניין של ראש העיר לונדון.
אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה מקומית.
מה שאני רואה זה מצב (שאגב קצת דומה לישראל) שבו ראש עיר לונדון נמצא באופוזיציה לשלטון של המדינה ועושה זאת בצורה פומבית וקולנית.
לי זה מריח לא טוב.
עם ראש עיר לונדון מסתכל על התפקיד כאל במה שממנה הוא יתקוף את המפלגה השולטת, אז משהוא שבור במערכת הזאת.
לא זה צריך להיות תפקידו של ראש העיר.
מי יטרח לדווח על סגירת חברה של 10-20 נהגים ?
בחלק מהדיווחים על אובר נאמר שעשרות חברות מיניקאב נסגרו בחמשת שנות פעולתה בעיר. החברה היחידה שאולי תגיע חס וחלילה לחדשות היא ליידיקאבס שהנישה שלה של נהגות נותנת הרגשת ביטחון גבוהה יותר לנוסעות (ולנוסעים, השתמשנו בהן בעקבות המלצה של שכנה).
&nbsp
באשר לרות'רהאם, היו משפטים וועדות חקיקה. 19 איש ואישה נשפטו לעונשי מאסר. בכירים במשטרת דרום יורקשיר התפטרו וכנ"ל בכירים במערכת הרווחה בעיירה. העובדת הסוציאלית שהלשינה לעיתונות זכתה בתואר MBE שהינו שתי דרגות מתחת לתואר אביר ( Sir / Dame ). התארגנויות דומות המצאו בין השאר בעיר באנברי שמצפון לאוקספורד והן טופלו. הערך הוויקיפדי לסקנדל המין ברות'רהאם: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal
&nbsp
במקביל ישנם סקנדלים גדולים יותר בתחום, מנחי טלוויזיה לילדים משנות השבעים התגלו כעברייני מין סדרתיים, ואין כל רקע מוסלמי לסר ג'ימי סאביל Sir Jimmy Saville או רולף האריס Rolf Harris האוסטרלי, שהסתתרו בקדמת הבמה ועוללו דברים שעדיף שלא אפרט כאן אבל תוכל לגגל. הסקנדל שאחרי הגילויים על סאביל הביא למספר חקירות משטרה כולל חשדות נגד בכירים בפוליטיקה ועלילות שווא נגד ראש הממשלה לשעבר אדוארד הית' Edward Heath שבזמנו היה ידוע כ"רווק מושבע" אך כיום ידוע שבתחילת שנות השבעים היה לבריטניה ראש ממשלה הומוסקסאול בארון.
 

matrix200200

Active member
החברות האלה נסגרו בגללל שTFL שללה להם רשיונות?

מי יטרח לדווח על סגירת חברה של 10-20 נהגים ?
בחלק מהדיווחים על אובר נאמר שעשרות חברות מיניקאב נסגרו בחמשת שנות פעולתה בעיר. החברה היחידה שאולי תגיע חס וחלילה לחדשות היא ליידיקאבס שהנישה שלה של נהגות נותנת הרגשת ביטחון גבוהה יותר לנוסעות (ולנוסעים, השתמשנו בהן בעקבות המלצה של שכנה).
&nbsp
באשר לרות'רהאם, היו משפטים וועדות חקיקה. 19 איש ואישה נשפטו לעונשי מאסר. בכירים במשטרת דרום יורקשיר התפטרו וכנ"ל בכירים במערכת הרווחה בעיירה. העובדת הסוציאלית שהלשינה לעיתונות זכתה בתואר MBE שהינו שתי דרגות מתחת לתואר אביר ( Sir / Dame ). התארגנויות דומות המצאו בין השאר בעיר באנברי שמצפון לאוקספורד והן טופלו. הערך הוויקיפדי לסקנדל המין ברות'רהאם: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rotherham_child_sexual_exploitation_scandal
&nbsp
במקביל ישנם סקנדלים גדולים יותר בתחום, מנחי טלוויזיה לילדים משנות השבעים התגלו כעברייני מין סדרתיים, ואין כל רקע מוסלמי לסר ג'ימי סאביל Sir Jimmy Saville או רולף האריס Rolf Harris האוסטרלי, שהסתתרו בקדמת הבמה ועוללו דברים שעדיף שלא אפרט כאן אבל תוכל לגגל. הסקנדל שאחרי הגילויים על סאביל הביא למספר חקירות משטרה כולל חשדות נגד בכירים בפוליטיקה ועלילות שווא נגד ראש הממשלה לשעבר אדוארד הית' Edward Heath שבזמנו היה ידוע כ"רווק מושבע" אך כיום ידוע שבתחילת שנות השבעים היה לבריטניה ראש ממשלה הומוסקסאול בארון.
החברות האלה נסגרו בגללל שTFL שללה להם רשיונות?
מה הסיפור עם ליידיקאבס?
הם גם לא עמדו ברגולציות וTFL רוצים לסגור אותם?

לגבי רות'רהאם, עזוב בצד את המוסלמים וכל השאר.
הבעיה שלי בסיפור זה לא המוסלמים.
הבעיה שלי זה הקנוניה של כמעט כל שלטונות העיר (כולל גם משטרה) שהעלימו עין.
אני קראתי את ערך בוויקי הזה, ויש לי הרגשה שיש עוד רבים ו"טובים" שיצאו ללא פגע מהסיפור והיו צריכים לגמור בכלא.
לקחו כמה בודדים ועשו מהם דוגמא.
כפי שמקרה בקלן הראה, המקור של הבעיה עדיין קיים ואני די בטוח שהדברים קיימים בעוד מקומות רבים באירופה (ולדעתי גם בUK).
זה אגב גם דוגמא מובהקת של צדק סלקטיבי שמקורו במניעים פוליטיים.
אירופה מאוד חולה וזה סממן ברור של המחלה הזאת.
כפי שכבר אמרתי באשכול אחר בפורום, תעשה לעצמך טובה ותקנה את הספר של דאגלס מארי שנקרא "המוות המוזר של אירופה".
אולי ה25$ הכי טובים שבזבזתי השנה.
 

Ccyclist

Well-known member
הנה חיפוש גוגל שמעלה מספר סגירות ותביעות נגד חברות אחרות.

החברות האלה נסגרו בגללל שTFL שללה להם רשיונות?
מה הסיפור עם ליידיקאבס?
הם גם לא עמדו ברגולציות וTFL רוצים לסגור אותם?

לגבי רות'רהאם, עזוב בצד את המוסלמים וכל השאר.
הבעיה שלי בסיפור זה לא המוסלמים.
הבעיה שלי זה הקנוניה של כמעט כל שלטונות העיר (כולל גם משטרה) שהעלימו עין.
אני קראתי את ערך בוויקי הזה, ויש לי הרגשה שיש עוד רבים ו"טובים" שיצאו ללא פגע מהסיפור והיו צריכים לגמור בכלא.
לקחו כמה בודדים ועשו מהם דוגמא.
כפי שמקרה בקלן הראה, המקור של הבעיה עדיין קיים ואני די בטוח שהדברים קיימים בעוד מקומות רבים באירופה (ולדעתי גם בUK).
זה אגב גם דוגמא מובהקת של צדק סלקטיבי שמקורו במניעים פוליטיים.
אירופה מאוד חולה וזה סממן ברור של המחלה הזאת.
כפי שכבר אמרתי באשכול אחר בפורום, תעשה לעצמך טובה ותקנה את הספר של דאגלס מארי שנקרא "המוות המוזר של אירופה".
אולי ה25$ הכי טובים שבזבזתי השנה.
הנה חיפוש גוגל שמעלה מספר סגירות ותביעות נגד חברות אחרות.
https://www.google.co.uk/search?cli...j4.64.mobile-gws-serp..0.0.0....0.JHhALbHnpG8
&nbsp
יש בתוצאות מקרים אחרים ש TFL פעלו בשנים עברו. (אני מקווה שהחיפוש יעלה).
&nbsp
&nbsp
 

yblumann

New member
a fan of conspiracy theories? [smile]

החברות האלה נסגרו בגללל שTFL שללה להם רשיונות?
מה הסיפור עם ליידיקאבס?
הם גם לא עמדו ברגולציות וTFL רוצים לסגור אותם?

לגבי רות'רהאם, עזוב בצד את המוסלמים וכל השאר.
הבעיה שלי בסיפור זה לא המוסלמים.
הבעיה שלי זה הקנוניה של כמעט כל שלטונות העיר (כולל גם משטרה) שהעלימו עין.
אני קראתי את ערך בוויקי הזה, ויש לי הרגשה שיש עוד רבים ו"טובים" שיצאו ללא פגע מהסיפור והיו צריכים לגמור בכלא.
לקחו כמה בודדים ועשו מהם דוגמא.
כפי שמקרה בקלן הראה, המקור של הבעיה עדיין קיים ואני די בטוח שהדברים קיימים בעוד מקומות רבים באירופה (ולדעתי גם בUK).
זה אגב גם דוגמא מובהקת של צדק סלקטיבי שמקורו במניעים פוליטיים.
אירופה מאוד חולה וזה סממן ברור של המחלה הזאת.
כפי שכבר אמרתי באשכול אחר בפורום, תעשה לעצמך טובה ותקנה את הספר של דאגלס מארי שנקרא "המוות המוזר של אירופה".
אולי ה25$ הכי טובים שבזבזתי השנה.
a fan of conspiracy theories? [smile]
Sorry, can't use hebrew on this laptop.

TfL acts as the regulatory authority in London for licensing taxis, boats, buses and heavy goods vehicles.
As such, they are entitled- even obligated- to ask for specific requirements/qualifications as a pre-condition for granting such licenses.
Being a fit and proper company is -in my opinion- a reasonable requirement.
Uber ltd appeared to have failed this requirement, so their application for renewal was not granted.

There are21,000 taxi licences issued in London, and 75,000 issued to mini-cabs- including those "working" for Uber.

That does not seem to me as though there is a deliberate political ploy to disqualify UBER.

As to the rest - Rotherham, old sex scandals and GLC- I fail to see the connection.

regards from London
 

matrix200200

Active member
Did you read the article in question?

a fan of conspiracy theories? [smile]
Sorry, can't use hebrew on this laptop.

TfL acts as the regulatory authority in London for licensing taxis, boats, buses and heavy goods vehicles.
As such, they are entitled- even obligated- to ask for specific requirements/qualifications as a pre-condition for granting such licenses.
Being a fit and proper company is -in my opinion- a reasonable requirement.
Uber ltd appeared to have failed this requirement, so their application for renewal was not granted.

There are21,000 taxi licences issued in London, and 75,000 issued to mini-cabs- including those "working" for Uber.

That does not seem to me as though there is a deliberate political ploy to disqualify UBER.

As to the rest - Rotherham, old sex scandals and GLC- I fail to see the connection.

regards from London
Did you read the article in question?
The author himself admits that it is quite possible that the Mayor has ulterior motives in specifically going after Uber.
The motive is that the Mayor and Tfl believe that the Uber is interefering with public transportation in the city and even hurts it.
They oppose cabs (and private cars) in principle and are afraid that affordable cabs will hurt their goal of making everyone to use public transportation all the time.
So if you want to blame someone for making up conspiracy theories, you should start with the author of the article.
Regarding Rotherham I clearly explained the connection.
It is hypocritical indeed when the British police which had willfully turned a blind eye to so many sex crimes and continue to do so,will lecture Uber which allegedly covered up a few such occasions.
 

yblumann

New member
uber/private hire's role

Did you read the article in question?
The author himself admits that it is quite possible that the Mayor has ulterior motives in specifically going after Uber.
The motive is that the Mayor and Tfl believe that the Uber is interefering with public transportation in the city and even hurts it.
They oppose cabs (and private cars) in principle and are afraid that affordable cabs will hurt their goal of making everyone to use public transportation all the time.
So if you want to blame someone for making up conspiracy theories, you should start with the author of the article.
Regarding Rotherham I clearly explained the connection.
It is hypocritical indeed when the British police which had willfully turned a blind eye to so many sex crimes and continue to do so,will lecture Uber which allegedly covered up a few such occasions.
uber/private hire's role
TfL are weary of taxis and the monopoly power they represent. Enforcement and getting the taxi union to agree to various policies is a tricky issue in London.
Taxis can use bus lanes, bus only access and various other exemptions.
Private Hire firms such as Uber enjoy no such concessions.

So, from a regulatory point of view, competition in the form of mini cabs and the Ubers of this world is a 'Good Thing'.

The evidence actually supports it- there are 21,000 taxi licenses and 75,000 private hire licenses issued by Tfl.

So, it doesn't seem as though TfL are trying to stamp down on private hire firms.

Actually the current trend is to discourage usage of cars in central and highly polluted areas. this is done by congestion charging and restrictions on use by various measures. recent trends have been to reduce road space, introduce speed limits, increased crossing time for pedestrians, imposing tougher engine emission standards and so
forth.
This has an impact on Uber- but it does not single them out - for better or for worrh.

It may be of interest to note that in recent discussion of traffic modeling for central London, the 'Uber' impact was not highlighted as a major concern. Had the policy been otherwise, Uber would have come up as a significant player.

So i do not believe that TfL are trying to 'get 'uber and clap their wings so to speak.
The real culprit are Uber . after all, they do have a track record of disregarding certain aspects of regulations and acceptable standards- around the world.
As I see it, if Uber undertakes to comply with TfL requirements, they would be granted their license exention.

The blog post detailed the actual key facts- how Uber operates in the UK, and the regulatory framework in London.
I do not know the person writing the blog, but I have met over the years with people from TfL and some of the 'politicians' in City Hall.
There is no great love lost between those and the taxi/private hire trade bodies- just like anywhere else in the world.
However, there is a clear understanding/acknowledgement of their role in providing transport services to the public.
There is also a clear understanding of the limited road space vs the rapid growth in vehicluar usage competing for this limited road space.

Regards

PS, yes, my machine can not be modified to allow Hebrew or non Latin script.
Sorry about that.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה