פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית

פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית
מצאתי קובץ של משרד התמ"ת / הכלכלה שיש בו את פרטי הרכש והספקים בתחום התח"צ, כולל רכבת ישראל, רק"ל ת"א וי"ם ואגד ודן. יש שם גם גופים נוספים ולא רק תח"צ.

ראו קובץ מצורף.
 

25306yosef

New member
אירוע בתחנת הרכבת בכפר יהושוע (המקורית)

פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית
מצאתי קובץ של משרד התמ"ת / הכלכלה שיש בו את פרטי הרכש והספקים בתחום התח"צ, כולל רכבת ישראל, רק"ל ת"א וי"ם ואגד ודן. יש שם גם גופים נוספים ולא רק תח"צ.

ראו קובץ מצורף.
אירוע בתחנת הרכבת בכפר יהושוע (המקורית)
בחול המועד סוכות יתקיים אירוע בתחנת הרכבת המקורת של כפר יהושוע:

 
היחסים עם העדה הבדואית בגליל צריכים לשמש דוגמא ליחסי מיעוט

אירוע בתחנת הרכבת בכפר יהושוע (המקורית)
בחול המועד סוכות יתקיים אירוע בתחנת הרכבת המקורת של כפר יהושוע:
היחסים עם העדה הבדואית בגליל צריכים לשמש דוגמא ליחסי מיעוט
שלטון. בדומה לדרוזים והצ'רקסים
לפני כחמש שנים כשהייתי עם חברים במעיין עין אולם הגיעו קבוצה של בדואים בג'יפ. ישבנו יחד, שוחחנו והעברנו חוויות. הם אפילו ידעו שבגלל שאני דתי אז אני יכול לשתות איתם את הקפה אבל לא לאכול איתם מהמנגל, (עם קריצה כמובן-"תמיד שווה ליד דתיים, הם נותנים לנו את מה שלא כשר להם וגם לא חוטפים נישנושים") שם גיליתי שאפשר אחרת.
גם כשהייתי בשירותי הצבאי עם הגששים שהגיעו מאזור צומת שוקת, הם סיפרו לי כמה הם היו רוצים שיצליחו להגיע למצב של אחיהם בגליל. בנגב הבעיות עדין קיימות (ומסובכות הרבה יותר), אך עם הבדואים בגליל התקיים הליך הסדרה כנה (משני הצדדים), דבר שהשפיע רבות גם על תחומים אחרים (לדוגמא, אחוזי הגיוס בקרב הבדואים בצפון גבוה מאוד, אחוזי הפשיעה נמוכים)
בקיצור לגמרי אוף תופיק אבל תודה רבה על המודעה
 

25306yosef

New member
ראש אגף הרכבות במשרד התחבורה ימונה לנציג תאלס בישראל

פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית
מצאתי קובץ של משרד התמ"ת / הכלכלה שיש בו את פרטי הרכש והספקים בתחום התח"צ, כולל רכבת ישראל, רק"ל ת"א וי"ם ואגד ודן. יש שם גם גופים נוספים ולא רק תח"צ.

ראו קובץ מצורף.
ראש אגף הרכבות במשרד התחבורה ימונה לנציג תאלס בישראל
חוצה את הקווים: אתמול פיקח על רכבת ישראל, מחר ימכור לה ציוד

אמסלם, שכיהן כראש אגף הרכבות במשרד התחבורה, פורש היום (31.08.2017) מתפקידו וימונה לנציג תאלס בישראל - חודש אחרי שזכתה במכרז ענקי של הרכבת ■ נציבות שירות המדינה אישרה לאמסלם פטור מצינון בנימוק שלפיו "במסגרת תפקידו לא היתה לו האפשרות להמליץ על תאלס"

הרגולטור של חברת רכבת ישראל הממשלתית, משה אמסלם, מי שכיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף רכבות במשרד התחבורה, צפוי לפרוש היום (ה') מתפקידו הממלכתי — אך יישאר בענף הרכבתי.

ל–TheMarker נודע כי מיד עם פרישתו ימונה אמסלם למנהל השלוחה בישראל של הענקית הצרפתית תאלס, חברת הטכנולוגיה המסילתית הגדולה באירופה. זאת, מבלי שהוא נדרש לצינון ולו של יום אחד. תאלס, מהחברות הדומיננטיות בעולם בתחומה, היא ספקית מערכות האיתות של רכבת ישראל, שעליה פיקח אמסלם.

רק לפני חודש זכתה החברה הצרפתית במכרז האיתות שפירסמה הרכבת, בהיקף של כ–100 מיליון יורו. תאלס סיימה את המכרז לבדה, לאחר ששתי הענקיות הבינלאומיות שהתמודדו מולה — סימנס (גרמניה) ואלסטום (צרפת) — החליטו לסגת מהמכרז.

אמסלם אמור להתמנות למנכ"ל חברת ESS ישראל — זרוע הפעילות של תאלס בישראל. מעמדה הדומיננטי של תאלס ברכבת נובע מהיותה ספקית האיתות הוותיקה, מה שמחייב כל מערכת חדשה להתממשק עם המערכת הקיימת של תאלס, לאחר שבעליה יגיעו להבנות מולה על מחיר ההתאמות הנדרשות.

https://www.themarker.com/dynamo/1.4403174
 
פשוט בדיחה עצובה

ראש אגף הרכבות במשרד התחבורה ימונה לנציג תאלס בישראל
חוצה את הקווים: אתמול פיקח על רכבת ישראל, מחר ימכור לה ציוד

אמסלם, שכיהן כראש אגף הרכבות במשרד התחבורה, פורש היום (31.08.2017) מתפקידו וימונה לנציג תאלס בישראל - חודש אחרי שזכתה במכרז ענקי של הרכבת ■ נציבות שירות המדינה אישרה לאמסלם פטור מצינון בנימוק שלפיו "במסגרת תפקידו לא היתה לו האפשרות להמליץ על תאלס"

הרגולטור של חברת רכבת ישראל הממשלתית, משה אמסלם, מי שכיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף רכבות במשרד התחבורה, צפוי לפרוש היום (ה') מתפקידו הממלכתי — אך יישאר בענף הרכבתי.

ל–TheMarker נודע כי מיד עם פרישתו ימונה אמסלם למנהל השלוחה בישראל של הענקית הצרפתית תאלס, חברת הטכנולוגיה המסילתית הגדולה באירופה. זאת, מבלי שהוא נדרש לצינון ולו של יום אחד. תאלס, מהחברות הדומיננטיות בעולם בתחומה, היא ספקית מערכות האיתות של רכבת ישראל, שעליה פיקח אמסלם.

רק לפני חודש זכתה החברה הצרפתית במכרז האיתות שפירסמה הרכבת, בהיקף של כ–100 מיליון יורו. תאלס סיימה את המכרז לבדה, לאחר ששתי הענקיות הבינלאומיות שהתמודדו מולה — סימנס (גרמניה) ואלסטום (צרפת) — החליטו לסגת מהמכרז.

אמסלם אמור להתמנות למנכ"ל חברת ESS ישראל — זרוע הפעילות של תאלס בישראל. מעמדה הדומיננטי של תאלס ברכבת נובע מהיותה ספקית האיתות הוותיקה, מה שמחייב כל מערכת חדשה להתממשק עם המערכת הקיימת של תאלס, לאחר שבעליה יגיעו להבנות מולה על מחיר ההתאמות הנדרשות.

https://www.themarker.com/dynamo/1.4403174
פשוט בדיחה עצובה
 

אורי404

New member
מי כיום ממלא את תפקיד ראש אגף הרכבות?

ראש אגף הרכבות במשרד התחבורה ימונה לנציג תאלס בישראל
חוצה את הקווים: אתמול פיקח על רכבת ישראל, מחר ימכור לה ציוד

אמסלם, שכיהן כראש אגף הרכבות במשרד התחבורה, פורש היום (31.08.2017) מתפקידו וימונה לנציג תאלס בישראל - חודש אחרי שזכתה במכרז ענקי של הרכבת ■ נציבות שירות המדינה אישרה לאמסלם פטור מצינון בנימוק שלפיו "במסגרת תפקידו לא היתה לו האפשרות להמליץ על תאלס"

הרגולטור של חברת רכבת ישראל הממשלתית, משה אמסלם, מי שכיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל אגף רכבות במשרד התחבורה, צפוי לפרוש היום (ה') מתפקידו הממלכתי — אך יישאר בענף הרכבתי.

ל–TheMarker נודע כי מיד עם פרישתו ימונה אמסלם למנהל השלוחה בישראל של הענקית הצרפתית תאלס, חברת הטכנולוגיה המסילתית הגדולה באירופה. זאת, מבלי שהוא נדרש לצינון ולו של יום אחד. תאלס, מהחברות הדומיננטיות בעולם בתחומה, היא ספקית מערכות האיתות של רכבת ישראל, שעליה פיקח אמסלם.

רק לפני חודש זכתה החברה הצרפתית במכרז האיתות שפירסמה הרכבת, בהיקף של כ–100 מיליון יורו. תאלס סיימה את המכרז לבדה, לאחר ששתי הענקיות הבינלאומיות שהתמודדו מולה — סימנס (גרמניה) ואלסטום (צרפת) — החליטו לסגת מהמכרז.

אמסלם אמור להתמנות למנכ"ל חברת ESS ישראל — זרוע הפעילות של תאלס בישראל. מעמדה הדומיננטי של תאלס ברכבת נובע מהיותה ספקית האיתות הוותיקה, מה שמחייב כל מערכת חדשה להתממשק עם המערכת הקיימת של תאלס, לאחר שבעליה יגיעו להבנות מולה על מחיר ההתאמות הנדרשות.

https://www.themarker.com/dynamo/1.4403174
מי כיום ממלא את תפקיד ראש אגף הרכבות?
מי ממלא את התפקיד, במידה ונבחר מחליף לראש אגף הרכבות הפורש?
 

אורי404

New member
תודה יוסף. מעניין מאוד.

פרטי רכש וספקים בתחבורה ציבורית
מצאתי קובץ של משרד התמ"ת / הכלכלה שיש בו את פרטי הרכש והספקים בתחום התח"צ, כולל רכבת ישראל, רק"ל ת"א וי"ם ואגד ודן. יש שם גם גופים נוספים ולא רק תח"צ.

ראו קובץ מצורף.
תודה יוסף. מעניין מאוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה