מהירויות מקסימליות במסילות
מהירויות מקסימליות במסילות
שלום, יש לי כמה שאלות קטנות מבחינת מהירות מקסימלית ברכבת ישראל-
במצב המערכת היום -
מהי מהירות התכן של תל אביב(יותר נכון הרצליה)-חיפה?
ומה המצב בתל אביב- באר שבע?
לאחר החשמול- האם יש שוני במהירות האפשרית ברכבות אלה (כמובן שאני מדבר על הקווים המהירים- תל אביב-חוף הכרמל ישיר)?
עכשיו בנוגע לירושלים- המהירות בקו החדש צפויה להיות עד 160 קמ"ש. באופן היפוטתי ותאורתי לחלוטין- מה דרוש לשפר בקו החדש על מנת לשדרג למהירות גבוהה יותר (250 קמ"ש)- לפי מה שאני רואה בעיניים הלא מוסמכות שלי, אין בקו פניות חדות מידי וסה"כ הייתה הקפדה על בניית כל הקו בשיפוע מינימלי יחסית של 3%, אז אילו דברים צריך לשפר על מנת לאפשר מהירות כזו מלבד לציוד נייד:
תשתיות חשמול? יש הבדל במסילות? איך הוא מתבטא
*ברור לי שזה לא יקרה ב50 שנים הקרובות בערך, אני שואל נטו מסקרנות
תודה רבה!
מהירויות מקסימליות במסילות
שלום, יש לי כמה שאלות קטנות מבחינת מהירות מקסימלית ברכבת ישראל-
במצב המערכת היום -
מהי מהירות התכן של תל אביב(יותר נכון הרצליה)-חיפה?
ומה המצב בתל אביב- באר שבע?
לאחר החשמול- האם יש שוני במהירות האפשרית ברכבות אלה (כמובן שאני מדבר על הקווים המהירים- תל אביב-חוף הכרמל ישיר)?
עכשיו בנוגע לירושלים- המהירות בקו החדש צפויה להיות עד 160 קמ"ש. באופן היפוטתי ותאורתי לחלוטין- מה דרוש לשפר בקו החדש על מנת לשדרג למהירות גבוהה יותר (250 קמ"ש)- לפי מה שאני רואה בעיניים הלא מוסמכות שלי, אין בקו פניות חדות מידי וסה"כ הייתה הקפדה על בניית כל הקו בשיפוע מינימלי יחסית של 3%, אז אילו דברים צריך לשפר על מנת לאפשר מהירות כזו מלבד לציוד נייד:
תשתיות חשמול? יש הבדל במסילות? איך הוא מתבטא
*ברור לי שזה לא יקרה ב50 שנים הקרובות בערך, אני שואל נטו מסקרנות
תודה רבה!