כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין

מצב
הנושא נעול.

busrider

Member
כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין

כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין
ירדתי הבוקר בתחנת ת"א אונבירסטה ושמעת בכרוז שרכבת כרמיאל של השעה 7:56 תסיים במוצקין ועל הנוסעים לכרמיאל להחליף רכבת .
נגמרו ההכרזות החגיגיות , חתיכת סרטים , צילומים ופוסטים ועכשיו בשקט בשקט חוזרים למציאות של רכבת ישראל .
נראה לי שבעיית המחסור בציוד תלווה את הקו הזה לתקופה ארוכה .
 

איתי123123

New member
גם אני נתקלתי בזה- הרכבות הישירות מהמרכז עצרו במוצקין כבעבר

כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין
ירדתי הבוקר בתחנת ת"א אונבירסטה ושמעת בכרוז שרכבת כרמיאל של השעה 7:56 תסיים במוצקין ועל הנוסעים לכרמיאל להחליף רכבת .
נגמרו ההכרזות החגיגיות , חתיכת סרטים , צילומים ופוסטים ועכשיו בשקט בשקט חוזרים למציאות של רכבת ישראל .
נראה לי שבעיית המחסור בציוד תלווה את הקו הזה לתקופה ארוכה .
גם אני נתקלתי בזה- הרכבות הישירות מהמרכז עצרו במוצקין כבעבר
אחד מהעובדים סיפר כי הקטר של הרכבת לא יכול להיכנס למנהרה.
אבל הרכבות דאבל דק יוצאות מכרמיאל גם הישירות.
מוזר שבכיוון ההפוך ביטלו את כל הרכבות הישירות מתל אביב לכרמיאל היום.
 

Bus Nerd

Active member
יכול להיות שזה עניין של בטיחות?

גם אני נתקלתי בזה- הרכבות הישירות מהמרכז עצרו במוצקין כבעבר
אחד מהעובדים סיפר כי הקטר של הרכבת לא יכול להיכנס למנהרה.
אבל הרכבות דאבל דק יוצאות מכרמיאל גם הישירות.
מוזר שבכיוון ההפוך ביטלו את כל הרכבות הישירות מתל אביב לכרמיאל היום.
יכול להיות שזה עניין של בטיחות?
אולי רק הקטרים החדשים יותר מאושרים להיכנס למנהרה, והישנים יותר לא.

אל תשכחו שהמנהרות בקו לכרמיאל תוכננו לרכבות חשמליות, לא לקטרי דיזל. הסיבה היחידה שמפעילים שם דיזל ולא חשמל זה שהחשמול התעכב וסדר העדיפויות שלו השתנה (בגלל התנגדויות של חיפה).
 

נייף

New member
ומה לגבי כרמיאל - ב"ש ?

יכול להיות שזה עניין של בטיחות?
אולי רק הקטרים החדשים יותר מאושרים להיכנס למנהרה, והישנים יותר לא.

אל תשכחו שהמנהרות בקו לכרמיאל תוכננו לרכבות חשמליות, לא לקטרי דיזל. הסיבה היחידה שמפעילים שם דיזל ולא חשמל זה שהחשמול התעכב וסדר העדיפויות שלו השתנה (בגלל התנגדויות של חיפה).
ומה לגבי כרמיאל - ב"ש ?
אם אין נכנסות, כיצד יכול להיות יוצאות לכיוון ב"ש ?
 

Bus Nerd

Active member
אני מנחש כאן

ומה לגבי כרמיאל - ב"ש ?
אם אין נכנסות, כיצד יכול להיות יוצאות לכיוון ב"ש ?
אני מנחש כאן
זה רק ניחוש, אבל יכול להיות שהרכבות לב"ש תמיד עם קטרים מסוג חדש יותר?
יכול להיות שהמפוחים באחת המנהרות התקלקלו?

כדי לענות על זה צריך לדעת כמה רכבות לא הגיעו לכרמיאל וסיימו במוצקין, ומה היה סוג הציוד הנייד שלהם.
 
הרכבת שסיימה בקרית מוצקין מוצאה בבאר שבע

אני מנחש כאן
זה רק ניחוש, אבל יכול להיות שהרכבות לב"ש תמיד עם קטרים מסוג חדש יותר?
יכול להיות שהמפוחים באחת המנהרות התקלקלו?

כדי לענות על זה צריך לדעת כמה רכבות לא הגיעו לכרמיאל וסיימו במוצקין, ומה היה סוג הציוד הנייד שלהם.
הרכבת שסיימה בקרית מוצקין מוצאה בבאר שבע
 

raminec

New member
הרכבות תוכננו להפעלת רכבות דיזל

יכול להיות שזה עניין של בטיחות?
אולי רק הקטרים החדשים יותר מאושרים להיכנס למנהרה, והישנים יותר לא.

אל תשכחו שהמנהרות בקו לכרמיאל תוכננו לרכבות חשמליות, לא לקטרי דיזל. הסיבה היחידה שמפעילים שם דיזל ולא חשמל זה שהחשמול התעכב וסדר העדיפויות שלו השתנה (בגלל התנגדויות של חיפה).
הרכבות תוכננו להפעלת רכבות דיזל
אין שום סיכוי שמישהו היה מפעיל קטרי דיזל במנהרות שלא תוכננו לכך
 

Bus Nerd

Active member
המנהרות תוכננו לחשמול

הרכבות תוכננו להפעלת רכבות דיזל
אין שום סיכוי שמישהו היה מפעיל קטרי דיזל במנהרות שלא תוכננו לכך
המנהרות תוכננו לחשמול
והוסיפו מפוחים נוספים מעבר לתכנון המקורי בשלב מאוחר יותר כשהיה ברור לכולם שהחשמול לא יגיע לשם בעשר השנים הקרובות.
 

luckydude

Active member
ייתכן שישנה בעייה ורק קטרי דיזל עם רף תקן פליטות מסויים

הרכבות תוכננו להפעלת רכבות דיזל
אין שום סיכוי שמישהו היה מפעיל קטרי דיזל במנהרות שלא תוכננו לכך
ייתכן שישנה בעייה ורק קטרי דיזל עם רף תקן פליטות מסויים
יכולים לפעול במנהרה.
 
לא משנה מה הסיבה, הרכבת הייתה צריכה לדעת על כך מראש ולקחת

ייתכן שישנה בעייה ורק קטרי דיזל עם רף תקן פליטות מסויים
יכולים לפעול במנהרה.
לא משנה מה הסיבה, הרכבת הייתה צריכה לדעת על כך מראש ולקחת
את זה בחשבון בתכנון הרכבות.
זה מחדל שביום הראשון שבו אמור לפעול קו מסויים, כבר הרכבות הראשונות בקו מתקצרות, לא בהתאם ללו"ז וללא שום עדכון מראש על כך, בין אם הרכבת ידעה על כך מראש ובין אם לא.

אם אין לרכבת אפשרות לקיים את התכנון, מראש לא היה צריך להיות תכנון כזה.
ואם ביצוע בהתאם לתכנון היה אפשרי בתנאים מסויימים, הרכבת הייתה צריכה לדאוג לקיום אותם תנאים.
 

oshlick1

New member
העיקר לחתוך סרט, לא היה קורה כלום אם היו מחכים קצת

לא משנה מה הסיבה, הרכבת הייתה צריכה לדעת על כך מראש ולקחת
את זה בחשבון בתכנון הרכבות.
זה מחדל שביום הראשון שבו אמור לפעול קו מסויים, כבר הרכבות הראשונות בקו מתקצרות, לא בהתאם ללו"ז וללא שום עדכון מראש על כך, בין אם הרכבת ידעה על כך מראש ובין אם לא.

אם אין לרכבת אפשרות לקיים את התכנון, מראש לא היה צריך להיות תכנון כזה.
ואם ביצוע בהתאם לתכנון היה אפשרי בתנאים מסויימים, הרכבת הייתה צריכה לדאוג לקיום אותם תנאים.
העיקר לחתוך סרט, לא היה קורה כלום אם היו מחכים קצת
ומתארגנים כמו שצריך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עומס ברכבת החדשה בכרמיאל: "תור ארוך מחוץ לתחנה" [במוצ"ש]

כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין
ירדתי הבוקר בתחנת ת"א אונבירסטה ושמעת בכרוז שרכבת כרמיאל של השעה 7:56 תסיים במוצקין ועל הנוסעים לכרמיאל להחליף רכבת .
נגמרו ההכרזות החגיגיות , חתיכת סרטים , צילומים ופוסטים ועכשיו בשקט בשקט חוזרים למציאות של רכבת ישראל .
נראה לי שבעיית המחסור בציוד תלווה את הקו הזה לתקופה ארוכה .
עומס ברכבת החדשה בכרמיאל: "תור ארוך מחוץ לתחנה" [במוצ"ש]
נוסעים שהגיעו אמש לתחנת הרכבת בכרמיאל נתקלו בעומסים כבדים. איתמר הגיע לתחנה בשעה 19:45, 20 דקות לפני צאת הרכבת לחיפה בשעה 20:06. "כשהגעתי גיליתי תור ארוך מחוץ לתחנה שנוצר עקב חוסר בכוח אדם בעמדות הבידוק ובקופות הכרטיסים. למזלי, רכשתי כרטיס מבעוד מועד בערב החג והספקתי להגיע לרכבת שיצאה בזמן, אך מתוך עשרות האנשים שהמתינו בתור לרכוש כרטיס - רק בודדים הספיקו. הרכבת חולפת פעם בשעה וכל אלה שפספסו נאלצו להמתין לרכבת הבאה".
העומסים נוצרו גם משום שלא היו שירותי תחבורה ציבורית בארבעת ימי החג והשבת ברחבי הארץ, כולל גם ברכבת ישראל. מנכ"ל "15 דקות", גיל יעקב: "מצער לראות שמשרד התחבורה שוב שכח לדאוג לצרכים השוטפים של הנוסעים בתחבורה הציבורית. התדירות הנמוכה של הרכבת החדשה בכרמיאל, המחסור בכח האדם, עומסי התנועה עקב הסדרי התנועה החדשים - כל אלה רק החמירו את מצבם של הנוסעים, ששירותי התחבורה הציבורית שלהם היו מושבתים במשך שלושה וחצי ימים".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5019906,00.html
 
היום סביב 1810 היה עומס כבד בקופות התחנה

עומס ברכבת החדשה בכרמיאל: "תור ארוך מחוץ לתחנה" [במוצ"ש]
נוסעים שהגיעו אמש לתחנת הרכבת בכרמיאל נתקלו בעומסים כבדים. איתמר הגיע לתחנה בשעה 19:45, 20 דקות לפני צאת הרכבת לחיפה בשעה 20:06. "כשהגעתי גיליתי תור ארוך מחוץ לתחנה שנוצר עקב חוסר בכוח אדם בעמדות הבידוק ובקופות הכרטיסים. למזלי, רכשתי כרטיס מבעוד מועד בערב החג והספקתי להגיע לרכבת שיצאה בזמן, אך מתוך עשרות האנשים שהמתינו בתור לרכוש כרטיס - רק בודדים הספיקו. הרכבת חולפת פעם בשעה וכל אלה שפספסו נאלצו להמתין לרכבת הבאה".
העומסים נוצרו גם משום שלא היו שירותי תחבורה ציבורית בארבעת ימי החג והשבת ברחבי הארץ, כולל גם ברכבת ישראל. מנכ"ל "15 דקות", גיל יעקב: "מצער לראות שמשרד התחבורה שוב שכח לדאוג לצרכים השוטפים של הנוסעים בתחבורה הציבורית. התדירות הנמוכה של הרכבת החדשה בכרמיאל, המחסור בכח האדם, עומסי התנועה עקב הסדרי התנועה החדשים - כל אלה רק החמירו את מצבם של הנוסעים, ששירותי התחבורה הציבורית שלהם היו מושבתים במשך שלושה וחצי ימים".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5019906,00.html
היום סביב 1810 היה עומס כבד בקופות התחנה
אם כי לא היה עומס במכונות הרב-קו.
 
זה מה שקורה שמצד אחד הרכבת בחינם ומצד שני לא פועלת שלושה

עומס ברכבת החדשה בכרמיאל: "תור ארוך מחוץ לתחנה" [במוצ"ש]
נוסעים שהגיעו אמש לתחנת הרכבת בכרמיאל נתקלו בעומסים כבדים. איתמר הגיע לתחנה בשעה 19:45, 20 דקות לפני צאת הרכבת לחיפה בשעה 20:06. "כשהגעתי גיליתי תור ארוך מחוץ לתחנה שנוצר עקב חוסר בכוח אדם בעמדות הבידוק ובקופות הכרטיסים. למזלי, רכשתי כרטיס מבעוד מועד בערב החג והספקתי להגיע לרכבת שיצאה בזמן, אך מתוך עשרות האנשים שהמתינו בתור לרכוש כרטיס - רק בודדים הספיקו. הרכבת חולפת פעם בשעה וכל אלה שפספסו נאלצו להמתין לרכבת הבאה".
העומסים נוצרו גם משום שלא היו שירותי תחבורה ציבורית בארבעת ימי החג והשבת ברחבי הארץ, כולל גם ברכבת ישראל. מנכ"ל "15 דקות", גיל יעקב: "מצער לראות שמשרד התחבורה שוב שכח לדאוג לצרכים השוטפים של הנוסעים בתחבורה הציבורית. התדירות הנמוכה של הרכבת החדשה בכרמיאל, המחסור בכח האדם, עומסי התנועה עקב הסדרי התנועה החדשים - כל אלה רק החמירו את מצבם של הנוסעים, ששירותי התחבורה הציבורית שלהם היו מושבתים במשך שלושה וחצי ימים".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5019906,00.html
זה מה שקורה שמצד אחד הרכבת בחינם ומצד שני לא פועלת שלושה
ימים וחצי רצוף.
 

itamo

New member
לא נראה לי שהמחיר של הכרטיס זאת הסיבה

זה מה שקורה שמצד אחד הרכבת בחינם ומצד שני לא פועלת שלושה
ימים וחצי רצוף.
לא נראה לי שהמחיר של הכרטיס זאת הסיבה
אני לא חושב שמישהו קם ב 6 בבוקר והחליט לנסוע ברכבת רק בגלל שהיא בחינם.
הסיבה היא שיש ביקוש לנסיעה ברכבת בקרב מי שבכל מקרה היו נוסעים בתחבורה ציבורית והם מעדיפים אותה על הסיוט של הנסיעה באוטובוס ביום ראשון.
 
כל דבר שהוא בחינם אנשים משתמשים בו יותר

לא נראה לי שהמחיר של הכרטיס זאת הסיבה
אני לא חושב שמישהו קם ב 6 בבוקר והחליט לנסוע ברכבת רק בגלל שהיא בחינם.
הסיבה היא שיש ביקוש לנסיעה ברכבת בקרב מי שבכל מקרה היו נוסעים בתחבורה ציבורית והם מעדיפים אותה על הסיוט של הנסיעה באוטובוס ביום ראשון.
כל דבר שהוא בחינם אנשים משתמשים בו יותר
כמו גלידה בחינם שיקחו גם אם הלקוח בכלל לא רוצה גלידה.
וכמובן הסגר התלת יומי השפיע לא פחות.
 

aryeri

Member
מישהו יודע האם היום הרכבות נסעו כראוי?

כבר מעכשיו רכבת לכרמיאל מסיימת נסיעתה במוצקין
ירדתי הבוקר בתחנת ת"א אונבירסטה ושמעת בכרוז שרכבת כרמיאל של השעה 7:56 תסיים במוצקין ועל הנוסעים לכרמיאל להחליף רכבת .
נגמרו ההכרזות החגיגיות , חתיכת סרטים , צילומים ופוסטים ועכשיו בשקט בשקט חוזרים למציאות של רכבת ישראל .
נראה לי שבעיית המחסור בציוד תלווה את הקו הזה לתקופה ארוכה .
מישהו יודע האם היום הרכבות נסעו כראוי?
כלומר - האם הרכבות מבאר שבע סיימו בכרמיאל ולהיפך?
 

Yarenn

New member
מה שאני רוֹאה זה שבאתר כתוּב

מישהו יודע האם היום הרכבות נסעו כראוי?
כלומר - האם הרכבות מבאר שבע סיימו בכרמיאל ולהיפך?
מה שאני רוֹאה זה שבאתר כתוּב
עכשיו שהרכבוֹת הבין עירוֹניוֹת הישירוֹת לוֹקחוֹת 1:44 ועם החלפה בקריית מוֹצקין 2:03. מה עשׂינוּ בזה?
 

25306yosef

New member
"עשינו" הרבה מאוד!!!! שר התחבורה זכה לאהדה ציבורית

מה שאני רוֹאה זה שבאתר כתוּב
עכשיו שהרכבוֹת הבין עירוֹניוֹת הישירוֹת לוֹקחוֹת 1:44 ועם החלפה בקריית מוֹצקין 2:03. מה עשׂינוּ בזה?
"עשינו" הרבה מאוד!!!! שר התחבורה זכה לאהדה ציבורית
וזה מה שלמעשה חשוב.

את העובדה שאין רכבת ישירה לכרמיאל אף אחד לא יודע חוץ מאשר הנוסעים בקו לכרמיאל והמעטים שגולשים לאתר של הרכבת.

רוב תושבי המדינה יודעים כיום שיש רכבת ישירה לכרמיאל (בחינם), כי זה מה שפורסם לציבור על ידי משרדי יחסי הציבור של שר התחבורה ומשרד התחבורה.

העיקר ששר התחבורה זכה באהדה הציבורית שהוא זקוק לה כל כך לצורך קידומו הפוליטי וזה מה שחשוב. הוא ימשיך לזכות באהדה ציבורית גם אם לא תהיה כלל רכבת לכרמיאל.

השאלה האמיתית היא האם לוח הזמנים באתר הרכבת עדכני בעקבות השינוים הבלתי צפויים הללו?
 

aryeri

Member
שניה. מניין לך שאין רכבות ישירות מבאר שבע לכרמיאל?

"עשינו" הרבה מאוד!!!! שר התחבורה זכה לאהדה ציבורית
וזה מה שלמעשה חשוב.

את העובדה שאין רכבת ישירה לכרמיאל אף אחד לא יודע חוץ מאשר הנוסעים בקו לכרמיאל והמעטים שגולשים לאתר של הרכבת.

רוב תושבי המדינה יודעים כיום שיש רכבת ישירה לכרמיאל (בחינם), כי זה מה שפורסם לציבור על ידי משרדי יחסי הציבור של שר התחבורה ומשרד התחבורה.

העיקר ששר התחבורה זכה באהדה הציבורית שהוא זקוק לה כל כך לצורך קידומו הפוליטי וזה מה שחשוב. הוא ימשיך לזכות באהדה ציבורית גם אם לא תהיה כלל רכבת לכרמיאל.

השאלה האמיתית היא האם לוח הזמנים באתר הרכבת עדכני בעקבות השינוים הבלתי צפויים הללו?
שניה. מניין לך שאין רכבות ישירות מבאר שבע לכרמיאל?
מי אמר לך שזה לא מקרה חד פעמי שקרה אתמול?
עוד לא ראיתי על זה שום כתבה בתקשורת, וכרגע (לפחות מבחינתי) הבעיה היחידה שקרתה היא ברכבת מס' 702 מבאר שבע אתמול בבוקר שסיימה בקריית מוצקין. מישהו יודע האם התופעה המשיכה לקרות גם היום?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה