תחנת הרצליה - כניסה מערבית

מצב
הנושא נעול.
תחנת הרצליה - כניסה מערבית

תחנת הרצליה - כניסה מערבית
כרגע עובדים על איילון צפון באיזור התחנה, ותמהתי למה לא קודם מאריכים את המעבר התת קרקעי כהכנה לכניסה המערבית.
נאמר בפורום בעבר שיש במקום תשתיות קצא"א. האמנם בגלל החברה הערכאית הזאת לא תהיה כניסה מערבית? אי אפשר להעתיק או התשתיות הנ"ל?
יש חפירה עמוקה באיזור איילון דרום ומניחים שם צינור בקוטר גדול מאוד, תמהני אם יש קשר לדברים.
 
משנים את התחנה הזאת מהרבה סיבות: 1. הקו המהיר החשמלי לבירה

תחנת הרצליה - כניסה מערבית
כרגע עובדים על איילון צפון באיזור התחנה, ותמהתי למה לא קודם מאריכים את המעבר התת קרקעי כהכנה לכניסה המערבית.
נאמר בפורום בעבר שיש במקום תשתיות קצא"א. האמנם בגלל החברה הערכאית הזאת לא תהיה כניסה מערבית? אי אפשר להעתיק או התשתיות הנ"ל?
יש חפירה עמוקה באיזור איילון דרום ומניחים שם צינור בקוטר גדול מאוד, תמהני אם יש קשר לדברים.
משנים את התחנה הזאת מהרבה סיבות: 1. הקו המהיר החשמלי לבירה
שיתחיל ממנה.

2. המסילה החדשה שבאה מרעננה שתסתיים בתחנה.

3. הכבישים החדשים של האיילון שצריכים לעטוף אותה משני הצדדים.

4. המסילה הישנה שבאה מחיפה ומנתניה שצריכה להיכנס ישר לתחנה בין כבישי איילון צפון לאיילון דרום ולא בצורה אלכסונית כמו שהיא עכשיו נכנסת לתחנה.

בגלל זה ממש הורסים את הכל שם בשלבים וכל פעם משנים ובונים דבר אחד. אם היו הורסים את הכל בבת אחת זה היה יותר מהיר אבל כל הרכבת במדינה היתה מושבתת לכמה חודשים רצופים.
 

Bus Nerd

Active member
כנראה ההעתקה מסובכת או יקרה, ולא יעשו אותה בקרוב

תחנת הרצליה - כניסה מערבית
כרגע עובדים על איילון צפון באיזור התחנה, ותמהתי למה לא קודם מאריכים את המעבר התת קרקעי כהכנה לכניסה המערבית.
נאמר בפורום בעבר שיש במקום תשתיות קצא"א. האמנם בגלל החברה הערכאית הזאת לא תהיה כניסה מערבית? אי אפשר להעתיק או התשתיות הנ"ל?
יש חפירה עמוקה באיזור איילון דרום ומניחים שם צינור בקוטר גדול מאוד, תמהני אם יש קשר לדברים.
כנראה ההעתקה מסובכת או יקרה, ולא יעשו אותה בקרוב
זה מה שהבנתי לפחות. שהכניסה המערבית ירדה מהפרק לעתיד הנראה לעין.

וכנראה בגלל שכל מה שנוגע לקאצ"א מוגדר מסווג וסודי לעולם לא נדע בדיוק למה.
 
עובדי א.ת. הרצליה צריכים למחות בתוקף כנגד הביטול הזה

כנראה ההעתקה מסובכת או יקרה, ולא יעשו אותה בקרוב
זה מה שהבנתי לפחות. שהכניסה המערבית ירדה מהפרק לעתיד הנראה לעין.

וכנראה בגלל שכל מה שנוגע לקאצ"א מוגדר מסווג וסודי לעולם לא נדע בדיוק למה.
עובדי א.ת. הרצליה צריכים למחות בתוקף כנגד הביטול הזה
איך אפשר שאנשים סוגרים במחשכים וללא פירסום פגיעה בהמון עובדים בסביבה?
צריך להרים פה מחאה
טוב היה אם הכניסה המערבית בכלל היתה משלבת מנהרה מתחת לגבעה וכביש 2 לתוך איזור התעשייה. לא בקשה מוגזמת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה