אני רוצה להשפיע על התכנון של הרק״ל, על פי בקשת

מצב
הנושא נעול.
אני רוצה להשפיע על התכנון של הרק״ל, על פי בקשת

אני רוצה להשפיע על התכנון של הרק״ל, על פי בקשת
נתע בעתונות.
לא מאוחר מדי להתקין דלת לתא הנהוג, לפחות בצד ימין; זה טוב לתפעול, לבטיחות ולביטחון!



 
ה-צ-ב-ע!

אני רוצה להשפיע על התכנון של הרק״ל, על פי בקשת
נתע בעתונות.
לא מאוחר מדי להתקין דלת לתא הנהוג, לפחות בצד ימין; זה טוב לתפעול, לבטיחות ולביטחון!
ה-צ-ב-ע!
אל תזמינו קורנות בצבע לבן אם אתם לא יכולים להבטיח שהם לא יהפכו לאפור מנוקד בפירות פיקוס תוך שבועיים.
קיצר, תבנו תוכניות שטיפת קורנות נורמלית (לא כמו רכבת ישראל).
 

GLSRA

Active member
משהו אכן מוזר בשטיפת הקרונות של רכבת ישראל

ה-צ-ב-ע!
אל תזמינו קורנות בצבע לבן אם אתם לא יכולים להבטיח שהם לא יהפכו לאפור מנוקד בפירות פיקוס תוך שבועיים.
קיצר, תבנו תוכניות שטיפת קורנות נורמלית (לא כמו רכבת ישראל).
משהו אכן מוזר בשטיפת הקרונות של רכבת ישראל
רואים קרונות (מכל הסוגים - סימנס, בומברדייר וכל השאר) שברור שהם עברו שטיפה חיצונית ובכל זאת החלונות תמיד עכורים.
קרון חדש, מספר חודשים לאחר מכן הזכוכיות כבר עכורות ?

האם משתמשים בחומרי ניקוי לא מתאימים ?
האם משתמשים במברשות "אלימות" מדי ?
האם תהליך הייבוש של הקרונות בתום השטיפה ?

זו שאלה שמטרידה אותי ומעולם לא חשבתי לשתף בפורום. אם מי מהקוראים עובד ברכבת ישראל ו/או יודע מדוע התופעה הזו - אשמח להבין.

בתוך נוסע ברכבת זה תמיד יוצר תחושה שהקרון ישן ולא מתוחזק וזה בהחלט לאו דווקא נכון
 
צודק! ייתכן שמדובר בהפשעת אקלים

משהו אכן מוזר בשטיפת הקרונות של רכבת ישראל
רואים קרונות (מכל הסוגים - סימנס, בומברדייר וכל השאר) שברור שהם עברו שטיפה חיצונית ובכל זאת החלונות תמיד עכורים.
קרון חדש, מספר חודשים לאחר מכן הזכוכיות כבר עכורות ?

האם משתמשים בחומרי ניקוי לא מתאימים ?
האם משתמשים במברשות "אלימות" מדי ?
האם תהליך הייבוש של הקרונות בתום השטיפה ?

זו שאלה שמטרידה אותי ומעולם לא חשבתי לשתף בפורום. אם מי מהקוראים עובד ברכבת ישראל ו/או יודע מדוע התופעה הזו - אשמח להבין.

בתוך נוסע ברכבת זה תמיד יוצר תחושה שהקרון ישן ולא מתוחזק וזה בהחלט לאו דווקא נכון
צודק! ייתכן שמדובר בהפשעת אקלים
יכול להיות שהחום וחשיפה לשמש בארץ גורם לתופעה?
 

Bus Nerd

Active member
אני חושב שמדובר בפלסטיק ולא בזכוכית, ולכן הם שרוטים ועכורים

צודק! ייתכן שמדובר בהפשעת אקלים
יכול להיות שהחום וחשיפה לשמש בארץ גורם לתופעה?
אני חושב שמדובר בפלסטיק ולא בזכוכית, ולכן הם שרוטים ועכורים
פלסטיק נשרט מהר יותר מזכוכית.
 

gsi13579

New member
עוד לא ראיתם את המצב העגום של החלונות של מודו-אלסטום

משהו אכן מוזר בשטיפת הקרונות של רכבת ישראל
רואים קרונות (מכל הסוגים - סימנס, בומברדייר וכל השאר) שברור שהם עברו שטיפה חיצונית ובכל זאת החלונות תמיד עכורים.
קרון חדש, מספר חודשים לאחר מכן הזכוכיות כבר עכורות ?

האם משתמשים בחומרי ניקוי לא מתאימים ?
האם משתמשים במברשות "אלימות" מדי ?
האם תהליך הייבוש של הקרונות בתום השטיפה ?

זו שאלה שמטרידה אותי ומעולם לא חשבתי לשתף בפורום. אם מי מהקוראים עובד ברכבת ישראל ו/או יודע מדוע התופעה הזו - אשמח להבין.

בתוך נוסע ברכבת זה תמיד יוצר תחושה שהקרון ישן ולא מתוחזק וזה בהחלט לאו דווקא נכון
עוד לא ראיתם את המצב העגום של החלונות של מודו-אלסטום
כשמביטים החוצה דרך החלון המלוכלך מאוד זה נראה כאילו יש בחוץ אובך מרוב כמות הלכלוך והזוהמה שיש בחלון, אנשים פונים לרכבת ישראל והחלונות עדין במצב כזה
המודו-אלסטום שיש לרכבת ישראל בדרך לאבדון
 

GLSRA

Active member
מציע לך לכתוב את המלצתך בדף ה Facebook של נת"ע

אני רוצה להשפיע על התכנון של הרק״ל, על פי בקשת
נתע בעתונות.
לא מאוחר מדי להתקין דלת לתא הנהוג, לפחות בצד ימין; זה טוב לתפעול, לבטיחות ולביטחון!
מציע לך לכתוב את המלצתך בדף ה Facebook של נת"ע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה