שיבושים בתנועת הרכבות בשבוע הבא בשל הקמת תחנת מזכרת בתיה

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
שיבושים בתנועת הרכבות בשבוע הבא בשל הקמת תחנת מזכרת בתיה

שיבושים בתנועת הרכבות בשבוע הבא בשל הקמת תחנת מזכרת בתיה
https://www.rail.co.il/pages/updates/amodnehita.aspx

מישהו יודע למה זה קשור גם למודיעין ונתב"ג - בעצם למה רכבות לא יוכלו לנסוע בין תל אביב ההגנה ללוד או לנתב"ג?
 

Bus Nerd

Active member
אני מניח שמנצלים את העובדה שלוד-ב"ש מושבת בשביל החשמול

שיבושים בתנועת הרכבות בשבוע הבא בשל הקמת תחנת מזכרת בתיה
https://www.rail.co.il/pages/updates/amodnehita.aspx

מישהו יודע למה זה קשור גם למודיעין ונתב"ג - בעצם למה רכבות לא יוכלו לנסוע בין תל אביב ההגנה ללוד או לנתב"ג?
אני מניח שמנצלים את העובדה שלוד-ב"ש מושבת בשביל החשמול
אם כבר צריך להשבית קו חשוב כחלק מעבודות הקמת תחנה חדשה, אפשר "על הדרך" לנצל את ההשבתה כדי להתקדם בחשמול.
 

aryeri

Member
וואלה נכון! הגיוני ביותר...

אני מניח שמנצלים את העובדה שלוד-ב"ש מושבת בשביל החשמול
אם כבר צריך להשבית קו חשוב כחלק מעבודות הקמת תחנה חדשה, אפשר "על הדרך" לנצל את ההשבתה כדי להתקדם בחשמול.
וואלה נכון! הגיוני ביותר...
אגב, נהגתי לפני שבוע בכביש מס' 1 וראיתי שמוצבים כבר עמודי חישמול ממערב למחלף ענבה, כלומר בקטע מסילה פעיל שמשמש את קו נהריה - מודיעין. זאת אומרת שניצלו את אחד מסופי השבוע האחרונים כדי לבצע את זה. אני מניח שעשו את זה באחת השבתות...
כמובן שלא יכולתי לצלם כי נהגתי, וגם לא יכולתי להתעמק בעמודי החישמול הללו במהלך נהיגה במהירות של 110 קמ"ש.
 

aryeri

Member
אבל בעצם - למה שרכבות מהצפון לא ימשיכו דרומה עד תחנת ההגנה?

אני מניח שמנצלים את העובדה שלוד-ב"ש מושבת בשביל החשמול
אם כבר צריך להשבית קו חשוב כחלק מעבודות הקמת תחנה חדשה, אפשר "על הדרך" לנצל את ההשבתה כדי להתקדם בחשמול.
אבל בעצם - למה שרכבות מהצפון לא ימשיכו דרומה עד תחנת ההגנה?
למה רק עד סבידור מרכז? הרי תחנת ההגנה תהיה פתוחה ותשרת את קו הוד השרון - באר שבע, אז לא יוכלו ממילא לעשות עבודות במסילת האיילון. מה ההיגיון לסיים בסבידור מרכז את קווים נהריה - מודיעין, נהריה - באר שבע וחיפה - באר שבע, כלומר ברציפים 1 ו-2? תחנת ההגנה היא תחנה תפעולית, ואם לא אז יש את תחנת תל אביב דרום תפעולית כדי לדייר בה רכבות...
 
א. יכולות להיות סיבות תפעוליות

אבל בעצם - למה שרכבות מהצפון לא ימשיכו דרומה עד תחנת ההגנה?
למה רק עד סבידור מרכז? הרי תחנת ההגנה תהיה פתוחה ותשרת את קו הוד השרון - באר שבע, אז לא יוכלו ממילא לעשות עבודות במסילת האיילון. מה ההיגיון לסיים בסבידור מרכז את קווים נהריה - מודיעין, נהריה - באר שבע וחיפה - באר שבע, כלומר ברציפים 1 ו-2? תחנת ההגנה היא תחנה תפעולית, ואם לא אז יש את תחנת תל אביב דרום תפעולית כדי לדייר בה רכבות...
א. יכולות להיות סיבות תפעוליות
ב. התייחסתי לכך בהודעה שכתבתי בשרשור השני - בתחנות ההגנה והשלום יפעלו רק הרציפים המשרתים את קו הוד השרון - משה דיין / אשקלון / באר שבע.
כך שכן יהיה אפשר לבצע עבודות במסילות המערביות באיילון וודאי שבקטע של תחנת ההגנה התפעולית.
 

aryeri

Member
איפה השירשור השני שכתבת בו? אני מחפש אותו בנרות.

א. יכולות להיות סיבות תפעוליות
ב. התייחסתי לכך בהודעה שכתבתי בשרשור השני - בתחנות ההגנה והשלום יפעלו רק הרציפים המשרתים את קו הוד השרון - משה דיין / אשקלון / באר שבע.
כך שכן יהיה אפשר לבצע עבודות במסילות המערביות באיילון וודאי שבקטע של תחנת ההגנה התפעולית.
איפה השירשור השני שכתבת בו? אני מחפש אותו בנרות.
אפשר קישור?
 
יש שני מבצעים שונים:

שיבושים בתנועת הרכבות בשבוע הבא בשל הקמת תחנת מזכרת בתיה
https://www.rail.co.il/pages/updates/amodnehita.aspx

מישהו יודע למה זה קשור גם למודיעין ונתב"ג - בעצם למה רכבות לא יוכלו לנסוע בין תל אביב ההגנה ללוד או לנתב"ג?
יש שני מבצעים שונים:
הסגירה בין לוד ללהבים - רהט נובעת ממבצע בתחנת מזכרת בתיה.
הסגירה של תחנות נתב"ג, מודיעין והתחנות בין לוד (לא כולל) לת"א ההגנה והשבתת הקטע סבידור מרכז - לוד (לא סבידור מרכז - צומת חולון שם הרכבות ימשיכו לפעול) נובעות מעבודות החישמול.
כתבתי על כך בשרשור השני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה